Yrttisekoitukset
-
Sharydee
- Karvakuono
-
Hz0
- Apteekki
Re: Spice / Spice Gold
Mitä kaikkea siinä paketissa oli? Spicen lisäksi?Sharydee wrote:Jaahas. Oli tullu postilta saapumisilmoitus jossa lukee noudettava tullista. :? Apua! Uskaltaako tuota mennä hakemaan sieltä?
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Sharydee
- Karvakuono
Ei muuta ku spice goldia, muistaakseni 3 niitä 400mg pussia.Hz0 wrote:Mitä kaikkea siinä paketissa oli? Spicen lisäksi?Sharydee wrote:Jaahas. Oli tullu postilta saapumisilmoitus jossa lukee noudettava tullista. :? Apua! Uskaltaako tuota mennä hakemaan sieltä?
"One pill makes you larger and one pill makes you small"
-
scoff
- Psykonautti
Johan on taas. Tilasin viime viikolla (ks. edellinen viesti) spice goldia, mutta pussukka ei ole vieläkään saapunut! Käytin tosiaan poste restantea osoitteena, ja olen vieraillut postitoimistossa tänään (maanantai) ja viime perjantaina. Kummallakaan kerralla en saanut pakettia, mikä ajoi minut epäilemään tullin osuutta asiaan. Kai tullista kuitenkin lähtee minulle päin jotain viestiä, jos he ovat napanneet pakettini tutkimuksia varten? Vai onko asia toisin poste restantena?
Postin tiskitäti myös pyysi jotain tunnistetta, jolla postikonttori voisi paremmin tutkia paketin olemassaoloa, mutta mielestäni en ole vastaanottanut tällaista editiltä, tai en ainakaan sähköpostina.
Postin tiskitäti myös pyysi jotain tunnistetta, jolla postikonttori voisi paremmin tutkia paketin olemassaoloa, mutta mielestäni en ole vastaanottanut tällaista editiltä, tai en ainakaan sähköpostina.
-
Sharydee
- Karvakuono
Kyllä sieltä tullista pitäisi joku ilmoitus tulla, jos on sinne jääny paketti. Ite mietin tossa et lähettäisivätkö ilmoitusta et noudettava tullista, jos eivät meinaa sitä pakettia antaa? Saa nähä miten Ex-sesin kun oon sitä tilannu kahesta eri puljusta, et tuleeko ne sitten perille. Jos ei tule niin eiköhän se ole jo sitte merkki siitä, että loppuu mun tilailu. :?
Tai no oliskai sitä voinu ottaa opikseen jo tosta yhestäki kerrasta.
Tympii vaan ku ei tällä hetkellä ole saatavilla muitakaan hassuja.
Tai no oliskai sitä voinu ottaa opikseen jo tosta yhestäki kerrasta.
"One pill makes you larger and one pill makes you small"
-
peili
- Psykonautti
Ainakaan kaverin lähetyksessä ei ollu missään kohti lähettäjän tietoja joten takaisin lähettäjälle ei ois voitu lähettää.SamaNisti wrote:Lähettää sen takas 20 päivän päästä jos kirjees sanotaan niin.
Onkos raadilla tietoa näiden tuotteiden sisällöstä?
-Spice Arctic Synergy
-Spice Tropical Synergy
-
scoff
- Psykonautti
Vähän jutustelua ulkomaisella foorumilla: http://www.champlegals.co.uk/showthread.php?p=50409peili wrote:Onkos raadilla tietoa näiden tuotteiden sisällöstä?
-Spice Arctic Synergy
-Spice Tropical Synergy
-
lasi666
- Tuppisuu
Mites jos tulee tullista kotio ilmotus mutta ei noteeraa mitenkään. eli ei lähde käymään tullissa...tuleeko jotain sakkoja postissa vai miten homma toimii.?
-
freakmatic
- Psykonautti
mun käsittääkseni ne lähetetään takasi, ja sit se paikka mistä tilasit pitäs lähettää ne uusiks.lasi666 wrote:Mites jos tulee tullista kotio ilmotus mutta ei noteeraa mitenkään. eli ei lähde käymään tullissa...tuleeko jotain sakkoja postissa vai miten homma toimii.?
mun käsittääkseni...
