Kiitos tästä tiedosta. Nyt selvis, miks korvaushoidossa oleva ystävä ei saa Salviasta juuri mitään irti. Sellasia outoja realiteetti luuppeja, koko vaikutuksen ajan, ei mitään mistä voisi oivaltaa yhtään mitään.... tai näin ainakin kertoo.dredi wrote: Buprenorfiini blokkaa salvian toiminnan täysin, kappa-antagonisti kun on.
Salvia Divinorum
-
_FOOL_
- Apteekki
Re: Salvia Divinorum
-
slack1
- Psykonautti
Mul oli sama mielipide... Sitten latasin pesän täytee ja tempasin. Trippi oli sit niin luja et hetki jouduttii lataamaan tapahtumia ihan selvänäkin.mauser1911 wrote:taisin löytää ensimmäisen huumeen mikä ei mulla toimi.. poltin 0,3g 10x salviaa ja olo muuttu vaan väsyneeksi.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
SAWANISTI
- Apteekki
Kävin polttaan rizlan tos hetki sitten. Paras tapa nauttia tätä!?!.
. Tulin takas ulkoo ja winampin playlistiltä tuli Hulabaloo - Oppineet ovat oppineet itse Muut ovat opetettuja -biisin loppu joka vaihtui shufflella Jontin & Shakan - Tuttuun tapaan -biisiin. kolmat linjaa takasin, nousuissa palasin sai totaaliset naurut aikaan. Huomasin et mitä enemmän nauran sitä enemmän "elän harhassa" et kaikki lyriikat biisistä kertoo mun elämästä vai toisin päin, mitä enemmän kuuntelen/kuulen sitä enemmän nauran? Kumpaa nauroin, biisiä vai itseeni?
Kaikki sanat tuntui kuitenkin osuvan lähiaikoina tapahtuneisiin asioihin vaikkei sitä kukaan muu ymmärtäisikään. Sama se on kun joku vain huutaisi AAAAAAA!!! sen viis-kymmenen minsaa niin se olis voinut kuulostaa jotenkin äärettömän kotoisalta..
Mikä siinä naurattaa noin paljon? Se että se vaan on
! En muista kertaakaan jolloin en olis revennyt sallyn vaikutuksesta ja aina himo levee hymy, ei edes pilvestä ikinä saa sellasta.
Salvia on vähän kuin pilvi, mutta sulla on kaikki silmät auki ilman öljyjä.
jäi muuten päälle hieman..
Muistan kun kerran poltin överi känneissä jopon baarin rappusilla, joku tais kääntää sen mulle kun en ite enää pystynyt. Seuraava muistikuva on kun herään tai havahdun kapakan röökikopista istumassa nurkassa, nousen ylös ja kysyn frendeiltä et MITÄ TAPAHTU? jotka sano et ei mitään ja kaikki ihmiset siit kopista siirty samaan aikaan pöytiin, myös minä
.. No joo, nyt riitti,
Kaikki sanat tuntui kuitenkin osuvan lähiaikoina tapahtuneisiin asioihin vaikkei sitä kukaan muu ymmärtäisikään. Sama se on kun joku vain huutaisi AAAAAAA!!! sen viis-kymmenen minsaa niin se olis voinut kuulostaa jotenkin äärettömän kotoisalta..
Mikä siinä naurattaa noin paljon? Se että se vaan on
Salvia on vähän kuin pilvi, mutta sulla on kaikki silmät auki ilman öljyjä.
Muistan kun kerran poltin överi känneissä jopon baarin rappusilla, joku tais kääntää sen mulle kun en ite enää pystynyt. Seuraava muistikuva on kun herään tai havahdun kapakan röökikopista istumassa nurkassa, nousen ylös ja kysyn frendeiltä et MITÄ TAPAHTU? jotka sano et ei mitään ja kaikki ihmiset siit kopista siirty samaan aikaan pöytiin, myös minä
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
dredi
- LD50
-
SAWANISTI
- Apteekki
Salvian parissa taas. Voisin listata hieman omasta mielestäni negatiivisia & positiivisia vaikutuksia ja jotain muuta höpinää mitä mieleen tulee viimekerrasta:
Negatiiviset
- Lisääntynyt syljeneritys (Tekis mieli vaan syljeskellä jatkuvasti, vastakohta opiaattien suunkuivumiselle Ratkaisuna tähän vois olla ehkä pilven poltto joka myös suuta jonkunverran kuivattaa).
