Kato trip me ollaan ihan vitun kovia, nyt meistä tulee hiton mahtavia ihmisiä... Alkoholin sellaisesta jatkuvasta kulutuksesta kun pois pääsen niin se on tavoite... Tiedän huono asenne, pääsisinpä vain tästä eroon, mutta se on ainut mistä pystyn vieroittumaan täysi absoluuttinen ei alkoholi on tällä hetkellä pois unelmista...tRip wrote:
Tosi hienoo, et tekin oikeesti yritätte Dexma ja mauser
Riippuvuuksista - Vertaistukea, ajatuksia..
-
Dexma
- Moderator
Re: Riippuvuuksista - Vertaistukea
-
mauseri
- LD50
joo, ei kato muut halua tukee meitä.. varsinkin jos ne huomaa et joku meistä on ollu ajan x-kuivilla ja se joku ei, niin sehän saattaa menettää jo toivonsatRip wrote:
Tää muuten taitaa olla aikalailla meijän kolmen topicci
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
tRip
- Moderator
tai ehkä tää on vaan sitä ihmiseksi kasvamista ;-Dexma wrote: Kato trip me ollaan ihan vitun kovia, nyt meistä tulee hiton mahtavia ihmisiä...
kyl salee mahtavia ihmisiä ollaan kaikki.
Meissä piilee oikeesti niin paljon potentiaalia elää elämä täysillä. Miks jarruilla päihteillä. Kelatkaa mitä on alkaa toteuttaa itteään. Päihteissä vellominen on lopulta helvetin raskasta, eikä tilaa jää sille mitä sisimmässään haluaa. Ei pysty toteuttaan omaa persoonaa, kun jatkuvasti elää päihteiden sumentamana.
Elämä alkaa tuntua paljon mielekkäämmältä, kun alkaa nauttia ihan jokapäiväsistä tilanteista ja asioista just sellasena kun ne on.
Vaikka nyt yritän pikkasen provosoida, niin jos tosiaan haluu nauttia elämästä ilman päihteitä, sitä pitää oikeesti haluta.
Kyl mä ainakin haluun vielä joskus olla riippumaton mistään kemikaaleista, jotka vääristää sitä mitä koen ja sitä mitä mä oon. Haluan kokee elämän aidosti.
Haluun olla mä just sellasena kun oon.
Onnellisuus pitäis löytää elämästä, ei mausteista.
Mausteet on joskus ihan jees, mut jos kyllästää kaiken mausteilla se itse elämä ei enää tunnu missään. Maistuu pelkät mausteet.
Pysyn siinä kannassa että ghanja ja (luonnon) psyket on ne juttu.. ei sitä muuta tarvi elämästä nauttimiseen.
Ehkä joskus jotai opa-teetä kolotuksiin ja mielen ankeuteen.
Ei sitä tarvi kelaa niin, et ku on riippuvainen luonne, ei voi sille mitään. Tottakai voi.
Tai voi siirtää sen riippuvuuden vähemmän haitallisiin riippuvuuksiin, tai jopa positiivisiin riippuvuuksiin (rakkaus^^)
Tärkeintä kait kuitenki on et elämästä osaa nauttia. Ei päihteistä pidä liikaa stressiä ottaa. Mut pitäis myös osata tajuu millon alkaa lähtee lapasesta jonkun käyttö.
Edes sen verran kannattaa koittaa kuunnella itteään.
Oikeestaan pitäis pyhittää jokapäivälle hetki kuunnella omia ajatuksiaan ja tuntemuksiaan.
Psyykkaaminen on ehkä yks parhaita apuja lopettamiseen. Uskoo siihen mitä haluaa.
Kiitos ja kumarrus..
Tästä se päihteetön elämä vasta alkaa.. retkahduksia tulee varmasti, kuten tänään poltin tupakan (hyh), mut niistä pitäis yrittää oppia ja toeta mahollisimman pian ja jatkaa sitä mihin olikaan matkalla. Kyl se oikeesti kannattaa tavotella sitä mitä oikeesti haluaa.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
Dexma
- Moderator
Kyllä me mauser ja trip pärjätään! 
