Tietotekniikkaketju

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
mauseri
LD50

Re: Tietotekniikkaketju

Post by mauseri »

mulla on nokia n73, oon varmuuskopioinu siitä tiedot koneelle. miten saan poltettua ne dvd:lle? ku en löydä sitä varmuuskopioo mistään.. pelkkä lifeblog löytyy.. ja tulkaa mun kavereiks myspaceen, oon siellä nimellä Psychedelic Mystery
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mauseri
LD50

Post by mauseri »

miten saan mun xboxiin syttymään 3 punasta valoo? sais sen takuu huoltoon.. oon yritt'äny ylikuumentaa sitä, se vaan vilkuttaa kahta punasta eikä oikeestaan ees lämpiä paljoo..outoa..
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

mauser1911 wrote:mulla on nokia n73, oon varmuuskopioinu siitä tiedot koneelle. miten saan poltettua ne dvd:lle? ku en löydä sitä varmuuskopioo mistään.. pelkkä lifeblog löytyy.. ja tulkaa mun kavereiks myspaceen, oon siellä nimellä Psychedelic Mystery
Jos olet ottanut backupin nokian ps-suite ohjelmalla, niin etsi koneelta NBU päätteistä tiedostoa. Sen vain poltat levylle niin homm on siinä.
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

mauser1911 wrote:miten saan mun xboxiin syttymään 3 punasta valoo? sais sen takuu huoltoon.. oon yritt'äny ylikuumentaa sitä, se vaan vilkuttaa kahta punasta eikä oikeestaan ees lämpiä paljoo..outoa..

Ööh haluat siis hajottaa koneen niin että takuussa ei huomata että se on tahalteen hajoitettu?
No näin se käy helposti. Ylikuumenna se aluksi peittämällä koko kone pyyhkeellä. Sitten kone nopeasti pakkaseen ulos. Nopea lämpötilanvaihtelu rikkoon komponentit niin että päältäpäin ei näy fyysistä vikaa. Voi joutua toistamaan parikertaa.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

osu_ja_uppos wrote:
mauser1911 wrote:miten saan mun xboxiin syttymään 3 punasta valoo? sais sen takuu huoltoon.. oon yritt'äny ylikuumentaa sitä, se vaan vilkuttaa kahta punasta eikä oikeestaan ees lämpiä paljoo..outoa..

Ööh haluat siis hajottaa koneen niin että takuussa ei huomata että se on tahalteen hajoitettu?
No näin se käy helposti. Ylikuumenna se aluksi peittämällä koko kone pyyhkeellä. Sitten kone nopeasti pakkaseen ulos. Nopea lämpötilanvaihtelu rikkoon komponentit niin että päältäpäin ei näy fyysistä vikaa. Voi joutua toistamaan parikertaa.
ootko varma et tolla menetelmällä saa ne kuuluisat 3 punasta valoo (RROD) palamaan? vai voiko olla vaarana, että boxi vaan "hajoo" täysin, eikä pala mikään valo?
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

Tietty kaikki on mahdollista. Omalla vastuulla kokeilemaan.
Netistä luin tuo menetelmän.
Ahab

Post by Ahab »

Joillekkin varmaan ihan itsestään selvyys mutta ctrl[+]+ ja ctrl[+]- on käteviä zoomaamaan isompaan ja pienempään fonttiin. Välillä tuntuu ettei huvita lukea jotain pitkää pienellä präntättyä tekstiä mutta heti on paljon mielekkäämpää lukea kun paina pari kertaa ctrl[+]+.
Ahab

Post by Ahab »

Tiedättekö mitään täysin ilmaista ohjelmaa jolla saisi tiedot http://www.freedb.org/ tietokannasta. Tarviis töissä joten en voi käyttää mitään waretettuja ohjelmia tai kokeiluversioita joissa menee aika umpeen.
Tai kertokaa mulle mistää se levyn Disc-ID:n esiin et voi käyttää tota online hakua.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Miten saan kielen japanista englanniksi? tää vehje on kohjinsha sc ja gps ohjelma on GrandMap PC Navi for KOHJINSHA.. tai mistä voisin kysyä neuvoa. oon googletellu monta tuntia..

t:superkiitollinensienimatkaajasavupäätramalitutka
Persoona
Karvakuono

Post by Persoona »

mauser1911 wrote:Miten saan kielen japanista englanniksi? tää vehje on kohjinsha sc ja gps ohjelma on GrandMap PC Navi for KOHJINSHA.. tai mistä voisin kysyä neuvoa. oon googletellu monta tuntia..

t:superkiitollinensienimatkaajasavupäätramalitutka
Ainakin tämmönen on, toivottavasti on apua.
http://jisho.org/