- Kiireinen olo (Jotain pitäis tehdä, johonkin pitäis päästä, jotain nähdä, etsiä, tuntea.. Yritin olla ajattelematta kiirettä ja rentoutua jonka seurauksena tuli päänsärky!!)
- Vitutus (Tuli seurauksena päänsäryn yhteydessä ja tajusin et olis sittenkin pitänyt olla KIIREINEN, vitutti siis pysähtyä, älkää siis pysähtykö ennenkuin voimat on ihan finaalissa. Salviaa ei ehkä pitäis polttaa pirteänä vaan väsyneenä, mutta.. SE PIRISTÄÄ, salvia ei ole psykedeeli vaan stimulantti, ehkä psykestimulantti.. tai anti-opastimulantti.. Joo anti-opastin-mulantti.. eikun dissostimulantti?!?
Neutraalit
- Kolahdus (Tulee olo "Jes, tää tekee jotain päässä ja en olekkaan selvinpäin enää, MUHAhAhAaA!! Virhe jonka täs voi tehdä, on ruveta kelaan mitä multilevelsupermoves:ei mun päällä olis nyt tarjolla --> seurauksena ylläolevat negatiiviset vaikutukset.)
- Lievittynyt kivuntunne (Aika mieto, tulee mieleen valvomalla saavutettava raajojen tunnottomuus joka antaa välillä kivuliaita iskuja, tuntuu kuin ei olis muutakuin luuta ja hermoja. Voi tulla myös satunnaisesti nukkumalla jos sattuu olemaan huono aamu ja kompuroit ihan vitusti, niin saatat huomata vastaavia fiiliksiä.)
- Nälkä (Ehkä osaksi syljenerityksestä johtuvaa, jotain pitäis saada suuhun syljen päälle ettei tarvis räkiä (ai? se olikin vaan kiirettä kun luuli stopanneensa kiirehtimisen
. Mieli on aika ovela huijari tai mikä nyt vaan onkaan.)
Positiiviset
- Vaikutusten poistuminen (Kyllä, tällä kertaa tätä. Pystyi taas pikkuhiljaa ajattelemaan suhteettoman normaalisti.)
Yhteenvetoa ja opittua:
- Pitää olla selvinpäin! Psykoosideelit ja vastaavat on tarkoitettu siihen kun menee tosipaskasti kuten on vaikkapa pysähtynyt paikalleen, silloin ottamalla sienen saattaa saada taas elämään vauhtia. Itse oon hiljattain (toistaseksi) päässyt radalta poies ja huomaan et se kutsuu kovin, mut salvia palautti mieleen et sekavuus tai sillä pakeneminen (pakeneminen yleensäkkin) on syvältä.
- Eläkää, nyt on kiire! Onko sillä väliä? Kyllä kiireeseenkin on omat välinsä sisällytetty! Väleissä voi piillä taukoja muttei niihin parane syvemmin syventyä, kuten ei kiireeseenkään. :idea:
Salvia on edelleen loistava mauste, nyt meen tekeen pizzaa!
Negatiiviset
- Lisääntynyt syljeneritys (Tekis mieli vaan syljeskellä jatkuvasti, vastakohta opiaattien suunkuivumiselle Ratkaisuna tähän vois olla ehkä pilven poltto joka myös suuta jonkunverran kuivattaa).
- Kiireinen olo (Jotain pitäis tehdä, johonkin pitäis päästä, jotain nähdä, etsiä, tuntea.. Yritin olla ajattelematta kiirettä ja rentoutua jonka seurauksena tuli päänsärky!!)
- Vitutus (Tuli seurauksena päänsäryn yhteydessä ja tajusin et olis sittenkin pitänyt olla KIIREINEN, vitutti siis pysähtyä, älkää siis pysähtykö ennenkuin voimat on ihan finaalissa. Salviaa ei ehkä pitäis polttaa pirteänä vaan väsyneenä, mutta.. SE PIRISTÄÄ, salvia ei ole psykedeeli vaan stimulantti, ehkä psykestimulantti.. tai anti-opastimulantti.. Joo anti-opastin-mulantti.. eikun dissostimulantti?!?
Neutraalit
- Kolahdus (Tulee olo "Jes, tää tekee jotain päässä ja en olekkaan selvinpäin enää, MUHAhAhAaA!! Virhe jonka täs voi tehdä, on ruveta kelaan mitä multilevelsupermoves:ei mun päällä olis nyt tarjolla --> seurauksena ylläolevat negatiiviset vaikutukset.)
