Niin ja yleensä erottelemattomana oon noi kodini ottanu kun mulla ei vaan mee enään se eroteltu litku alas :b
Kodeiini
-
katatonik
- Tuppisuu
Re: panacod
Itekkin on suht paljon tuon kodeiinin kanssa tullut lähiaikoina kokeiltua. Dosena ollut 150-210mg. Mulla se ei tunnu oikeen yksistään kunnolla potkivan mutta kun ottaa 300mg tramadol + 150mg kode niin tulee jo ihan mukavat euforiat 
Niin ja yleensä erottelemattomana oon noi kodini ottanu kun mulla ei vaan mee enään se eroteltu litku alas :b
-
polge
- Psykonautti
Millähän verukkeella tuon panacodin reseptin arvauskeskuksesta sais?
Ite oon usein lauantaina saunan jälkeen rentouttanu itseni elokuvailtaan viidellä panacodilla yhden oluen kanssa. Ehkäpä parasta kodeiinissa on ne valveunet!
Ite oon usein lauantaina saunan jälkeen rentouttanu itseni elokuvailtaan viidellä panacodilla yhden oluen kanssa. Ehkäpä parasta kodeiinissa on ne valveunet!
-
Pentabarf
- Lepakko
Arvauskeskuksesta aika nihkeästi mitään opiaatteja antavat. Itsellä oli joskus resepti panacodeihin yksityiseltä selkäkipuihin. Samalta lääkäriltä sain myöhemmin tramalreseptin, mutta kun arvauskeskuksessa menin myöhemmin uusimaan reseptiä, niin antoivat vain parasetamolia ja mobilatia. Myöhemmin kun valitin, että parasetamolista ei ole kuin haittaa (vatsa ei kestä) antoivat sirdaludeja. Enää ei jaksa ravata siellä, kun eivät kumminkaan usko, vaikka diagnoosi on selkärangan rakenneviasta. Mieluumin kärsin kun käyn lääkärillä, jota ei kiinnosta.polge wrote:Millähän verukkeella tuon panacodin reseptin arvauskeskuksesta sais?
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
eNZYMe
- OD
Samanlaisia kokemuksia kuin Pentabarfilla. Arvauskeskuksesta ei helpolla saa mitään. Yksityiseltä kannattaa yrittää, jos välttämättä haluaa kodeiinia. Silloinkaan ei ole mikään 100 varma juttu. Riippuu ihan lääkäristä, mutta silti paljon paremmat saumat kuin arvauseskuksesta, ellei satu huonolla säkällä olemaan tiukanlinjan päihdevastainen lääkäri. Eiköhän jotain saa, kunhan tarinasi on vaan uskottava etkä "näytä narkilta". Tosin vituttaa jos lääkäri ei määrää mitään ja turhaan joudut maksamaan lääkärikäyntikulut.
Tramalia saa melkein yhtä helposti jos lääkäri uskoo tarinasi. Itse ainakin ottaisin sitä mieluummin. Kodeiini on ihan miellyttävää, mutta huippu kestää kunnolla vain tunnin - pari.
Toisaalta, enpä ole pyytänyt pitkään aikaan mitään opiodeja lekurilta. ostan mieluummin kuivattuja unikoita tai jopa unikonsiemeniä (vain pieni osa on pesemättömiä, varmasti alle puolet, mutta isoissa tukkipaketeissa melko halpaa ja toimivaa tavaraa jos löytää hyvän lähteen). Ovat halpoja kun käyttää harvoin pienellä toleranssilla ja unikosta tulee samanlainen olo kuin vahva kodeiinikuosi, mutta vaikutus kestää koko päivän. Sisältää pääosin Morfiinia ja pienen määrä Kodeiinia.
Tramalia saa melkein yhtä helposti jos lääkäri uskoo tarinasi. Itse ainakin ottaisin sitä mieluummin. Kodeiini on ihan miellyttävää, mutta huippu kestää kunnolla vain tunnin - pari.
Toisaalta, enpä ole pyytänyt pitkään aikaan mitään opiodeja lekurilta. ostan mieluummin kuivattuja unikoita tai jopa unikonsiemeniä (vain pieni osa on pesemättömiä, varmasti alle puolet, mutta isoissa tukkipaketeissa melko halpaa ja toimivaa tavaraa jos löytää hyvän lähteen). Ovat halpoja kun käyttää harvoin pienellä toleranssilla ja unikosta tulee samanlainen olo kuin vahva kodeiinikuosi, mutta vaikutus kestää koko päivän. Sisältää pääosin Morfiinia ja pienen määrä Kodeiinia.
