Salvia Divinorum

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
slack1
Psykonautti

Re: Salvia Divinorum

Post by slack1 »

Voisitteko antaa vinkkejä tohon polttamiseen, eli kuinka poltatte?
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Pentabarf
Lepakko

Post by Pentabarf »

slack1 wrote:Voisitteko antaa vinkkejä tohon polttamiseen, eli kuinka poltatte?
Minä olen aina bongista päristellyt kunnon hitit ja kerralla keuhkoihin. Mahdollisimman paljon savua, nopeasti ja sitten pidättelet sitä keuhkoissa niin kauan kun pystyy. Sillä yleensä pääsee pitkälle. Joskus voi toisen pesällisen polttaa heti perään nopeasti, jos ei ole tarpeeksi tujua kamaa. Yleensä kyllä se toinen pesällinen on jäännyt, vaikka ihan lehteä polttaisikin. ;)
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Eilen poltin 4 pesällistä 5x extractia eikä tuntunut missään. oikeesti! wtf!? Salviaanhan ei pitäisi kehittyä toleranssia. Varsinkaan yhden kerran jälkeen. Onko tuo 5x extracti todella niin mietoa kamaa vai onko mulle myyty vaan maustesalviaa vai mitä hittoa!?? :shock:
Rupes jo loppuvaiheessa se savu maistumaan niin paskalta. Tuli varmaan vielä hapenpuutetta aivoihin , kun pidättelin hengitystä niin kauan. PRKL!
Sprunk - The essence of life
dredi
LD50

Post by dredi »

Vedätkö subua?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

dredi wrote:Vedätkö subua?
En todellakaan. En ole kokeillutkaan.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Poltithan ne niin nopeasti ja niin kuumana kuin mahdollista?
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

sxoxyvg wrote:Poltithan ne niin nopeasti ja niin kuumana kuin mahdollista?
joo
kiba
Karvakuono

Post by kiba »

Chakra wrote:Tänään tuli 5x extractit postissa ja tuli testattuakin. - - Vaikutukset hiipivät ylle tosi salakavalasti. Huomasin että olin ikäänkuin nukahtanut pystyyn ja vielä silmät auki. Tuntui kuin mun mieli tai sielu yrittäisi päästä irti mun kehosta , mutta se ei päässyt vaikka kuinka yritti. Ehkä en antanut sen päästä pakoon? Tunsin siinä kohtaa lievää pakokauhua , muttei mitenkään epämiellyttävä kokemus kuitenkaan. Kun mieleni yritti irrota kehostani ympärilläni pyöri tai meni ohi kuin liukuhihnalla jotain puutarhatontun näköisiä tötsiä tai ukkeleita en saanut selvää käsitystä mitä ne olivat , kun olin koko ajan ikäänkuin lähdössä lentoon mutta jokin tarrasi aina kiinni ja veti takaisin ruumiiseeni.
Chakra wrote:Eilen poltin 4 pesällistä 5x extractia eikä tuntunut missään.
Onko noissa käytetty saman purkin sisältöä? Minkä valmistajan tämä tuote mahtaa olla? Voisi olla, että extracti on ollut tarkoituksellisesti niin epätasaisesti pakattua, että alkupäässä on ollut hyvin vahva salvinoriinipitoisuus ja loppuosassa pelkkä lehden vakiomäärä tai vaikkapa muuten vaan paketin täydentävä määrä rikkaruohoa. Tai sitten joku on vaihtanut yrttisi johonkin muuhun ja vienyt toimivat extractit mukanaa. En ole ennen kuullut, että kukaan henkilö olisi tullut kokemuksen jälkeen immuuniksi SA:lle, päinvastoin.
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

Pistin 3g 10x extract tilaukseen... pieni kuumotus päällä, kun ei ole mitään hajua, että mitä tässä voi huonoimmassa scenaariossa käydä. Nojoo toivotaan et on karmat kunnossa.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

kiba wrote:
Onko noissa käytetty saman purkin sisältöä? Minkä valmistajan tämä tuote mahtaa olla? Voisi olla, että extracti on ollut tarkoituksellisesti niin epätasaisesti pakattua, että alkupäässä on ollut hyvin vahva salvinoriinipitoisuus ja loppuosassa pelkkä lehden vakiomäärä tai vaikkapa muuten vaan paketin täydentävä määrä rikkaruohoa. Tai sitten joku on vaihtanut yrttisi johonkin muuhun ja vienyt toimivat extractit mukanaa. En ole ennen kuullut, että kukaan henkilö olisi tullut kokemuksen jälkeen immuuniksi SA:lle, päinvastoin.
Kyllä tosin tänään poltin toisesta tuubista ja siinäkin sama homma. Valmistajasta ei hajuakaan. On kyllä ihan naurettavan pieniä nuo tuubit.
spasm
OD

