Salvia Divinorum
-
Kalastaja
Re: Salvia Divinorum
Riippuu kaupasta; kysy sieltä.
Tullissa ne varmaan pitää sitä kunnes se hakupäivämäärä menee umpeen, jos eivät kerran ole sitä takavarikoineet. Sit siitä varmaan joku viikko kaks et se on lähettäjällä.
Tullissa ne varmaan pitää sitä kunnes se hakupäivämäärä menee umpeen, jos eivät kerran ole sitä takavarikoineet. Sit siitä varmaan joku viikko kaks et se on lähettäjällä.
-
slack1
- Psykonautti
Tänään tippu postiluukusta 10x extract. Pari ekaa kokeilua osottautui minulle hylsyiksi, mutta kaverit kyllä sai tavaran jo toimimaan. Sitten otin semmosen kunnon satsin sitä ja johan pärähti. Aika sanoinkuvaamaton ja upea matka. Bongilla tuutattiin.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
slack1
- Psykonautti
Mahtavaa tavaraa... heti lähti uus satsi tilaukseen
Täytyy kyllä väsätä joku iso ghettobongi tai älyämpäri kun tuo nykyinen bongi on auttamatta liian pieni.
-
scoff
- Psykonautti
^
Millaista bongia käytät? Tilasin itse ammattimaisen lasibongin, joka saapui tiistaina. Testaillessani sitä tänään teenlehdillä (luit oikein, ei ole muuta testitavaraa :)) huomasin tilavuuden erittäin pieneksi. Täytin pesän vähän yli puoliksi teellä ja sain poltettua satsin kolmella hitillä, mikä vaikutti minusta erittäin suurelta hittimäärältä aineen määrään nähden. Toivotaan, ettei tästä ole ongelmaa salviaa pössytellessä. Kuulemma savut pitäisi saada kerralla keuhkoihin hauduteltaviksi...
Millaista bongia käytät? Tilasin itse ammattimaisen lasibongin, joka saapui tiistaina. Testaillessani sitä tänään teenlehdillä (luit oikein, ei ole muuta testitavaraa :)) huomasin tilavuuden erittäin pieneksi. Täytin pesän vähän yli puoliksi teellä ja sain poltettua satsin kolmella hitillä, mikä vaikutti minusta erittäin suurelta hittimäärältä aineen määrään nähden. Toivotaan, ettei tästä ole ongelmaa salviaa pössytellessä. Kuulemma savut pitäisi saada kerralla keuhkoihin hauduteltaviksi...
-
lanttu
- Apteekki
ei sillä bongilla mtn vaatimusta ole samanlailla se keuhkoihin menee 2dl savutilasta ku 1L tilasta ku imee kunnolla ja ilman vettä esim. piippu käy tähän ihan hyvin!
wtf
-
slack1
- Psykonautti
http://www.piippu.com/catalog/images/gw_36.gif - (korkeus 18 cm pesä 13/9 cm) Tommosella polttelin ja ongelmaksi tosissaan muodostui tuo pieni koko. Seuraavan satsin saapuessa väsään semmosesta lidl:n 2l pullosta jonku bongin et saan kerralla paljon savua. Kyllä tuo varmasti toimii myös pienellä bongilla, mutta paljon helpompaa olisi varmasti isolla.scoff wrote:^
Millaista bongia käytät? Tilasin itse ammattimaisen lasibongin, joka saapui tiistaina. Testaillessani sitä tänään teenlehdillä (luit oikein, ei ole muuta testitavaraa) huomasin tilavuuden erittäin pieneksi. Täytin pesän vähän yli puoliksi teellä ja sain poltettua satsin kolmella hitillä, mikä vaikutti minusta erittäin suurelta hittimäärältä aineen määrään nähden. Toivotaan, ettei tästä ole ongelmaa salviaa pössytellessä. Kuulemma savut pitäisi saada kerralla keuhkoihin hauduteltaviksi...
