Takkupäät

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Darw
Psykonautti

Re: Takkupäät

Post by Darw »

Pitäisi takuttaa tämä letti pikapuoliin, alkaa olemaan niin huonossa kunnossa ettei enää ilkiä pitää. Tällä hetkellä tukka on siis persiiseen asti suorana.
Askel viimeinen pudottaa
tropic
Apteekki

Post by tropic »

Olihan mulla jokunen vuosi sitten hienot pitkät vaaleat locksit ja välillä tuntuu että saattaisi olla ihan kiva, jos ne olisivat vieläkin, tosin en kyllä varmaan nykyisin enää tohtisi laittaa niitä. Onhan se toki mahdollista, mutta enpä tiedä.
Can it be all so simple?
bUkkA

Post by bUkkA »

Mulla oli takut jonkun pari viikkoa päässä, mutta mun kämppis tartutti mulle täitä niin ne piti avata. (Onneksi ei olleet vielä sillon liian takussa avaamiseen, vaikka kyllä puolet hiuksista irtoskin)

Nyt kun mun hiukset on värjätty niin ois taas tarkotusu koittaa hankkia takut. Ehkä jopa tällä kertaa onnistua.
buckethead
Tuppisuu

Post by buckethead »

Haluaisin mutta pelkään miltä näytän :oops:
frapathea

Post by frapathea »

buckethead wrote:Haluaisin mutta pelkään miltä näytän :oops:
Älä pelkää, kaikki näyttää typerltä lokseilla. ;) :mrgreen:
bUkkA

Post by bUkkA »

Mä ainankin näytän ihan vitun tyhmältä. Go for it, en halua olla yksin.
ishtar
Psykonautti

Post by ishtar »

haluttas laittaa mut mut....kasvais eka nää hiukset :P
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

On ollu jo pitkän aikaa. Mulla on kiharat, niin tarvii jättää vaan kampaamatta ni tulee rastoja. Ovat nyt alkaneet kietoutumaan toisiinsa (parhaimmillaan viisi pientä rastaa yhdeksi) niin että jotkut on varsin epämääräisen näköisiä möykkyjä, näinpä oon miettiny jospa hankkiutuisin niistä eroon, ehkä..
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
tropic
Apteekki

Post by tropic »

Nyt on taas takut ja onnistu loistavasti =). Ollut reilu pari viikkoo. Varsin kotoisa fiilis ja alan olla aika ihastunut takkuihini. En muistanutkaan enää miltä ne tuntuu. Jokainen takku päässä elää omaa elämäänsä. Täytyy vaan muistaa pyöritellä ja pitää hyvää huolta niistä. <3

Ei voi midist, kyllä takuissa on vaan sellainen oma hohtonsa. :D
Can it be all so simple?
bUkkA

Post by bUkkA »

Hipit!
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Eilen lähti takut :) Ihan mukavaa vaihtelua tämäkin kun on lyhyt tukka ensimmäistä kertaa yli viiteen vuoteen.
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

Itsekin menin takkuni leikkaamaan tossa jokunen aika sitten. Joutuu kyllä uusimaan.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Olishan tollaset takut ihan hauskan näköset. Entisellä muijakaverilla oli sellaiset joskus. Nyt on joku 2 senttiä pitkät hiukset ja ajattelin vetää koneella kaikki hiukset pois kohta. En oikein jaksa tukkaa nykyään pitää. Kaikki ei välttämättä diggaa lookista, mutta jotenkin paljon mukavampaa itselle kun hiukset on millin-pari. Ei tarvi kammata eikä hilseile. Jotenkin vaikeata alkaa kasvattamaan kun lyhyeen on tottunut.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

eNZYMe wrote: Jotenkin vaikeata alkaa kasvattamaan kun lyhyeen on tottunut.
Heh itselläni taas yllättäen toisin päin. 6 vuotta ollut pitkä tukka ni vaikee tätä on lähtee poiskaan ajamaan. Topicciin taas vastatakseni, ei ole takkuja. Suora tukka alaselkään asti nyt ja takkuja himoitsen, mutta kynnys on kova.
"Taste
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

ite en oo intin jälkee leikannu lettii, intis olin II/03

joka aamu ku herään meen peilin eteen ja katon jos takku keiju ois antanu takut mut ei oo :(

kokeiltiin ex-tyttöystävän kanssa tehä joskus, noh niistä nyt ei ollu mihkää ku tukka lyheni 50% oikeesta pituudestaan (niinkuin pitääkin)..
mikserissä taitaa olla kuva viel niistä (negatiivi värit siin kuvas)

nykysin on sillee että saan nännit peittoon helpostikin... sexyy... =D

kuulemma jonku 100 ekee maksas takut lähimmäs isos kaupungis, mut mieluummin ne rahat käytän johki muuhun......

