Salvia Divinorum

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
scoff
Psykonautti

Re: Salvia Divinorum

Post by scoff »

^
Näin kävi. Itse sain rahani takaisin, mutta tilaamani salvia on nyt sitten jossain. Harmittaa hieman.

Mutta asiasta kolmanteen. Salvian korvikkeena ajattelin tilata pussukan Spice Goldia, ja kämppikseni varalta harkitsin Poste restante -menetelmää. Onko kukaan käyttänyt tätä E:n suhteen? Miten on toiminut? Itse kuulin koko asiasta vasta pari päivää sitten, joten mitään en ole koskaan voinut vastaanottaa sitä käyttäen.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Näin jonkin aikaa sitten erään tyypin ottavan ensimmäisen kerran psykedeelejä,Salviaa.
Hyi helvetti että oli karseen näköstä,jätkä otti Salviaa sen takia ettei ollu savuja.Typerä.Kyseinen tyyppi on ollut stressaantunut,masentunut ja ties mitä,ja varoituksista huolimatta poltti Sallya silti.
Tyyppi flippaili aivan täysin,todellisuus ja epätodellisuus taisteli keskenään kun tyyppi paniikinomaisesti yritti hallita itsensä,itki,huusi,pyöri ja panikoi.Huuto oli aivan hysteeristä,enkä välttämättä halua tietää mitä päässä pyöri silloin.
Osa porukasta nauroi tilanteelle,kunnes eräs seuralaisista vei miehen toiseen huoneeseen rauhottumaan ja saikin hänet rauhoitettua.
Mies ollut todella hiljainen tämän jälkeen..Syy varmaan arvattivssa: Väärä Set&Setting,huono seura ja paineet.Ei yhtään ihme..pitäis tuon tyypin kanssa jutella kun näkee..
:?
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
spasm
OD

Post by spasm »

normisto wrote:Voi perkele. Salvia D taitaa olla nyt sitten Iso-Britanniassakin lääkeainelistalla. Ihmettelin kun ei salviaa E:stä löytynyt ja sitten luin E:n foorumilta:

"Hello all ***

Today I have to bring some unfortunate news. I have been told by the MHRA to "immediately cease to sell, supply, promote or advertise all salvia divinourm products intended for human administration."

It has been classed as a medicine by the MHRA, and due to the way it has been marketed on the site it is not permissable for sale unless it has a licence. They believe it poses a risk to public safety.

Therefore I shall have to stop the sale of the Salvia until further notice. A sad day in the life of ***."
niinpä tietysti. Haa, toissapäivänä tuli tuolta 40x.. aikamoinen ajoitus.. :foil:
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Nyyh. :( :cry:
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Normander
Psykonautti

Post by Normander »

spasm wrote:
normisto wrote:Voi perkele. Salvia D taitaa olla nyt sitten Iso-Britanniassakin lääkeainelistalla. Ihmettelin kun ei salviaa E:stä löytynyt ja sitten luin E:n foorumilta:

"Hello all ***

Today I have to bring some unfortunate news. I have been told by the MHRA to "immediately cease to sell, supply, promote or advertise all salvia divinourm products intended for human administration."

It has been classed as a medicine by the MHRA, and due to the way it has been marketed on the site it is not permissable for sale unless it has a licence. They believe it poses a risk to public safety.

Therefore I shall have to stop the sale of the Salvia until further notice. A sad day in the life of ***."
niinpä tietysti. Haa, toissapäivänä tuli tuolta 40x.. aikamoinen ajoitus.. :foil:
Itsellenikin saapui tilaus just viime perjantaina. Itse ihmettelin sitä, kun juuri olin tilannut ja nyt ei enää salviaa ollut. Mutta olihan tämä odotettavissa..
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Eli ei saa tilattua enää mistään näistä smartshopeista? Kyllä joku sitä aina kuitenkin lähettää, kun etsii vaan tarpeeks.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Luotijuna
Psykonautti

Post by Luotijuna »

