Oksikodoni
-
dredi
- LD50
Re: Oksikodoni
Voin kertoa miten oxyt kannattaa kyhätä... Vaikka opioidit yleensä liukeneekin helposti kylmään veteen, niitten pillereiden rakenne on sellainen että ne kannattaa kiehuttaa. Se kuori kannattaa pyyhkiä steriililapulla (jos niitä ei ole niin kasta talouspaperin pala amiseptiin, ajaa saman asian). Älä huoli isopropanolista, se vähä mitä siihen jää haihtuu kiehuttaessa. Sitten filtterin läpi. Muistaa sitten steriilit, käyttämättömät välineet ja pyyhkii ihon steriililapulla ennen kuin tökkää!
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
eNZYMe
- OD
Tossa kuumentaessa vaan liukenee sidosaineita enemmän nesteeseen. Ei kai muutama kerta nyt haittaa, mutta monilla vuosia käyttäneillä kroonisilla OC IV-käyttäjillä on keuhkojen hiusverisuonissa kertymiä sidosaineita. Jollain on myös sydänläppiin kertynyt noista jotain. Saattaa olla pidemmän päälle aika vaarallista.
Silloin kun vielä käytin IV-opiodeja, niin aina jauhoksi murskattu pilleri liukeni hyvin kylmään veteen. Saa vaan odottaa hetken kauemmin ja sekoittaa. Melkein yhtä haitallista se kyllä kuumentamattakin ilmeisesti on. Ainoastaan sellaiset hienojakoisimmat ruiskuille tarkoitetut mikronisuodattimet poistaisi melkein kaiken moskan.
Silloin kun vielä käytin IV-opiodeja, niin aina jauhoksi murskattu pilleri liukeni hyvin kylmään veteen. Saa vaan odottaa hetken kauemmin ja sekoittaa. Melkein yhtä haitallista se kyllä kuumentamattakin ilmeisesti on. Ainoastaan sellaiset hienojakoisimmat ruiskuille tarkoitetut mikronisuodattimet poistaisi melkein kaiken moskan.
-
dredi
- LD50
Ne lähtee pois kunnolla filtteröimällä... ei mitään pumpulipalloja vaan oikeita injektiofilttereitä, niitä saa mm. vinkistä 0.80€ 5 kappaletta. Voin kertoa silloin kun vielä itse käytin IV opioideja oxycontit toimivat paljon paremmin kun ne kyhättiin kiehuvaan veteen. Joskus lisäsimme jopa sitruunahappoa jotta ne liukenisivat paremmin.
-
mauseri
- LD50
kontit on tullut aina säädettyä lusikassa ynm. sytkärin kanssa ja tavallinen ventti filsu ja siitä läpi. kyllä sitä semmosellakin mielestäni tarpeeks paskaa lähtee pois. mun mielipide on se et: jos se on ruiskussa täysin läpinäkyvää ja ei oo mitään hitusia lillumassa niin ei muuta ku hihaan vaan. itse en periaatteesta lähtis ostaan jotain vitun injektiofilttereitä..dredi wrote:Ne lähtee pois kunnolla filtteröimällä... ei mitään pumpulipalloja vaan oikeita injektiofilttereitä, niitä saa mm. vinkistä 0.80€ 5 kappaletta. Voin kertoa silloin kun vielä itse käytin IV opioideja oxycontit toimivat paljon paremmin kun ne kyhättiin kiehuvaan veteen. Joskus lisäsimme jopa sitruunahappoa jotta ne liukenisivat paremmin.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
sxoxyvg
- OD
Ei lähde sidosaineet venttifimalla. Ostakaa niitä sterifilttejä jos paljon räimitte. Harmi kun paikallinen PPS ei tarjoa niitä.mauser1911 wrote:kontit on tullut aina säädettyä lusikassa ynm. sytkärin kanssa ja tavallinen ventti filsu ja siitä läpi. kyllä sitä semmosellakin mielestäni tarpeeks paskaa lähtee pois. mun mielipide on se et: jos se on ruiskussa täysin läpinäkyvää ja ei oo mitään hitusia lillumassa niin ei muuta ku hihaan vaan. itse en periaatteesta lähtis ostaan jotain vitun injektiofilttereitä..dredi wrote:Ne lähtee pois kunnolla filtteröimällä... ei mitään pumpulipalloja vaan oikeita injektiofilttereitä, niitä saa mm. vinkistä 0.80€ 5 kappaletta. Voin kertoa silloin kun vielä itse käytin IV opioideja oxycontit toimivat paljon paremmin kun ne kyhättiin kiehuvaan veteen. Joskus lisäsimme jopa sitruunahappoa jotta ne liukenisivat paremmin.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
dredi
- LD50
Joo kun mikrohiukkasia ei kato silmällä näe. Ne on kato pieniä. Ne tietsä niinku kerääntyy ja sit niitä on niinku paljon. Ja sit tulee niinku kaikkia sairauksia ja verisuonitukoksia, niinku.
