Unikkoa

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

kodeiini ei missään tapauksessa mene hukkaan!!
oopiumista suurin osa on morfiinia, ja noin 15% kodeiinia.
kodeiinin vaikutus perustunee kuitenkin siihen että se "muuntuu" maksassa morfiiniksi (ei suoraan vaan 10% kodeiinista, loput menevät väistämättä hukkaan)

näin ainakin muistelen, korjatkaa jos tiedätte minuni olevan väärässä 8)
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
nimimerkki
Psykonautti

Post by nimimerkki »

HUUHAA wrote:kodeiini ei missään tapauksessa mene hukkaan!!
oopiumista suurin osa on morfiinia, ja noin 15% kodeiinia.
Hitaan puutarhurin mukaan oopiumi sisältää kodeiinia 0,8-2,5 %, joten sen vaikutus lienee merkityksetön.

Mistään muualta en saanut tuota lukua varmistettua näin nopeasti.

http://matka.ath.cx/acid/data/opa.html

Löysinpä toiseltakin sivustolta tekstiä:

"Codeine was first discovered as a natural constituent of opium in very small concentrations, in the range of 0.7% - 2.5% by weight."

http://opioids.com/codeine/codeinefaq.html
kurz
Psykonautti

Post by kurz »

Joo, 10% muuntuu mutta miksipä loput menis hukkaan, kyllähän kodeiinikin on itsessään vaikuttavaa, ainakin minun tietääkseni. Maksan entsyymit poistavat kodeiinista vain metyyli-ryhmän ja siinäpä meillä onkin jo morfiinia.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

kurz wrote:Joo, 10% muuntuu mutta miksipä loput menis hukkaan, kyllähän kodeiinikin on itsessään vaikuttavaa, ainakin minun tietääkseni. Maksan entsyymit poistavat kodeiinista vain metyyli-ryhmän ja siinäpä meillä onkin jo morfiinia.
Niin on. Hitaasti muodostuvaa(ja täten imeytyvää) morfiinia. Olen edelleen sitä mieltä, että kohtalaisen raakaoopiumiannoksen yhteydessä nautittu vähäinen kodeiini tavallaan menee hukkaan.
AD_HD @ synirc
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

kurz wrote:Joo, 10% muuntuu mutta miksipä loput menis hukkaan, kyllähän kodeiinikin on itsessään vaikuttavaa, ainakin minun tietääkseni. Maksan entsyymit poistavat kodeiinista vain metyyli-ryhmän ja siinäpä meillä onkin jo morfiinia.
Kodeiini on itsessään lähinnä analgeettinen.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
medicineman
Lepakko

tilaus...

Post by medicineman »

Mä sain tilattuu eilen kyseisestä kaupasta opium-unikkon siemenii, kun tilasin muitakin siemeniä saman tilauksen yhteydessä(Valeriaa, hunajakukkaa yms.
Luulisin et pelkän Danish-flagin tilaus ei varmann onnistu...

Danish-flagin istutus onnistuu maahan vielä syys- lokakuussa.
Fear is the price of imagination.
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Minä laitoin tänään tilaukseen danish flagin.. Toki kaikkea muutakin
tilasin, erilaisia palmuja, naamiokukka, chilipippuri, basilika..
Toivottavasti tulee kaikki :)
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Olen käyttänyt oopiumunikkoa ja ooppiumia noin 2 kertaa viikossa pitemmän aikaa. Kenties 4kk en ole täysin varma, mutta jotain tuota luokkaa. Nyt ooppiumit on ainakin toistaiseksi sitte loppu ja voin sanoa, että eivät vieroitusoireet ainakaan tuon käyttötiheyden jälkeen ole pahat. 2 huono unista yötä siinä se.

Ja nyt ei edes tee mieli koko ainetta. Ajattelin vain raportoida tänne, että yksilöllinen vaihtelu viekkareissakin vaikuttaisi olevan suurta. Kaveri on ollu ihan tuskissaan......
:lol:
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Onko kaverisi käyttänyt myös "kaksi kertaa viikossa" vai useammin?

Tuollaiset tauot ovat varmasti erinomaisia pitämään fyysiset ja etenkin psyykkiset viekkarit poissa. Jokapäiväisellä käytöllä aivot eivät koskaan ehdi takaisin siihen tilaan missä olivat ennen ulkoisia opiaatteja.
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

Kaveri on käyttänyt suunnilleen samalla tiheydellä, mutta hän tosin kuluttaa alkoholiakin suuremmalla tieheydellä kuin minä. Olemme tässä spekuloineetkin, että onkohan moisella vaikutusta.