Näin jonkin aikaa sitten erään tyypin ottavan ensimmäisen kerran psykedeelejä,Salviaa.
Hyi helvetti että oli karseen näköstä,jätkä otti Salviaa sen takia ettei ollu savuja.Typerä.Kyseinen tyyppi on ollut stressaantunut,masentunut ja ties mitä,ja varoituksista huolimatta poltti Sallya silti.
Tyyppi flippaili aivan täysin,todellisuus ja epätodellisuus taisteli keskenään kun tyyppi paniikinomaisesti yritti hallita itsensä,itki,huusi,pyöri ja panikoi.Huuto oli aivan hysteeristä,enkä välttämättä halua tietää mitä päässä pyöri silloin.
Osa porukasta nauroi tilanteelle,kunnes eräs seuralaisista vei miehen toiseen huoneeseen rauhottumaan ja saikin hänet rauhoitettua.
Mies ollut todella hiljainen tämän jälkeen..Syy varmaan arvattivssa: Väärä Set&Setting,huono seura ja paineet.Ei yhtään ihme..pitäis tuon tyypin kanssa jutella kun näkee..
Hmm, ei näin. Psykedeelit ovat vakava asia, eikä sillä pidä pelleillä. Onhan kyseessä sentään oma alitajunta ja sehän loppujen lopuksi on kaikki mitä meillä on. No mutta ehkäpä kyseinen henkilö oppi jotain kokemuksesta ja osaa tästä edespäin pitää varovaisuutta ja järkeä yllä ennen, kuin nauttii psykedeeliä. Rankimmat kokemukset ovat ne opettavaisimmat.
Insanity creeping]
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Jos joku sattuisi vahingossa tietämään, mistä salviaa saisi tilattua näinä kriisiaikoina, hän voisi ehkä lähettää minulle privaviestiä asiasta.
Dagga
Apteekki

Post by Dagga »

No eikös Hollannin suunnalta voi tilata, siellä oli ainakin vielä valikoimaa kun katsoin guuglesta. ;) Sieltä päin mä oon ainakin paketteja nähnyt tilattavan tänne. Ei kai sillä maalla ole väliä.
Image
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Dagga wrote:No eikös Hollannin suunnalta voi tilata, siellä oli ainakin vielä valikoimaa kun katsoin guuglesta. ;) Sieltä päin mä oon ainakin paketteja nähnyt tilattavan tänne. Ei kai sillä maalla ole väliä.
Toinen asia onkin sitten , että jääkö tullin haaviin. :( Varsinkin , kun Hollannista tilaa.
Sprunk - The essence of life
dredi
LD50

Post by dredi »

Ei oo mulla ikinä jääny mitä oon hollannista tilannu... schengen-maa, posti liikkuu suht vapaasti. Enemmän olisin huolissani paketeista jotka tulee schengenin tai eu:n ulkopuolelta.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Onko kukaan lähiaikoina Briteistä tilaillut? Vissiin sielläkin ollaan kieltämässä Sallya , mutta ainakin kaupat on pystyssä. Sehän ei ole Schengen maa , mutta kumminkin EU maa joten lähimpään postiin pitäisi kolahtaa ellei tullin siat ole ottanut lähempään syyniin.
Näin OT:na tilasin kesällä vitamiinejä jenkeistä ja menin tullista hakemaan niitä ja sanoivat , että on sen verran tuhteja ettei voi mulle antaa vaan hävitettäväksi menevät. :evil: "Näissähän on ihan hevosen annokset!" sanoi virkailija. Vittuuks se niille tai Suomen valtiolle kuuluu kuinka monta mg:aa mitäkin vitamiinia kukin saa!
Tarinalla on kuitenkin sinänsä onnellinen loppu , että sain kaupasta rahat takaisin kun lähetin mailia ja kerroin , että tulli oli takavarikoinut vitskuni! Reilua!
Joten ei kannata tilata Euroopan ulkopuolelta. Tosin toisen paketin jonka myös tilasin jenkeistä hain lähipostista. :shock: Tosin eri kaupasta , mutta jostain Chigagosta se kumminkin oli peräisin. Luontaistuotteita tällä kertaa mm. Steviaa.
Normander
Psykonautti

Post by Normander »