-
eNZYMe
- OD
Jep, nonhan toi menee. Muistan lukeneeni jostain että just kuumennus saa jonkun ainesosan oxyconteissa reagoimaan ja jos tosiaan pumpulia käyttää, niin on haitallisempaa.
Kyllä mä noi sterifiltit tiedän. Kaverilla ollut noita ja neulanvaihtopisteiltähän noita saa pientä korvausta vastaan. Ei vaan ole enää ollut tarvetta ja muutenkin pillereitä en oikeastaan koskaan ole hihatellut paljon ollenkaan. Fiksua se on kyllä käyttää noita tai sitten noita pyöreitä mikrofilttereitä. Tuli ulkomailla asuessa joskus ostettua muutamaa eri kokoa noita wheel filttereitä. Tuossa on ihan hyvä sivu filttereiden eroista http://www.alcoholandwork.adf.org.au/ar ... asic_guide
Sterifilt suodattaa 5µ kun taas tavallinen pumpuli 50µ tarkkuudella. Tosin noita wheel fittereitä on sitten niinkin pientä kuin 0.22µ, joka sitten suodattaa jo varmasti kaikki hiukkaset bakteereista sieniin saakka.
Kyllä mä noi sterifiltit tiedän. Kaverilla ollut noita ja neulanvaihtopisteiltähän noita saa pientä korvausta vastaan. Ei vaan ole enää ollut tarvetta ja muutenkin pillereitä en oikeastaan koskaan ole hihatellut paljon ollenkaan. Fiksua se on kyllä käyttää noita tai sitten noita pyöreitä mikrofilttereitä. Tuli ulkomailla asuessa joskus ostettua muutamaa eri kokoa noita wheel filttereitä. Tuossa on ihan hyvä sivu filttereiden eroista http://www.alcoholandwork.adf.org.au/ar ... asic_guide
Sterifilt suodattaa 5µ kun taas tavallinen pumpuli 50µ tarkkuudella. Tosin noita wheel fittereitä on sitten niinkin pientä kuin 0.22µ, joka sitten suodattaa jo varmasti kaikki hiukkaset bakteereista sieniin saakka.
-
sxoxyvg
- OD
Jyväskylän visiitist ei vissiin saa sterifilttejä, oisko jotain mestaa mist sais tilattua? Alkaa menemään turhan tiuhaan tahtiin noita nappeja suoneen et pitäs hankkia.
E: 0,8µ wheel filtterit ois kivoja, maksaa vaan aivan helvetisti. Näitä pitäis saada halvalla kaupunkien päihdepalveluista niin olisi sitä oikeata haittojen vähentämistä.
E: 0,8µ wheel filtterit ois kivoja, maksaa vaan aivan helvetisti. Näitä pitäis saada halvalla kaupunkien päihdepalveluista niin olisi sitä oikeata haittojen vähentämistä.
Last edited by sxoxyvg on Sun 16 Nov 2008, 08:44, edited 1 time in total.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
eNZYMe
- OD
Sterifilttejä saa tilattua suoraan valmistajalta Ranskasta, mutta myyvät näköjään minimi 1000kpl / 120€. Siihen vielä postikulut päälle. http://www.apothicom.org/sterifilt.phpsxoxyvg wrote:Jyväskylän visiitist ei vissiin saa sterifilttejä, oisko jotain mestaa mist sais tilattua? Alkaa menemään turhan tiuhaan tahtiin noita nappeja suoneen et pitäs hankkia.