-
mauseri
- LD50
98 prosenttisesti samaa mieltä, itse aion kyllä ottaa aina joskus dxm ja "kemiallisesti" valmistettuja opiaatteja (toki vaihtaisin ne unikkoon,jos se olisi mahdollista). ja kiitos tRip taas tosta tekstistäs, sä osaat pukee sanoiksi paljon asioita mitä oon itse ajatellut ja sit kun lukee toisen kirjottamana jotain mitä on jo itse miettinyt, tuntuu kuin sais "varmennuksen" et on se saatana sittenkin niin.tRip wrote: Pysyn siinä kannassa että ghanja ja (luonnon) psyket on ne juttu.. ei sitä muuta tarvi elämästä nauttimiseen.
sori jätkät, mutta tänään vähän luistan kuivilla olosta ja vetäsen tramalia kunhan päivä koittaa.
sanotaan nyt sitä tietoiseksi ja harkituksi harha askeleeksi tällä polulla. mut lupaan tulla takas polulle viimeistään ylihuomenna
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Aukikco
- OD
Tulee hyvä olo kun lukee siitä että syvästi riippuvaiset ihmiset haluavat työstää ongelmaansa. Voimaa!
-
Dexma
- Moderator
Mitenhän nyt tätä rupeis kirjoittaan?
Mun mielestä, hitaat on ihan ok, vähän käytettyinä. Varsinkin mulla on tullut melkein jopa tullut niitä asioita rakennettua ja koettua mitä deeleissä tulee hitaiden aikana... (WTF!) Juurikin hitaiden aikana, on niin vitun ihanaa käydä kävelemässä katselemassa aurinkoa, kukkia, jotenkin tuntuu, että pystyn vastaanottamaan tätä kauneutta paljon suuremmalla tasolla. Viime kesänä esim, kävelin kodeiini ja dexmi päissäni katselemassa kukkia ja aurinkoa, muistan kuinka kodeiini aluksi teki minuun pienen horroksen ja sen jälkeen lähdin juoksemaan ulos, koska minulla oli sanoinkuvaamattoman hieno olo... Olin tällöin ottanut piktästä aikaa kodeiinia ja ottaisin uudestaankin, mutten ehkä tykkäisi joka päivä... Tai en osaa oikeasti sanoa...
Kaljaa on kiva juoda silloin tällöin, mutta se mitä olen tässä tämän syksyn aikana tehnyt, että hiukset auki ennen aamu suihkua koppa kaupasta jotta saa päivän alkuun on huonoa... Kyllä kaljaa on kiva juoda kavereiden kanssa, taikka silloin kun istuu koneella ja kirjoittelee typeryyksiä vaulttiin, myös ruokajuomana on erittäin mainio saunassa myös.
Ghanja on ihan ok, mutta mulla vain silloin tällöin, jos sitä vetäisin joka päivä niin tuntisin, että kehoni ei olisi niin pirteä, sama ongelma tulee alkohlista. Ghanja on kiva lisä viikonloppuisin, mutta ei edes joka viikonloppu ole hyvä vetää...
DXM oli aika hurjaa kieputusta ja on edelleen, taisi mennä jopa aika kovaa kesällä viimeksi? En tiedä, kovaa meni, mutta toin sieltä pois kaikenlaista, olisi kyllä kiva taas kokea asioita samaan tahtiin kuin silloin, mutta nyt on hyvä ottaa levähdystä siitäkin, DXM käyttö on melkein jo vähentynyt kerta kuu annoksiin...
Ghanja ja hitaat ovat vähän sellaisia aineita silti, että niitä menee silloin, kun niitä on.
Ongelmana ei ole päihteet ja niiden antamat tilat, mutta se riippuvuus joka on selän takana jatkuvasti on mun ongelma. Se iskee joku päivä taas ehkä, mutta nyt kun ollaan selvänä niin voi nauttia tästä tilasta... Voi olla, että viikonlopussa alkaa taas uusi putki, mutta ei sitä pelkää.... Ei tämä niin paha ole kuin näyttää, mutta siinä samassa toisin silmin katsottuna voi olla jopa ongelma...
Tossa viimeisessä kappaleessa en kyllä saanut kirjoitettua mitä piti, mut what evööör.