-
scoff
- Psykonautti
Minun bongini on hieman piskuisempi:

-
paukuttaja
- Karvakuono
MODE: Sääntöjen vastainen viesti poistettu ja käyttäjää varoitettu. -spasm
-
scoff
- Psykonautti
Hyi, hyi 4 §.paukuttaja wrote:Tuota tuota, nyt kun e:stä ei enää saa, niin mistä tilaatte Salvianne?
-
slack1
- Psykonautti
Taitaa olla suorien linkkien antaminen sääntöjenvastaista, mutta google varmaan auttaa.
-
surly
- Lepakko
Ongelma tossa vaan on se että sen ekan tai tokan hitin jälkeen alkaa kädet täriseen ja maailma hajoamaan mut vielä olis imettävää.supress wrote:ei sillä bongilla mtn vaatimusta ole samanlailla se keuhkoihin menee 2dl savutilasta ku 1L tilasta ku imee kunnolla ja ilman vettä esim. piippu käy tähän ihan hyvin!
Times are tough, huh, bud?
-
slack1
- Psykonautti
^ veit sanat suusta 
-
Chakra
- Lepakko
Tänään hiisasin 40x ja tuli vaan jumittava olo. Haistoin yks päivä pitkästä aikaa maustesalviaa ja sehän on paljon voimakkaamman hajuista kuin divinorum.
En mä kyllä mitään 20-30 sekkaa jaksa tota savua pidätellä keuhkoissa. Kauheen tehotonta jossei muuten pelaa.
Tötsä tuli muuten yli puoliks tyhjänä! WTF!!? En kyllä enää rupea mitään tilailemaan. Toinen tilaus ollut jo kuukausikaupalla matkalla tänne ( ei salviaa)
En mä kyllä mitään 20-30 sekkaa jaksa tota savua pidätellä keuhkoissa. Kauheen tehotonta jossei muuten pelaa.
Tötsä tuli muuten yli puoliks tyhjänä! WTF!!? En kyllä enää rupea mitään tilailemaan. Toinen tilaus ollut jo kuukausikaupalla matkalla tänne ( ei salviaa)
Sprunk - The essence of life
-
darkbb
- Tuppisuu
Kannattaa muistaa käyttää butaanisytkäriä jos salvia ei tunnu potkivan. Salvoriini-A vapautuu tuntuvasti paremmin kuumemmissa lämpötiloissa. Normaali-sytyttimellä saa vain osan vaikutuksista ja loput menee hukkaan. 
-
psy01
Oletteko muuten huomanneet eroja Salvioissa? Jostain kun tilaa, niin toimii 5x tai jopa pelkkä lehti enemmän kuin hyvin, toisaalta tilatessa ei taas toimi ollenkaan edes vahvemmat (kokeiltu 10 ja 15x). Ei tapahdu mitään vaikka polttaa. Hetki sitten tilattiin yhdestä paikasta 2 putkiloa 5x:ää ja laittoivat toisen 5x:n tilalle 6x:ää. 5x toimi, 6x ei tehnyt mitään. Mistähän moiset eroavaisuudet voisivat johtua?
-
dredi
- LD50
-
Uke
- LD50
Onko Salviamauste sama asia, kuin tämä? Löysin sellasta tuolta opiskelupaikkani keittiöstä. Uskoisin ainakin, että tämä on jotain huonoa / pelkkää mausteista lehtykkää..

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
bol
- Kameleontti
Ei tietenkään.Gandalffi wrote:Onko Salviamauste sama asia, kuin tämä?.
