Kodeiini + DXM?

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Jeshu
OD

Re: Kodeiini + DXM?

Post by Jeshu »

RoboPoski wrote:Kodeiinia olen kerran ottanut 90mg siinä erotellessa ja sit 900mg dxm. En kummempia vaikutuksia trippiin havainnut, mutta tällä yhdistelmällä kävi niin että joskus 9 tuntia nauttimisesta alkoi tukka nousta pystyyn kun kaiken piti olla jo ohi. Siis tod miellyttävä jälkitila tämä. Eli kerrataan 9h, 90mg kod, 900mg dxm = 9000rpm
Liekö 9 tunnin jälkeen enää 90mg kodeiinilla vaikutuksia tukka nousee pystyyn fiilikseen suhteen? Ehkä ennemmin kuitenkin 900mg DXM pärähtää jotenkin oudosti uudestaan päälle? Emt.

Oon kuitenkin ylipäänsä sitä mieltä, että ehkä tuo kodeiini soveltuu käytettäväksi paremmin pienten kuin suurten DXM annoksien kanssa. 1 tai 2 plateau dexmiä ja oman maun mukaan kodeiinia niin a'vot! Trippailut ja dissosiaatio tulee vaan sotkemaan sitä puhdasta nautintoa - tosin siltä osin olen jäävi sanomaan näin, etten ole kokeillut trippailu dexmi annoksia kodeiinin kanssa, mutta kenties ymmärtänätte pointtini...

Nautin suuresti dexmin alemmista plateauista. 3 p:kin oli mielenkiintoinen, mutta se euforia mikä alemmilla tasoilla on katoaa koska tuijottelee toimiaan jostain katonrajasta ja muutenkin meininki on mitä on, dissosiaation myötä tapahtuu myös se että esim. musiikki ei kuulosta enää niinkään hyvältä, kun taas 2 P:llä musiikki kuulostaa minusta pirun hyvältä.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Liekö 9 tunnin jälkeen enää 90mg kodeiinilla vaikutuksia tukka nousee pystyyn fiilikseen suhteen? Ehkä ennemmin kuitenkin 900mg DXM pärähtää jotenkin oudosti uudestaan päälle? Emt.
Sehän mua ankarasti sillon pohditutti. Mutta ehkä se jotain sai aivoissa liikkeelle, koska vastaavaa ei ilman kodeiinia ole tapahtunut koskaan. Tai ainoa kertahan tuo kodeiinin kanssa oli. Onhan se olo energinen aina dexmin jälkeen, mutta tuollaista amfetamiinimaista olotilaa. Kumma, koska koden vaikutuksethan varmasti jo loisti poissa olollaan. Vai morfiinin. No enivei enivei.
Agnus
Tuppisuu

Post by Agnus »

Nyt on sit yhteensä tänään otettu 1170mg DXM. Toi päiväinen 630mg tuntui niin hyvältä, kun olo loppui aloitettiin lisäämään uudelleen ottoa.
180mg jonkun ajan päästä toiset 180mg ja nyt vielä viimeiset rippeet pullonpohjalta 180mg.
Saa nyt kattoa tuleeko hyviä fiiliksiä vielä.
Väliin olen vetänyt yhteensä 300mg kodeiinia

Huomenna jatketaan kun herätään tästä, rupeaa vaan tökkii toi Resilarin maku, täytyy ottaa pienissä erissä.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Agnus wrote:Nyt on sit yhteensä tänään otettu 1170mg DXM. Toi päiväinen 630mg tuntui niin hyvältä, kun olo loppui aloitettiin lisäämään uudelleen ottoa.
180mg jonkun ajan päästä toiset 180mg ja nyt vielä viimeiset rippeet pullonpohjalta 180mg.
Saa nyt kattoa tuleeko hyviä fiiliksiä vielä.
Väliin olen vetänyt yhteensä 300mg kodeiinia

Huomenna jatketaan kun herätään tästä, rupeaa vaan tökkii toi Resilarin maku, täytyy ottaa pienissä erissä.
Miten pystyy juomaan tollasia määriä raakaa resilaria? :o Enkä siis makua ajattele vaan VATSAN VÄÄNTEITÄ :foil:
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
RoboPoski
Lepakko

Post by RoboPoski »

Lupasin itselleni jo makuupaikan mutta pakko vielä keskustella hiven.

Tuosta raakana juomisesta olen kuullu että siihen sotkuunkin vatsa voi tottua. Yks tuttava kertoi juoneensa viikon raakana ja sano että loppuvaiheessa ei maha enään menny sekasin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

RoboPoski wrote:
Tuosta raakana juomisesta olen kuullu että siihen sotkuunkin vatsa voi tottua. Yks tuttava kertoi juoneensa viikon raakana ja sano että loppuvaiheessa ei maha enään menny sekasin.
Juuri näin käy...
master jon
Karvakuono

Post by master jon »

80 mg kodeiini ja 900 denkit 2-3 tunnin päästä.
huomasin että tasottuu vaikutus ei tuu tavanomasia dexminousuja ja mulla se toimi melkeen pelkästään puhtaasti mielessä,
liikuin ihan normaalisti ei roboiluja. ihan mukavaa ja euforista :twisted:
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

Tuli muuten mieleen josko tälläinen kombo veisi helpommin plateau sigmalle? Kodeiinit ensiksi alas, tämän jälkeen dexmi ei pitäisi muuttua niin paljoa dxo:ksi, ja eikös tällöin tullut plateau sigma? Taikka kovempi dissosiaatio trippi... Vai meneekö mulla nyt ihan pieleen tämä ajattelu? No kumminkin...
Enpä tiedä voiko tolla kombolla saavutettua olotilaa suoraan verrata mihinkään dexmin tasoihin. Tai en tiedä sitten sigmasta enkä 4p:stä kun ei ole kokemuksia. Mut jotenki, ei ainakaan tolla kertaa mitää dxm-trippiä oikeestaan tullut. Paha sanoa tosin, kun ei ole muistikuvia. Meniköhä sitte ihan anestesia-annokseksi?

Joku aika sitten tuli otettua 150mg kodeiinia ja ~100mg dxm samaan aikaan. Varsin mukavat olot tuollakin annoksella. Melko jumi, mutta pysyi hereillä ja suht skarppina vielä. Bissee tais mennä myös illan aikana.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

MadHatter wrote:
Joku aika sitten tuli otettua 150mg kodeiinia ja ~100mg dxm samaan aikaan. Varsin mukavat olot tuollakin annoksella. Melko jumi, mutta pysyi hereillä ja suht skarppina vielä. Bissee tais mennä myös illan aikana.
100 mg dxm ei pitäis mitenkään erityisen tripille viedä, ja bisse vie viimeisenkin trippi osan pois..
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

^Niin, lähinnä jotai pientä lisämaustetta kodeiinipöhnään.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

MadHatter wrote:^Niin, lähinnä jotai pientä lisämaustetta kodeiinipöhnään.
Ainakin noin pieni annos dexmiä, mutta tosiaan kun ottaa ensin kodeiinin ja sitten ison annoksen dexmiä niin sigma taikka erittäin syvä dissosiaatio on helppo saavuttaa...