Mun mielestä, hitaat on ihan ok, vähän käytettyinä. Varsinkin mulla on tullut melkein jopa tullut niitä asioita rakennettua ja koettua mitä deeleissä tulee hitaiden aikana... (WTF!) Juurikin hitaiden aikana, on niin vitun ihanaa käydä kävelemässä katselemassa aurinkoa, kukkia, jotenkin tuntuu, että pystyn vastaanottamaan tätä kauneutta paljon suuremmalla tasolla. Viime kesänä esim, kävelin kodeiini ja dexmi päissäni katselemassa kukkia ja aurinkoa, muistan kuinka kodeiini aluksi teki minuun pienen horroksen ja sen jälkeen lähdin juoksemaan ulos, koska minulla oli sanoinkuvaamattoman hieno olo... Olin tällöin ottanut piktästä aikaa kodeiinia ja ottaisin uudestaankin, mutten ehkä tykkäisi joka päivä... Tai en osaa oikeasti sanoa...
Kaljaa on kiva juoda silloin tällöin, mutta se mitä olen tässä tämän syksyn aikana tehnyt, että hiukset auki ennen aamu suihkua koppa kaupasta jotta saa päivän alkuun on huonoa... Kyllä kaljaa on kiva juoda kavereiden kanssa, taikka silloin kun istuu koneella ja kirjoittelee typeryyksiä vaulttiin, myös ruokajuomana on erittäin mainio saunassa myös.
Ghanja on ihan ok, mutta mulla vain silloin tällöin, jos sitä vetäisin joka päivä niin tuntisin, että kehoni ei olisi niin pirteä, sama ongelma tulee alkohlista. Ghanja on kiva lisä viikonloppuisin, mutta ei edes joka viikonloppu ole hyvä vetää...
DXM oli aika hurjaa kieputusta ja on edelleen, taisi mennä jopa aika kovaa kesällä viimeksi? En tiedä, kovaa meni, mutta toin sieltä pois kaikenlaista, olisi kyllä kiva taas kokea asioita samaan tahtiin kuin silloin, mutta nyt on hyvä ottaa levähdystä siitäkin, DXM käyttö on melkein jo vähentynyt kerta kuu annoksiin...
Ghanja ja hitaat ovat vähän sellaisia aineita silti, että niitä menee silloin, kun niitä on.
Ongelmana ei ole päihteet ja niiden antamat tilat, mutta se riippuvuus joka on selän takana jatkuvasti on mun ongelma. Se iskee joku päivä taas ehkä, mutta nyt kun ollaan selvänä niin voi nauttia tästä tilasta... Voi olla, että viikonlopussa alkaa taas uusi putki, mutta ei sitä pelkää.... Ei tämä niin paha ole kuin näyttää, mutta siinä samassa toisin silmin katsottuna voi olla jopa ongelma...
Tossa viimeisessä kappaleessa en kyllä saanut kirjoitettua mitä piti, mut what evööör.
-
miymau
- Lepakko
Tää on mielenkiintonen aihe... Ikinä en oo vielä päihteilyä halunnu lopettaa, koska se ei haliitse mun elämää, eikä oo iso osa sitä.. Alkoholia en enää juo ollenkaa, korkeintaan yks tai kaks joskus boostina. Ja muutenki, en kuosaa koko aikaa. Vuos sitten tosin olin koukussa, piriin, 3kk melki päivittäin piriä. Mut siitä sit selvisin, ja jatkoin sit taas tätä samaa, eli pääasiassa pilveä. Joka päivä kyl menee jotain päihdettä, ainaki nyt ku ei oo lääkitystä nii pitää kuosilla pitää ittensä kasassa. Mut mut... Pelottaa kyl se päivä ku oikeesti haluis lopettaaki eikä pystyis... Varmaan selvää tekstiä, pajauttelin äsken hrrr....
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
lanttu
- Apteekki
itse pääsin xanorista eroon nyt syön rivatrillii ja diapamii risolidii ja sit kipuihi tramal kodeiini OKSIKODONI vittu! 
wtf
-
Ahab
Onko tässä ristiriitaa? Eihän ghanja ja psykedeelit ole mitään vaikean addiktion aineita mutta onhan se silti sitä maustamista.tRip wrote:Onnellisuus pitäis löytää elämästä, ei mausteista.
...
Pysyn siinä kannassa että ghanja ja (luonnon) psyket on ne juttu.. ei sitä muuta tarvi elämästä nauttimiseen.