-
Uke
- LD50
Näin arvelinbol wrote:Ei tietenkään.Gandalffi wrote:Onko Salviamauste sama asia, kuin tämä?.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
-
mattipatti
- Psykonautti
monellako g kannattais aloittaa jos mulla on 10x...? siis poltettuna
-
scoff
- Psykonautti
^
Riippuu erittäin paljon monista tekijöistä yksilöllisistä piirteistä trippiympäristöön. Minun ensimmäinen kokeiluni oli valaistussa, hieman äänekkäässä ympäristössä kavereiden ympäröimänä poltettuna erittäin huonosta, kotitekoisesta bongista (sekä myöhemmin älyämpäristä). Tuhlasin 0.7 grammaa gramman tuubista. Tulokset: käsien tärinä ja "jätkät, jotain tapahtuu". Ei yhtään sen arvoista.
Toisella kertaa trippasin kotona, pimeässä, yksin, aamulla, väsyneenä ja hyvästä bongista polttamalla. Näpäytin pesään ehkä 0.1 grammaa, vähän enemmän. Imaisin hitin ja päälle puski samanlainen tärinä ja kummallisuus kuin ensimmäisellä kerralla. Tosin nyt kaikki oli voimakkaampaa. Tärisevin käsin huonoa oloa potien vaivauduin imaisemaan toiset keuhkoset ja kävin makaamaan sängylleni. Olin vitun sekaisin. Minulta meni nauha poikki jossain kohtaa ja havahduin hereille "rikottuani universumin". Olin aivan paniikissa ja ajattelin: "tiesin, että näin käy. Voi ei, voi ei, voi ei...". Kaikki maailmassa sulautui minuun kiinni ja yritin hätäisesti päästä ylös sängyltä. Joka kerta, kun nostin päätäni, "kaikki" nousi mukanani enkä liikkunut ollenkaan.
Lopulta onnistuin Philip K. Dickin kirjan avulla (en jaksa selittää tätä. Kysykää, jos kiinnostaa) pyörähtämään lattialle. Lähdin hätäisesti kohti huoneeni ovea. Matka oli pitkä ja alamäkinen. Pääsin käytävään, huusin koiralleni: "MÄ EN OO ENÄÄ SEKAISIN!" ja menin sohvalle tärisemään ja katselemaan telkkaria huonon olon poistamiseksi (liikkuminen oli vaikeaa). Valot pois päästä. Heräsin lattialta pidätellen oksennusta ja itkua.
Nousin ylös jälkeen aikajakson, joka tuntui ikuisuuksilta. Tuuletin kämppää ja lähdin ulos rauhoittumaan. Päätin lähteä lähikauppaan hakemaan ruokaa pahan olon poistamiseksi. Kaupassa onnistuin sekoilemaan niin, että hävettää kovasti. Pääsin kotiin, söin ruokaa, selvisin.
Anteeksi tämä avautuminen vastauksen seassa, mutta mieti tästä annostustasi. Ei ole tiettyä annosta, joka sopii kaikille. Sinun täytyy aloittaa pienestä (0.05g) ja edetä ylöspäin, kunnes tiedät, mikä on sinulle hyväksi. Olemme yksilöitä.
Riippuu erittäin paljon monista tekijöistä yksilöllisistä piirteistä trippiympäristöön. Minun ensimmäinen kokeiluni oli valaistussa, hieman äänekkäässä ympäristössä kavereiden ympäröimänä poltettuna erittäin huonosta, kotitekoisesta bongista (sekä myöhemmin älyämpäristä). Tuhlasin 0.7 grammaa gramman tuubista. Tulokset: käsien tärinä ja "jätkät, jotain tapahtuu". Ei yhtään sen arvoista.
Toisella kertaa trippasin kotona, pimeässä, yksin, aamulla, väsyneenä ja hyvästä bongista polttamalla. Näpäytin pesään ehkä 0.1 grammaa, vähän enemmän. Imaisin hitin ja päälle puski samanlainen tärinä ja kummallisuus kuin ensimmäisellä kerralla. Tosin nyt kaikki oli voimakkaampaa. Tärisevin käsin huonoa oloa potien vaivauduin imaisemaan toiset keuhkoset ja kävin makaamaan sängylleni. Olin vitun sekaisin. Minulta meni nauha poikki jossain kohtaa ja havahduin hereille "rikottuani universumin". Olin aivan paniikissa ja ajattelin: "tiesin, että näin käy. Voi ei, voi ei, voi ei...". Kaikki maailmassa sulautui minuun kiinni ja yritin hätäisesti päästä ylös sängyltä. Joka kerta, kun nostin päätäni, "kaikki" nousi mukanani enkä liikkunut ollenkaan.
