PsyVault Miitti -kilpailu ! :)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
admin
Site Admin

PsyVault Miitti -kilpailu ! :)

Post by admin » Wed 28 Jun 2006, 22:52

Eräs yhteisömme jäsenistä ehdotti tämmöistä kilpailua, ja mielestämme idea on varsin mainio! Iso kiitos hänelle, tällaista aktiivisuutta yhteisön eteen kaivattaisiin enemmänkin!

Homman nimi on siis seuraava: Kirjoita trippistoori parhaasta/opettavaisimmasta/ikimuistoisimmasta kokemuksestasi. Parhaiten kirjoitettu ja kerrottu tarina palkitaan yllätyspalkinnolla.

Palkinnon lahjoittaja valitsee voittajaksi parhaaksi näkemänsä kirjoituksen, ja luovuttaa palkinnon miitissä. Kilpailuaikaa on 21.7 asti.

Kilpailuun saa toki muutkin ottaa osaa kuin miittiin osallistuvat, mutta tällöin palkintoa ei valitettavasti voi saada, ainoastaan rutkasti mainetta :) Jos näin käy jaetaan palkinto tasan miitissä olevien kesken.

Osallistuaksesi sinun täytyy olla 18 vuotta täyttänyt. Edellä mainittu yllätyspalkinto on Suomessa täysin laillinen, foorumin henkeen mainiosti sopiva psykoaktiivinen substanssi jota ei varmasti ihan joka pojalta löydy.

Joten eikun niitä kertomuksia tulemaan tähän threadin jatkoksi!
Last edited by admin on Thu 29 Jun 2006, 23:48, edited 3 times in total.

Ahab

Post by Ahab » Thu 29 Jun 2006, 22:16

Voi vitsi mitähän tuo palkinto voisi olla.
Eipä ole kyllä tarinoita kerrottavaksi. Ehkä pitää vetää joku HC doussi tässä vielä ennen miittiä :lol:
Kolmos vaultin myötä hävisi ehkä yhdet parhaimmista lukemistani stooreista.
Ensimmäinen oli silloinen ylläpitäjä (vai mikä) en edes muista nimimerkkiä mutta delfiini taisi olla avatarina, anyway hänen eka LSD kokemus ja toinen oli jonkun eka ayahuasca kokemus (ehkä psyke?).
Odotan kyllä hyviä stooreja tietyiltä nimimerkeiltä.
On miittejä ja kilpailuja. Hyvä vaultti 8)

Kalastaja

Post by Kalastaja » Thu 29 Jun 2006, 22:27

Odotan, että palkinto on adminien kehittämä designopioidi, joka on vaikutuksiltaan fentanyylin tasoa :)

tai sitten guaranauutetta trajoustalosta...molempi parempi, sekakäyttöä

Ayrenum oli thö kirjoittaja mään jota ahab haki

Jeshu
OD

Post by Jeshu » Thu 29 Jun 2006, 23:15

Mikä tämä juttu on? :o

Kuka muuten ylipäänsä on tämä admin? Pakko kysyä, kun on pitkän aikaa jo askarruttanut. Ja missä tämä raati on valittu ja kenen toimesta?

Tässähän voi alkaa jo melkein jännäämän mikä tämä substanssi on. Hihi, lisää tämmöisiä vaan! :)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.

Ahab

Post by Ahab » Fri 30 Jun 2006, 00:52

:lol: itekki aloin vaan palkintoa arvuuttelemaan. Veikkaisin N2O että voittajan on helppo nauraa.

Lasipallo
Moderator

Post by Lasipallo » Fri 30 Jun 2006, 03:06

Admin on mysteerimies, jota kuka ketäkin käyttelee adminoititoimenpiteissä.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.

benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat » Fri 30 Jun 2006, 14:45

Onpas hauska idea! :D

"laillinen substanssi jota ei ihan joka pojalta löydy" Kiinnostavaa..
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.

powergrower
Kameleontti

Sekakäyttöä suruun

Post by powergrower » Sat 01 Jul 2006, 17:11

Ajattelinpa avata pelin kirjoittamalla pienimuotoisen kertomuksen tässä ihan vastikään vietetystä illasta. Mitenkään erikoinen tämä kokemus ei sinäänsä ollut, mutta ensimmäinen "sekakäyttö" elämässäni jos sitä nyt siksi kehtaa edes kutsua.