Noita wheel filtereitä saa tilattua useammasta paikasta ja saa myös pienempiä eriä, mutta ovat selvästi kalliimpia per kappale kuin sterifiltit.
-
dredi
- LD50
Micron filtterit on just siitä hyviä et ei tarvi huolehtia bakteereista sun muista... hmm, mitenkähän virukset... blokkaiskohan noi HIVin tai C-hepatiitin? Onks viirukset pienempiä ku bakteerit? 
-
sxoxyvg
- OD
Kyllä ovat. Ei mahtuisi enää doussis läpidredi wrote:Micron filtterit on just siitä hyviä et ei tarvi huolehtia bakteereista sun muista... hmm, mitenkähän virukset... blokkaiskohan noi HIVin tai C-hepatiitin? Onks viirukset pienempiä ku bakteerit?
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
eNZYMe
- OD
Viruksia nyt ei poista mikään. Mutta tuskinpa kovin moni, joka näkee vaivan hommata tälläisiä filttereitä jakaa vermeita. Tai eipä sitä ikinä tiedä. Tosiaan, olis pitänyt mainita noi Virukset. Virukset on vittumaisia.dredi wrote:Micron filtterit on just siitä hyviä et ei tarvi huolehtia bakteereista sun muista... hmm, mitenkähän virukset... blokkaiskohan noi HIVin tai C-hepatiitin? Onks viirukset pienempiä ku bakteerit?
HIV ei kovin kauaa elä kehon ulkopuolella mutta Hep-C on melkein mahdoton tappaa.
-
dredi
- LD50
Mikä ettei poistaisi viiruksia jos on tarpeeksi tiheä filtteri... sellasta tuskin on tehty vielä, mutta ehkä tulevaisuudessa...
-
eNZYMe
- OD
olis varmaankin aika hidasta filtteröidä ja en tiedä kuinka paljon isompia noi sitten on kuin itse vaikuttavan aineen molekyylit, jota halutaan liuoksessa säilyttää.dredi wrote:Mikä ettei poistaisi viiruksia jos on tarpeeksi tiheä filtteri... sellasta tuskin on tehty vielä, mutta ehkä tulevaisuudessa...
Wikipedia sanoo: Viruses are about 100 times smaller than bacteria. Most viruses which have been studied have a diameter between 10 and 300 nanometres. Some filoviruses have a total length of up to 1400 nm, however their diameters are only about 80 nm. Most viruses are unable to be seen with a light microscope so scanning and transmission electron microscopes are used to visualise virus particles.
-
Freshi
- Psykonautti
Olis taas pari kysymystä:
1. minkä takia oxynorm toimii nenään paremmin kuin oxycontin, vaikka jauhaisin oxycontinin tosi hienoksi jauheeksi?
2. onko jotain kikkaa, miten saisi tasaisesti pois oxycontineista sen pinta-aineen? mulla on 10mg tabletteja, joissa "kuori" on samanvärinen kuin sisältökin. pelkään, et tulee jotain haittavaikutuksia niistä pääliaineista, kun aina vedän tabut nenään..
Edelleenkin olen sitä mieltä, että paras aine ikinä.
1. minkä takia oxynorm toimii nenään paremmin kuin oxycontin, vaikka jauhaisin oxycontinin tosi hienoksi jauheeksi?
2. onko jotain kikkaa, miten saisi tasaisesti pois oxycontineista sen pinta-aineen? mulla on 10mg tabletteja, joissa "kuori" on samanvärinen kuin sisältökin. pelkään, et tulee jotain haittavaikutuksia niistä pääliaineista, kun aina vedän tabut nenään..
-
chibbo
En usko, että tulee haittavaikutuksia, tuskin se enempää nenän limakalvoja raiskaa kuin muukaan osa tabletista :) Ja nenän kautta se valuu kuitenkin mahaan missä sen kuuluukin olla. Käsittääkseni näihin kannattaa kiinnittää erityistä huomiota sitten jos hihatat.goofy wrote: pelkään, et tulee jotain haittavaikutuksia niistä pääliaineista, kun aina vedän tabut nenään..