Lopulta onnistuin Philip K. Dickin kirjan avulla (en jaksa selittää tätä. Kysykää, jos kiinnostaa) pyörähtämään lattialle. Lähdin hätäisesti kohti huoneeni ovea. Matka oli pitkä ja alamäkinen. Pääsin käytävään, huusin koiralleni: "MÄ EN OO ENÄÄ SEKAISIN!" ja menin sohvalle tärisemään ja katselemaan telkkaria huonon olon poistamiseksi (liikkuminen oli vaikeaa). Valot pois päästä. Heräsin lattialta pidätellen oksennusta ja itkua.
Nousin ylös jälkeen aikajakson, joka tuntui ikuisuuksilta. Tuuletin kämppää ja lähdin ulos rauhoittumaan. Päätin lähteä lähikauppaan hakemaan ruokaa pahan olon poistamiseksi. Kaupassa onnistuin sekoilemaan niin, että hävettää kovasti. Pääsin kotiin, söin ruokaa, selvisin.
Anteeksi tämä avautuminen vastauksen seassa, mutta mieti tästä annostustasi. Ei ole tiettyä annosta, joka sopii kaikille. Sinun täytyy aloittaa pienestä (0.05g) ja edetä ylöspäin, kunnes tiedät, mikä on sinulle hyväksi. Olemme yksilöitä.
-
Asidyyli
- LD50
Jos se on salvia officinalista niin siinä pitäisi periaatteessa olla minimaalisia määriä tujonia. Siis ihan eri aine kuin Salvia divinorumissa. Eikä muuten mene päähän. Nimim. Testattu on.Gandalffi wrote:Onko Salviamauste sama asia, kuin tämä? Löysin sellasta tuolta opiskelupaikkani keittiöstä. Uskoisin ainakin, että tämä on jotain huonoa / pelkkää mausteista lehtykkää..
-
Uke
- LD50
Ei mekään sitä pois heitettyAsidyyli wrote:Jos se on salvia officinalista niin siinä pitäisi periaatteessa olla minimaalisia määriä tujonia. Siis ihan eri aine kuin Salvia divinorumissa. Eikä muuten mene päähän. Nimim. Testattu on.Gandalffi wrote:Onko Salviamauste sama asia, kuin tämä? Löysin sellasta tuolta opiskelupaikkani keittiöstä. Uskoisin ainakin, että tämä on jotain huonoa / pelkkää mausteista lehtykkää..![]()
![]()

-
Aukikco
- OD
Tällasten juttujen vuoksi on käytännöllistä ohjelmoida ittensä ajattelemaan mahdollisimman epäabsoluuttisesti. Etenkään ei kannata tietää sekoavansa huonolla tavalla, koska sellaisen tietäminen hyvin mahdollisesti auttaa sekoamaan huonolla tavalla. Sen sijaan voi kyllä pohtia, että oonkohan mä sekoamassa, ja jos näyttää siltä että oon, niin sitten voi päättää, että enpäs sekoakaan, ainakaan huonolla tavalla, vaan sen sijaan selviydyn, hikisesti.scoff wrote:Olin aivan paniikissa ja ajattelin: "tiesin, että näin käy. Voi ei, voi ei, voi ei...".
Tämä saattaa kuulostaa absurdilta, joka saattaa johtua siitä että se on absurdia. Mikä parasta, se toimii. Ehkä.