- Lievittynyt kivuntunne (Aika mieto, tulee mieleen valvomalla saavutettava raajojen tunnottomuus joka antaa välillä kivuliaita iskuja, tuntuu kuin ei olis muutakuin luuta ja hermoja. Voi tulla myös satunnaisesti nukkumalla jos sattuu olemaan huono aamu ja kompuroit ihan vitusti, niin saatat huomata vastaavia fiiliksiä.)
- Nälkä (Ehkä osaksi syljenerityksestä johtuvaa, jotain pitäis saada suuhun syljen päälle ettei tarvis räkiä (ai? se olikin vaan kiirettä kun luuli stopanneensa kiirehtimisen
Positiiviset
- Vaikutusten poistuminen (Kyllä, tällä kertaa tätä. Pystyi taas pikkuhiljaa ajattelemaan suhteettoman normaalisti.)
Yhteenvetoa ja opittua:
- Pitää olla selvinpäin! Psykoosideelit ja vastaavat on tarkoitettu siihen kun menee tosipaskasti kuten on vaikkapa pysähtynyt paikalleen, silloin ottamalla sienen saattaa saada taas elämään vauhtia. Itse oon hiljattain (toistaseksi) päässyt radalta poies ja huomaan et se kutsuu kovin, mut salvia palautti mieleen et sekavuus tai sillä pakeneminen (pakeneminen yleensäkkin) on syvältä.
- Eläkää, nyt on kiire! Onko sillä väliä? Kyllä kiireeseenkin on omat välinsä sisällytetty! Väleissä voi piillä taukoja muttei niihin parane syvemmin syventyä, kuten ei kiireeseenkään. :idea:
Salvia on edelleen loistava mauste, nyt meen tekeen pizzaa!
-
SAWANISTI
- Apteekki
Luin oman tekstin ja se tuntu tosi rumalta ja inhottavalta. APUA APUA! Mä tarviin jonkun mun pään ulkopuolista terapiaa!! Mä haluun puhuu ihmiselle ketä yrittäs ymmärtää tai ei koittas vaan olis ees vähän mukana eli AITO, ei tekopyhä tai vastaava! SALLY YRITTÄÄ SAADA MUSTA IHMISEN!
-
dredi
- LD50
Selitä?Psykoosideelit ja vastaavat on tarkoitettu siihen kun menee tosipaskasti
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
mauseri
- LD50
Tän mäkin tahdon kuulla..dredi wrote:Selitä?Psykoosideelit ja vastaavat on tarkoitettu siihen kun menee tosipaskasti
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
SAWANISTI
- Apteekki
Tarkoitettu, on vähän liian vahvasti sanottu, mutta ainakin omalla kohdallani kun mietin takapakkia, suuriltaosin psykedeelien ottamiseeni on kuitenkin ollut jokin "solmu" päässä, olen huomaamattani ajautunut tosi huonolle tielle (jälkikäteen ajateltuna) tai juuri pysähtynyt (masentunut). Puhun sellasista asioista mistä on vaikee irrottautua puhumalla, dokaamallamauser1911 wrote:Tän mäkin tahdon kuulla..dredi wrote:Selitä?Psykoosideelit ja vastaavat on tarkoitettu siihen kun menee tosipaskasti
Mieli kyllä piilottelee mielellään kaiken negatiivisen ja koittaa vääntää harhoistakin totuuden siellä jossain onkaloissaan, mut kuitenkaan se ei tunnu kestävän niitä juttuja, kuoppia mitä se ite kaivaa. Mielii on pakko olla ihan sikana. Minähän sitä mieltä/mieliä kannan, mutta sitä on vaikea yrittää ratkoa jossei vaan sulaudu kaaokseen ja totea et ei järjestelmällisyydessä oo mitään järkee. Pitää hyväksyy et se kaaos on se järjestys
Vastasin myös omiin kysymyksiini näin aamutuimaan. Toivottavasti saitte täytettyä edes yhtään vastauspäätettänne.
-
SAWANISTI
- Apteekki
Ehkä sitä kuitenkin huomaa aina jokatapaukses olleensa jotenkin vajaa tai heikoilla kun ottaa psykeäSamaNisti wrote:...omalla kohdallani kun mietin takapakkia, suuriltaosin psykedeelien ottamiseeni on kuitenkin ollut jokin "solmu" päässä, olen huomaamattani ajautunut tosi huonolle tielle (jälkikäteen ajateltuna) tai juuri pysähtynyt (masentunut).