-
sxoxyvg
- OD
Konttireflat. Nyt pitäs ottaa itteä nistkasta kiinni niiku kaikki on jo pitkää sanonu. Saa nähdä.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
Ahab
Toi oli hyvä teksti mutta toi kohta tuolla lopussa nosti vähän hymyä naamalle. Voihan se Korkea Voima tietenkin olla tosi hyvä juttu mutta tietynlainen asenne paistaa vähän turhan selkeästi läpi. Olisi kiinnostava tietää tuon tekstin alkuperäinen lähde.tRip wrote:Kannattaa ehdottomasti lukasta..http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=34&t=12785 wrote: - hyväksyy avun oikeilta ihmisiltä ja Korkeammalta Voimalta.
-
sxoxyvg
- OD
AA. Kristitty sakki kait alunperin oli.Ahab wrote:Toi oli hyvä teksti mutta toi kohta tuolla lopussa nosti vähän hymyä naamalle. Voihan se Korkea Voima tietenkin olla tosi hyvä juttu mutta tietynlainen asenne paistaa vähän turhan selkeästi läpi. Olisi kiinnostava tietää tuon tekstin alkuperäinen lähde.tRip wrote:Kannattaa ehdottomasti lukasta..http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=34&t=12785 wrote: - hyväksyy avun oikeilta ihmisiltä ja Korkeammalta Voimalta.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
tRip
- Moderator
Tarviihan niitä mausteita tottakai..Ahab wrote:Onko tässä ristiriitaa? Eihän ghanja ja psykedeelit ole mitään vaikean addiktion aineita mutta onhan se silti sitä maustamista.tRip wrote:Onnellisuus pitäis löytää elämästä, ei mausteista.
...
Oon päätynyt että noi on se millä haluan päihtyä.
Keep it unreal.
-
tRip
- Moderator
Väliäkö tuolla.. hyvää tekstiä se silti oli. Olkoo jokaisella omat mielipiteensä. Jokainen voi sit poimia itelleen ne mielenkiintosimmat ajatukset.sxoxyvg wrote:AA. Kristitty sakki kait alunperin oli.Ahab wrote:Toi oli hyvä teksti mutta toi kohta tuolla lopussa nosti vähän hymyä naamalle. Voihan se Korkea Voima tietenkin olla tosi hyvä juttu mutta tietynlainen asenne paistaa vähän turhan selkeästi läpi. Olisi kiinnostava tietää tuon tekstin alkuperäinen lähde.tRip wrote:Kannattaa ehdottomasti lukasta..
Ja kyl mä ainakin uskon 'korkeempaan voimaan', tarkemmin en sitä osaa kuvailla mikä se korkeempi voima sit on.
Keep it unreal.
-
Kalastaja
Haposta ja raamatusta (sekin) sakki on opetuksensa vetäny. Ei mut, aa:n perustaja Bill Wilson oli joskus LSD terapiassa, ja oli sitä mieltä, että siinä on järisyttävät mahdollisuudet alkoholismin hoitoon. Jutusta ei sit kuitenkaan tullut mitään kun sosiaalinen asenne LSD:tä kohtaa meni aika demoniseksi ja lopulta kun se kiellettiin laeilla.sxoxyvg wrote:
AA. Kristitty sakki kait alunperin oli.
http://www.orange-papers.org/orange-oth ... #loved_LSD
-
dredi
- LD50
AA ja NA porukat on aivopestyjä... Niitä kattoessa tulee mieleen et helvetti soikoon jos "parantuminen" riippuvuudesta on tollasta niin oon mieluummin parantumatta. 
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Ahab
Eilen oli Yle Teemalla riippuvuusilta.
Addiktiot ja vieroitushoidot
Viisiosaisessa sarjassa seurataan brittiläisen vieroitusklinikan asiantuntijoiden työtä heidän koettaessaan saada potilaansa ottamaan taas määräysvallan omasta elämästään. 1/5
Eli noita siis luvassa vielä neljä jaksoa joka torstai.
Pakko saada
Kuka jää koukkuun ja miksi? Pihdataanko Suomessa päihdelääkitystä? Kokemuksia riippuvuudesta ja raitistumisesta.