-
polge
- Psykonautti
Ei täälläpäin oikein tuo unikko liiku.. Niin metsässä kun asun..
Onnistuisikohan tuota panacodia saamaan migreenin piikkiin jos sanon vaikka että oon koittanu äitini panacodeja, joita se on selkäänsä saanu, (kuten oon niitä vetänykki ja reippaasti
) ja ne toimii hyvin ja muut lääkkeet tuppaa pistään mahan sekasin..? Tiedä sitten onko liian läpinäkyvää.. Isoisä oli polvileikkauksessa ja sillä oli aluks 1g panadolleja mutta sai panacodeja tilalle ku alko ripuloimaan panadolleista.. Tosin äijjällä ikää jo likemmäs 80, joten tuskin "narkiks" epäilevät arvauskeskuksessa 
Onnistuisikohan tuota panacodia saamaan migreenin piikkiin jos sanon vaikka että oon koittanu äitini panacodeja, joita se on selkäänsä saanu, (kuten oon niitä vetänykki ja reippaasti
-
Freshi
- Psykonautti
Selkäkipu on aina hyvä, sanoo vielä, ettei ole auttanut esim burana 600mg. Itse olen aina saanut helposti sekä julkiselta että yksityiseltä, tosin selässä on isot leikkausarvet, jotka ehkä vaikuttavat asiaan. Joskus yksityisellä tosin saanut tyyliin 20 kappaleen reseptin, parhaimmillaan parin sadan. TK-lääkäriltä sain jossain vaiheessa kuukaden välein 100 kpl reseptejä, muistutti vielä, että tuo ajoissa uusittavaksi. Ja minähän vein 
-
wwedd
- Tuppisuu
Foorumia jo pitkään lueskellu ja viimein sain aikaseks rekkautua. Itsellä kodeiini potkii todella hyvin jo 90mg annoksella ja huomannut että nikotiini buustaa hetkellisesti todella hyvin. Päiväannokset ovat alle 10 kpl joten en ole viitsinyt erotella.
-
holetsekki
- Karvakuono
Mitenkäs sais hyvin haihdutettua veden pois erottelun jälkeen??
Ilman että kodeiini kärsii
Ilman että kodeiini kärsii
-
wwedd
- Tuppisuu
just otin 4 porepanacodia eroteltuna ja nyt meinaan raapia päänahan verille. vois kohta käydä tupakalla kun mulla ainakin helvetisti buustaa, parien savujen jälkeen tulee semmonen olo et ois just lauennu. nyt on tosi lämmin ja mukava olo
-
Thoxium
Savut + kodeiini tuntuu tosi hyvältä. Ei oo ennen nuokuttanut niin paljon, jännää myös huomata miten kodeiini ei sumenna savujen headhighia paljoo, vaan silti on savuissa ja ajatukset virtaa päässä. Nukahtaminen, n. 4h päästä olikin vasta mahtavaa, kuin olisi vajonnut pumpuliseen uneen, välillä vaan hätkähtyi kun rupes helposti kuulemaan jotain kuiskausta, tai mitä lie 
-
Jeshu
- OD
Joo mustaa kahvia hyvä määrä ennen kodukkaa ja kodeiinin nousussa mennä röökille niin saattaa pyörii sukat jaloissa!goofy wrote:Minä olen aika paljon viime vuosina panacodin kanssa leikkinyt. Nykyään teen niin, että otan 1-2 kahvikupillisen kanssa samaan aikaan muutaman panacodin, jolloin potkaisee aika hyvin. Ennen käytin kodeiinia säännöllisesti, mutta tuolloin tein lähes aina kylmävesierottelun, ja vain hätätapauksessa otin tabut kokonaisina.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
kissankorva
- Apteekki
JA pitkästäaikaa...
itselläni selkäkipuihin tällä hetkellä panacod ja lihasrelixantteja nimeltä norflex 100mg.. Neuvolassa sanottiin että voi ottaa yhdessä, eli onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kombosta?, luulisi potkivan aika hyvin keskenään jos nauttisi esim 180mg kodeiinia ja yhden norrin..
Vastauksia ,mielipiteitä?
itselläni selkäkipuihin tällä hetkellä panacod ja lihasrelixantteja nimeltä norflex 100mg.. Neuvolassa sanottiin että voi ottaa yhdessä, eli onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä kombosta?, luulisi potkivan aika hyvin keskenään jos nauttisi esim 180mg kodeiinia ja yhden norrin..