Hah, PKD kyllä tiesi mitä oli tekemässä. Kerro, mua kyl kiinnostaa.Lopulta onnistuin Philip K. Dickin kirjan avulla (en jaksa selittää tätä. Kysykää, jos kiinnostaa) pyörähtämään lattialle.
Trippi tais tehdä tehtävänsä - opetti ilmeisesti nöyrempää suhtautumista deeleihin?
-
slack1
- Psykonautti
Joo tuli tossa eräänä iltana taas poltettua...
Pohjalla oli DXM, joka oli jo aika pitkällä (olisko ollu tommoset 4h aineen juomisen jälkeen) ja annos oli siin 1-2 plateu kohdilla. Huoneessamme oli 3 henkilöä joista 2 oli ottanut DXM ja joista 2 tulisi polttamaan salviaa. Kaveri poltti annoksensa ensiksi. Hän oli erittäin rauhallinen ja kyseli kysymyksiä tyyliin: "miten tähän tilanteeseen päädyttiin?" No latasin pesän täyteen 10x ja otin paidan pois (viimetripillä olisin voinut lahjoittaa vasemman kivekseni pois, että olisin saanut paidan pois) Huone oli pimeänä ja jotakin klassista musiikkia pauhasi kaiuttimista. Tärähdin 2:n tai 3:n imasun jälkeen sängylleni ja jätin bongin pöydälle. Nousu oli jotenkin tavallista rennompi, joka todennäkösesti oli DXM:n ansiota. Mutta sitten jotakin tapahtui, se jokin oli hyvin selkeä ja jotakin niin voimakasta. Ympäristö näytti lopulta terävältä ja selkeältä. Sitten nousin sängyltäni ja tämä oli kaikkien trippikokemusten äiti tämä sängyltä nousu. Näin itseni nousemassa sängyltä noin 8-9 kertaa ja jokaisella kerralla tunteet, musiikki, kavereiden rupattelu kuullosti samalta. Jonkinlainen loop-tila aktivoitui ja menetin väliaikaisesti totaalisesti hermoni... en osannut sanoa mitä tapahtuu, mutta sitten sain kontrollin omaan fyysiseen kroppaani. Tuntui kun olisi pelannut GTA peliä omalla ruumiilla. Kaveri puhui jotakin mielisairaalasta ja olin lähes varma, että olin jossakin elämäni vaiheessa viettänyt aikaa mielisairaalassa. (en siis kumminkaan ole viettänyt) Ja kaverin juttu mielisairaalasta toistui päässäni vähintään noin 8 kertaa ja menin vielä sekavammaksi. Menin agressiivisesti seikkailemaan asuntooni ja heittelin vähän pyykkikoria seinille ja potkin jotakin objekteja eteisessä... lopulta olin kyykyssä pimeässä keittiön nurkassa ja pelko alkoi valtaamaan ruumista. Sitten sammui... Heräsin sängyltäni ja huomasin, että kaverit polttivat minun pesän jämiä... Nousin, otin bongin, joka oli täynnä savua, käteeni ja täräytin menemään ja sanoin jotakin "NÄIN SE TEHDÄÄN"... pääsin takaisin sänkyyn ja maailma hajosi jälleen... Torkuttuani hetken sängyllä nousin sängyltä ja oletin että olen henki joka liikkuu huoneessa... sitten olin selvä... seison verkkarit jalassa, kaljamaha paljaana keskellä omaa huonettani ja yritän rauhottua. Näen eteisessä pyykkitelineen poikittain, jonka jälkeen tuli semmonen 'sen piti olla unta'-olo... Vaatteet päälle ja ulos polttamaan tupakkaa ja miettimään, että MITÄ? Kun saan vihdoinkin sykkeeni palautumaan oloni on aivan selvä... DXM:stä tai salviasta ei ole tietoakaan. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun menetän psyykkeeni aivan totaalisti, mutta pystyn hallitsemaan samalla ruumistani. Seuraavalla kerralla kun vedän salviaa, aion pitää huolen siitä, että joku pitää minut sängylläni etten GTA-olossa päätä katsoa mitä tapahtuu, kun hyppää ikkunasta ulos. Se oli sitten semmonen ilta, kun herra DXM ja rouva Salvia kohtasivat.