-
lasi666
- Tuppisuu
freakmatic wrote:mun käsittääkseni ne lähetetään takasi, ja sit se paikka mistä tilasit pitäs lähettää ne uusiks.lasi666 wrote:Mites jos tulee tullista kotio ilmotus mutta ei noteeraa mitenkään. eli ei lähde käymään tullissa...tuleeko jotain sakkoja postissa vai miten homma toimii.?
mun käsittääkseni...
Eli ei ainakaan tule sakkoja ja sit voi hyvällä tuurilla tulla tokalla kerralla läpi
-
freakmatic
- Psykonautti
pointtihan on se että JOS tuotteessasi on jotain laitonta niin siitä saa sanktioo, ja spicessä ei taija olla, tosin se on tullimiehestä kii miten tarkasti ne sen tutkii (kai)lasi666 wrote:freakmatic wrote:mun käsittääkseni ne lähetetään takasi, ja sit se paikka mistä tilasit pitäs lähettää ne uusiks.lasi666 wrote:Mites jos tulee tullista kotio ilmotus mutta ei noteeraa mitenkään. eli ei lähde käymään tullissa...tuleeko jotain sakkoja postissa vai miten homma toimii.?
mun käsittääkseni...
Eli ei ainakaan tule sakkoja ja sit voi hyvällä tuurilla tulla tokalla kerralla läpi
Ja toinen kästikkääkseni homma on että siel voi ihan hyvin mennä käymää (jos asuu tarpeeks lähel) tai soittaa ja antaa luvan avata paketin.
jos siis olet 100% varma että tilaamassasi tuotteessa ei oo mitää laitonta.
Siis en rupee trippi stoorii laittaa mut sen sanon että kun kerrottiin kaverille että meil on ko. tavaraa ja kehuttiin sitä (eikä turhaan) se sano että "vois sitä kai kukan mikseriks", ni myö oltiin että, EI, se on kukka joka sopii mikseriks tolleLähettää sen takas 20 päivän päästä jos kirjees sanotaan niin. Onko toi Spice nyt oikeasti kokeilun arvoista vai pistänkö samat rahat mielummin kukkaan tai lätkään joka on ehkä aavistuksen kalliimpaa, mutta minkä saan takuuvarmasti kädestä käteen, eikä ole mitkään tullit kyttäämässä (toivottavasti)??
pakko maininta että meil oli Spice Goldii.
-
mauseri
- LD50
eiko lontoossa enää myydä? kun oli ainakin kaikki "lopussa" kun viimeksi katsoin.. ja löydettiin sieltä ai mistä no kyllä sä tiedät lasibongi hinta vaatimattomat 3000€, vois vähän syödä miestä jos ois semmonen ja päissään sähläis sen rikki..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
jxx
- Psykonautti
Mä oon tätä kerran kokeillut,ei kauheesti inspaa muut kun noi mitkä menee iv..
Olin vetänyt vauhtia muutaman päivän,ennenku tota poltin niin nukuin pari tuntia. Mulla on edelleen sellanen mielikuva että se ei toiminut mitenkään,mutta silminnäkijät väittävät kivenkovaan että oon ollut ihan kiitwttävän pihalla
Uskoiskohan moista...

Olin vetänyt vauhtia muutaman päivän,ennenku tota poltin niin nukuin pari tuntia. Mulla on edelleen sellanen mielikuva että se ei toiminut mitenkään,mutta silminnäkijät väittävät kivenkovaan että oon ollut ihan kiitwttävän pihalla
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.
-
eliaon
- Tuppisuu
paljos tota saa syyä että tulee kunnon vaikutukset ? siis meinaan nyt tuota spice silveriä. ja muuten toimiiko syötynä kauemmin kuten normaali kannabis? ovatko vaikutukset syötynä enemmän psykedeelisemmät?
-
Mirrorland33
- Psykonautti
Gold toimii.
Jumittavaa kannabista muistuttaa, ehkä vähän liiankin jumittavaa mun makuun. Meinaa oikein nukahdella välillä. Poissaoleva olo, kaikki hohtaa. Musa kuulostaa törkeen siistiltä.