Olen aina yrittänyt pitää järjen mukana tässä päihteilyhommassa, olla ottamatta liikaa, liian usein, olla sekoittamatta eri substansseja keskenään jne. Tänä perjantaisena iltana asia oli kuitenkin toisin. Täällä foorumillakin mainitusta syystä oli takana 2 päivän itselleni määräämä kuuri oksatsepaamia vakavaan ahdistukseen ja suruun annoksella 30mg aamulla ja 60mg illalla, joka itseasiassa toimi varsin hyvin. Jos ei ole henkisesti asiat kunnossa, sitä tekee kaikkea tyhmää välittämättä seurauksista...

Tästä ilta siis alkaa:

Olin viiden ystävän kanssa päättänyt lähteä pitkästä aikaa tavalliseen baariin pitämään hauskaa ("tavalliseen" siksi että yleensä viihdyn lähinnä klubitus-tyylisissä tapahtumissa). Aloitimme illan kaverin kämpiltä jossa korkkasimme parit kaljat mieheen ja kuuntelimme musiikkia. Jo pari kaljaa 60mg oksatsepaamiannoksen päälle aiheutti varsin mukavat pörinät. Toiset tuhosivt hieman enemmän alkoholia silläaikaa kun minä aloin valmistelemaan vauhtipakettia iltaa varten.

Tiesin että suru ja ahdistus palaisivat jossain vaiheessa kun lääkkeiden pitoisuudet laskevat elimistössäni, ja tämän ollessa viimeinen asia mitä sinä iltana haluaisin tapahtuvan niin päätin pakata vauhtipaketin kunnolla tällä kertaa. Lompakkoon sujahti 50mg tramali sekä 1,5kpl 30mg opamox. Tämän jälkeen kävin kaverin jemmaan käsiksi ja täytin std kokoisen lääkekapselin kuulemma hyvälaatuisella amfetamiinilla. Tämäkin kapseli sujahti muiden pillereiden seuraksi. Tässä vaiheessa kuskina ollut kaverini alkoi tylsistymään selvinpäin istumiseen, ja kaadoinkin hänelle 50ml codesan comppia (156,6mg kodeiinia, 62,5mg efedriiniä). Tämän jälkeen juomme vielä parit drinkit,jonka jälkeen suuntaammekin keskustaan päin.

Saavuttuamme keskustaan suuntaamme kohti erästä paikallista puljua, josta löyy kuin löyykin tiskin alta täällä vaultissakin viimeaikoina paljon keskustelua herättänyt isobutyylinitriitti eli poppers. Kukaan meistä ei ollut ennen kokeillut kyseistä substanssia, ja moni ei ollut edes kuullut siitä. Popperssi taskussa suuntaamme kohti baaria. Baarin edessä odottaa yksi tuttu ja hän liittyy porukkaan. Päästyämme sisälle kaverit alkavat tilailemaan drinkkejä ja tuhlaamaan rahaa rulettiin ja blackjackiin. Menemme pöytään jossa kaivan esiin poppers pullon.

Ostamamme poppers oli merkiltään Rush, joten aika suosittua sen pitäisi ymmärtääkseni olla. Avaan pullon ja ihmettelen hajua, tätäkö pitäisi hengittää? Noh, huuli puoliksi pullon suun yli, keuhkot tyhjiksi ja kunnon imut. 5sekunttia ei mitään, 10 sekunttia, ei mitään. Hengitän ulos ja PAM, meinasin pyörtyä. Poppers kolahtaa lujempaa kuin koskaan osasin odottaa. Sydän hakkaa tuhatta ja sataa, naama aivan punainen ja pieni virne vääntyy väkisinkin naamalle. Koko päivän vaivannut lievä synkkyys haihtui kuin taikaiskusta. Harmi vain että vaikutus kestää niin vähän aikaa. Ja toinen ikävä puoli on voimakas bensan aromi pari ensimmäistä uloshengityskertaa tuon sisäänhengittämisen jälkeen. Tämä sai minut voimaan pahoin. Opinkin nopeasti että pari syvää henkäystä suun kautta popperssin uloshengittämisen jälkeen estää tämän ilmiön.