-
Happotatti
- Apteekki
ihan mukava olo tulee.. ehkä vähän turhan hyvä olo. Nokkaan toimii tosi hyvin.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
sxoxyvg
- OD
Raaputtamalla se kuori lähtee.goofy wrote:Olis taas pari kysymystä:
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Heheh, sain Oxynormia joskus sairaalassa, kun oli jalka murtunut. Kiva olo tuli, vaikka se olikin lääkekäyttöön tarkoitettu annos. Tuli sellainen ihanan kevyt, uninen olo ja sen takia sain nukuttua yön kivuista huolimatta. Kumma juttu, että se ei helpottanut kipua, mutta auttoi nukahtamaan kivuista huolimatta.
-
dredi
- LD50
1. Koska contit ovat depot-tabletteja, eivätkä näin ollen liukene yhtä tehokkaasti, vaikka ne jauhaisikin, ja kaikkien aineiden täytyy liueta ennenkuin ne voivat imeytyä nenän limakalvoilta verenkiertoon.goofy wrote:Olis taas pari kysymystä:
2. Steriililappusilla pyyhkimällä lähtee helpoiten.
-
bUkkA
Blöh. Nollatoleilla 40mg Oxycont nokitettuna sano saman verran kun 400mg tramalia tai joku 200mg kodeiinia... Tuli semmonen vähän lämmin olo. Odotin PALJON enemmän. Esim kun dredi puhui täälä, että tämä olis parempaa kun herska, (jota olen jo kokeillut) mutta petyin helvetin pahasti. 
-
W10
- Kameleontti
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
frapathea
Hmm mä stedasin tätä eilen, varovaisella annostuksella ku mulla on tupannu jarrujen kans yleensä menee vähän yli ja ollu epämukava olo etenki ku oon suht pikkunen tyttöihminen ja jotenki kaikki toimii tosi herkästi ni helposti ottaa liikaa. Jtn vanaa 10mg IV ja tunnin päästä 10mg IV. Oli mainio olo, kutitti vaan joka paikkaan, ja en löytäny mun antihistaamiinitabletteja jne jne jne. Autoon erehdyin istumaan ja silloin tuli loievästi paha olo, meinas siinä laattaki lentää, mut se meni ohi ku sain vettä ja ja. Nuokahtelin tosi pitkään ja hyvä olo ja halitutti ym kauheesti, onks musta tullu nyt hidastelija
;DD;D
Oli kyl nannaa, noin tarpeeks pienel annoksella just sopivan mukava olo ja päässä vähän heitti, onnelline fiilis, vähän nuokutti muttei liikaa (paitsi junassa ja autossa nukahtelin). Nam nam tekis mieli lisää
Oli kyl nannaa, noin tarpeeks pienel annoksella just sopivan mukava olo ja päässä vähän heitti, onnelline fiilis, vähän nuokutti muttei liikaa (paitsi junassa ja autossa nukahtelin). Nam nam tekis mieli lisää
-
xxx-men
- Kameleontti
Kontteja ei ole vielä tullut testattua. Halu on kyllä kova. Pitäs varmaan yksityiselle varailla aikaa.
-
mauseri
- LD50
siitä se lähtee.. eiku oikeesti, noihin jää vitun helposti koukkuun (kyllä tiedän että tiedätfrapathea wrote:Hmm mä stedasin tätä eilen, varovaisella annostuksella ku mulla on tupannu jarrujen kans yleensä menee vähän yli ja ollu epämukava olo etenki ku oon suht pikkunen tyttöihminen ja jotenki kaikki toimii tosi herkästi ni helposti ottaa liikaa. Jtn vanaa 10mg IV ja tunnin päästä 10mg IV. Oli mainio olo, kutitti vaan joka paikkaan, ja en löytäny mun antihistaamiinitabletteja jne jne jne. Autoon erehdyin istumaan ja silloin tuli loievästi paha olo, meinas siinä laattaki lentää, mut se meni ohi ku sain vettä ja ja. Nuokahtelin tosi pitkään ja hyvä olo ja halitutti ym kauheesti, onks musta tullu nyt hidastelija;DD;D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
dredi
- LD50
Oxyjä on paska nokittaa, vahaisia depotti-sidosaineita liikaa jotka hyvin tehokkaasti blokkaavat nenän limakalvoilta imeytymistä.bUkkA wrote:Blöh. Nollatoleilla 40mg Oxycont nokitettuna sano saman verran kun 400mg tramalia tai joku 200mg kodeiinia... Tuli semmonen vähän lämmin olo. Odotin PALJON enemmän. Esim kun dredi puhui täälä, että tämä olis parempaa kun herska, (jota olen jo kokeillut) mutta petyin helvetin pahasti.
