Yrttisekoitukset

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
HorroR
Tuppisuu

Re: Spice / Spice Gold

Post by HorroR »

Jep, tuli postissa. En tajunnut, että olivat laskuttaneet katevarauksena.
happyhippy
Karvakuono

Re: knaster ja muut yrttisekoitukset

Post by happyhippy »

juu tänks.Täällä on asiantuntevampaa porukkaa kuin suomi24 (paitsi kaikki vaultin sekä suomi24 käyttäjät :mrgreen: )
Nyt tuii tehtyä jostain 3 eri tee lajikkeesta jointteja jotain 10 yhteensä.Huomenna koe maistelu :D samalla hörppien unikko teetä :D
Normander
Psykonautti

Post by Normander »

Ajattelin tuota spiceä kokeilla. Kannattaako tilata goldia vai diamondia? Onko diamond hiukan korkeamman hintansa arvoinen?
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

On se hintansa väärti mutta kyllä goldikin kokemuksia tuottaa.

Nyt vihdoin jäi oma tilaus tulliin. Vähä vituttaa.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
spasm
OD

Post by spasm »

Niin paljon on vaultissa spicea hehkutettu, että päätin tilauksen mukana ottaa 3g pussukan.
En oikein luota näihin valmiisiin yrttisekoituksiin (ostan mielummin yrttini erikseen, ja kombotan mitä haluan jos kombotan), mut kokeilin spicea ja se toimi mielestäni. En vakuuttunut kuitenkaan vielä, joten suoritin tieteellisen tutkimuksen, tosin vain kolmella koehenkilöllä. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää vaikuttaako spice selvästi empiirisesti havaittavasti. Kun koehenkilöt vertasivat olotilojaan ennen ja jälkeen inhaloimista, saavutettiin 100% positiivinen tulos; kyllähän se vaikuttaa. Nollahypoteesi vahvistui ja mun on kai vaan luovutettava ja todettava että kyllähän se kolisee. Mut hiton kallistahan toi on, eikä se good ol' savuja voita :)
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
spasm
OD

Post by spasm »

happyhippie wrote:Nyt tuii tehtyä jostain 3 eri tee lajikkeesta jointteja jotain 10 yhteensä.Huomenna koe maistelu :D samalla hörppien unikko teetä :D
Itse en kyllä polttaisi kymmentä teestä tehtyä jopoa..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

spasm wrote:Niin paljon on vaultissa spicea hehkutettu, että päätin tilauksen mukana ottaa 3g pussukan.
Mut hiton kallistahan toi on, eikä se good ol' savuja voita :)
kallista? ei mun mielestä 6€/g oo paha hinta goldista, ku se kuitenkin peruskatukovanlätkän hakkaa..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

mauser1911 wrote:
spasm wrote:Niin paljon on vaultissa spicea hehkutettu, että päätin tilauksen mukana ottaa 3g pussukan.
kallista? ei mun mielestä 6€/g oo paha hinta goldista, ku se kuitenkin peruskatukovanlätkän hakkaa..
Kyllä joo. Spasm, kannattaa muistaa sit että jos oot poltellu vuoden putkeen jotain hyvälaatuista AK-47 kukkaa niin spice gold tai diamond ei välttämättä tunnu missään, mutta ilman toleransseja mihinkään päihteeseen kyllä potkii ja lujaa. Ajattelin kokeilla ensi viikolla ilokaasun kanssa, josko se nostaisi kokemuksen uuteen atmosfääriin.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
happyhippy
Karvakuono

Post by happyhippy »

spasm wrote:
happyhippie wrote:Nyt tuii tehtyä jostain 3 eri tee lajikkeesta jointteja jotain 10 yhteensä.Huomenna koe maistelu :D samalla hörppien unikko teetä :D
Itse en kyllä polttaisi kymmentä teestä tehtyä jopoa..
juu en mäkään sitten jaksanut kun 2 vaan :lol: siis uskomattoman hyvää toi valkoinen lohikäärme :D
spasm
OD

Post by spasm »

Hz0 wrote:
mauser1911 wrote:
Kyllä joo. Spasm, kannattaa muistaa sit että jos oot poltellu vuoden putkeen jotain hyvälaatuista AK-47 kukkaa niin spice gold tai diamond ei välttämättä tunnu missään, mutta ilman toleransseja mihinkään päihteeseen kyllä potkii ja lujaa. Ajattelin kokeilla ensi viikolla ilokaasun kanssa, josko se nostaisi kokemuksen uuteen atmosfääriin.
Otettu huomioon toki. Ja kyllähän se koliseekin, yllättävänkin vahvasti.
Eihän toi hinta sellanen ole ettei sitä voisi maksaa sopivan harvoin, mut keksin kyllä useimmiten parempaa käyttöä niille rahoille.
Savun korvikkeeksi en voisi kuitenkaan tätä vaihtaa kuin erittäin tilapäisesti.. Mut ei se ookkaan pointti, eri asiat eri asioina.
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