Post by spasm »

kiba wrote:
Chakra wrote:Tänään tuli 5x extractit postissa ja tuli testattuakin. - - Vaikutukset hiipivät ylle tosi salakavalasti. Huomasin että olin ikäänkuin nukahtanut pystyyn ja vielä silmät auki. Tuntui kuin mun mieli tai sielu yrittäisi päästä irti mun kehosta , mutta se ei päässyt vaikka kuinka yritti. Ehkä en antanut sen päästä pakoon? Tunsin siinä kohtaa lievää pakokauhua , muttei mitenkään epämiellyttävä kokemus kuitenkaan. Kun mieleni yritti irrota kehostani ympärilläni pyöri tai meni ohi kuin liukuhihnalla jotain puutarhatontun näköisiä tötsiä tai ukkeleita en saanut selvää käsitystä mitä ne olivat , kun olin koko ajan ikäänkuin lähdössä lentoon mutta jokin tarrasi aina kiinni ja veti takaisin ruumiiseeni.
Itsellä käynyt niin, että ensimmäisten salviahittien jälkeen vaikutukset eivät ole _koskaan_ yltänyt samalle tasolle. Ekalla kerralla oli tosin muutakin alla, komboissa toimiikin todella mukavasti. Mut pelkkänään vaikutukset ovat lähes aina samanlaiset, miedohkot, flippaavat. Mut ei lähellekään samaa tasoa kuin alussa..

e: ehkä saatoin kärjistää asioita
Last edited by spasm on Mon 01 Dec 2008, 23:43, edited 1 time in total.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Kokeneet salvian ystävät voisivat nyt selvittää minulle hieman asioita. Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus kokeilla 10x:ää n. 0.1 grammaa (en tiedä, kuinka mittaan tämän; varmaankin jakamalla putkilon sisällön kymmeneen osaan), mutta bongini vaivaa minua.

Rakensin puolen litran kokispullosta bongin, mutta kuulin Eräiltä Henkilöiltä (Eräiden Lähteiden kautta), että vesipiippu on huono asia, jos polttaa salviaa. Mihin tämä perustuu? Toiseksi: jos käyttää alumiinifoliosta valmistettua pesää, jossa on pohjassa neulalla tehtyjä pikkureikiä (ettei salvia pääse putoamaan veteen), onko terveys uhattuna? Kuulin em. lähteiltä, että alumiinifolio ei ole paras vaihtoehto polttokokeiluihin, mutta tälläkään kerralla en saanut mitään selitystä asialle.

Ei tekisi mieli uskoa, mutta hyvä ensikokemus on kaiken A ja O (Ö?).

edit. niin, ja kai kaksi tavallista sytkäriä käytettynä yhdessä riittää tuomaan tarvittavan lämpötilan?
chibbo

Post by chibbo »

scoff wrote:Kokeneet salvian ystävät voisivat nyt selvittää minulle hieman asioita. Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus kokeilla 10x:ää n. 0.1 grammaa (en tiedä, kuinka mittaan tämän; varmaankin jakamalla putkilon sisällön kymmeneen osaan), mutta bongini vaivaa minua.

Rakensin puolen litran kokispullosta bongin, mutta kuulin Eräiltä Henkilöiltä (Eräiden Lähteiden kautta), että vesipiippu on huono asia, jos polttaa salviaa. Mihin tämä perustuu? Toiseksi: jos käyttää alumiinifoliosta valmistettua pesää, jossa on pohjassa neulalla tehtyjä pikkureikiä (ettei salvia pääse putoamaan veteen), onko terveys uhattuna? Kuulin em. lähteiltä, että alumiinifolio ei ole paras vaihtoehto polttokokeiluihin, mutta tälläkään kerralla en saanut mitään selitystä asialle.

