Bongi, Äly vai piippu?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
scoff
Psykonautti

Re: Bongi, Äly vai piippu?

Post by scoff »

Olen nyt utelias kuin pieni poikanen, kun tiedossa on salvia-matkaa, joten haluan olla varma kaikesta, mitä teen. :)

Ennen keskustelua salvian omassa topikissa, olin aivan varma, että käyttäisin älyämpäriä savun imailemiseksi, mutta lueskeltuani sen haitoista keuhkoille, olen alkanut epäröidä. Ensikertalaisena polttelijana ei kuulemma pitäisi koskea älyyn, koska se on liikaa kokemattomille keuhkoille. Mitä mieltä olette? Jos imaisen vain puoli litraa 1.5 litran "säiliöstä", ja säästelen loppuja. Eihän tästä nyt kauheaa hallaa tulla?

Toinen vaihtoehto on maissipiippu, jota suositeltiin em. topikissa.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

scoff wrote:Olen nyt utelias kuin pieni poikanen, kun tiedossa on salvia-matkaa, joten haluan olla varma kaikesta, mitä teen. :)

Ennen keskustelua salvian omassa topikissa, olin aivan varma, että käyttäisin älyämpäriä savun imailemiseksi, mutta lueskeltuani sen haitoista keuhkoille, olen alkanut epäröidä. Ensikertalaisena polttelijana ei kuulemma pitäisi koskea älyyn, koska se on liikaa kokemattomille keuhkoille. Mitä mieltä olette? Jos imaisen vain puoli litraa 1.5 litran "säiliöstä", ja säästelen loppuja. Eihän tästä nyt kauheaa hallaa tulla?

Toinen vaihtoehto on maissipiippu, jota suositeltiin em. topikissa.
joskus vuonna kivi poltin eka kerran älystä ja huh huh..puhalsin ulos suurimman määrän savua mitä oon nähnyt koskaan ihmisestä tulevan.. sit ei saanut happee,vedet valu silmistä, konttasin parvekkeelle.. mutta kyllä PÄRÄHTI! :D
en oo salviaa polttanut, mut tuntuu et se perus piippu vois olla "neitsyt keukoille" paras.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Nexus
Psykonautti

Post by Nexus »

Näistä kolmesta ehdoton ykkönen on bongi ja hyvänä kakkosena tulee piippu :> Älyttäny olen kerran ja se riitti, paukut päris vitun lujaa mut äly ei oo ollenkaa mun juttu, aivan vitun liian HooCee :shock:

EDIT: Salvia matkaan apuvälineistä (omasta mielestä) paras on jokin shotti piippu tai muu samanlainen systeemi, ainakin itselläni on parhaiten toiminu ku pesän saa kerralla imettyä tyhjäksi ja siitä se matka sitten jo alkaakin :lol:
You Live Just Once
darkbb
Tuppisuu

Post by darkbb »

1. Bongi, on kotona tai kavereiden luona mukavin
2. Piippua, preferoin ulkokäytössä
3. Jointistaki, menee jos ei piippua satu olemaan aina messissä
Uke
LD50

Post by Uke »

1. Bongi - Ahh sitä sulosaundia ja pehemää hittiä, kun päästää sormen pois reiältä.
2. Piippu - Sopiva nopeaan tilanteeseen, jos ei ole bongia / sätkäkamoja saatavilla. Kätsyä..
3. Älyä en ole kokeillut, mutta mielummin kolmantena vaiht. ehtona spliffi.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

1. Äly
2. Bongi
3. Piippu/chilu

tosin eniten tulee poltettuu jointista vaikka se ei olekkaan niin kivaa kuin ym. top 3
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
dredi
LD50

Post by dredi »

jointti tai bongi
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Vmax

Post by Vmax »

1. Bongi, hyväs seuras!
2. ÄLY toimii, ku tauti! :D vois olla 1. Pilkkireiästä!
3. Aina mahtava JOPO, toimii kotona, ja muualla!