Tunti menee, enkä juo yhtään alkoholia, odotan että olo on melkeinpä selvä. Kello on noin yksi, seisomme rulettipöydän ääressä ja katsomme kuinka joku kroisos häviää huomatavia summia rahaa. "Nyt on se hetki" ajattelen, suuntaan kohti vessaa, kaivan lompakosta täyttämäni lääkekapselin, avaan sen ja kiskon puolikkaat vuorotellen kumpaankin sieraimeeni. Tämän jälkeen palaan rulettipöydän ääreen aika hermostuneena. Kyseessä on kuitenkin ensimmäinen amfetamiinikokeilu, ja alla on yhtä sun toista substanssia. Kuluu 10minuuttia, kuluu 15minuuttia, piri valuu kurkkuun ja tuntuu suhteellisen epämukavalta. Otan pieniä hörppyjä kavereiden drinkeistä huuhtoakseni epämukavan maun alas, samalla ihmetellen että miksi ei ala toimimaan. Tässä vaiheessa tajuan että olin yksinkertaisesti odottanut aivan liikoja. En ole koskaan tuntenut itseäni energisemmäksi, oli ihan pakko liikkua ja ajatus luisti hyvin nopeasti. DJ laittaa ATB:n Fine Day:n soimaan ja ennenkuin itse tajuankaan olen tanssilattialla aivan fiiliksissä joraamassa.

Pari kappaleta myöhemmin tulevat kaverini hakemaan minua, olivat kuulemma päättäneet lähteä toiseen baariin. Eikun matkaan ja menoksi. Kävelymatkaa sinne toiseen baariin oli noin kilometrin verran joten siinä kerkesi hieman kelailemaan asioita ja tutkiskelemaan itseään. Olo alkoi tuntumaan vähän liiankin selvältä joten sytytin tupakan ;)

Päästyämme seuraavaan paikkaan en taas malttanut odottaa että narikkamies tuo narikkalapun takaisin jotta pääsisin tanssilattialle. Ryntäämme parin kaverin kanssa samaan vessakoppiin (tiedän, tämä näytti varmasti hauskalta) ja pistämme popperssin kiertämään. Tämä oli siis ensimmäinen kerta kun otan popperssia vauhdin ottamisen jälkeen. Nyt kolahti vielä rajummin ja vaikutus pysyi pidempään yllä, ehkä viitisen minuuttia. Valomerkkiin asti tanssittiin ja pidettiin hauskaa, juotiin sopivasti alkoholia ja aina välillä imettiin popperssia.

Auringon jo noustessa suuntaamme kohti kaupungin parasta kebabravintolaa. Teen tilauksen ja istahdan pöytään odottamaan, samalla muistelen kaikkia ihania asioita mitä sinä iltana olikaan tapahtunut. Väsymys alkaa painaa päälle, pirin vaikutus alkaa ilmeisesti loppua ja siellä toisessa baarissa tasaiseen tahtiin nautitut alkoholiannokset ovat nyt ilmeisesti alkaneet todenteolla imeytyä ja alkavat sumentaa tajuntaa. Huomaan kuinka se sama ahdistava olo alkaa pikkuhiljaa hiipiä takaisin ja suru valtaa mielen. Päätän hetimmiten ottaa ne 1,5 kpl opamoksia mitä lompakosta vielä löytyi. Ruoka saapuu pöytään, ja on kyllä erittäin hyvää vaikka näläntunnetta ei ole nimeksikään - miksiköhän :/ Kun ruoka on syöty alkaa ilmeisesti jo bentsot vaikuttaa ja se jo liian tutuksi tullut "millään ei ole väliä" olo ottaa vallan.