Jos juo teenä, on seuraavankin päivän aika
-
mauseri
- LD50
joo gold toimii mulla lähes yhtä hyvin kun semmonen normi hyvä kukka, mutta vaikutus kestää vähintään 6 tuntii, siis ku polttaa n. 0,3g. sillon ku meni päivän aikana 0,9 niin olin yön ja seuraavan päivän vielä ihan pihalla. niin otin kyllä 5 hbwr n. tunti ekoista paukuista.Mirrorland33 wrote:Gold toimii.Jumittavaa kannabista muistuttaa, ehkä vähän liiankin jumittavaa mun makuun. Meinaa oikein nukahdella välillä. Poissaoleva olo, kaikki hohtaa. Musa kuulostaa törkeen siistiltä.
-
rndommii
- Tuppisuu
Editiltä kaikki spicet out of stock ja kun kysyin millon saa lisää niin kuulemma eivät enää aio jatkaa myyntiä.. Eivät ole vielä vastanneet tarkempaan tiedusteluun. Muilla infoa?
-
lahke
E:stä tilaillen on tullut kaikki läpi =) Puolen tusinaa kertaa oon tilaillu spice gold/ex-ses/sence/yucatan fire.. Spicen vaikutuksista tykkään paljon, mutta nykyään oon kallistunu ehkä kuitenkin enemmän Yucatan Firen puoleen
Kannattaa testailla sitä; vaikutukset pienemmillä määrillä samat kun spicessa, mutta vaikutus alkaa melkein heti ja kestää vaan noin 2-3 tuntia. Hinta on about sama, mutta tätä Fireä tarvii polttaa puolet siitä mitä spicea. Isommalla määrällä älystä irtos melkein trippailukuosi
Suosittelen kaikkia spice/spice gold -faneja kokeilemaan Yucatan Fireä
Kannattaa testailla sitä; vaikutukset pienemmillä määrillä samat kun spicessa, mutta vaikutus alkaa melkein heti ja kestää vaan noin 2-3 tuntia. Hinta on about sama, mutta tätä Fireä tarvii polttaa puolet siitä mitä spicea. Isommalla määrällä älystä irtos melkein trippailukuosi
-
peili
- Psykonautti
Tässäkin sekoituksessa on kiellettyä ainesta eli leonurus cardiacalahje wrote: Suosittelen kaikkia spice/spice gold -faneja kokeilemaan Yucatan Fireä
-
lahke
Enpä tiennyt.. mutta tuskin ne tullissa osaa ottaa talteen, kun kyseessä on kuitenkin melko uus tuote eikä pussissa lue sisällöstä mitään.peili wrote:Tässäkin sekoituksessa on kiellettyä ainesta eli leonurus cardiacalahje wrote: Suosittelen kaikkia spice/spice gold -faneja kokeilemaan Yucatan Fireä
-
mauseri
- LD50
mun kiinnostus heräsi..lahje wrote:E:stä tilaillen on tullut kaikki läpi =) Puolen tusinaa kertaa oon tilaillu spice gold/ex-ses/sence/yucatan fire.. Spicen vaikutuksista tykkään paljon, mutta nykyään oon kallistunu ehkä kuitenkin enemmän Yucatan Firen puoleen![]()
Kannattaa testailla sitä; vaikutukset pienemmillä määrillä samat kun spicessa, mutta vaikutus alkaa melkein heti ja kestää vaan noin 2-3 tuntia. Hinta on about sama, mutta tätä Fireä tarvii polttaa puolet siitä mitä spicea. Isommalla määrällä älystä irtos melkein trippailukuosi![]()
-
Normander
- Psykonautti
Kuinkas paljon tuossa pakkauksessa on itse tavaraa jos pakkaus ja firet painaa yhteensä 2g?lahje wrote:E:stä tilaillen on tullut kaikki läpi =) Puolen tusinaa kertaa oon tilaillu spice gold/ex-ses/sence/yucatan fire.. Spicen vaikutuksista tykkään paljon, mutta nykyään oon kallistunu ehkä kuitenkin enemmän Yucatan Firen puoleen![]()
Kannattaa testailla sitä; vaikutukset pienemmillä määrillä samat kun spicessa, mutta vaikutus alkaa melkein heti ja kestää vaan noin 2-3 tuntia. Hinta on about sama, mutta tätä Fireä tarvii polttaa puolet siitä mitä spicea. Isommalla määrällä älystä irtos melkein trippailukuosi![]()
-
peili
- Psykonautti
2g Packaged Weight tarkoittaa että pakatessa sisältöä on ollut 2gnormisto wrote: Kuinkas paljon tuossa pakkauksessa on itse tavaraa jos pakkaus ja firet painaa yhteensä 2g?
