Undrugged - Vendor database

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Kun noita firmoja on ainaki satoja [mistä tilata jotain] niin onko mitään silmäänpistävää juttua, et arvais firman ohariksi? onhan noita pari varmaa (siis mitä on kuullut). mut kandeeko tilata jostain randomista?

Edit: Tästä aiheesta käytävä keskustelu on nyt lyöty omaksi ketjukseen irti tutkimuskemikaalit -ketjusta. - Kalstaja
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Touchet
Moderator

Re: Tutkimuskemikaalit

Post by Touchet »

mauser1911 wrote:
Poliklinikka wrote:Oli näköjään poistettu osa vanhemmista kirjoituksista topicista :D :lol:.
kun noita firmoja on ainaki satoja niin onko mitään silmäänpistävää juttua, et arvais firman ohariksi? onhan noita pari varmaa (siis mitä on kuullut). mut kandeeko tilata jostain randomista?
http://undrugged.org
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Touchet wrote:
mauser1911 wrote:
Poliklinikka wrote:Oli näköjään poistettu osa vanhemmista kirjoituksista topicista :D :lol:.
kun noita firmoja on ainaki satoja niin onko mitään silmäänpistävää juttua, et arvais firman ohariksi? onhan noita pari varmaa (siis mitä on kuullut). mut kandeeko tilata jostain randomista?
http://undrugged.org
toi on muuten hyvä, ainaki ne mun kaks "varmaa" , on ok.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
arbello
Psykonautti

Post by arbello »

Touchet wrote: http://undrugged.org
onko jollain heittää inviteä privaan tuonne? kun ei näytä enää toimivan ilman rekisteröitymistä ja rekkaamiseen tarvii inviten.
Kumma kyllä kun on se ennen toiminut ilmankin.
Tai jos tiedätte jonkun muun samanlaisen paikan, niin heittäkääs linkkiä.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Toimiihan se ilman rekkaamisia.. Et vaan pääse kirjotteleen sinne. Vai onko se sit ollu joskus erilainen??
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
arbello
Psykonautti

Post by arbello »

SamaNisti wrote:Toimiihan se ilman rekkaamisia.. Et vaan pääse kirjotteleen sinne. Vai onko se sit ollu joskus erilainen??
Oli näköjään selaimesta kiinni, mozillalla ei toiminut.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Ei sitten perseillä niillä accounteilla ettei invitejen jakajille tule paskaa niskaan.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
pyty
Psykonautti

Post by pyty »

Joo siel on tiukat säännöt, jos selvii et joku saa bannii tai muuten riehuu ni ei paljo enää invitei tipu :roll:

Aattelin viel joku pari-kolme tiputtaa tänne sitä mukaa ku tulee, sit taitaa tulla erään enkkufoorumin vuoro.
sakken888
Tuppisuu

Post by sakken888 »

Voisko joku heittää mua invitellä kiiiiitos!
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

sakken888 wrote:Voisko joku heittää mua invitellä kiiiiitos!
Ei. Teille myös, jotka kyselette privaatisti postattuanne Vaultille kymmenisen viestiä mistä tahansa huumeista: Ei.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
Poliklinikka
OD

Re: Undrugged - Vendor database

Post by Poliklinikka »

Mulle kyllä maistuis Undrugged invite. Jos jollain on sen verran karmaa, että pystyy laittamaan. Tunnu löytyvän oikein noita avoimia "legit vendoreita" julkistavia mestoja.
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Invite olis tosi kiva juttu.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Olkaa sitten varuillanne, taitaa olla aika paljon vendorien omistajia&kusettajia tuolla puhumassa paskaa kilpailijoista ja kehumassa omia palvelujaan..
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Jos jollain on invitejä niin voi laittaa viestiä. Arvostan <3
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Niin joo ja muistakaa sit että sillä invitellä ei ole muuta virkaa kuin että pystyt kirjoittamaan kokemuksia puodeista, että miettikää tosiaan tarvitsetteko sitä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
dwrx
Psykonautti