Chakra wrote:Onko kukaan lähiaikoina Briteistä tilaillut? Vissiin sielläkin ollaan kieltämässä Sallya , mutta ainakin kaupat on pystyssä. Sehän ei ole Schengen maa , mutta kumminkin EU maa joten lähimpään postiin pitäisi kolahtaa ellei tullin siat ole ottanut lähempään syyniin.
Näin OT:na tilasin kesällä vitamiinejä jenkeistä ja menin tullista hakemaan niitä ja sanoivat , että on sen verran tuhteja ettei voi mulle antaa vaan hävitettäväksi menevät. :evil: "Näissähän on ihan hevosen annokset!" sanoi virkailija. Vittuuks se niille tai Suomen valtiolle kuuluu kuinka monta mg:aa mitäkin vitamiinia kukin saa!
Tarinalla on kuitenkin sinänsä onnellinen loppu , että sain kaupasta rahat takaisin kun lähetin mailia ja kerroin , että tulli oli takavarikoinut vitskuni! Reilua!
Joten ei kannata tilata Euroopan ulkopuolelta. Tosin toisen paketin jonka myös tilasin jenkeistä hain lähipostista. :shock: Tosin eri kaupasta , mutta jostain Chigagosta se kumminkin oli peräisin. Luontaistuotteita tällä kertaa mm. Steviaa.
Itse tilasin n. kuukausi sitten E:stä Salviaa, jäivät tulliin. Muutama viikko sitten tilasin uudestaan E:stä Salviaa, Salviat tulivat kiltisti perille. Sunnuntaina tilasin E:stä Spiceä ja tänään (keskiviikko) kolahahti spicet postiluukkuun (btw: TOIMII).

Eli ihan ongelmitta tuntuu tilaukset tulevan perille. Ja ensimmäinen tilaus luultavammin jäi tullin haaviin, koska seassa oli sytkäri, piipunpesiä ja yms. krääsää. Tullivirkailija sanoi että oli epäilyttävä paketti. Eli kunhan et mitään edellä mainittua "epäilyttävää" laita samaan tilaukseen, niin melko varmasti pakettisi tulee tullista läpi.

edit: Niin ja tosiaan paketti siis tulee joko postiluukkuun tai lähimpään postiin. Eli jos tulee lappua jossa sanotaan, että paketti on noudettavissa tullista, siinä tapauksessa on tulli napannut tilauksesi.
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

normisto wrote:
edit: Niin ja tosiaan paketti siis tulee joko postiluukkuun tai lähimpään postiin. Eli jos tulee lappua jossa sanotaan, että paketti on noudettavissa tullista, siinä tapauksessa on tulli napannut tilauksesi.
Jeps näinhän se menee. Eli yhteenvetona on aikalailla 50/50 chäänssit tuleeko Sally läpi. Spicet ja muut yrttimixit käsittääkseni helpommin , koska ovat ainakin suurimmaksi osaksi laillisia eivätkä lääkeainelistalla. Cheers mate! ;)
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Heh, hassu yhteensattuma siinä mielessä että juuri kävin Lontoossa ja ihmettelin että miten on oikeasti mahdollista että siellä myydään kaupoissa salviaekstrakteja, san pedroa ja kuivattua kärpässientä, muttei kuitenkaan mitään iisimpiä deelejä.

Nojoo.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Aukikco wrote:Aukikco ja lontoo
off topiccia, itsekkin ihmettelin Lontoossa, kun myivät kaikenlaista ihan julkisesti... Camdem streetillä yhdessä kaupassa kävi sillein, että yksi rastapäinen tyyppi kävi heittämässä hyllyyn ganja pussin ja lyhyen hetken päästä tämä käytiin ostamassa TISKILTÄ!
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Dexma wrote:
Aukikco wrote:Aukikco ja lontoo
off topiccia, itsekkin ihmettelin Lontoossa, kun myivät kaikenlaista ihan julkisesti... Camdem streetillä yhdessä kaupassa kävi sillein, että yksi rastapäinen tyyppi kävi heittämässä hyllyyn ganja pussin ja lyhyen hetken päästä tämä käytiin ostamassa TISKILTÄ!
Eiköhän ganja kohtapuoliin laillisteta UK:ssa , kun on ihan helvetisti käyttäjiä ja muutenkin viranomaisten suhde siihen on huomattavasti lieventynyt. Samoin Kanadassa missä kukkaa käytetään eniten maailmassa väkilukuun nähden!
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Vielä salviasta semmonen kysymys , että jos sitä normi piipulla hiisaa niin onks se savu kuinka kuumaa ja täytyykö sitä todella pidätellä keuhkoissa 20-30 sekkaa , että pärähtää? Oon tässä nyt sormet ristissä , että tilaamani extractit tulevat perille. :roll:
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Ahab wrote:
PSYCONAUT wrote:no mut tuossa tilaamisessaki on aina se riski että ne tullin sedät tsekkaa sen paketin eikä siitä sit taas oo kenellekkää mitää hyötyä...
ehkä kannattaa aloittaa siitä että tilaa omat kasvit ja saa niistä salviansa.
Oon miettinyt , että miten ihmeessä se pistokas selviäisi hengissä siellä paketissa varsinkin näillä leveysasteilla.
Ahab