Eka postaus meni normaalisti vituiksi!
Mutta ÄLY toimii AINA!
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

volcano! oon aivan rakastunut kyseiseen höyrystimeen oma tilauksessa vasta :(

tietämättömille joita tuskin on! volcano= vaporisaattori, höyrystin joka höyrystää lääkinnälliset aines osat kasvista. kukasta, lehdistä (joita on jopa ilo imee lehti tyssää yleensä siihen kun kitkerä tai haluttu olo tila POLTTAMALLA ei muutu hyörystämällä, asia on vain jotenkin eri?) hassiksia (paitsi kiffi tai voiko edes siksi kutsua ehkä prässätty hartsi lähempänä= suuri nautinto kun hymy hiipii, kivut häviää, ainainen stressi lievittyy olemmattomiin voi vaan hymyillä eikä tartte yskiä ja teveydelliset haitat aika minimissään jos edes on sellaisia)

hassista ei ole sinne tarkoitus työntää menee tukkoon yms.. kysymys on "Bongi, Äly vai piippu?" niin jos semmosta pehmeää oikeaa esim charas. nepal jne... niin bongi tai jointti poikkeuksena martikaisen luomukset ovat piippujen aateli siitä ei voi kieltäytyä tai voi mutta harvoin :mrgreen:
wtf
arbello
Psykonautti

Post by arbello »

supress wrote:volcano! oon aivan rakastunut kyseiseen höyrystimeen oma tilauksessa vasta :(
Itsekin olen jättänyt nuo keuhkojen raastimet ja siirtyny volcanon käyttäjäksi. aivan kuningas laite, jos polttaa paljon, volcano maksaa nopeaa itsensä takaisin ja keuhkot pysyy kunnossa.
Ulkona jos pitää polttaa niin silloin jointti.
PCD
Psykonautti

Post by PCD »

Bongi ehdottomasti, ei mene turhaan savuja hukkaan, toisena tulee äly, tosin joskus tykkään poltella kunnon isoa jointtiakin, riippuu myös tavaran laadustakin, bongissa on melkein paras kun saa kaiken hyödyn polteltavasta :)
Panic Chaos Disaster!
Uke
LD50

Post by Uke »

PCD wrote:Bongi ehdottomasti, ei mene turhaan savuja hukkaan, toisena tulee äly, tosin joskus tykkään poltella kunnon isoa jointtiakin, riippuu myös tavaran laadustakin, bongissa on melkein paras kun saa kaiken hyödyn polteltavasta :)
Jos nitkutella haluaa, niin eiköhän älyllä saa sen maximitehon minimimäärällä. Näin ainakin itse olen aina kuvitellut.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

Nuiva Uneksija
Tuppisuu

Post by Nuiva Uneksija »

1. Piippu
2. Mäggaiver-piippu/bongi
3. Vesipiippu
4. Bongi
5. Jopo

En ole älytellyt joten paha sanoa siitä. Vapoa karsastan ihan fiiliksen vuoksi joten ei ole ollut kiinnostusta kokeilla.
Leidi matkaaja~
Adrenochrome
Psykonautti

Post by Adrenochrome »

Nuiva Uneksija wrote:2. Mäggaiver-piippu/bongi
3. Vesipiippu
4. Bongi
Mutta eikös bongi=vesipiippu, vai tarkoititko sellaista bubbleria?

Ihmettelen myös miksi mäggaiver bongi olisi parempi kuin kunnon bongi?
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
Uke
LD50

Post by Uke »

Adrenochrome wrote:
Nuiva Uneksija wrote:2. Mäggaiver-piippu/bongi
3. Vesipiippu
4. Bongi
Mutta eikös bongi=vesipiippu, vai tarkoititko sellaista bubbleria?

Ihmettelen myös miksi mäggaiver bongi olisi parempi kuin kunnon bongi?
Jeah. Onhan siinä fiilistä kun sellasesta ottaa ja ei maksakkaan paljon, mutta siinä on aina vuotoa jostain ja täyspaskahan se on oikeeseen verrattuna imo.
Image

dredi
LD50

Post by dredi »

siinä on aina vuotoa jostain
Riippuu kuka sen tekee. Ei mun tekemät bongit ikinä ole vuotanut.

Ja kuinka mcgyver pitää mcgyver-bongin olla? Lasketaanko nämä akryyliputkesta, kumiletkusta ja räikän hylsyistä tehdyt härpättimet? Vai tarkoitetaanko tässä nimenomaan näitä "kuminauha, jeesusteippi, sukkahousut, limupullo ja porkkana" -tyyppisiä patenttiviritelmiä?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
hippiehater
Tuppisuu

Post by hippiehater »

Se o kuulkaas bogo diffuuseril+pre-cooleril ja tietty tune aktiivihiili setit + jäät :foil:
avaruusihminen

Post by avaruusihminen »

Mitens noi chilut?nehän on sellaisia pika polttelu välineitä vai pystyykö niistä nauttimaan hitaasti?tykkään itse perus piipustani mutta siinä taas on liian pieni pesä :(
Uke
LD50

Post by Uke »

