Ite oon lähinnä kotikasvatettua salviaa polttanu. En o kovin ptkälle päässyt. Tyypillisenä piirteenä joka vaikuttaa toistuvan usein ja lukemani mukaan myös monilla muilla on ns "salvia-painovoima" - fiilis siitä että kehoa vetäisi voima poikeuksellisiin suuntiin.
kiba wrote:Taidan olla yliherkkä salvialle.
On puhuttu myös salvian käänteisestä toleranssista.
kiba wrote:Tai sitten se on jotain mystistä, jumalaista, jonka saavuttanut ei enää koskaan tule olemaan oma itsensä.
Tai sit tyyppi on ollu vaan niin kujalla että se kuvittelee kaikenlaista.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
Mulla toi salvia vaikuttaa jotenki silleen, että Aivot ois vetäny kilon vauhtii ja ruumis heroiini yliannostuksen.
Aina pajautuksen jälkeen tulee sellainen olo, kuin maa alta lähtisi liikkumaan. Sen jälkeen alkaa trippi jonka yksityiskohtia en koskaan kunnolla ole muistanut jälkeenpäin. Loppuvaiheilla kun vaikutus alkaa loppumaan huomaa tavallaan tuon "Salvia-painovoiman" esim että pää liikkuu jotenkin oudosti tai että päätä on pakko liikutella.
Ajatukset ovat jotenkin, että "WTF mitä äskön tapahtui". Useimmiten tripin loppuvaiheilla muistaa osan niistä kuvioista/kuvista mitä näki. Mutta nekin meinaa unohtua jälkeenpäin. Kuitenkin tripin jonkinlainen "sanoma" jää mieleen pysyväksi. Mulle se sanoma on ollut aina jokseenkin neutraali tai hieman negatiivis-sävytteinen tyyliin: ("Et kuulu tänne" ja/tai "mitä haluat tietää minusta(salviasta)?") Vaikka trippi onkin ollut muuten aivan mahtava.
Joo ne nousut on aika hurjia... varsinkin jos on virkeä ja selvä poltto hetkellä. Itse olen tyyliin 4-5 kertaa ottanut ja kerran sain aivan tajuttoman hienon tripin, mutta loput on ollu vähemmän tai enemmän negatiivisia. Yleensä niissä miinustripeissä on tullu just toi "et pääse tästä eteenpäin" tai erittäin voimakkaita fyysisiä kiputiloja. Silti pidän salviaa erittäin mielenkiintoisena ja minusta tuntuu, että en ole nähnyt vielä vilaustakaan, siitä mitä siellä voi näkyä. Odotan hartaasti ja jännityksellä seuraavaa polttohetkeä.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Hmm vaikea selittää, sanotaan nyt näin että pari kertaa on tuntunut kuin olisi ollut napalmia keuhkoissa. Yleensä polttelu hetkellä tuntee vaan jotakin pientä keuhkoissa, mutta sitten kun salvian vaikutukset alkaa tulee niin kiputilat nousevat voimakkaasti ja kun vaikutus häviää niin kivut on poissa. Mutta tätä ei tapahdu tosissaan aina. Missään muualla, kuin keuhkoissa en ole tuntenut kipuja.
nection wrote:Voisiko joku pistää linkkiä nettikauppaan, josta aikasempaa kokemusta, siis että tavarat tulleet perille turvallisesti eikä jääneet tulliin tms.
---
Tossa esimerkiksi yksi, tosin ei hajuakaan mitä noista pitäisi tilata? Info ois tervetullutta!
Lueppas foorumin säännöt.
"Älä mainitse minkään yrityksen/sivuston nimeä tai osoitetta jos sieltä saa ostaa jotain mitä suomessa ei saa myydä. "Kertokaa yksityisviestillä jotain smartshoppeja" -tyylisiä viestejä ei myöskään julkaista."
EDIT: LUKEKAA TÄÄ!!!!!!!!!! TOSI TÄRKEE!!
- Kauppojen yhteystiedot ovat tosiaan kiellettyjä säännöissä. Viime aikoina aika monetkin ovat kyselleet miksi vaultissa ei saa sanoa kauppojen nimiä edes noin kuluttajansuojelunäkökulmasta (mikä kauppa luoettava jne.). Asiasta on kyllä puhttu aktiiviryhmän kesken muutamaankin otteeseen aikoinaan, ja kielto on päätetty pitää monien kesäisten öiden tarkkojen ja perinpohjaisten tutkimusten ja väittelyiden jälkeen paristakin hyvästä syystä.