mut joo, tässäpä on tarinaa ollunna...

paitsi takut haluun viel joskus, ensin takut -> kyllästyn -> kalju !
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
mauseri
LD50

Post by mauseri »

bUkkA wrote:Hipit!
on rautaa! ei oo takkuja, mut niin pitkä tukka et melkein pystys perseen pyyhkimään.. 8 luokalla kävin viimeksi parturissa ja ikää on 31v... on noita latvoja joskus tasoteltu kuiteski.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:
bUkkA wrote:Hipit!
on rautaa! ei oo takkuja, mut niin pitkä tukka et melkein pystys perseen pyyhkimään.. 8 luokalla kävin viimeksi parturissa ja ikää on 31v... on noita latvoja joskus tasoteltu kuiteski.
Mää oon sulle ihan vitun kade, mää en ole käynyt parturissa viime 3 vuoteen, mutta hiukset ei enään kasva kunnolla... Pitäisköhän lopettaa näiden pesu, ja aloittaa sitten parrankasvatus?
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

D.E.S wrote:
eNZYMe wrote: Jotenkin vaikeata alkaa kasvattamaan kun lyhyeen on tottunut.
Heh itselläni taas yllättäen toisin päin. 6 vuotta ollut pitkä tukka ni vaikee tätä on lähtee poiskaan ajamaan. Topicciin taas vastatakseni, ei ole takkuja. Suora tukka alaselkään asti nyt ja takkuja himoitsen, mutta kynnys on kova.
Heh, noinhan se menee. Mullakin oli nuorena välillä pitkiä ja puolipitkiä hiusmalleja ja joskus oli kova kynnys lähteä kynimään.

Mulla on vaan paksua ja karkealaatuista hiusta tiheästi päässä. Hilse ollut mulla ongelmana aina kun tukassa on vähän pituuta. Käyn kyllä melkein joka päivä suihkussa, mutta se vaan helpottaa hygieniaa ja tuntuu musta mukavammelta pitää hiukset melkein kaljuna.

Karvat ei vaan ole mun juttu. Trimmaan ne ajoittaan siistiksi muualtakin kuin päästä.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Mun hiukset menee takkuun yllättävän nopeesti ja helposti. En pitkäks ollu kerenny kasvattaa niin jo huomaamatta oli rastan alkuja ruvennu tulemaan ja mun luomutastat (jotka on useasti ollu jo mulla) ei mielestäni oo hirveen esteettiset, joten lyhensinpä hiukset uudemman kerran.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Thoxium

Post by Thoxium »

On viime aikoina ruvennut kasvamaan kiharoita, hmm. jännä muutos mut meikä tykkää.
Raz
Psykonautti

Post by Raz »

Kolmannet rastat päässä. Ekaks oli ite näprätyt ylä-asteella, mamma huijas leikkaamaan pois
(lahjontakin liittyi asiaan) :x
Nyt toiset luomut päässä, hitaasti mutta varmasti edetään. Ehkä liiankin hitaasti, viimeks puolta nopeemmin. :?
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Mul on luonnonkiharat (loivat) hiukset. Tosin kaljuuntumisen merkkejä on, mutta kuitutakut aion laittaa kun nää on 10cm pitkät.
tropic
Apteekki

Post by tropic »

freakmatic wrote:kuulemma jonku 100 ekee maksas takut lähimmäs isos kaupungis, mut mieluummin ne rahat käytän johki muuhun...
Voihan sen rahan laittaa paljon turhempaakin. 100e on tosi halpa, jos ihan liikkeessä laittaa, mut yleensä kannattaa antaa jonkun sellaisen henkilön tehdä ne kuka on tehnyt niitä paljon. http://takkutukka.kapsi.fi/forum/ Tuolla on kaikki tarvittava tieto ja joku saattaa tehdä tsägällä vaikka parilla kympillä takut.
freakmatic wrote:paitsi takut haluun viel joskus, ensin takut -> kyllästyn -> kalju !
Omat takkuni lähtee taas sit jossain vaiheessa pois vaihtelunvuoksi ja sit on aika kummallinen olo hetken aikaa, kun tuntuu et jotain puuttuu. Vähän niinku hattu joka on unohtunut päähän ja sit se hukkuisi. Aikoinaan leikkasin keskellä talvea takut pois ja koko loppu talven paleli päätä :mrgreen:

Pari vanhusta tuli yks päivä kadulla jotain dissailee (supisi toisilleen) "Noilla on varmaan päät täynnä täitä ja miksei hiuksia voi pitää normaalisti nätisti geelillä, ja miks joku haluu pään täyteen tollasii epäsiistejä pötkylöitä."