Pohjalla oli DXM, joka oli jo aika pitkällä (olisko ollu tommoset 4h aineen juomisen jälkeen) ja annos oli siin 1-2 plateu kohdilla. Huoneessamme oli 3 henkilöä joista 2 oli ottanut DXM ja joista 2 tulisi polttamaan salviaa. Kaveri poltti annoksensa ensiksi. Hän oli erittäin rauhallinen ja kyseli kysymyksiä tyyliin: "miten tähän tilanteeseen päädyttiin?" No latasin pesän täyteen 10x ja otin paidan pois (viimetripillä olisin voinut lahjoittaa vasemman kivekseni pois, että olisin saanut paidan pois) Huone oli pimeänä ja jotakin klassista musiikkia pauhasi kaiuttimista. Tärähdin 2:n tai 3:n imasun jälkeen sängylleni ja jätin bongin pöydälle. Nousu oli jotenkin tavallista rennompi, joka todennäkösesti oli DXM:n ansiota. Mutta sitten jotakin tapahtui, se jokin oli hyvin selkeä ja jotakin niin voimakasta. Ympäristö näytti lopulta terävältä ja selkeältä. Sitten nousin sängyltäni ja tämä oli kaikkien trippikokemusten äiti tämä sängyltä nousu. Näin itseni nousemassa sängyltä noin 8-9 kertaa ja jokaisella kerralla tunteet, musiikki, kavereiden rupattelu kuullosti samalta. Jonkinlainen loop-tila aktivoitui ja menetin väliaikaisesti totaalisesti hermoni... en osannut sanoa mitä tapahtuu, mutta sitten sain kontrollin omaan fyysiseen kroppaani. Tuntui kun olisi pelannut GTA peliä omalla ruumiilla. Kaveri puhui jotakin mielisairaalasta ja olin lähes varma, että olin jossakin elämäni vaiheessa viettänyt aikaa mielisairaalassa. (en siis kumminkaan ole viettänyt) Ja kaverin juttu mielisairaalasta toistui päässäni vähintään noin 8 kertaa ja menin vielä sekavammaksi. Menin agressiivisesti seikkailemaan asuntooni ja heittelin vähän pyykkikoria seinille ja potkin jotakin objekteja eteisessä... lopulta olin kyykyssä pimeässä keittiön nurkassa ja pelko alkoi valtaamaan ruumista. Sitten sammui... Heräsin sängyltäni ja huomasin, että kaverit polttivat minun pesän jämiä... Nousin, otin bongin, joka oli täynnä savua, käteeni ja täräytin menemään ja sanoin jotakin "NÄIN SE TEHDÄÄN"... pääsin takaisin sänkyyn ja maailma hajosi jälleen... Torkuttuani hetken sängyllä nousin sängyltä ja oletin että olen henki joka liikkuu huoneessa... sitten olin selvä... seison verkkarit jalassa, kaljamaha paljaana keskellä omaa huonettani ja yritän rauhottua. Näen eteisessä pyykkitelineen poikittain, jonka jälkeen tuli semmonen 'sen piti olla unta'-olo... Vaatteet päälle ja ulos polttamaan tupakkaa ja miettimään, että MITÄ? Kun saan vihdoinkin sykkeeni palautumaan oloni on aivan selvä... DXM:stä tai salviasta ei ole tietoakaan. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun menetän psyykkeeni aivan totaalisti, mutta pystyn hallitsemaan samalla ruumistani. Seuraavalla kerralla kun vedän salviaa, aion pitää huolen siitä, että joku pitää minut sängylläni etten GTA-olossa päätä katsoa mitä tapahtuu, kun hyppää ikkunasta ulos. Se oli sitten semmonen ilta, kun herra DXM ja rouva Salvia kohtasivat.