-
freakmatic
- Psykonautti
oli tosi hassuu ku ekaks poltetttii 3 jannun kanssa kimpat (yhes tilattiin jokaiselle säkki).
oisko ssiin ollu joku..hmm.. 0,6 jopo mikä ekaks vejettii, jumalauta se toimi nopeesti ja oltii niiiiiiiiiiiin tutkal.
oikee ihanaa kamaa toi spice goldi
joo rupes meitilki toi "yucatan fire" kiinnostaan..
pakko kysästä että erooko maku paljonkin spicestä, itelle toi poltettavan maku nyt ei niin paljoo hetkauta mutta oli tos spices maulta jotain epämiellyttävää kyl, ja huomasin että spiceen kasvaa tole (mun mielest) aika nopeesti, miten on yucatan fire:ssä?
oisko ssiin ollu joku..hmm.. 0,6 jopo mikä ekaks vejettii, jumalauta se toimi nopeesti ja oltii niiiiiiiiiiiin tutkal.
oikee ihanaa kamaa toi spice goldi
joo rupes meitilki toi "yucatan fire" kiinnostaan..
pakko kysästä että erooko maku paljonkin spicestä, itelle toi poltettavan maku nyt ei niin paljoo hetkauta mutta oli tos spices maulta jotain epämiellyttävää kyl, ja huomasin että spiceen kasvaa tole (mun mielest) aika nopeesti, miten on yucatan fire:ssä?
-
eliaon
- Tuppisuu
paljonka tota spice silveriä sitten pitää syyä tai teeksi keittää että tuntuu ?
-
Chakra
- Lepakko
Eilennä poltin Spice Goldia ekan kerran muovipullosta väsäämässäni "bongissa". Maku on parempi kuin tupakassa , mutta jotenkin vaikeenpi pidättää kuin tupakan savua ja aika kuumaakin tosin toi varmaan johtuu vaan surkeasta bongistani. Yllättävän kauan kesti , että alkoi potkimaan poltin 2 alle pullonkorkin kokoista pesällistä ja n.10-15 min päästä ekoista hiteistä alko tuntumaan.
Kävellessä rupesi huimaamaan ja alkoi naurattamaan kaikki hölmöt jutu mitä oonkaaan vuosien saatossa keksinyt. Tuli siinä peilin edessä ilveillessä keksittyä pari lisää. Nukkumaan mennessä tuntu kuin ois laivassa tai sänky leijuisi ilmassa kovassa tuulessa. Käsityöt tuntuivat paremmalta kuin normaalisti ja silmät kiinni näkyi jänniä visuaaleja jotka vaihtelivat hyvin nopeasti.
Täytyy kokeilla oikeesta piipusta tai jointista hiisata seuraavaksi jos vaan onnistun/jaksan sellaisen kääriä.
Kävellessä rupesi huimaamaan ja alkoi naurattamaan kaikki hölmöt jutu mitä oonkaaan vuosien saatossa keksinyt. Tuli siinä peilin edessä ilveillessä keksittyä pari lisää. Nukkumaan mennessä tuntu kuin ois laivassa tai sänky leijuisi ilmassa kovassa tuulessa. Käsityöt tuntuivat paremmalta kuin normaalisti ja silmät kiinni näkyi jänniä visuaaleja jotka vaihtelivat hyvin nopeasti.
Täytyy kokeilla oikeesta piipusta tai jointista hiisata seuraavaksi jos vaan onnistun/jaksan sellaisen kääriä.
Sprunk - The essence of life
-
Tulinen Pippuri
- Tuppisuu
Goldia pitäs tulla. Viime viikolla tilaus lähtenyt jo tulemaan, mutta eipä vieläkään näy. Neder Goldia tuli kokeiltua. Aika mietoa, mutta ihan jees kun seassa on jotain vahvempaa, ex-sesin kanssa polttelin. Pari viskipaukkua paksun jojon päälle, niin johan jöpisi. Välillä tuntui, että jokanen huikka olisi kuin ois vahvan hitin vetänyt bongista. Humalainen olo ei silti ollut. Erittäin letkeä vaan. Yucatan Fire rupesi kyllä kiinnostamaan, kertokaas lisää jos tiedätte.