-> "p.s. we owe the bottle bong", tolle oon repeilly joku pari timmaa täs =D

nii ja tietysti tilasin 3kpl 3g goldii ja 3 pakettii itse bob marley king size risloja ;)

//Usoda-Mode-Edit:
EI KAUPPOJEN NIMIÄ!!, eikä varsinkaan mainostusta. Pois sellanen hus hus.
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
leviantanious
Tuppisuu

ZoHai

Post by leviantanious »

Onko kellään kokemuksia näista ZoHai SX, ZoHai MX tai ZoHai RX tuotteista. Mitä minä olen ymmärtäny niin niiden ainesosat ovat pidetty salassa ja ne ovat jokseenkin samanlaisia kuin spicet. Mietin vain että päästääkö tulli nuo läpi jos niitä tilaa ulkomailta. Spice tuotteet lukemani perusteella ovat ainakin alkanee jäädä liilan usen tulliin. Haluaisinkin tietää millaisia nuo ovat verrattuna esim normaali Spiceen tai Spice Goldiin ja vaikuttaako yhtä kauan kuin Spicet. Muutenkin nuo tuotteet tuntuvat aika uutudelta täällä Suomessa...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Joo tuntui ekalla kerralla spice ihan siistiltä ajanvietteeltä, sellaista kevyttä oleskelua ja pienestä annoksesta riittää moneksi tunniksi..
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Nyt saattaa tulla tampion kysymys, mutta olen aivan ensikertalainen näissä polttohommissa. Toivon, ettette kokeneemmat lyttää minua. :)

Olen "harjoitellut" kodin maustekaapin aineksilla (teetä ynm.) piipun ja älyn polttelua, mutta en suoraan sanoen ymmärrä, mitä kuuluisi tehdä. Minulla ei ole taustalla tupakkahistoriaa, ja tällaisten kyseleminen vaikuttaa niin typerältä. Kun imaisen savua, en tunnu saavan sitä keuhkoihin asti, vaan pidättelen sitä suussani. Savu tuntuu todella kuumalta ja siirtäessäni sitä suusta putkea pitkin alaspäin, päädyn vain nielemään savun. Se ei siis tule enää takaisin. :D

Toivottavasti tästä ei tule häpeäbännejä. Onko netissä ohjeita tällaiseen? Pitäisi nimittäin oppia "oikea menetelmä" ensi viikonlopun g-spice-poltteluja varten.

edit. voisin lisätä tähän samaan viestiin kysymyksen syötynä nauttimisesta. Jos g-spicet haluaa popsia suihinsa, pitääkö ne vain nielaista alas, vai kuuluisiko niitä imeyttää jotenkin limakalvoilla, vaikka kielen alta?
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Ymmärrän jotenkin mitä tarkoitat. Älä mieti liikaa sitä savua, imet vaan eka savut suuhun ja sit hengität normaalisti sisään. Opit kyllä tuntemaan kun keuhoissasi on savua ;).
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

SamaNisti wrote:. Älä mieti liikaa sitä savua, imet vaan eka savut suuhun ja sit hengität normaalisti sisään. Opit kyllä tuntemaan kun keuhoissasi on savua ;).
tää on ehkä typerä idea, mut sanon kuitenkin: osta jotain tosi mietoja "kevyt" savukkeita (onko niitä vielä?) ja treenaa parilla, kun opit tekniikan heitä ne syöpäkääryleet roskiin :D . en tahtoisi että hyvä kokemus menee pilalle väärän tekniikan avulla.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Sinne keuhkoihin pitää saada kunnon kerros mustaa karstaa, silloin osaat jo polttaa!!
Nuppi_

Post by Nuppi_ »

Hz0 wrote:
mauser1911 wrote:
mutta muista kuitenkin että spicessä ei ole thc:tä eli ainakin minulla pärisi ja lujaa tuo spice vaikka kukkaa olinkin hiisinyt pari vuotta melkein päivittäin :D
Normander
Psykonautti

Post by Normander »

Sunnuntaina tilasin E:stä 3g Spice Goldia ja 800mg Spice Silveriä ja tänään (keskiviikko) kolahti kirje postilaatikkoon. SG:tä jo hiukan polttelin ja voin sanoa että toimii. Mukava pilvimäinen vaikutus.
Sharydee
Karvakuono

Post by Sharydee »

Ite tilasin goldia toissa viikonloppuna ja sit maanantaina tuli maili et ovat postittaneet sen. Eipä oo näkyny eikä kuulunu vieläkään pakettia. :( :(
"One pill makes you larger and one pill makes you small"
mauseri
LD50