Pikku sananen vielä niille, jotka suunnittelevat opiaattien käyttöä. Älkää nyt hyvät ihmiset joka päivä vetäkö! Kaikki ilo menee pitemmällä tähtäimellä, ja sitten onkin jo niin koukussa, että sitä ei uskokkaan. Tutulla oli ongelmia, ja voi kyllä sanoa, että ei ollut sen arvoista. :cry:
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

jos nyt itse aloittaisi kasvattamaan unikkoa keväällä ja saisi sitten kivan sadon sitä oopium mömmöä, niin mitenhän sitä käytetään ? polttelemalla niinkuin kiinalaiset teki ? vai teenä ? vai kuinka ??
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Harold wrote:jos nyt itse aloittaisi kasvattamaan unikkoa keväällä ja saisi sitten kivan sadon sitä oopium mömmöä, niin mitenhän sitä käytetään ? polttelemalla niinkuin kiinalaiset teki ? vai teenä ? vai kuinka ??
Polttamalla vaikutus nousee heti välittömästi, kestää muutaman tunnin, teenä nousee paljon hitaammin, jolloin on yliannostusvaara, jos sattuu hörppimään sitä liikaa tai se oopiumi tai kuivatut kodat ovatkin odotettua vahvempia. Teenä vaikutus myös kestää pidempään.

Itse suosisin polttamista, paljon turvallisempi vaihtoehto :wink:

Yleensähän siis sitä oopiumimömmöä jota niistä kodista "lypsetään" käytetään polttamalla, ja sitten niistä unikon kuivatuista kodista tehdään teetä.
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Mitenkä helposti polttamisessa saadaan sopiva annostus.
Minkälaisella annoksella leikitään jo hengellä polttaessa opiumlateksia?
Pakanasoturi
Lepakko

Post by Pakanasoturi »

Shro wrote:Mitenkä helposti polttamisessa saadaan sopiva annostus.
Minkälaisella annoksella leikitään jo hengellä polttaessa opiumlateksia?
Joku 2 grammaa, vaikka olisi vähäsen toleakin alkaa olemaan jo tappava tai vähintään hyvin vaarallinen. Veikkaisin.

Annostuksen kanssa kannattaa olla varovainen kyllä tuon oopiuminkin kanssa, eli aloitat niin, että pistät ihan pienen murun(tulitikunpään kokoisen)bongiin tai piippuun(ainakin teoreettisesti bongista menee ihan pieni osa vaikutuksista hukkaan kun morfiini liukenee siihen bongiveteen[luonnollisesti], tiedä sitten onko käytännössä mitään eroa esim. normaaliin piippuun). Sitten kun se on poltettu kokonaan, pistät toisen pienen murun, se nousee niin nopeasti että övereitä on vaikea vetää ja muutenkin pitäisi alkaa tuntumaan huonoa oloa isommilla annoksilla :roll:
mgwrt
Karvakuono

Post by mgwrt »

(Meneeköhän oikeaan topicciin, veikkaisin kuitenkin että tähän sopii parhaiten.) Kyselisin hieman oopiumin aiheuttamista oloista. Niistä positiivisista siis. Olen monesti törmännyt siihen että oloa kuvaillaan euforisena, mutta löytyisikö muita sopivia adjektiiveja tai aineita johon verrata?
Kalavale
Apteekki

Post by Kalavale »

mgwrt wrote:(Meneeköhän oikeaan topicciin, veikkaisin kuitenkin että tähän sopii parhaiten.) Kyselisin hieman oopiumin aiheuttamista oloista. Niistä positiivisista siis. Olen monesti törmännyt siihen että oloa kuvaillaan euforisena, mutta löytyisikö muita sopivia adjektiiveja tai aineita johon verrata?
Uninen ja fyysisesti ja psyykkisesti äärimmäisen rentoutunut. Seilaat tyhjyyden, huolettomuuden ja euforian pumpuliaalloilla. :wink:
All things are equal, there are no special things.
Humuilija
Karvakuono

Post by Humuilija »

Kalavale wrote:
mgwrt wrote:(Meneeköhän oikeaan topicciin, veikkaisin kuitenkin että tähän sopii parhaiten.) Kyselisin hieman oopiumin aiheuttamista oloista. Niistä positiivisista siis. Olen monesti törmännyt siihen että oloa kuvaillaan euforisena, mutta löytyisikö muita sopivia adjektiiveja tai aineita johon verrata?
Uninen ja fyysisesti ja psyykkisesti äärimmäisen rentoutunut. Seilaat tyhjyyden, huolettomuuden ja euforian pumpuliaalloilla. :wink:
Erittäin hyvin kuvailtu!
mgwrt
Karvakuono

Post by mgwrt »

Kiitoksia. Tuostahan sai jo jonkinlaista kuvaa siitä mitä odottaa. :)
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

No nyt pääsi käymään niin, että käsiini pääsi toistaisesti lajikkeeltaan tuntemattomia kotia noin 10kpl. Pienimmät on noin 2cm halkaisijaltaan ja ehkä 3cm korkeita ja hieman pitkulaisia. Isoimmat onkin sitten about 5-6cm korkeita ja muutaman sentin levyisiä jättiläisiä.

Kodat on selvästi kuivia ja siemenet on poistettu suvun jatkamis tarkoituksissa.