1. Vaulttia lukee paljon alaikäisiä ja muita ihmisiä, joiden harkintakykyä ei voi pitää hyvällä tahdollakaan parhaana mahdollisena. Jos kauppojen nimiä saisi julkisesti levitellä voisi helposti syntyä tilanteita "tilaan tota tota ja tota, vaikka en tiedä niistä mitään". Sitten tavarat tulevat postista ja kun on syöty "toi toi ja toi" ilman mitään kunnon taustatietoa voi seuraukset olla todella ikävät. Nyt kun kaupat ovat piilossa joutuu etsimään ainakin vähän tietoa ennen kuin voi mennä tilailemaan jotain, ja näin toivottavasti vältytään siltä että ihmiset sattuttavat itseään typeryyttään. Tällaiset ongelmat voisivat myös johtaa;
2. Huonoon julkisuuteen koko harrastukselle, ja vaultille. Kukaan meistä ei kaipaa iltapaskoihin otsikoita sekoilevista huumenuorista internetissä. Pidetään harrastus vastuullisena ja järkevänä, eikä anneta kenellekään yhtään lisäsyytä sanoa "huumeet on niiiiiiin vaarallisia, kato nyt mitä sillekin pojalle/tytölle josta luki iltasanomissa tapahtu".
3. Eurooppalaiset (ja jenkkiläiset) "smart shopit" on luotettavia oikeestaan poikkeuksetta, ja koska ne firmat on täysin laillisia maissaan, vois niiden kanssa halutessaan taistella vaikka oikeusteitse. Totta kai toiset firmat on parempi laatusia, halvempia tai yleensäkin tekee asioita paljon tyylikkäämmin kuin toiset, mutta se perusluottamus sillä että rahoillaan saa ne tilatut tuotteet pitäisi olla poikkeuksetta kunnossa smart shoppien kohdalla.
Sillä mistä firmasta tilaat ei ole mitään tekemistä sen kanssa jääkö se paketti tulliin vai ei. Sillä mistä maasta tilaat voi jo olla jotain tekemistä tulliriskin kanssa.
4. RC firmat kiikkuilevat muutenkin olemassaolonsa vaakalaudalla jatkuvien viranomaisahdisteluiden johdosta. Ne eivät kaipaa yhtään lisää julkisuutta. Kts. http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Web_Tryp. Ja koska kohta 1. ja 2. on voimakkailla ja mahdollisesti vaarallisilla ja välillä hankalasti mitattavilla aineilla paljon suurempi kuin "yrteillä", on kaikki puheet tällaisista kaupoista kielletty.
5. Yksityishenkilöitäkään, jotka myyvät huumeita ei saa nimetä. Miksi? Vähän sama kuin kohta 4. Kukaan ei sellasta edes tainnut ajatella vaikka se on täysin rinnastettavissa 4. kohdan firmoihin. Miksi sitten halutaan jakaa 4.kohdan firmojen yhteystiedot?
Those who seek the truth shall find the truth. Those who seek the drugs shall find the drugs. Kärsivällisyyttä ja harjaantuneisuutta opettaa tämä.
Tästä on nyt oma ketju täällä: viewtopic.php?f=11&t=2269
jonne voi osottaa vinkumiset ja narinat ja kaiken järkevänkin palautteen.
heipähei, löysin yhestä kukkakauppaketjusta, joka on aika yleinen siellätääällä, salviaa. ei taida olla samaa salviaa mitä te polttelette trippien perässä mut luin jotain toisesta topikista et salviassakin ois jotain tujongia tai vastaavaa mömmeliä. mitäs jos tästä kukkakauppis salviasta vääntäis vaiks teetä tai kuivais ja hiisais?
--lämpöö ja lempee, ananas--
=)
ananas wrote:heipähei, löysin yhestä kukkakauppaketjusta, joka on aika yleinen siellätääällä, salviaa. ei taida olla samaa salviaa mitä te polttelette trippien perässä mut luin jotain toisesta topikista et salviassakin ois jotain tujongia tai vastaavaa mömmeliä. mitäs jos tästä kukkakauppis salviasta vääntäis vaiks teetä tai kuivais ja hiisais?
=)
Mikäs sinua estää kokeilemasta. Varoituksen sanana mikäli olet kasvissyöjä; Saattaa maistua liharuoalle!
ananas wrote:heipähei, löysin yhestä kukkakauppaketjusta, joka on aika yleinen siellätääällä, salviaa. ei taida olla samaa salviaa mitä te polttelette trippien perässä mut luin jotain toisesta topikista et salviassakin ois jotain tujongia tai vastaavaa mömmeliä. mitäs jos tästä kukkakauppis salviasta vääntäis vaiks teetä tai kuivais ja hiisais?