Suuntaamme kohti kotia, ja pitkän matkan jälkeen olemme vihdoinkin perillä. Kello on melkein 8 aamulla. Ryömin peiton alle ja kylläpäs se sänky tuntuukin mukavalta. Jostain syystä en kuitenkaan saa unta - en sitten millään. Ehkä hyvä niin, sillä kerkesin miettimään asioita siinä makoillessani, ja uskon tätä kirjoittaessani että ehkä minä vihdoinkin olen päässyt sinuiksi itseni kanssa - tämän asian kanssa joka niin on vaivannut minua. Hetki sitten otin lompakosta sen viimeisen tramalin sillä olo ei ollut mikään mainioin kun heräsin nyt illalla.

Saas nähdä miten asiat tästä eteenpäin menevät, toivottavasti voin jättää tuon opamoxin pois. Sen voin vain sanoa että nyt minäkin tiedän mitä ahdistuneisuus, masennus, epätoivo ja suru tarkoittavat. Tulipas sitä tekstiä kirjoitettua näin tramalin vaikutuksen alaisena, ihme jos joku jaksoi lukea tämän läpi. Mutta, mutta, kukaan muu ei vielä ole kantanut korttaan kekoon joten toistaiseksi näyttää siltä että tämä yllätyspalkinto olisi tulossa minulle :D

Ahab

Post by Ahab » Mon 17 Jul 2006, 22:21

osallistukoon tämäkin:
viewtopic.php?p=7137#7137
pistin kuitenkin omalle topicille kun tuossa nyt on muutakin

artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium » Mon 17 Jul 2006, 23:27

täähän on hyvä juttu (:

Itelläni ei vaan ole mitään äärimmäisen kiinnostavia kokemuksia ollut, vaikka on hauskaa ollutkin. Vähän turhaa kirjotella jostain MDMA-pyöriskelystä tai jostain kokaiinisekoiluista :/
Vielä on jääneet nuo psykedeeliset kokemukset ihan liian vähäisiksi.

Shro
Apteekki

Post by Shro » Tue 18 Jul 2006, 05:45

Taidan laittaa korteni kekoon, tosin olen paska kirjoittamaan mutta yritetääs silti.

Kaunis torstai päivä, monta viikkoa suunniteltu kaverin kanssa sienitrippailua eräällä kalliolla missä on järvi heti vierellä, loistava spotti auringonlaskuun.
Kaupasta käytiin ostamassa hieman matkaevästä sekä appelsiinimehua ja olutta..
Matka jatkui kävellen trippispotille ja se oli aika tuskaisaa kun oli niin saamarin kuuma, hyvää keliä siis luvassa, vaikkakin ilalla oli luvattu ehkä pientä sadetta sekä ukkosta, ajateltiin ettei tuo haittaa, se voisi olla vain hieno lisä..

Spotille päästiin ja huomattiin että noin 100metrin päässä oli joku pariskunta ottamassa aurinkoa, no tämä ei meitä haitannut vaan eväät esiin.. Sienet suuhun ja huuhdottiin appelsiinimehulla alas kuten itselläni on aina tapana tehdä. (Määrästä ei mitään tietoa kun ei ollut fiktiä).

Sitten pientä häröilyä ja puhuttiin niitä ja näitä, katseltiin maisemia ja puhuttiin aikaisemmasta tripistä samassa spotissa mikä tapahtui viime kesänä, itse odottelin aika paljon samoja viboja kuin viimeeksi, kaverille taas oli toinen kerta(oli myös viime kesänä siellä) ja otti hieman isomman annoksen kuin viimeeksi.
Huomasimme samalla että aurinkoa ottava pariskunta oli hävinnyt joten saimmet koko alueen omaan käyttöön..