Ei herraisä, kunnon stereotypia se että luullaan takkupään olevan automaattisesti likainen hippi :lol: Tiedän kyllä laiskoja muoti pilvenpolttaja takkupää hippejä, mutta ei ne takut sitä epäsiisteyttä tee.

Niin ja onhan takut aika yleisiä, eikä siihen nykyisin liity niin vahvaa leimautumista sillä moni sattuu ihan vaan huvikseen tykkäämään jännistä pötkylöistä päässä. Takuista keskustelu toisen takkupään kanssa on hauskaa, ne takut yhdistää.

Ainut mikä takuissa on vähän ainakin omalla kohdallani huonoa on se, että urheilen paljon, niin helpompi olisi lyhyempi fleda. Mulla ei ole onneksi koskaan hilseillyt päänahka tai mitään vastaavaa.
Can it be all so simple?
Pentabarf
Lepakko

Post by Pentabarf »

Muutaman vuoden on takut roikkunu päässä. Puoliselkään asti nuo jo yltävät. 10cm pötkylät on parturissa tehdyt ja loput on takkuuntunu itsestää. Luonnonkiharat hiukset takkuuntuvat hyvin, niin helppo näitä hoitaa. Niskat välillä vähän jumissa, mutta mieluummin takut päässä kuin lyhyt tukka tai afro. Kristityt kammoksuvat, mutta muuten yleensä ihan positiivisia kommentteja on tullut. Mammat haluavat hiplata ja baarissa ihmiset tulevat kyselemään kaikkea. :)

Edit: Kadulla tuntemattomat ihmiset tulevat kysymään savuja. :lol:
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Espanjassa ja Portugalissa oli joksenki yleistä semmonen skini-locksi tukka hippi-punkkari tyylillä. Siis silleen et monella oli muutama pitkä locksi alaselkään, ja sit muuten tukka oli joki ihan kynitty tai sit oli joku normaali kampaus muuten. Sit paljon just varvassormuksia ja muita helyjä niis lockseissa. Vaatetus oli kans sellasta hippi vermeiden ja punktyylin sekotusta. Hyvän näköstä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kalastaja wrote: Espanjassa ja Portugalissa oli joksenki yleistä semmonen skini-locksi tukka hippi-punkkari tyylillä. Siis silleen et monella oli muutama pitkä locksi alaselkään, ja sit muuten tukka oli joki ihan kynitty tai sit oli joku normaali kampaus muuten.
Harmittaa et annoin yhden ÄLY-pään poistaa mun rakkaat, hyvin alkaneet loksit, sillä olisin just halunnu jättää muistoksi 'sen kaikkein komeimman.'
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
dredi
LD50

Post by dredi »

Mulla oli takkuloksit joskus. Tein niitä monta vuotta... sitten jouduin vankilaan muutamaks päiväks sakoista ja sain siellä täitä. Loksit lähti, hiukset kasvo takasin...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Polly
Karvakuono

Post by Polly »

Tuommonen jossainmäärin pitkä tukka on (ei kovin) ja harjaamatta ollut n.1,5 vuotta. Taakse muodostunut yksi loksi, ei muuta.
palekastro

Post by palekastro »

MaryDoe wrote:Pari kuukautta vanhat takut löytyy kuitu- ja aitohiusjatkeilla. Vituttaa vaan kun mulla on niin liukas tukka että vaikka sen pesee mäntysuovalla nii se on ihan sileä. Siispä joissain takuissa on suoraa hiusta useamman sentin matkalta ja vittumaisesti silleen keskellä että sitä on hankala saada takkuun. (kukaan ei tietty tajunnu)
jos laittaset jonku esim sukkapuikon sen väljän osan alapuolelt läpi ja vedät ylöspäi ja sit teet samaa muutamii kertoi random kohist uudestaa läpi ni tuloksena pitäisi olla pötkö väljyyden tilalla :D

ittel kans ollu jo 2 kertaa rastat mut aina menny nii kämäsee kuntoo et oon leikannu poies. nyt kovaa vauhtii uutta pötköö kasvussa, lupaan etten hiplaa ja nyplää näit iha ylirastalle eli vähä pilalle.. mut onneks mul on paljon kaverei joille saan myös tehä takkuja ^__^

mutta pötkylä on kyl kaunein hiusmuoto <3
Kalastaja

Post by Kalastaja »

palekastro wrote:
mutta pötkylä on kyl kaunein hiusmuoto <3
Ei kyl vitus. Likaset laiskat hippihiukset ne on.