=)
Mikäs sinua estää kokeilemasta. Varoituksen sanana mikäli olet kasvissyöjä; Saattaa maistua liharuoalle!
juu pupunruokalinjalla mennään mut en silti kiellä et liha ois hyvää
ettei nyt offiksi mene, niin kokeilemasta ei tosiaan estä mikään. mietin tosin veilä että kehtaakohan sinne kauppaan mennä ja napata mukaan muutaman pussillisen p.sinen siiduja, pari värinokkosta ja puskan salviaa. ja tosiaan jos v.nokkonen toimii niin alan kyllä käyttämään alkoholin sijaan. alkoholistakun jä aina paha maku suuhun seuraavana aamuna noin kuvainnollisesti siis. okei ehkä mun pointti tässä viestissä oli se että salvia testiin ja että viittiiköhän ravata siellä kukkakaupassa vähintään kerran kuussa koska olen todellakin mieleenpainuvan näköinen. (hyvässä ja pahassa)
joo en tiie vois mennä nukkuu....
rakastakaa paljon.
Värinokkonen voi toimia hyvin miedosti ja nuo kauppojen salviat ei laisinkaan (kokemusta on). Niissä on (mahdollisesti) tujonia, jota myös absintista löytyy. Eli hyvin miedosti psykoaktiivista. Päivänsini onkin sitten eri juttu.
meinasinkin kukkakaupan salviaa, en maustehyllystä. salviassahan (ei divinorum) pitäisi olla 35-60% tujonia joten joten eiköhän pitäisi nousta edes jopnki verran?
mitään raaempaa vaikutusta en edes hae takaa, vaan ihan mielenkiintoisempaa tupakointielämystä/teehetkeä
Eilen polttelin ~1g 20x 2:ssa osassa, 1:~0,25g 2:~0,70g. Pilvee tuli mukaan salviatrippien välissä. Syvin muistukuva jälkimmäisestä oli, että kaikki tietoni, tunteeni, käsitykseni kaikesta pakkautui amerikkailaisenjalkapallon/ ylhäältäpäin katsottujen aivojen muotoiseen materiaaliin, jossa oli paljon eri värejä ja paljon samanlaisia kurvikkaita ääriviivoja. Tuntui tätä katsellessa, kuin olisin tavallaan tajunnut oman olemassaolonsa merkityksen (tai sen erään ihmisen olemassaolon, jonka silmistä kattellaan sitä jalkapallon muotoista todellisuutta joka päivä, sellaisena kuin kaikki muutkin sen näkevät.) Trippi oli hyvin rauhallinen ja opettavainen, mutta tässä selvässä todellisuudessa olin kuulemma huutanut 10min lähes putkeen. Lasku oli aika vastenmielinen, kun olisin ehdottomasti halunnut tutkia sitä 'ajatus maailmankaikkeutta' enemmän. Tuntui heti tripin jälkeen, että olisin nähnyt "jotakin suurta ja merkittävää", mutta "sitä" ei pysty muistelemaan. Tuskimpa kukaa tajus mitään, (itseni mukaanlukien) mutta ainakin yritin...
Aika paljon poltit kerralla Mulla on gramman puteli 10x ekstraktia ja siitä oon trippaillu sellaset 5-6 kertaa ja vielä on tarkallalleen 0,33 g jäljellä. Tossa salviassahan on se käänteistoleranssi, että jos ekaa kertaa poltit niin sit eri juttu, mut mulla ainaki toimi ekan kerran todella pieni annos 5x ekstaktia jollain hassulla tavalla ja sit toisella kerralla jo mentiin ja pitkälle
Noista annoksista sen verran, että olen huomannut tarvitsevani aika suuria määriä tota salviaa, ennenkuin se toimii kunnolla. Esim kun ekan kerran polttelin niin kaverit trippailivat aika lujaa, mutta minä tunsin vain pientä vetoa, mutta ei sen suurempia. Tuo 0,25g oli myös liian pieni annos mutta tuo jälkimmäinen oli varsin sopiva, mutta en aivan koko pesää saanut poltettua. Tietysti nuo extract:en vahvuudet ovat hieman kauppakohtaisia...