Ei tekisi mieli uskoa, mutta hyvä ensikokemus on kaiken A ja O (Ö?).

edit. niin, ja kai kaksi tavallista sytkäriä käytettynä yhdessä riittää tuomaan tarvittavan lämpötilan?
Bongi nimenomaan on paras. Salvia vaikuttaa vähän aikaa ja siksi olisi savut saatava nopeasti ja kerralla keuhkoihin.
Mitä tulee foliopesään niin on viitteitä siitä, että se aiheuttaa alzheimerin tautia mutta yhdellä polttelusessiolla nyt ei ole juuri mitään merkitystä.
Itse olen extracteissa käyttänyt aina normaalia sytkäriä. Antanut liekkiä aina niin kauan kun palavaa matskua on pesässä.
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

No tämähän selvensi, kiitän. :)
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

tänään poltin vähän bongista ja tuloksena yksi palanut peukalo :lol: ei muuta. Eli ei mitään uutta.
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Kun luen Chakran kirjoituksia, tulee mieleeni väkisin pari sivua sitten kirjoitettu viesti:
Chakra wrote:Tuoksuu muuten ihan maustesalvialle! Ylläri pylläri.
ja eräs sana, joka Lontoossa tunnetaan nimellä "scam". :)
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Salvia Divinorum ei mielestäni tuoksu ollenkaan maustesalvialta.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Zeke
Lepakko

Post by Zeke »

Ongelmana olikin, että se "salvia" tuoksuu maustesalvialle.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
peili
Psykonautti

Post by peili »

Täältä löytyy halvalla hyviä stendareita salvian kaveriksi http://www.dealextreme.com/products.dx/category.809 Voin suositella tätä kauppaa muutamien ostosten perusteella. Tavara tulee reilussa viikossa ja maksaminen hoituu helposti PayPalilla. Esim http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1368 lupaa 2000C :)
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Itse tilasin sieltä eellä alkavasta shopista bongin ja supersytkärin ensi viikonloppua varten. Toivon, että tilaus tulee perjantaiksi (tänään lähti). Vähän kalliimpi sytkäri oli kuin sinun linkkiesi takaa paljastuvat, mutta luotan hyvän liikkeen laatuun.

Eihän bongien kuljettaminen rajojen yli ole rangaistavaa? :D
En haluaisi tullin kanssa tekemisiin tälläkin kertaa.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Zeke wrote:Ongelmana olikin, että se "salvia" tuoksuu maustesalvialle.
Näin melkein minäkin tuumin. Eri asia on uskooko/uskoiko Chakra polttaneensa sitä itseään.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Jep jep, nyt on "kokeiltu" Salviaa, jos tämäniltaista voi kokeiluksi kutsua. Kaikki meni niin pieleen kuin vain yleensä voi mennä. Lähinnä huonon varustuksen, mutta myös allekirjoittaneen takia.

Minun piti saada täksi päiväksi ihan oikea bongi ja toimiva turbosytkäri, mutta posti kulkee, kun Kusti polkee, ja Kustia ottaa päähän talven pimeys. Improvisoin bongin ensin puolen litran kokispullosta (vesipiippu), lopulta puolentoista litran kokispullosta (älyämpäri). Kummatkin olivat niin "ghettoja" kuin adjektiivia vain voi käyttää.

Ensimmäinen kokeilu, ~0.1 grammaa (10x extract).
Paikkana kaverin yläkerran olohuoneen mukava sohva, hämyinen, melkein äänetön huone. Ympärillä kaksi kaveria avustamassa bongin kanssa ja vahtimassa tulevien vaikutusten varalta. Latasin foliopaperille, johon oli tökitty neulalla useita reikiä, mutta kuitenkin niin, ettei Salvia päässyt tippumaan veteen, aineksen, joka oli arvioitu karusti jakamalla purkin sisältö kymmeneen. Aktivoin kaverini tuoman, heikkokaasuisen turbosytkärin, jonka siirsin yrttikasan päälle. Pesä oli todella täynnä, lukuisia kerroksia Salviaa. Extracti syttyi kuitenkin helposti ja paloi hyvin, kunhan liekkiä piti paikallaan. Aloin imeä, vesi pulputti, mutta sytkäri sammahteli vähän väliä. Se haittasi Salvian palamista, mutta tämä ei ollut ongelmistamme pienin. Savua ei tuntunut menevän bongiin sisälle, tai sitten se vaihtoi väriään veden läpi kuljettuaan todella, todella hailakaksi.

Pesä paloi loppuun, imin pullon sisällön keuhkoihin. Se oli kuin ilmaa, ei vaikutuksia. Bongi vaihtoon.

