thanks, löysin jo vastaavan hinta on 14,75€chibbo wrote:Ai crack-piippu? En nyt muista tarkoitatko juuri sitä kun siitä on aikaa kun itse katsoin ko. jakson, ehkä kuva selventää:mauser1911 wrote:HEI!! mistä saa tilattua semmosen no vittu..katoin jotain sarjjaa missä se tyyppi alkaa tekeen metaa.. se poltti ihan vitun siist.. kaikki vittu tietää mistä mää puhun..kai..
Miten piippua poltetaan?
-
mauseri
- LD50
Re: Miten piippua poltetaan?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
patevaan
- Karvakuono
mikä muu käy mikseriksi kun tupakka?knaster?joku mikä palaisi hyvin...
-
Zeke
- Lepakko
Lehti.patevaan wrote:mikä muu käy mikseriksi kun tupakka?knaster?joku mikä palaisi hyvin...
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
-
h.s.t.
Lehti on kyl mun mielestä paskin mikseri. pilaa hyvän paukun maun, ja tuo mukanaan eri suhteessa olevia kannabinoideja, jollon senkin paukun vaikutus mitä oikeasti ollaan polttamassa, muuttuu. Toi on kyl ihan mutua, mut kokemus on omalta osaltani osoittanut näin...
-
bom
- Lepakko
Makuasia. Jotkut tykkää polttaa mielummin lehteä koska siitä tulee erilainen pilvi.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
Uke
- LD50
^Mä poltan melkein aina lehteä samalla kun kukkaa, koska mun ns. diileri tekee aina lehtikukkamixiä
. TOsin aika vähän sitä lehteä siinä on.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
patevaan
- Karvakuono
onko jotain humpuuki laillista materiaalia muukuin lehti?meinaan ei o lehteä eikä kukkaa eikä mitään ja jotain olis kiva poltella muttei tupakkaa.Meinaan jotain joka tosiaan palaa.Nää kaikki lailliset highsit palaa tosi huonosti.
-
h.s.t.
Eli vedättää...Gandalffi wrote:Mä poltan melkein aina lehteä samalla kun kukkaa, koska mun ns. diileri tekee aina lehtikukkamixiä
-
Uke
- LD50
Nojaa, enpä nyt sanois että vedättää, kun sen ihan kerto ekojen kertojen jälkee. Kyllä sen tavallaan pienessä kaupungissa ymmärrän, että jollain se rahat on tienattava. Ko. kaveri saa lehteä ilmasiks ja kukkaa ostaa -> tekee ite mixiä (ei nyt kumminkaan 50-50) -> saa vähän bonaria taskuun. Kyllä mä mielummin otan budia, mikä on sekoitettu lehteen, kuin esim. lasinpaloihin, sokerihuurutettua jne (h.s.t. wrote:Eli vedättää...Gandalffi wrote:Mä poltan melkein aina lehteä samalla kun kukkaa, koska mun ns. diileri tekee aina lehtikukkamixiä
/cutofftopic

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
-
patevaan
- Karvakuono
knaster ei pala 
-
frapathea
Entä jos se on budia, johon on sekoitettu lasinpaloini ja sitten lehteen?Gandalffi wrote:Kyllä mä mielummin otan budia, mikä on sekoitettu lehteen, kuin esim. lasinpaloihin, sokerihuurutettua jne (h.s.t. wrote:Eli vedättää...Gandalffi wrote:Mä poltan melkein aina lehteä samalla kun kukkaa, koska mun ns. diileri tekee aina lehtikukkamixiä) Laimennetaahan piriäkin todella paljon moneen otteeseen.
...
Ja huumeiden pitoisuudet riippuu tietty mm. siitä että ostaako ne joltain syyhkyltä mulkulta nistiltä miljoonan välikäden kautta vaiko asialliselta henkilöltä tsillainii.
-
dredi
- LD50
Kelaa jos saisit budia jossa on lasimurskaa seassa ja päättäisit syödä sitä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Uke
- LD50
Samaa mietittii kavereide kaa. Tekis spacekakun siitä, ni sit olis kyl tappavaa budia. Pahapaha.dredi wrote:Kelaa jos saisit budia jossa on lasimurskaa seassa ja päättäisit syödä sitä.