Vaikutuksia odotellessa, aina välillä kaveri kysyi että tuntuuko missään.. No ei vielä.. mietin että otinkohan tarpeeksi ja mielessä kävi että söisin hieman lisää, päätin kuitenkin olla ottamatta koska mielessä ja vatsassa ja koko kehossani tuntui hieman, että matkaan tästä lähdetään vielä.

Yhtäkkiä alkoi jo pientä sienifiilistä tulemaan, kokoajan jauhettiin jostain ja sitten iski hervottomat naurukohtaukset kun nähtiin jotain sorsia.. Saatiin päähän naurettava ajatus että sorsilla olisi hiukset sekä oma kampaamo, mietittiin erilaisia hiustyylejä niille.. Hervotonta, naurua ei voinut pidätellä vaan se pääsi ulos täyttä häkää, sivustakatsojat olisivat varmaan luulleet meitä aivan hulluiksi.

Kaverini oli jatkuvasti aika miettimispäällä ja mietti jatkuvasti asioita, välillä ilme oli hyvin tuskainen ja välillä sen näköinen että pään tilalla olisi voinut olla pelkkä kysymysmerkki, itselläni oli myös välillä aika "??" olo..
Olo kuin tutkimusmatkailijalla kuten kaverin kanssa puhuttiin.
Välillä kaverini naureskeli ja ihmetteli että on kokoajan näkevinään jonkun hahmon metsässä, annettiin sille nimi Steiner. Sitten itselleni alkoi iskemään myös visuaalit ja muut odotettavat vaikutukset.. Kallion pinta oli todella hienon näköistä tekstuuria mikä hengitti ja eli, sen kosketteleminen oli todella hienon tuntuista.
Aina välillä sai kuulla kaverilta huomautuksia että minun naamani muuttui jatkuvasti, välillä olin kuulemma skeletorin näköinen, välillä taas todella läskin näköinen ja välillä vain oman itseni näköinen, jotenkin osasin kuvitella miltä näytin ja vaikutin.. naureskelin vain kaverille.

Chillailua, ei kelloa tai mitään, ei edes aika kiinnostanut, mietittiin välillä jotain aikaan liittyviä juttuja kuten "huominen, ylihuominen" sekä kaikki viikonajat, ne tuntui jotenkin merkitsemättömiltä sekä vaikealta käsittää joten vaihdoimme puheenaihetta suomen hammalääkäriliittoon ja kuka sen oli perustanut(enpä tiedä miksi juuri tuommoinen aihe).
Tupakkaa poltellessa ja jutellessa huomasin kuinka taivas on muuttunut todella hienoksi, hieman on aurinko alkanut jo laskemaan ja taivas muuttanut väriään violetiksi, vaaleanpunaiseksi, punaiseksi, hieman sinistä ja hieman valkoista. En osannut itse käsittää mikä osa oli pilviä ja mikä taas taivasta, minulle se oli vain valkoista ja sinistä taivaalla.
Kaverini nauroi minulle ja ihmetteli kun poltin tupakkaa,istuin kalliolla ja nauroin itsekseni taivasta pälyillen, se oli todella hienoa, en tiedä mistä nauru johtui, se vaan tuntui että pitää päästää ulos.

Tupakka maistui todella hyvältä, rakastin sitä makua ja sitä tunnetta kun savu meni keuhkoihini kerroin kaverille. Sitten saimme päähän hakea oluet jotka ostimme kaupasta.. Niitten juominen oli mukavaa, vaikkakin se olut (fosters) maistui sillä hetkellä hyvin hyvin omituiselle, ei mitään kaljaa viittaavaa tai edes lähellekään, se oli kuin jotain taikajuomaa, voisin sanoa että se oli hyvin pahaa mutta silloin se ei haitannut, se oli vain maku muitten joukossa. Kaverini kutsui sitä moottoriöljyksi.
Jatkoimme chillailua, kaljan juomista sekä taivaan pälyilemistä, aurinko alkoi jo laskemaan huomattavaan tahtiin luoden monivärisiä kuvioita taivaalle. Nousimme kalliolta istumasta ja menimme "lähemmäs" katsomaan, horisontin takaa paljastui uusi maailma, aivan kuin siellä olisi ollut pitkiä torneja jossain pilvien seassa/takana, mieleeni tuli star warsista tuttu "cloud city". Välillä tuo kaupunki katosi mutta palasi aina takaisin kun hieman koitti hahmotella sitä ja kummasteli pilviä.