-
W10
- Kameleontti
Eipä noilla norflexeillä paljon tee. Kuulemma pitäisi boostata mopoja, mutta itse en huomannut tramalien kanssa paljoa muuta kun silmien armotonta kuivumista. Jollain 300mg norflex annoksella tulikin sitten jotain sätkykohtauksia jalkoihin ja muutenkin paska olo. Ihan turha lihasrleaksantti IMO. Kuulemma jonkunlaisen delirianttikuosin niillä voi saada, mutta enpä menisi kiskomaan siihenkään tarkoitukseen.kissankorva wrote:JA pitkästäaikaa...
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
polge
- Psykonautti
No nyt tuli sadan kappaleen paketti panacodeja ku meni polvesta sisäkierukka ja sisänivelside
Sain siihen ruikutettua vielä 20kpl 50mg tramaleja. Pienen kinastelun jälkeen tuli tramaliresepti.
-
growy
- Kameleontti
Mulle määrätty Panacodeja joskus nuorempana migreenilääkkeiden rinnalle,voi kaipaan sitä reseptiä.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
SugarRay
- Karvakuono
UMMETUSTA->Alavatsakipuja nyt kolmatta päivää->vitutus->pari codee naamaan kofeiinin kera. Meinas toinen mennä vielä väärään kurkkuunkin, yök 
edit: Jopa helpottaa
edit: Jopa helpottaa
-
PCD
- Psykonautti
Olis tossa pari laattalistta Panacodeja, minkäslainen määrä olis hyvä kylmävesieroteltuna? ite meinasin 4panacodia eli 120mg kodeiinia yhteensä...
Panic Chaos Disaster!
-
mauseri
- LD50
faijalla ois noita.. vittu ku keksis mihin mää niitä tarviin.. ja HUOM! keksimistä vaikeuttaa hieman et oon "ex" käyttäjä.... exexexex..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Saiskohan vielä letkeemmät olot, jos vetäisi orfenadriinia näiden kanssa? Vai onko se vaarallinen kombo?
Entä, jos miksaisi oopiumin kanssa? Ne molemmathan perustuvat siihen, että maksassa siitä tulee morfiinia, joten jos vetää molempia, niin efekti on kovempi? Onko näin?
Entä, jos miksaisi oopiumin kanssa? Ne molemmathan perustuvat siihen, että maksassa siitä tulee morfiinia, joten jos vetää molempia, niin efekti on kovempi? Onko näin?
-
eNZYMe
- OD
Joo. voi ottaa orfenadriinia. Vaikka sitä yleensä lihasrelaksantiksi määrätään, niin sehän on väsyttävä antihistamiini, eli auttaa kutinoihin sen lisäks, että boostaa vähän vaikutustakin. Itsekin tuota ottanut hitaiden kanssa joskus. Suht pieni määrä varmaan riittää.NarkkiParkki wrote:Saiskohan vielä letkeemmät olot, jos vetäisi orfenadriinia näiden kanssa? Vai onko se vaarallinen kombo?
Periaatteessa voit sekoittaa opiumiakin tohon. Eri hitaita voi yleensä ihan hyvin miksailla, kunhan suhtettaa määrät sopiviksi omaan toleranssiin. Kodeiini ja Opiumalkaloidit eivät kyllä ole ihan suoraan verrannollisia vaikutuksiltaan. Opium toimii huomattavasti voimakkaammin ja kauemmin. Kodeiinin pääasiallinen vaikuttava aineenvaihduntatuote on kodeiini-6-glukuronidi. Pieni määrä morfiinia ja vieläkin pienempi muita aktiivisia aineenvaihduntatuotteita (norkodeiini, hydromorfoni) antavat pienen säväyksen vaikutukseen. Jos se olis puhtaasti morfiinin prodrug, niin vaikutuskin kestäisi about yhtä kauan.
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Päriseekö 60mg kodukkaa hyvin 75kg painavalle miehelle, jolla ei ole toleranssia? Sekä mahdollisesti vielä 10mg oopiumijauhetta tuohon.
-
eNZYMe
- OD
60mg on kyl OK annos kivunlievitykseen, mut ei yleensä vielä viihtellinen. Ainakin 150-200mg kannattaa ottaa. En osaa tarkkaan tosta opiumjauheesta kyl sanoa, mut 10mg tuntuu myös aika pienelta annokselta. 10mg puhdasta morfiiniakin on oraalisesti aika mitäänsanomaton annos suurimmalle osalle ihmisistä. Kannattaa testailla varovasti. Aina voi buustata lisäannoksella, jos tuntuu ettei toimi tarpeeksi hyvin.