Post by Ahab »

Tuossa vähä aika sitten ajattelin pitkästä aikaa kokeilla salvian lehtien mussuttelua. Minulla oli vain kuivia lehtiä joten pistin ne likoamaan. Tarkoitus oli myös lehtien mutustelun jälkeen juoda tai purskutella liotusvettä. Kun tuntuivat siltä että ovat imeneet itseensä mahdollisimman paljon kosteutta niin menin kylpyhuoneeseen kynttilän valoon ja maistoin yhden lehden niin olikin niin tiukan makuista ettei enää huvittanutkaan jatkaa pitemmälle. Tuoreena ne maistuu paljon paremmalta. Pistin sitten ne lehdet uudestaan kuivumaan, periaatteessa niistä ei kai olisi pitänyt liueta mitään siihen liotusveteen mutta kai sitä salvinooria aina vähän voi irrota. Nyt sitten viikonloppuna tuli annettua nuo uudelleen kuivuneet lehdet eteenpäin ja tänään tuli viestiä että hyvin toimivat.
Opetukset:
1. Tuoreet lehdet ovat mukavempia mussuttaa
2. Jos kuivia lehtiä liottaa niin merkittäviä määriä salvinooria ei liukene tai irtoa liotusveteen.

Kathleen Harrison at the World Psychedelic Forum about Salvia [part 1 of 2]
http://www.youtube.com/watch?v=brEvQskNgjE
Chakra wrote:Oon miettinyt , että miten ihmeessä se pistokas selviäisi hengissä siellä paketissa varsinkin näillä leveysasteilla.
Toiset paikat myyvät nuoria taimia pistokkaiden sijaan. Siis pistokkaasta se seuraava vaihe kun se on jo juurtuneena kasvualustaansa. Tilaaminenhan kannattaa tehdä mielummin sellaiseen vuodenaikaan ettei ole liian kylmä että paleltuu matkalla mutta ei myöskään liian kuuma että kuivahtaa matkalla.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Odotan innolla Kesää, Luontoa ja Salvia hetkiä (ne on parhaita).
kiba
Karvakuono

Post by kiba »

Näyttää Salvian myynti loppuvan monissa brittiläisissä kaupoissa. Jotkut ilmoittelevat alennuksien kera viimeistä myyntipäivää, jotkut ovat vetäneet kokonaan pois myynnistä. Ei taida pian jäljelle jäädä kuin nuo alankomaat.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Jos joku ehti lukea nimimerkki tästä poistetun myynti-ilmoituksen niin suosittelen olemaan vastaamatta - kyseessä on spammi ja mitä ilmeisimmin jonkin sortin kusetus.
Tulinen Pippuri
Tuppisuu

Post by Tulinen Pippuri »

Kerkesinpä 10x extractia tilata 1g ennenkuin lopettivat myynnin. Läpi tuli kivasti. Sen verran noviisi kyllä deelien ja vastaavien kanssa olen kyllä, että jätän suosiolla myöhempään ajankohtaan kokeilut. Pitäisi tässä eka päästä LSA:ta pidemmälle. Senkin parissa on parhaimmillaan tullut aikamoisia hetkiä tosin.
Paljon olen salviasta ja kokemuksista lueskellut ja tällä hetkellä aine vaikuttaa jopa pelottavalta. Tai sitten en vaan ole valmis vielä ihan niin diippeihin setteihin. Kiva kuitenkin, että sitä tuossa on jotain tulevaa päivää varten. Kai se tuossa suljetussa pakkauksessaan säilyy? Ei mulla muuta. :razz:
kiba
Karvakuono

Post by kiba »

Tulinen Pippuri wrote:Paljon olen salviasta ja kokemuksista lueskellut ja tällä hetkellä aine vaikuttaa jopa pelottavalta. Tai sitten en vaan ole valmis vielä ihan niin diippeihin setteihin. Kiva kuitenkin, että sitä tuossa on jotain tulevaa päivää varten. Kai se tuossa suljetussa pakkauksessaan säilyy? Ei mulla muuta. :razz:
Annostus vaikuttaa tosiaan hyvin paljon kokemukseen. Pienellä annoksella ymmärtää koko ajan mitä tapahtuu ja mitä on ottanut, vaikutukset ovat yleensä vain pientä erilaisuuden tunnetta, kuten "sulan vesipisaroiksi ja ropisen lattialle", tai muuten sekavaa ajattelua tai spontaania puuhastelua ja puhumista.