-
Weedow
- Karvakuono
churchwarden olis aika kova sana! on vaan aika kalliita 
toinen minkä haluisin omistaa on Shisha/Hooka tai miten sitä nyt nimitetäänkään
toinen minkä haluisin omistaa on Shisha/Hooka tai miten sitä nyt nimitetäänkään
Life is merely illusion...
-
avaruusihminen
knaster vihreä kyl toimii...ihan kiva poltella sitä..rentoutua..fiilistellä..mutta ei siitä mitään efektejä saa..damiaana voi vähän väsyttää..mutta tosi hyvää tavaraa muuten 
-
Jeshu
- OD
Joskus heitin semmoisesta 30g:n säkistä jotakuinkin puolet teehen ja juotiin sitten kaveriporukan kanssa se. Kyllä siitä muutkin kuin minä jotain efektejä sai, semmosta zillailua. Pitäis kokeilla taas.avaruusihminen wrote:knaster vihreä kyl toimii...ihan kiva poltella sitä..rentoutua..fiilistellä..mutta ei siitä mitään efektejä saa..damiaana voi vähän väsyttää..mutta tosi hyvää tavaraa muuten
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
King Ink
- LD50
Huvittavaa, kun itse en ole koskaan ajatellut miten piippua tulisi polttaa, sytytän ja imen, ja hyvin palaa!
-
bom
- Lepakko
Mä raaputtelin lasisesta väsäristä reunoille jäänyttä hampputuotetta ja pistin bongiin. Huomasin että sekaan päätyi pienenpieniä lasinsiruja mutta ajattelin että eiköhän ne veteen jää kun varovasti imasee, on tuntunu toimivan vaarattomasti aiemminkin. No tolet oli ehtiny laskee sopivasti ni kolahti paremmin ku odotin. Rupesin siin tietty pajapäissä vainottamaan että "nyt kyl tuntuu keuhkoissa vähän oudolta" ja olin melkein varma että keuhkoja raastaa lasimurska. No kokeneena psykoosinauttina ajattelin että no nyt rrauhas vaa katotaa ni se menee ajan kans ohi. Meni se, kyl se vesi suodattaa kivasti.Kelaa jos saisit budia jossa on lasimurskaa seassa ja päättäisit syödä sitä.
Sen pituinen se.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
Huiko
- LD50
:heh: Pistän tähän nyt miten itse tän tottunu hoitaa.
Kun pistät blossit piippuun niin älä paina liian tiukkaan.Kun sytytät niin pyöritä liekkiä pesässä,jotta syttyy kunnolla.Lussaa piipusta keuhkot täyteen pitkillä imasuilla,rauhallisesti.Mihinkään ei oo kiire.Jos oot semi oudossa porukassa niin passaa vasemmalle.Mielluiten älä jää piippu kädessä selittää mitään.Piipulla ja joukahaisella porukalla moni tekee sen virheen että lussaa raivolla ja sit palaa vituiksi,ja sitten ei riitä kaikille kun korjaillaan.Jos taas polttelet yksin niin laita sen verta mitä varmasti jaksat imeä.Aina voi polttaa tasarit.Piipun uudelleen sytyttäminen on myös vaihtoehto mut sitten maistuu taas aika paskalle.Kannattaa myös pidätellä savuja keuhkoissa.Toimii minusta paremmin.Harvoin näkee nykyään että pidäteltäisiin melkeen siihen asti että naaman väri muuttuu.
Bongilla ja älyllähän ei ole niin väliä kun ne keuhkot on joka tapauksessa täynnä savua. 
Kun pistät blossit piippuun niin älä paina liian tiukkaan.Kun sytytät niin pyöritä liekkiä pesässä,jotta syttyy kunnolla.Lussaa piipusta keuhkot täyteen pitkillä imasuilla,rauhallisesti.Mihinkään ei oo kiire.Jos oot semi oudossa porukassa niin passaa vasemmalle.Mielluiten älä jää piippu kädessä selittää mitään.Piipulla ja joukahaisella porukalla moni tekee sen virheen että lussaa raivolla ja sit palaa vituiksi,ja sitten ei riitä kaikille kun korjaillaan.Jos taas polttelet yksin niin laita sen verta mitä varmasti jaksat imeä.Aina voi polttaa tasarit.Piipun uudelleen sytyttäminen on myös vaihtoehto mut sitten maistuu taas aika paskalle.Kannattaa myös pidätellä savuja keuhkoissa.Toimii minusta paremmin.Harvoin näkee nykyään että pidäteltäisiin melkeen siihen asti että naaman väri muuttuu.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Uke
- LD50
Eikö se oo niin että 5 sekuntia ku pitelee ni FUTAA PAREMMI? Näin mä ainaki joskus olin lukevinani :heh:Huiko wrote:Kannattaa myös pidätellä savuja keuhkoissa.Toimii minusta paremmin.Harvoin näkee nykyään että pidäteltäisiin melkeen siihen asti että naaman väri muuttuu.Bongilla ja älyllähän ei ole niin väliä kun ne keuhkot on joka tapauksessa täynnä savua.

-
Huiko
- LD50
Ei pidä myöskään aliarvioida happi vajeen vaikutusta.Uke wrote:
Eikö se oo niin että 5 sekuntia ku pitelee ni FUTAA PAREMMI? Näin mä ainaki joskus olin lukevinani :heh:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
-
Rekkamies
- Karvakuono
kovin on laimeat 2l älystä, hempsterin 5cm pitkästä metallipiipusta kun vetää suoraan keuhkoihin ni kyl tuntuu!dredi wrote:Kovin on laimeat bongista. Kahen litran älystä ku vetäsee ni kyl tuntuu!
-
BrokenFinger
- Lepakko
Itse vielä tuen tuota kauhkoissapitämiskulttuuria kun niin tämän homman aikoinaan opin!
joskus saanut kummallisia katseita semitutuilta kun naama kummallisessa ilmeessä keskittyy hengittämättömyyteen mutta ovat yleensä kokeilleet itsekkin kun kerron että pärähtää paremmin. 
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Mulle tulee tää vähän yllätyksenä, et ilmeisesti monikaan hampun polttelija ei pidätä savua pitkään keuhkoissa
Ite oon kasvanut niin, et kaikki on aina painottanut kuinka tärkeetä on pitää savua pitkään keuhkoissa. Turhaa sitä on mun mielestä kuitenkin pitää pitempään kuin ehkä sen max. 5 sekuntia, lyhyemmälläkin pidätyksellä varmaan lähes kaikki tulee talteen.