^Mullakin on ongelmana omassa bongissa/piipussa, et on vähän liian pien pesä. Tai no, piipussa on just sellanen iltasavutuprutteluun hyvä, mut jos ihan polttelemaan lähetään, ni sitähän joutuu täyttämää koko aika..
Image

avaruusihminen

Post by avaruusihminen »

Gandalffi wrote:^Mullakin on ongelmana omassa bongissa/piipussa, et on vähän liian pien pesä. Tai no, piipussa on just sellanen iltasavutuprutteluun hyvä, mut jos ihan polttelemaan lähetään, ni sitähän joutuu täyttämää koko aika..
juu :| pitäisköhän sitten ostaa sellanen klassinen tupakka piippu..tiiähän?
Uke
LD50

Post by Uke »

avaruusihminen wrote:
Gandalffi wrote:^Mullakin on ongelmana omassa bongissa/piipussa, et on vähän liian pien pesä. Tai no, piipussa on just sellanen iltasavutuprutteluun hyvä, mut jos ihan polttelemaan lähetään, ni sitähän joutuu täyttämää koko aika..
juu :| pitäisköhän sitten ostaa sellanen klassinen tupakka piippu..tiiähän?
Joko sellanen tai sitten katot e:stä varmasti isopesällisen piipun. Sieltä sais ainekin kunnollisen, jos ei tykkää ns. normipiipusta.
Image

Emie
Karvakuono

Post by Emie »

Seurassa bongi (jos ei oo ni jointti), yksin jointti tai piippu.
Chiluja tulee myös käytettyy paljon :)
Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä
rogues
Lepakko

Post by rogues »

kukkaa yksin ollessa jointista tai bongista pikku savuja. jos on kavereita niin aina on bongi käytössä. ei niitä jopoja jaksa koko aika vääntää. ja lätkää tulee vedettyä aina bongista oli sit yksin tai kavereiden kanssa. ps. onko mitään kohtuu varmaa keinoo kusettaa kyttien tikkari testiä kannabikselta ?
Emie
Karvakuono

Post by Emie »

Tilanteet muuttuu!

Yksin ja kavereiden kanssa: todella neuroottisen puhtaasta bongista ehdottomasti ilman tupakkaa.
Välillä: äärimmäisen läpinäkyvästä minikokoisesta lasikabOOmista pikkasen.
Reissun päällä: pitkästä, ohuesta, maustettuun paperiin kääritystä jointista.

Toi jointin käärintäkin, paljon se vaikuttaa kyllä laatuun.. On se jännä!
Tipsi kans vaikuttaa, oon täs opettanut kavereille kuinka kääriä tipsiä; "katsos näin et pärski tervat huulessa hetken päästä" :)

tiu tau tilitalitittan
emie
Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä Sieniä
Velho
LD50

Post by Velho »

1.Bongi
2.Jointti
ja kolmannen sijan jakaa äly ja piippu.
Bongista saa lempeemmät savut ja kolahtaa mulle ainaki parhaite ilman vaikeuksia.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

Bongia mä kyllä suosin. Se sauhujen pehmeys :razz:
_Balance_
Karvakuono

Post by _Balance_ »

Jointi ehdottomasti. Joskun bongista. Jointi vaan pitää poltaa oikein, niin siitä saa kaikista eniten hyötyä. Malttaa vaan jäähdyttää kunnolla hatsin välissä, riittoisaa. :)
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

Bongi on paras, siinä savut on kivan smoothit ja maku on parempi, toisena on tietty perinteinen jointti, siinä on kieltämättä paras fiilis poltella. Muiden välineiden välillä ei sitten ole paljoa väliä mitä käyttää.
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
peltsi
OD

Post by peltsi »

Päräyttävin noista ehdottomasti kyykkä. Mutta itse suosin puhdasta bongia ja kunnon kugujointtia...Ahhh sitä tunnelmaa kun jointti kiertää kauniina kesäpäivänä ja alkaa porukan suut kääntyä hymyyn :mrgreen: Itte en oo ikinä tosta piipusta perustanu mutta chilu kunnon rastafar tyyliin on ihan hauskaa vaihtelua. Kunnon vapoo olis kiva joskus päästä testaamaan. Ja tietysti kaikki omat viritykset on aika hauskoja kuten pottuluuna ja muut :D
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
haxoriam
Tuppisuu

Post by haxoriam »

Yleensä bongista vedän, jointti on kans kova. Hei , jos teillä ei oo sätkäpaperia, mistä paperista ja miten väännätte jointin? ;o