Post by mauseri »

ei vittu tää on uskomatonta. eiken poltin n.13.00 0,3g, sit 5 hbwr, sit jointti jossain vaiheessa ja loput illemmalla (tarkempaa aikaa on mahdotonta sanoa, 0,9g meni yhteensä) nyt heräsin jokusen tunnin unien jälkeen ja vieläkin oon tutkalla...ei saatana..mä meen takas nukkuun..
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Sharydee wrote:Ite tilasin goldia toissa viikonloppuna ja sit maanantaina tuli maili et ovat postittaneet sen. Eipä oo näkyny eikä kuulunu vieläkään pakettia. :( :(
Kannattaa tilata normipostissa. Siinä ei lue päällä mitään muuta kuin vastaanottaja. Ja kannattaa odottaa nyt vielä vähän aikaa, jos se onkin eksynyt jonnekin postin lajittelukeskuksen syövereihin ja saapuu yllättäen perille. Itselläni oli kyllä E***T tilauksen nopeusennätys tässä pari päivää sitten ku 10. päivä tilasin vaa'an ja piipun ja 12. päivä oli postimies yrittäny jättää paketin muttei mahtunu postiluukusta sisään ja noudin sen postista. Ja sillä Standard International Maililla tilasin.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Itse tilasin sunnuntaiyönä spicea pikkuisen paketin verran. Maanantaina tuli sähköpostilaatikkoon viesti, että varastot ovat tyhjät, pahoittelemme. Noh, eipä kauaa olleet tyhjinä, sillä keskiviikkona tuli toinen viesti, jossa sanottiin, että paketti on onnellisesti lähtenyt matkaan. Pidän peukkuja, että se tulisi jo perjantaille, mutta ikävä kyllä taidan saada sen käsiini aikaisintaan ensi maanantaina.

Hieman epäilyttää tuo poste restante, jolla tilasin. Asun talossa, jossa huumeita ei katsota hyvällä (mutta alkoholia ja tupakkia käytetään silti ilolla...), enkä haluaisi maagisen paketin päätyvän liian uteliaiden kourien ulottuville. Täytyy alkaa päivystää lähimmän postikonttorin vastaanotolla perjantaista eteenpäin.
Sharydee
Karvakuono

Post by Sharydee »

Hz0 wrote:
Sharydee wrote:Ite tilasin goldia toissa viikonloppuna ja sit maanantaina tuli maili et ovat postittaneet sen. Eipä oo näkyny eikä kuulunu vieläkään pakettia. :( :(
Kannattaa tilata normipostissa. Siinä ei lue päällä mitään muuta kuin vastaanottaja. Ja kannattaa odottaa nyt vielä vähän aikaa, jos se onkin eksynyt jonnekin postin lajittelukeskuksen syövereihin ja saapuu yllättäen perille. Itselläni oli kyllä E***T tilauksen nopeusennätys tässä pari päivää sitten ku 10. päivä tilasin vaa'an ja piipun ja 12. päivä oli postimies yrittäny jättää paketin muttei mahtunu postiluukusta sisään ja noudin sen postista. Ja sillä Standard International Maililla tilasin.

Oho, oho sullahan tuli nopeaa. :D Iteki tilasin tolla Standard International Maililla, toivotaan että ilmaantuu se paketti vielä.
Sharydee
Karvakuono

Post by Sharydee »

Jaahas. Oli tullu postilta saapumisilmoitus jossa lukee noudettava tullista. :? Apua! Uskaltaako tuota mennä hakemaan sieltä?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Sharydee wrote:Jaahas. Oli tullu postilta saapumisilmoitus jossa lukee noudettava tullista. :? Apua! Uskaltaako tuota mennä hakemaan sieltä?
mun käsityksen mukaan ei todellakaan.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Lähettää sen takas 20 päivän päästä jos kirjees sanotaan niin. Onko toi Spice nyt oikeasti kokeilun arvoista vai pistänkö samat rahat mielummin kukkaan tai lätkään joka on ehkä aavistuksen kalliimpaa, mutta minkä saan takuuvarmasti kädestä käteen, eikä ole mitkään tullit kyttäämässä (toivottavasti :D)??
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

jos saat kukkaa varmasti, niin älä helvetti tunge rahojas spiceen. sen sanon minä. ei se niin hienoo oo!
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Sharydee
Karvakuono

Post by Sharydee »

Oon kyllä kovastikin tuosta spicestä tykänny ja tällä hetkellä ei ole mitään muutakaa tiedossa mistä sais. Pitää kai jättää nuo spiceilyt sitte tähän. :cry:
kiba
Karvakuono

Post by kiba »

Sharydee wrote:Jaahas. Oli tullu postilta saapumisilmoitus jossa lukee noudettava tullista. :? Apua! Uskaltaako tuota mennä hakemaan sieltä?
Jos siinä sanotaan, että "tulliselvitettävä", niin ne katsovat siellä tarkkaan paketin sisällön. Eipä ne tullista yleensä pyydä noutamaan ellei ole juuri sellainen selvitettävä lähetys. Noutaminen postista taas on täysin turvallista, siellä ei enää voida puuttua paketin sisältöön.

Spice onkin aivan loistavaa hbwr:n kanssa, ei niitä kumpaakaan enää osaa yksinään arvostaa. Ilman komboilua tuntuu menevän paljon hukkaan :)