Kysymys kuuluukin, että miten näistä kannattaa keittää kahdelle kolmelle vai kannattaako ollenkaan ? :roll:

Inovix
MadHatter
Psykonautti

Post by MadHatter »

^ Veikkaisin ettei oikein riitä kuin yhdelle. Ellei sitten satu olemaan erityisen stydejä kotia. Toisaalta jos teillä on pajautusta ja alkoholia(tai vaikka dexmiä ), niin silloin vähempikin riittää.. Viinan kanssa ei kuitenkaa liikaa kannata läträtä, mutta itsellä on tapana ottaa usein pari olutta ohella. Buustaa mukavasti.
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

emmä kahelle enempää lähtis 10:stä kodasta tekemään. jos on semmosii ok kotii niin 5tsibaletta ku keittää, juo pari bissee ja polttaa savut ni mukavasti rentouttavalta tuntuu :>
when the going gets weird, the weird turn pro.
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Selvä. Kiitos. :)

Pienimmät on vielä tosi pieniä, mutta kun ilmaisiksi sain niin kai ne voisi keitellä eikä meitä tässä enää olekaan kun kaksi. Muutama olut löytyy, mutta savut meni kaikki eilen.

Mihin vesi määrään ja kuinka kauan noita kannattaisi keitellä? :oops:
Ajattelen murskata kodat.

Inovix

edit:

Noniin. Nyt on kymmenen kotaa ollut kiehumassa hiljalleen, välillä sekoitellen noin 45min ajan. Vesi näyttää likaiselta, harmaan ruskealta. Ehkä tuossa 15-20min kuluttua voisin suodattaa nesteen talteen ja lähteä talsimaan keväiseen iltaa termarin kanssa.

Jäi hiemen häiritsemään tuo kun erowidin "poppy tea" ohjeessa sanottiin että 5 kotaa on jo "narkkari" annos? Eli voisi saada överit. Onneksi erowidin doset on melkeinpä aina vähän alakanttiin, mutta katsotaan mitä tuleman pitää ?

Onkohan pienissä löylyissä saunominen muuten kovin terveellista oopium päissään ?

:oops:
Insatiable Monkey
Tuppisuu

Post by Insatiable Monkey »

ei sitä saa kiehuttaa vaan hauduttaa
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Insatiable Monkey wrote:ei sitä saa kiehuttaa vaan hauduttaa
Mitä tapahtuu jos kiehuttaa ? Eilen keiteltiin tunnin ajan murskattuja kotia niin, että aina välillä vähän kiehautettiin ja sitten annettiin olla ja sekoiteltiin ja taas hetki kiehutettiin. Ja hyvin toimi. :D

Inovix
immuzu

Post by immuzu »

Kuulimpa tässä jostain, että esim. askartelukaupoissa ja kukkakaupoissa myytävät maalatut unikon kodat ois jopa useinkin oopium unikkoa. Pitääkö moinen paikkaansa? Perusteltiin siten, että oopium unikko on melkeen ainoa unikko, joka tekee niinkin isoja kotia, kun ne on. Kertokaa ihmeessä onko näin? :lol: :lol: Vähäsen epäilyttää idea, mutta miksikäs ei. 8)
spasm
OD

Post by spasm »

immuzu wrote:Kuulimpa tässä jostain, että esim. askartelukaupoissa ja kukkakaupoissa myytävät maalatut unikon kodat ois jopa useinkin oopium unikkoa. Pitääkö moinen paikkaansa? Perusteltiin siten, että oopium unikko on melkeen ainoa unikko, joka tekee niinkin isoja kotia, kun ne on. Kertokaa ihmeessä onko näin? :lol: :lol: Vähäsen epäilyttää idea, mutta miksikäs ei. 8)

Saattaa pitää paikkansa, olen kuullut samanlaista, mutta mielummin hankkisin suosiolla maalaamattomia kotia, hirveästi vaivaa on maalien poistossa, eikä niitä maaleja ole kiva nauttiakaan.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
immuzu

Post by immuzu »

Eli ne jopa saattaa olla oikeita. Lähteekö se maali mitenkään pesemällä. Esim jos pesee kylmällä vedellä niin irtoaako oopium kodista pesun yhteydessä?
Tai sis tarkoitan, että vähentääkö maalin pois peseminen mitenkän niiden tehoa, vai pitääkö se ihan raaputtaa pois?
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kyllä kait ne maalit voi pestä pois ja keittää sen jälkeen kodista teetä..
Ja mitä ite oon kuullu, niin hyvinkin saattaa olla juuri oopium unikkoa noi värjätyt.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
spasm
OD

Post by spasm »

Kyllä se maali käsittääkseni pesemällä lähtee (riippuu maalista toki), vahingoittamatta suuremmin kotien pitoisuuksia. Ainakin hyvin monet on vain pessyt maalit pois ja hyvin ovat toimineet. Jos vaan jaksaa äheltää sen maalien pesemisen kanssa..
Kylmyys johtuu lämpötilasta.