-
NarkkiParkki
- Lepakko
Olisiko 3 Panacodia jo jotain? Yritän ottaa mahdollisimman säästeliäästi, kun niitä on aika vähän minulla nyt.
-
eNZYMe
- OD
Kokeile. Voi siitä ilman opiaattikokemusta ihan letkeä olo tulla, mutta älä odota liikoja.
-
Ram1t
Mulla tuli jo pieni euforinen olo 60mg:stä kun aloitin syömään panacodeja/ardinexeja ilman tolea. Kolmen pitäisi riittää jo hyvin.eNZYMe wrote:Kokeile. Voi siitä ilman opiaattikokemusta ihan letkeä olo tulla, mutta älä odota liikoja.
-
polge
- Psykonautti
Mjuuh kyllä kolme panacodia ainaki erottelemattomana toimii jo ilman toleransseja. Tulee rento hyvä fiilis, mutta kuten jo mainittu, ei kannata odottaa liikoja. 
-
tRip
- Moderator
Joo toi onki aika perseestä..mauser1911 wrote:faijalla ois noita.. vittu ku keksis mihin mää niitä tarviin.. ja HUOM! keksimistä vaikeuttaa hieman et oon "ex" käyttäjä.... exexexex..
Muthei tarviiks oikeesti niitä..? siis oikeesti...
Iteki ku oon nykysin päihde-lääkärillä hoidossa, ni en sit tiedä jääkö siitäkin jokin merkintä, josta tulevaisuudessa voisi olla vain harmia vaikkapa onnettomuuden sattuessa :?
"EEei mitää morfiinii ku sillä o pää lähteny, pistetää buranaa iv, ettei se vaa saa mitää hillittömii highei, sellasii niiku euforioit."
Nisti mikä nisti.. vaimite se ny menikää..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Freshi
- Psykonautti
Jos joudut onnettomuuteen tai leikkaukseen, niin päihdetaustasta huolimatta sairaalassa pitäisi saada normaali hoito. Mutta kuulemma kotiin sitten saa miedompia tabuja. Näin sanoi minulle lääkäri, kun jäin viihteilystä kiinni.tRip wrote:Iteki ku oon nykysin päihde-lääkärillä hoidossa, ni en sit tiedä jääkö siitäkin jokin merkintä, josta tulevaisuudessa voisi olla vain harmia vaikkapa onnettomuuden sattuessa :?
"EEei mitää morfiinii ku sillä o pää lähteny, pistetää buranaa iv, ettei se vaa saa mitää hillittömii highei, sellasii niiku euforioit."
Mutta siis takaisin panacodiin. Yllättävän hyvin vaikutusta minulla boostasi kofeiini. Eli vedin 2-4 panacod-poretablettia veden kanssa ja 1-2 kuppia kahvia -> loistava olo. Ummetusta ei ikinä ollut panacodien kanssa, päinvastoin.
-
zan
- Apteekki
miten jäit viihteilystä kiinni? ois kiva tietää. tell me pleazegoofy wrote:Jos joudut onnettomuuteen tai leikkaukseen, niin päihdetaustasta huolimatta sairaalassa pitäisi saada normaali hoito. Mutta kuulemma kotiin sitten saa miedompia tabuja. Näin sanoi minulle lääkäri, kun jäin viihteilystä kiinni.tRip wrote:Iteki ku oon nykysin päihde-lääkärillä hoidossa, ni en sit tiedä jääkö siitäkin jokin merkintä, josta tulevaisuudessa voisi olla vain harmia vaikkapa onnettomuuden sattuessa :?
Mutta siis takaisin panacodiin. Yllättävän hyvin vaikutusta minulla boostasi kofeiini. Eli vedin 2-4 panacod-poretablettia veden kanssa ja 1-2 kuppia kahvia -> loistava olo. Ummetusta ei ikinä ollut panacodien kanssa, päinvastoin.
-
W10
- Kameleontti
Kodeiinia voi boostata mustapippurilla koska se sisältää piperiiniä. Itse kokeilin parilla teelusikallisella mustapippuria ennen kodeiiniannosta ja kyllähän se tuntui toimivan.goofy wrote: Mutta siis takaisin panacodiin. Yllättävän hyvin vaikutusta minulla boostasi kofeiini. Eli vedin 2-4 panacod-poretablettia veden kanssa ja 1-2 kuppia kahvia -> loistava olo. Ummetusta ei ikinä ollut panacodien kanssa, päinvastoin.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."