Poistuu Areenasta: 27.11.2008 klo 20:30
Tiededokumentti: Addiktio uusinta su klo 14.15
Mitä addiktiolla tarkoitetaan? Voiko addiktion ja aivosairauden välille vetää yhtäläisyysmerkin? Addikteilla on todettu aivokemiassaan muutoksia, jotka vaikuttavat päätöksiin, oppimiseen ja mielialoihin.
Oli paljon hyvää juttua.
Addiktiot ja vieroitushoidot
Viisiosaisessa sarjassa seurataan brittiläisen vieroitusklinikan asiantuntijoiden työtä heidän koettaessaan saada potilaansa ottamaan taas määräysvallan omasta elämästään. 1/5
Eli noita siis luvassa vielä neljä jaksoa joka torstai.
Pakko saada
Kuka jää koukkuun ja miksi? Pihdataanko Suomessa päihdelääkitystä? Kokemuksia riippuvuudesta ja raitistumisesta.
Poistuu Areenasta: 27.11.2008 klo 20:30
Tiededokumentti: Addiktio uusinta su klo 14.15
Mitä addiktiolla tarkoitetaan? Voiko addiktion ja aivosairauden välille vetää yhtäläisyysmerkin? Addikteilla on todettu aivokemiassaan muutoksia, jotka vaikuttavat päätöksiin, oppimiseen ja mielialoihin.
Oli paljon hyvää juttua.
-
dredi
- LD50
Kattoiko kukaan kun tuli joku aika sitten hyvä dokumentti Ibogaiiniterapiasta?
Mun mielestä ihan faskinoivaa että tollanen on mahdollista.
Mun mielestä ihan faskinoivaa että tollanen on mahdollista.
-
Thoxium
Katselin vähän aikaa tota Yle Teemalta tulevaa Addiktiota, loppui katsominen kuitenkin siihen kun lääkäri sanoi että henkilö oli kuollut kannabiksen vaikutuksiin ja joku puhui "sienipillereistä". Hah, joskus tuli hyvä dokumenttisarja huumeista Yle Teemalta, siinä sentään ei ollut mitään aivopesua, vaan asioista puhuttiin neutraaliin sävyyn. Muuten ei tietenkänä ole haittaa kuunella eri näkökulmia, mutta en vain voi sietää mitään aivopesua ja propgandaa, jonka ainut tarkoitus on valehdella. Just just, sienipillereitä ja kannabis on paha huume. En suosittele katsomaan.
-
Thoxium
Varmaan sienikuvioisia essojadesoxy wrote:katoin kans samaa dokkaria ja tos kohtaa kieltämät vähän nauratti, oli syöny kymmenen sienipilleriä, moinen määrä riittäisi sen mukaan tappamaan, jäin miettimään et mitähän vitun sieniä se heppu on syönyt.Thoxium wrote: joku puhui "sienipillereistä".
-
chibbo
Learyhän käsittääkseni syötti psilosybiiniä sisältäviä tabletteja opiskelijoille kokeissaan, viittaisiko dokumentti vastaaviin nappuloihin?Thoxium wrote:Varmaan sienikuvioisia essojadesoxy wrote:katoin kans samaa dokkaria ja tos kohtaa kieltämät vähän nauratti, oli syöny kymmenen sienipilleriä, moinen määrä riittäisi sen mukaan tappamaan, jäin miettimään et mitähän vitun sieniä se heppu on syönyt.Thoxium wrote: joku puhui "sienipillereistä".
-
Dexma
- Moderator
Mää muistaisin, että itse hoffman on kehitellyt psilosybiini tabuja?chibbo wrote:Learyhän käsittääkseni syötti psilosybiiniä sisältäviä tabletteja opiskelijoille kokeissaan, viittaisiko dokumentti vastaaviin nappuloihin?Thoxium wrote:Varmaan sienikuvioisia essojadesoxy wrote: katoin kans samaa dokkaria ja tos kohtaa kieltämät vähän nauratti, oli syöny kymmenen sienipilleriä, moinen määrä riittäisi sen mukaan tappamaan, jäin miettimään et mitähän vitun sieniä se heppu on syönyt.
Tiiä sitten onko vain jotain unta tuo tieto?
-
dredi
- LD50
Psilosiinin asetaattiesteriä on ainakin myyty RC markkinoilla.