Toinen kokeilu, silmämääräisesti arvioitu.
Leikkasin älyämpäriksi tarkoitetun pullon pohjan irti ja täytin ison kattilan kylmällä vedellä. Upotin pullon kattilan veteen ja valmistin pesän, joka oli pullon suun koon takia huomattavasti aikaisempaa parempi, eli suurempi pinta-alaltaan. Salvian asetin pesään, kaverini sytytti turbosytkällään, joka nyt oli ladattu kaasulla, aineksen ja nostin pulloa ylös. Kaikki näytti hyvältä, sillä savu oli savun näköistä ja sitä imeytyi paljon bongiin. Pieni erhe kuitenkin kävi, kun vahingossa nostin pulloa liikaa vedestä ja savua pääsi karkuun alareunan kautta. Kaikkea
ei kuitenkaan menetetty, mikä mahdollisti pienet henkoset.

Pidättelin savuja keuhkoissani, tai niin ainakin oletin, olen huono polttaja, erehdyn nielemään savun usein, niin kauan kuin suinkaan jaksoni. Puhalsin ulos, savua tuli ympäristöön paljon vähemmän kuin mitä imaisin. Tämän jälkeen alkoi pieni tärinä ja nauroin kovasti. Kuvittelin ilmankin väreilevän hiukan. En kuitenkaan usko näiden vaikutusten olleen sitä itseään. Plasebolla oli varmaan todella suuri vaikutus. Plaseboa tai ei, halusin lisää.

Latasimme älyn uudestaan, tällä kertaa ilman vuotoja. Pesässä oli kuitenkin heikosti reikiä, joten savua pääsi ympäristöön sitä kautta. Kun bongi oli täynnä, revimme pesän pois ja asetin huuleni limupullon suulle. Tässä kohtaa kävi suuri vahinko, sillä muovi oli sulanut hiukan kuumuuden vaikutuksesta ja poltin huuleni. Kivusta huolimatta imaisin savut keuhkoihini, mutta tuska oli sen verran viiltävä, etten kyennyt pitämään savua sisällä kuin vaivaiset 20 sekuntia.

Tämän jälkeen ei mitään, ei edes aikaisempaa plasebonsekaista tärinää.

Lopetimme koitokset kaverien ikävästi naurahdellen: "vähän sama kuin niiden kärpässienien kanssa viimeksi. Hirveä hypetys, mutta miten kävikään?". Ikävää on kanssa, että sähläyksen seurauksena ja "hyvistä" määräarvioinneistamme huolimatta Salviaa kului puoli purkkia (eli 0.5g).
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

scoff wrote: Ikävää on kanssa, että sähläyksen seurauksena ja "hyvistä" määräarvioinneistamme huolimatta Salviaa kului puoli purkkia (eli 0.5g).
Käypäs ostamassa Ärrältä peruspiippu ja lataa siihen pesä täyteen, anna liekkiä ja ime niin maan perkeleesti. Pitäis futaa!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Rabulux

Post by Rabulux »

Aika mielenkiintoista tavaraa tuo Salvia pakko todeta.
Tuntuu kuin kävisi salvialla kun sitä polttaa ja jos jollain kasvilla on persoonallisuus niin se on kyllä salvialla. Pitänee tutustua paremmin tuohon kummajaiseen ;)
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Olen ihmetellyt miten "väritöntä" ja "mitätöntä" salvian savu on. Kun syvään henkeen vetää ja puhaltaa ulos niin hädin tuskin edes aina huomaa sitä savua. Jos esim. tupakkiin vertaa.
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

^^ totta.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Squege
Psykonautti

Post by Squege »

Paljo salvian lehteä pitää pureskella että saa kovatkin tripit??
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia_dose.shtml wrote:Light: 10 g fresh / 2 g dried
Common: 30 g fresh / 6 g dried
Strong: 50 g fresh / 10 g dried
Squege
Psykonautti

Post by Squege »

scoff wrote:
http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia_dose.shtml wrote:Light: 10 g fresh / 2 g dried
Common: 30 g fresh / 6 g dried
Strong: 50 g fresh / 10 g dried
Kiitos tämähän neuvo kummasti! =)
filtteri
Karvakuono

Post by filtteri »

Piru vieköön tulliin jäi herkut. Kauanko siinä yleensä menee että paketit lähetetään takasin lähettäjälle, ja suostuuko kaupat useinkin lähettämään pakettia uudestaan jos maksaa postikulut? :(