-
lahke
"Genie Incense Blend" on taas joku uus. En vielä löytänyt arvosteluja mistään, mutta pelkän paketin perusteella tekis kyllä mieli testata 
-
scoff
- Psykonautti
Hyvät naiset ja herrat, minua vituttaa.
Kävin postikonttorissa kyselemässä viikko sitten lähetettyä poste restante -pakettia. Käteeni sain kirjeen Itella Oyj:ltä, tarkemmin tullilta ulkomaan postituotannon piiristä. Kirjeen sisällä on kaksi paperia (1/2 ja 2/2). Ensimmäinen niistä kuuluu näin:
Teille on saapunut tulliselvitettävä postilähetys Tullipostiin, osoite: Siipitie 9 01530 Vantaa (Helsinki-Vantaa lentoaseman lentorahtialue).
Sivulla 2/2 on tietoja tullin vastaanottoajoista ja ohjeita, kuinka voin tehdä selvityksen itse.
---
Onko tämä nyt sitten se kuuluisa tullin kirje? Onko minulla mahdollisuutta saada takaisin Spice Goldini (3g)? Kannattaako minun vain antaa olla ja odottaa 20 päivää, kunnes kirje lähtee takaisin Britteihin?
muoks. lisäyksenä: paketissa oli myös EDITin hikinauha, jonka sai veloituksetta lisukkeena.
Kävin postikonttorissa kyselemässä viikko sitten lähetettyä poste restante -pakettia. Käteeni sain kirjeen Itella Oyj:ltä, tarkemmin tullilta ulkomaan postituotannon piiristä. Kirjeen sisällä on kaksi paperia (1/2 ja 2/2). Ensimmäinen niistä kuuluu näin:
Teille on saapunut tulliselvitettävä postilähetys Tullipostiin, osoite: Siipitie 9 01530 Vantaa (Helsinki-Vantaa lentoaseman lentorahtialue).
- * Voitte valtuuttaa Huolinnan selvittämään sen puolestanne hintaan 21,10 e + Tullin perimät verot. Lähetys toimitetaan tullauksen jälkeen osoitteen mukaiseen Postin myymälään tai myyntipisteeseen noudettavaksenne, tai eräissä tapauksissa perille asti. Itella Oyj laskuttaa teiltä kulut myöhemmin.
* Lähetys on tulliselvitettävä 20 päivän kuluessa tai se palautetaan lähettäjälle.
* Voitte tehdä tulliselvityksen myös itse: siirry sivulle 2.
Sivulla 2/2 on tietoja tullin vastaanottoajoista ja ohjeita, kuinka voin tehdä selvityksen itse.
---
Onko tämä nyt sitten se kuuluisa tullin kirje? Onko minulla mahdollisuutta saada takaisin Spice Goldini (3g)? Kannattaako minun vain antaa olla ja odottaa 20 päivää, kunnes kirje lähtee takaisin Britteihin?
muoks. lisäyksenä: paketissa oli myös EDITin hikinauha, jonka sai veloituksetta lisukkeena.
-
Normander
- Psykonautti
Itse ainakin odottaisin 20 päivää ja antaisin paketin mennä menojaan. Itse menin joskus salvia-tilausta tulliin selvittämään ja salviat lähti labraan ja olen nyt epäiltynä lääkerikoksesta, vielä ei ole mitään sanktiota tullut :?scoff wrote:Hyvät naiset ja herrat, minua vituttaa.
Teille on saapunut tulliselvitettävä postilähetys Tullipostiin, osoite: Siipitie 9 01530 Vantaa (Helsinki-Vantaa lentoaseman lentorahtialue).Seuraavaksi vuorossa on lisää virallista tekstiä ja lomake, johon minun kuuluisi täyttää yhteystietoni ja lähetyksen sisältö.
- * Voitte valtuuttaa Huolinnan selvittämään sen puolestanne hintaan 21,10 e + Tullin perimät verot. Lähetys toimitetaan tullauksen jälkeen osoitteen mukaiseen Postin myymälään tai myyntipisteeseen noudettavaksenne, tai eräissä tapauksissa perille asti. Itella Oyj laskuttaa teiltä kulut myöhemmin.
* Lähetys on tulliselvitettävä 20 päivän kuluessa tai se palautetaan lähettäjälle.
* Voitte tehdä tulliselvityksen myös itse: siirry sivulle 2.
---