-
kiba
- Karvakuono
Juuri tämä kävi minullekin kerran ^slack1 wrote:Joo tuli tossa eräänä iltana taas poltettua...
Sitten nousin sängyltäni ja tämä oli kaikkien trippikokemusten äiti tämä sängyltä nousu. Näin itseni nousemassa sängyltä noin 8-9 kertaa ja jokaisella kerralla tunteet, musiikki, kavereiden rupattelu kuullosti samalta. Jonkinlainen loop-tila aktivoitui ja menetin väliaikaisesti totaalisesti hermoni..
Tätä on vaikea selittää tai kuvailla jos sitä ei ole kokenut, mutta tunsin herääväni aina uudestaan ja uudestaan samasta tilanteesta. Tilanteessa istuin koneen äärellä ja käännyin siitä tekemään jotain muuta. Vaikka tämä onkin aivan jokapäiväistä, uskoin juuri sen hetken toistuvan täysin samanlaisena, samat tunteet, samat äänet, sama ympäristö. Tämä alkoi ärsyttää ja yritin saada taas ajasta kiinni.
Tässä välissä täytyy mainita, että koin näiden heräämisten yhteydessä myös jonkinlaisen flashbackin eräästä aiemmasta intensiivisestä salviatripistä. Se sai minut uskomaan että olin oikeasti joko kuollut (tästä oli hyvin aito, visuaalinen muistikuva jossa makasin lumihangessa pudottuani jostain korkealta) tai elin omassa fantasiamaailmassani jossakin suljetulla osastolla täysin irtautuneena siitä tietoisuudesta missä muut elävät ja missä aika jatkaa vielä kulkuaan. Se takauma tapahtui jokaisen heräämisen yhteydessä, aivan tajuton määrä mietteitä ja tunteita toistui samanlaisena uudelleen ja uudelleen. Todella ahdistavaa.
En tiedä kuinka monta kertaa kävin tämän heräämisen läpi, mutta joka heräämisen jälkeen ehdin tehdä jotain pientä ennen kuin filmi meni uudelleen poikki ja heräsin taas suuren jumituksen ja pohdinnan jälkeen samasta pisteestä. Tätä saattoi hyvinkin kestää useampi tunti, olin nimittäin polttanut myös vähän Spice Goldia (noin 0,2g) ja sillä on varmasti ollut hyvinkin suuri osa asiassa.
Lopullisesti herätessäni kävin läpi asioita joita muistin tehneeni näiden luuppien välissä. Olin esimerkiksi haukannut palan pitsasta joka oli pöydällä, järjestellyt muutaman suklaapalan pöydälleni, piirtänyt paperille pienen sydämen, levittänyt papereita ja kirjoja lattialle, meinannut lähettää tekstiviestin kaverille sekä riisunut paitani pois.
Ehkä vähän liikaakin teksti tälle langalle, mutta tuo "luuppi" oli vain niin tajuttoman outoa.
-
osu_ja_uppos
- Psykonautti
Onko muille tullut "jumala moodia" Salvian poltosta. Tällä tarkoitan että et voi suoraan ohjata ruumistasi vaan sinun täytyy "sanoa" mitä ruumiin tulee tehdä. Todella omituinen tunne jonka mielellään kokisi uudestaan.
Tämä on vähän kuin käänteinen versio siitä kun jotkut ihmiset kuulevat "jumalan" äänen päässään ja eivät voi kuin totella.
Mietin vain oliko ruumillani tuo tunne kun ohjasin sitä?
Eli jos kuulet jonkin äänen päässäsi se olet luultavasti sinä itse.
Tämä on vähän kuin käänteinen versio siitä kun jotkut ihmiset kuulevat "jumalan" äänen päässään ja eivät voi kuin totella.
Mietin vain oliko ruumillani tuo tunne kun ohjasin sitä?