Post by dwrx »

Nyt kun tästä tietokannasta on päätetty aloittaa julkinen keskustelu täällä niin näyttäisi menneen alas juuri äskettäin. Saapa nähdä tuleeko takaisin, domainikin ehkä vanhentunut ja joku ehtinyt kaapata, tai muuten vain menneet bitit väärin päin todella pahasti. Joltain paskasaitilla löytyy aktiivista keskustelua tilanteesta http://www.champlegals.co.uk/showthread.php?p=66989

Ylimääräisiä invitejä olis ollut viime keväästä saakka kyseiselle sivustolle. Jos sivusto palaa ylös ja tunnukset vielä toimivat voin myös heittää jos on _tarvetta_.
I say no to drugs, but they don’t listen.
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

hmm miksiköhän minulle aukeaa jokin ihmeellinen mainossivu tuosta http://undrugged.org linkistä? jokohan tuo on sensuroinu pois? :(

EDIT: asia selvis ylemmästä viestistä.
Olisi yksi kusetus kerrottavana tuonne listaan. Joku varmaan täällä ilmoittaa kun/jos tuo löytyy jostain uudesta osoittesta.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

tainnu mennä alas koko homma. onneks sai varmistettua nuo kaupat, mitä kaverit oli suositellu. ei siis hätää vaikka ei palaiskaan undruggedi.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
sublime
Rotta

Post by sublime »

Harmi >: Oli kyllä tosi kätevä sivusto vendorien tarkastamiseen. Toivottavasti tulee takasin. Ei tommosista kande hirveesti meluu pitää tai muuten käy näin.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

No paholainen. Ilmoitelkaa, jos on tulossa/on jotain vastaavia ku undrugged. Inviten kanssa tietty :lol: 8) :oops: :idea:.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Image
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

Tiedoksi että https://www.undrugged.org on taas ylhällä.

Hö ei toimi enää tunnus tonne. Mites muilla?
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

Voisiko saada uuden inviten tonne paikkaan. Ei edelleenkään vanha tunnus toimi. Mitään sekoilua en ole harrastanut että sen takia tunnus olisi kadonnut.

Syykin taisi selvitä: We've restored our most recent backup which is dated November 30th. We apologize for any inconveniences this has caused.
sublime
Rotta

Post by sublime »

Tosi hyvä juttu, että on ylhäällä! Munkaan tunnukset ei tosin näytä toimivan. Voi myös olla, etten tässä tilassa niitä vaan muista oikein, joten paha mennä sanomaan. Saas nähdä.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
dwrx
Psykonautti

Post by dwrx »

Omat tunnukset toimivat ja pari invitee löytyis. Pistäkää privaa jos haluatte. Ja edelleenkin tunnuksilla voi vaan kirjoittaa kokemuksista. Lukea voi ilmankin.

EDIT: meni jo
I say no to drugs, but they don’t listen.
ihmislaji
Psykonautti

Post by ihmislaji »

Näköjään tällä hetkellä pystyy vapaasti rekisteröitymään.
What is a mind, if not something to be messed with? What is consciousness, if not a state to be altered?
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

minulta saa myös invitejä privan kautta, jos tuo rekisteröinti löydään lukkoon tulevaisuudessa. Loisto mesta tuo. Monta luotettavalta vaikuttavaa lähdettä on tuon avulla saannut selville että on pelkkää kusetusta.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Muistakaa silti miettiä kahdesti ennen tilausta, vähän ikäviä huhuja liikkuu paikasta ja sen omistajista, ks. http://www.google.com/search?client=ope ... ugged+scam
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

no tuo on kyllä totta että tuon tietokannan omistaja voi katsoa kaikki sourcet mut eipä kai ne mitään valtion salaisuuksia ole muutenkaan?
dredi
LD50

Post by dredi »

Mihin undrugged on hävinnyt?

Tietääkö kukaan?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!