Palailtiin takaisin kalliolle istuskelemaan, itse keskityin visuaaleihin ja tunnustelin kallion pintaa.. Kaverini sen sijaan mietti jatkuvasti eri asioita ja puhuttiin siintä miten kummallisen olon sienet saavat aikaan.

Se odotettu sade puhkesi yhtäkkiä varoittamatta, emme olleet huomanneet sadepilviä tai mitään. Pieni tihkusade aluksi, ajattelimme ettei se haittaa mutta pikkuhiljaa se yltyi, mielessä kävi että tulisi joku hullu myrsky.. Koitettiin pakata tavaroita ja siirtyä metsään puitten alle suojaan, minulla meni jonkin aikaa että sain ajatukseni kasaan ja kasattua reppuun kaikki tavarani, liikkuminen oli hieman vaikeaa kun suurimman osan ajasta pysynyt paikoillani.

Alkoi tulla hieman pimeää.. Sade ja tuuli.. Omat fiilikseni muuttui hieman synkäksi ja vitutti kun oli niin kivaa ollut aikaisemmin, myös molempien olo meni hieman sekaisin kun ei tiedetty mitä tekisimme seuraavaksi. Pyörittiin metsikössä ja puhuttiin, itse mietin jatkuvasti että millä pääsen sieltä pois, sillä en halunnut kävellä 4km kotia sienipäissäni sateessa. Ajatus tuntui tuskallisesti..

Koitettiin etsiä sopivaa spottia istahtaa kun yhtäkkiä aloin oksentelemaan, paha olo ei edes ollut vaan vatsa protestoi varoittamatta. Kaverini kyseli että olenko ihan okei jne.. Kakomisäänet ja muut kuulostivat kovin pahoilta, myös minusta mutta olo helpottui silti joka oksennuksen jälkeen pieneksi hetkeksi, kerroin kaverille että taisin paastota hieman liikaa ja yritin keventää tunnelmaa nauramalla päälle.
Sitten alkoi jyristä.. ukkonen.. Se oli aika jännittävää, kuumoteltiin todella paljon että eikai olla puitten alla, etsittiin joku spotti missä ei ollut puita lähellä mutta silti sateelta suojaisaa. Hetken aikaa siinä istuskeltiin ja alkoi vituttamaan, oli pakko lähteä pois johonkin, todennäköisesti kotiin ja otin kännykän esille.. Muutamalle kaverille soiteltuaan sain kyydin, no siinä menisi hetki mutta paikalla oleminen sai fiilikset vielä synkemmäksi joten lähdettiin hiekkatieltä kävelemään vastaan autoa.

Vielä kerran oksennus ja sitten pystyi kävelemään paremmin.. Hiekkatiellä lenteli pieniä parvia jotain hyvin pieniä ötököitä, mutta niitä tuntui olevan miljoonia, en tiedä johtuiko se tracereista jota näin niistä vaiko oliko niitä todella niin paljon. Huidoin kokoajan eteeni, kaverini vaan nauroi että rauhoitu, ei niitä noin paljon voi olla.. Kunnes se itse käveli semmoiseen parveen.. Itse taas tunsin käveleväni jatkuvasti semmoisen parven sisällä..

Vähän matkan päässä oli asfalttitie ja sinne päästyään alettiin hieman kertailemaan päivän tapahtumia, uskomaton ja hämärä trippi takana, mutta toisaalta vielä edelleen olimme tripillä, laskut....
Autoni saapui ja hyvästelin kaverin joka meni fillarilla kotia..
Autossa oli aika hiljainen tunnelma, kaverini ei puhunut mitään ja mietin että onko jokin vikana.. pidin silti naamani kiinni ja keskityin katsomaan autotietä ja kummastelemaan vauhdin tuntua sekä sitä omituista tapaa miten auto käyttäytyä ja liikkui sienissä.
Kaverini jätti minut kotioven edelle, vielä mielessä oli että onkohan jokin vikana ja laitoin kummallisen viestin "thx mate, tää korvataan :-D".