Sanokaapas, että onko liian kylmästä bongivedestä haittaa Salvian vaikuttavien aineiden pääsylle keuhkoihin? Kuulin villejä juttuja, että esimerkiksi jääpalat bongivedessä aiheuttaisivat jonkinlaisen härmistymisreaktion (kaasu -> kiinteä ilman nestevälimuotoa) poltetusta aineesta irronneelle salvinoriinille. Silloin keuhkoihin pääsisi vähemmän herkkuja, koska osa jäisi bongiveteen.
mauser1911 wrote:taisin löytää ensimmäisen huumeen mikä ei mulla toimi.. poltin 0,3g 10x salviaa ja olo muuttu vaan väsyneeksi.
Eikös toi toiminut jos olo tuli väsyneeksi?
Ei mutta joo. Olkaa salvian kanssa hitaita... Se kyllä koppasee... Yksi tekniikka on muuten heittää sallya meneen dexmi tripillä. Tää on todistettu monta kertaa että toimivuus on 100 %
mauser1911 wrote:taisin löytää ensimmäisen huumeen mikä ei mulla toimi.. poltin 0,3g 10x salviaa ja olo muuttu vaan väsyneeksi.
Kokeile tehdä seuraavan kerran näin:
1) Polta tuhdisti Salviaa bongista / älystä
2) Mene makaamaan lattialle selälteen
3) Sulje silmät
4) Koita olla liikkumatta ja keskittyä vain siihen mitä näet.
Hihi. Salvia on kyllä aika epeli. Eilen koin yllättävän selkeän tripin; lensin kymmeniä tuhansia kilometrejä sekunnissa aurinkoiselle meren rannalle. Merestä nousi tyttö vaalean sotkuisen tukan ja bikinien pukemana. Tyttö oli ollut surffaamassa ja toi nyt surffilautansa vaaleansinisen avomaasturin lavalle. Suurien renkaiden päällä lokasuojissa oli ruostetta. Tyttö oli kaunein. Minä olin tytön maasturin oikeanpuoleinen ovi.
Ihan mahtava olo jäi jälkeenpäin, istuin vaan ja hymyilin kun palasin tripiltä. Lapsuus on jostain syystä pyörinyt tuon jälkeen kokoajan mielessä ja oon miettinyt vanhoja kavereita ja muistoja. Yöllä katselin pari tuntia noin 5-6 vuotiaana tekemiäni piirrustuksia ja tuntui kuin olisin löytänyt itseni papereiden seasta. Nyt tiedän mitä on afterglow, en kyllä olisi uskonut sitä salviasta tulevan näin vahvana.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
scoff wrote:Onko kokemuksia Salvian kombottamisesta Spice Goldin tai Ex-Sesin kanssa? Ennen, aikana vai jälkeen? Kuinka paljon? Jne.
En tiedä, mutta jälkeen ottaisin... Poltat ensin spice tai exsesiä ja sitten sallyn... Mutta siis omakohtaista kokemusta ei ole. Pitäisi olla aika turvallista polttaa tuota salviaa vähän minkä vain kanssa? Korjatkaa jos olen väärässä?
Ensiö wrote:Hihi. Salvia on kyllä aika epeli. Eilen koin yllättävän selkeän tripin; lensin kymmeniä tuhansia kilometrejä sekunnissa aurinkoiselle meren rannalle. Merestä nousi tyttö vaalean sotkuisen tukan ja bikinien pukemana. Tyttö oli ollut surffaamassa ja toi nyt surffilautansa vaaleansinisen avomaasturin lavalle. Suurien renkaiden päällä lokasuojissa oli ruostetta. Tyttö oli kaunein. Minä olin tytön maasturin oikeanpuoleinen ovi.
Dexma wrote:Pitäisi olla aika turvallista polttaa tuota salviaa vähän minkä vain kanssa? Korjatkaa jos olen väärässä?
Saattaa olla ainakin subutexin kanssa vaarallista. Olen siis testannut subuissa (lehteä älystä polteltiin), ei pistänyt mitään trippiä päälle vaan mielettömät fyysiset vapinat jonka aikana olo tuntui tosi kuumeiselta, kylmiä ja kuumia aaltoja kovan päänsäryn kera. Tätä kesti noin puolituntia, tämän jälkeen lihakset oli paripäivää tosi kipeet, nukkuminen oli kivun vuoks vaikeaa ja psyykkisestikin olo oli aika masentunut (en pistä pelkän subun piikkiin vaan just näiden kahden törmäyksestä, kun ei mulla parinkaan viikon putkella tule minkäänlaisia huomattavia oireita, laskuja tms. ei kyl subut siltikään maistu).