Eli jos kuulet jonkin äänen päässäsi se olet luultavasti sinä itse.
-
scoff
- Psykonautti
Vältin tämän kertomista alun perin, koska asia on niitä, jotka osaa kuvitella mielessään, mutta ei millään saa toista ihmistä ymmärtämään samaa kuin itse. Vähän kuin tietäisi, mitä haluaa piirtää, mutta heikon piirrustustaidon vuoksi tulee paperilla vain suttua. Noh, yritän parhaani.Aukikco wrote:Hah, PKD kyllä tiesi mitä oli tekemässä. Kerro, mua kyl kiinnostaa.Lopulta onnistuin Philip K. Dickin kirjan avulla (en jaksa selittää tätä. Kysykää, jos kiinnostaa) pyörähtämään lattialle.
Salvia muunsi maailmaani putkimaiseksi, linjamaiseksi. Olin putken sisällä ja katselin maailmaa hieman rajatun näkökentän voimin. Maailma (sänkyni pääty ja yöpöytä kirjoineen, tosin trippaillessa en tunnistanut niitä) oli karkkimainen, kuin muovailuvahaa, ja sen kaikki kulmat olivat yhteydessä pisteeseen kaukana minun takanani. Kulmat muodostivat pisteen kanssa viivoja, joiden värit määräytyivät esineen värin mukaan. Kuten mainitsin, näin sängyllä maatessani vain pienen osan maailmasta. Kun hädissäni yritin nousta ylös, maailma liikkui mukanani viiveellä. Eli nostaessani päätäni yöpöydät ja kirjat ja muu näkyvä alue vierähti perääni.
Tripin voimakkuus oli selvästikin laantumassa, koska huomasin laajenevan näkökenttäni vasemmassa laidassa Philip K. Dickin "Anna kyynelten tulla, pyysi poliisi"-kirjan takakannen. En ymmärtänyt sitä kirjaksi, ja ainoa asia, joka kannessa herätti minussa ajatuksia oli FAN-kustannusyhtiön logo, jossa A-kirjain muodostaa terävän kulman, jonka sivut viettävät alas samalla tavalla kuin tripissäni kaikki näkyvä. Tämä A-kirjain johdatti minut pois sängyltä, kunnes kopsahdin lattialle ja havahduin viivamaasta.
muokkaus. Jopas, FAN-logossa ei olekaan venyvää aata, vaan A:n alapuolella on kolmio, joka muodostaa kulman.
Todellakin, en enää ikinä ota deelejä näin vastuuttomasti. Olen käynyt tripin läpi päässäni niin monta kertaa, että olen seonnut laskuissakin. Mitä oikein ajattelin... Väsymys, nälkä, jano, osittainen kiire (kämppis olisi saattanut tulla kävelyltä koska tahansa) eivät muodosta hyvää settiä (ja settingeihinkään ei kuulunut sitteriä. Olisin voinut vaikka tukehtua oksennukseeni lattialla selälläni maaten).Aukikco wrote:Trippi tais tehdä tehtävänsä - opetti ilmeisesti nöyrempää suhtautumista deeleihin?
-
SAWANISTI
- Apteekki
:? kyllä olen vaikka missä tripannut ja kun salviat ruvennu potkiin niin joku odotamaton henkilö saapunut paikalle tai jossain happo fiiliksissä saanu melkeen puukosta silmille ja kyse ollut tosiaan elämästä ja kuolemasta (tässä todellisuudessa) + sen "toisen näkökulman" ongelmat päällä jo valmiiksi. Ja olen suht okei, kaikki vaikuttaa kaikkeen
.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
Aukikco
- OD
Toisin sanoen, hyvä trippi.scoff wrote:Todellakin, en enää ikinä ota deelejä näin vastuuttomasti. Olen käynyt tripin läpi päässäni niin monta kertaa, että olen seonnut laskuissakin. Mitä oikein ajattelin...