Vielä edessä oli rappukäytävä, pieni pahoinvointi ja ajatus oksentamiseta palasi mieleen, kävellessäni rappusia mahani hölskyi ja sain taistella että pääsisin ylimpään kerrokseen kotia vessaan oksentamaan. Rappusissa tuskailtuani pääsin vihdoin kotia ja heti suoraan vessaan oksentamaan viimeistä kertaa. Olo vihdoin helpottui, tuntui mahtavalta olla kotona.
Märät vaatteet pois, chilliä musiikkia ja sitten juttelemaan trippikaverini kanssa netin välityksellä.

Ahab

Post by Ahab » Tue 18 Jul 2006, 20:11

Shro toi oli hyvä aiankin mun mielestä ku en oo koskaa psiloja kokeillut. Tänään just kelasin et pakko ryhdistäytyä sienestyksessä tänä syksynä että pääsee vihdoin maistelemaan.

EDIT: hmm voisiko palkinto olla viewtopic.php?t=403

Dalph
Psykonautti

Post by Dalph » Sun 23 Jul 2006, 14:38

Voisiko joku kertoa mikä tuo palkinto oli ja kuka sen voitti?

Itse kun en miittiin taaskaan päässyt :(

powergrower
Kameleontti

Post by powergrower » Sun 23 Jul 2006, 19:01

Dalph wrote:Voisiko joku kertoa mikä tuo palkinto oli ja kuka sen voitti?

Itse kun en miittiin taaskaan päässyt :(
Palkintoa en viitsi tässä mainita, tule miittiin ja kysy niin varmasti saat tietää :=

Kuka sen sitten voitti ? Jaa/a siitä ei päästy yhteisymmärrykseen joten palkinto kiersi ringissä ja kaikki jotka sitä halusivat maistaa saivat ;) Oli muuten aika tujua!

Ahab

Post by Ahab » Fri 30 Mar 2007, 18:52

Ahab wrote:Kolmos vaultin myötä hävisi ehkä yhdet parhaimmista lukemistani stooreista. Ensimmäinen oli silloinen ylläpitäjä (vai mikä) en edes muista nimimerkkiä mutta delfiini taisi olla avatarina, anyway hänen eka LSD kokemus ja toinen oli jonkun eka ayahuasca kokemus (ehkä psyke?).
Kalastaja wrote:Ayrenum oli thö kirjoittaja mään jota ahab haki
Sain viimein aikaiseksi käydä läpi tuon kakkos vaultin joka vielä netissä pyörii ja huomasin että tuo happostoori josta puhuin olikin siellä. Tässäpä siis linkkin mainioon happotarinaan.

HZB
Psykonautti

Post by HZB » Thu 19 Apr 2007, 19:58

joo toi on todella mainio tarina.
oikeastaan oma kiinnostukseni deeleihin lähti siitä, kun tuon tarinan netistä löysin.
Nabaztag (Joka muuten on muinaista klingonimurretta galaksin toiselta puolelta ja viittaa kuulemma paikallisiin pörröisiin mutta isokorvaisiin loikkiviin sienieläimiin) ,...

immuzu

Post by immuzu » Thu 19 Apr 2007, 20:47

muuten oli ihan helvetin hieno stoori. :shock: :shock: TAhatoo happoa :D:D

skirtfeber
Moderator

Post by skirtfeber » Fri 20 Apr 2007, 09:37

oli hieno tarina joo, hitto et säikähin ku luin tota ja tuli siihe kohtaa missä se yks ei halunnukkaa enää syödä happoo. onneks toi jätkä sai kelailtuu sen noin positiivisesti :)
when the going gets weird, the weird turn pro.