Jauha ja heitä kielen alle, tai syö jauhettuna. Oraalinen bioavailabiliteetti on oksikodonilla erittäin hyvä.
Hihaan heitettynä tietty toimii kaikki paremmin. Mutta pillereitä ei kyllä yleensäkään kannata rännitellä.
-
frapathea
Joo se oli kyllä aika kamalaa liejua mut vedin käteen kuitenki. Etenki ku ei ollu kunnon fimoja :E Nois apteekin päivystyspakkauksis ei oo, eikä ees kuppeja! Aika sikaa. Pelkät kärjet, pumput ja pari räkästä desinfiointiliinaa.dredi wrote:
Hihaan heitettynä tietty toimii kaikki paremmin. Mutta pillereitä ei kyllä yleensäkään kannata rännitellä.
Mut se lieju oli, no, just sitä mitä noi depottiliejut näyttäs yleensäki olevan. Yää. Onneks tais olla vaan tää yks kerta ku sitä hihatin vaikka mieli tekis lisää. Kuitenki onneks löytyy sen verran täl kertaa järkee ja itsekurii (ja tarvetta säästelylle) et ainaki tovi menee että mitään taas hihatan ellei tarjota
-
bUkkA
Höhöhöfrapathea wrote:Joo se oli kyllä aika kamalaa liejua mut vedin käteen kuitenki. Etenki ku ei ollu kunnon fimoja :E Nois apteekin päivystyspakkauksis ei oo, eikä ees kuppeja! Aika sikaa. Pelkät kärjet, pumput ja pari räkästä desinfiointiliinaa.dredi wrote:
Mut se lieju oli, no, just sitä mitä noi depottiliejut näyttäs yleensäki olevan. Yää. Onneks tais olla vaan tää yks kerta ku sitä hihatin vaikka mieli tekis lisää. Kuitenki onneks löytyy sen verran täl kertaa järkee ja itsekurii (ja tarvetta säästelylle) et ainaki tovi menee että mitään taas hihatan ellei tarjotaTuostakin sain 10mg ilmasex ja 10mg 10e
-
frapathea
Mä tarjouduin rätkimään ku olit siitä puhunu mut et sit halunnu ;( yritin soittaa sulle eilen ku olin siel muttet vastannu!! I contacts yoo 2day!!bUkkA wrote:Höhöhöfrapathea wrote:Joo se oli kyllä aika kamalaa liejua mut vedin käteen kuitenki. Etenki ku ei ollu kunnon fimoja :E Nois apteekin päivystyspakkauksis ei oo, eikä ees kuppeja! Aika sikaa. Pelkät kärjet, pumput ja pari räkästä desinfiointiliinaa.dredi wrote:
Mut se lieju oli, no, just sitä mitä noi depottiliejut näyttäs yleensäki olevan. Yää. Onneks tais olla vaan tää yks kerta ku sitä hihatin vaikka mieli tekis lisää. Kuitenki onneks löytyy sen verran täl kertaa järkee ja itsekurii (ja tarvetta säästelylle) et ainaki tovi menee että mitään taas hihatan ellei tarjotaTuostakin sain 10mg ilmasex ja 10mg 10e
Itekkin tuli halu testata iv:nä joku 40mg. Mut mut. Oli se ihan jeesh. Voisihan tuota lisää hommata. Frapa, supporttia! contact meh
-
dredi
- LD50
Varoituksen sana: henkilölle jolla ei minkäänlaista toleranssia opioideihin ole, 40mg oksikodonia intravenöösisti annosteltuna saattaa aiheuttaa jo yliannostuksen.