-
Ahab
Se oli joku teinijäbä tältä vuosikymmeneltä eli ei todellakaan mikään learyn oppilas. Mä kun oon ymmärtänyt ettei psilosybiiniin ole sinänsä mahdollista edes kuolla. Okei olihan siellä tollasia paskoja juttuja mutta oli se ihan katottava. Mutta selkeästi ton teemaillan huonoin show.
-
Jeshu
- OD
Oon kans kattonu tuota addiktio sarjaa. Joku häiskä esitti imho hyvän pointin - aineen käyttö on loppuviimein aina valinta. Ei voi kokonaan sulkea itseään sairauden verhon taakse ja "et mä oon sairas, en voi tälle mitään". Toki siinä vaiheessa kun riippuvuus on vaikea on se myös sairaus, jos sen nyt sairaudeksi haluaa määritellä...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Ahab
Tänään FST 5 20.50 Dok: Emman vastaisku
Sri Lankasta adoptoitu Emma alkoi käyttää huumeita kun hän oli 12-vuotias. Filmin alussa hän on 18-vuotias ja tarvitsee kipeästi muutosta elämäänsä.
Sri Lankasta adoptoitu Emma alkoi käyttää huumeita kun hän oli 12-vuotias. Filmin alussa hän on 18-vuotias ja tarvitsee kipeästi muutosta elämäänsä.
-
tRip
- Moderator
Katoin ton.. Oli tietyllätapaa aika koskettava. Varsinkin kun tuli kelailtua paljon omaa elämää.Ahab wrote:Tänään FST 5 20.50 Dok: Emman vastaisku
Varsinkin se, miten hyvin sitä on pystyny salaamaan oman nisteytensä lähimmäisiltään. Se on ollu ehkä rankinta tässä koko touhussa.
Pitää koko se helvetti sisällään.
Ollu nyt viikon lähes ilman päihteitä. Kaikista päihteistä, bentsoista, jopa kahvista ja tupakasta.
Noh, sen takia sanoin lähes, koska täysin selvinpäin en edelleenkään o selvinny, mutta hyvä alku, sillä elämä alkaa oikeesti näyttään valosammalta.
Vaikeeta tosin on ollu.
Jonku mielestä viikko on mitättömän säälittävä aika olla ilman päihteitä, mulle se on jo saavutus.
Parin viikon päästä pääsen vihdoin hoitoon. Vaikkakaan se tuskin mikään autuaaksi tekevä paikka on. Mut eipähän tarvi jatkuvasti olla stressaamassa kestääkö pää.
Keep it unreal.
-
tRip
- Moderator
Tossa lienee alkuperänen lähde..Ahab wrote:Toi oli hyvä teksti mutta toi kohta tuolla lopussa nosti vähän hymyä naamalle. Voihan se Korkea Voima tietenkin olla tosi hyvä juttu mutta tietynlainen asenne paistaa vähän turhan selkeästi läpi. Olisi kiinnostava tietää tuon tekstin alkuperäinen lähde.tRip wrote:Kannattaa ehdottomasti lukasta..http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=34&t=12785 wrote: - hyväksyy avun oikeilta ihmisiltä ja Korkeammalta Voimalta.
http://www.juwanet.org/sosterv/alkoholi ... astelu.htm
En muuten tajua miks sitä yleisesti ottaen pidetään niin naurettavana, säälittävänä tai pahana jos joku saa avun riippuvuuteensa, ylipäätään avun mihin tahansa, 'korkeammalta voimalta.'
Iteki hurahtanu siinä määrin uskoon, että alan luottaa elämän kantavaan voimaan. Ehkä mä oon vaan yks hurahtanu lisää, dissatkaa rauhassa
Keep it unreal.
-
Ahab
Koitin kyllä tossa mun huomautuksessa kommunikoida että ei siinä mitään. Jännä vaan että se tuolla lopussa sitten lyötiin tiskiin kun ei siinä tekstissä muuten ole tuollaista asennetta. Ehkä se tapa ilmaista se noin isoin kirjaimin ja kaikkea tekee toisille assosiaatioita joita ilman toi voisi toimia paremmin. Siis ihan vaan ilmaisemalla asian tavalla joka luo vähemmän valmiita odotuksia jostain. Eiköhän kaikki löydä se korkeamman jos on löytääkseen, ilman että siitä tarvitsee erikseen huomauttaa.