Annoksen vähän kasvaessa unohtuu taas ihan kaikki, jopa oma olemassaolo. Sitä eksyy ihan uuteen maailmaan, josta palattuaan on yleensä hyvin sekava olo vielä pidemmän aikaa. Hyvin erikoinen aine, jotkut tykkää, jotkut ei. Itse tykkään kovasti. :)

Kyllä se suljetussa pakkauksessa säilyy, ei pitäisi menettää tehojaan. Uskoisin sen säilyvän useita vuosia muuttumattomana, mutta en tiedä varmasti.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Tulipas eilen saatua tuolta tajunnan liepeiltä salvian lehtiä. Murksaa tosin. Koitin polttaa ja toimihan se. Jopa smartshoppien rautapiipulla ja normilla coltilla. Huomasin ettei vaikutuksen-alaisena ole mitään saumoja että pystyisi kuvailemaan sitä tunnetta. Viimeisten savujen jälkeen kämmäsin tuhkat lattialle, ja kun aloin niitä taputtelemaan niin OHO! yhtäkkiä en enää tajunnutkaan mitä siinä taputtelin. Aikamoinen pääkipu tosin oli läsnä aamuun asti, mutta uskon että se tuli siitä kun hartiani menivät erittäin jumiin.
Vai toimiiko?
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Tänään tuli 5x extractit postissa ja tuli testattuakin. Odotin että jo ekoista tai ekasta hatsista menisi jalat alta sen perusteella mitä olen nähnyt mutta eipä mennyt. Pieniä vääristymiä näkökentässä vain , kuten näin että orava kiipesi koivunrunkoa ylöspäin vaikkei siellä ollut oravaa :razz: ja askeleet olivat vähän huteria.
Noh ei sitten muuta kuin uusi satsi piippuun ja savuna sisään. Sitten alkokin kolisemaan. Vaikutukset hiipivät ylle tosi salakavalasti. Huomasin että olin ikäänkuin nukahtanut pystyyn ja vielä silmät auki. Tuntui kuin mun mieli tai sielu yrittäisi päästä irti mun kehosta , mutta se ei päässyt vaikka kuinka yritti. Ehkä en antanut sen päästä pakoon? Tunsin siinä kohtaa lievää pakokauhua , muttei mitenkään epämiellyttävä kokemus kuitenkaan. Kun mieleni yritti irrota kehostani ympärilläni pyöri tai meni ohi kuin liukuhihnalla jotain puutarhatontun näköisiä tötsiä tai ukkeleita en saanut selvää käsitystä mitä ne olivat , kun olin koko ajan ikäänkuin lähdössä lentoon mutta jokin tarrasi aina kiinni ja veti takaisin ruumiiseeni.
Olen kyllä tosi väsynyt , että sillä on varmasti ollut vaikutuksensa. Lopun aikaa makailin pimeässä huoneessa sängylläni ja puolinukuksissa ihailin erinäköisiä kuvioita. Hyvin positiivinen ja miellyttävä kokemus kaikenkaikkiaan vaikkei siltä alun perusteella välttämättä kuullosta. Sisään päästyäni tuli mukavan rento ja uninen olo ja lopulta nukahdin pariksi tunniksi. Ei kyllä tee ihan heti mieli kokeilla uusiksi. ;) Ja hyvä niin.
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Tuoksuu muuten ihan maustesalvialle! Ylläri pylläri.
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Jep, nyt on gramman tötsä kymppiäksää. Pitäisi vaan onnistua annostelemaan se 0.1 grammaa ekalle yritykselle. Harmiksi en omista vaakaa, joten kikkailuksi menee. Ei kukaan sattuisi tietämään, kuinka paljon teelusikan kärkeen mahtuu massallisesti salvia-extractia?
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Kuten usein saa lukea, että salvia tavalla tai toisella pyytää mukaansa. Jos pelkää palikoita ja rupeaa heittelemään niitä taskuista pois, ei trippi jatku hyvin. Jos suostuu olemaan palikka tulee euforia jota ei saa mistään muusta kuin salviasta. Melkein poikkeuksetta siinä on jonkinlainen valinta tehtävänä.

Tänään lähdin "salvia-ralliin". Poikkesin puolitiehen hetkeksi takaisin koska minun täytyi pyytää "muut" mukaan (ehkä viereisessä huoneessa olevat). Saatoin jopa mölytä "tulkaa mukaan hei" :D
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.