-
mydriasis
- Karvakuono
Pitkän odotuksen jälkeen pääsin tutkimaan tätä ko. yrttii 15x extractina. Aikalailla elämään ohjeita antava matka heh. Mukava toi Sally vaikka yritti vähä piiskaa antaakki 
Kaikki ei aine mee niinku elokuvissa.
-
scoff
- Psykonautti
Kerropa joutessasi, kuinka suuren annokset otit (samaa kertalukua löytyy itseltäkin) ja mille trippiasteikolle pääsit.mydriasis wrote:Pitkän odotuksen jälkeen pääsin tutkimaan tätä ko. yrttii 15x extractina. Aikalailla elämään ohjeita antava matka heh. Mukava toi Sally vaikka yritti vähä piiskaa antaakki
-
Dexma
- Moderator
Kerro tuosta enemmänmydriasis wrote:Aikalailla elämään ohjeita antava matka heh.
-
mydriasis
- Karvakuono
scoff wrote:Kerropa joutessasi, kuinka suuren annokset otit (samaa kertalukua löytyy itseltäkin) ja mille trippiasteikolle pääsit.mydriasis wrote:Pitkän odotuksen jälkeen pääsin tutkimaan tätä ko. yrttii 15x extractina. Aikalailla elämään ohjeita antava matka heh. Mukava toi Sally vaikka yritti vähä piiskaa antaakki
poltin 0.1g. trippiasteikoista en tiedä, mutta ''järisyttävin'' kokemus ikinä. ois varmasti vähemmälläkin pärjänny
-
mydriasis
- Karvakuono
Dexma wrote:Kerro tuosta enemmänmydriasis wrote:Aikalailla elämään ohjeita antava matka heh.
Joku seinä jossai avaruudessa kerto mulle miten elää. Se seinä koostu ajatuksista, jotka yksitellen tuli minun päähän käsiteltäväksi ja ajatuksia oli päihteistä, ihmissuhteista ja aivan kaikesta. Sitten vissiinki tää Sally alko vetämään minua seinää pitkin ja se tuntu todella hyvältä vaikkakin äärettömältä, seinä siis.
No tolleen jotenki se meni. Tänään uusiks!
-
Dexma
- Moderator
Mydrisiaksen tarina kuulostaa niin sallymaiselta 
-
Aukikco
- OD
Hyväksyntä, hyväksyntä, hyväksyntä,SamaNisti wrote:Luin oman tekstin ja se tuntu tosi rumalta ja inhottavalta. APUA APUA! Mä tarviin jonkun mun pään ulkopuolista terapiaa!! Mä haluun puhuu ihmiselle ketä yrittäs ymmärtää tai ei koittas vaan olis ees vähän mukana eli AITO, ei tekopyhä tai vastaava! SALLY YRITTÄÄ SAADA MUSTA IHMISEN!
hyväksyntä,
hyväksyntä.
-
Valaistunut
- Psykonautti
Olisi tässä lähipäivinä tarkoitus popsia lehtiä. Lehdet ovat kuivattuja ja niitä olisi tarkoitus liottaa ennen pureskelua. Mitä suosittelette määräksi (kuinka monta lehteä kannattaa pureskella)? Ja minkä lämpöisessä vedessä noita olisi hyvä liottaa, ja kuinka kauan, että niistä saisi ns. pureskelukelpoisia?
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
-
Ahab
En oo jaksanut seurata tätä keskustelua mutta tulin kertomaan että kaveri lähetti uudesta seelannista viestiä että siellä myydään kioskilla salvia extractia kuin karkkia. Hyvä meininki!
-
dredi
- LD50
Toi uuden seelannin huumekulttuuri on muutenkin ihan älytön...
Siis mun mielestä ihan helvetin huono juttu. Salvia d ei tosiaan kuulu kioskin hyllylle...
Siis mun mielestä ihan helvetin huono juttu. Salvia d ei tosiaan kuulu kioskin hyllylle...
-
slack1
- Psykonautti
Eikös tuo nyt muutenkin ole laillista 98% maailman valtioista??? Toisaalta erikoista, koska eikös tuolla uudessa-seelannissa ole aika tiukka huumepolitiikka?
-
dredi
- LD50
Njaa, jenkeissähän se kiellettiin just... Suomessa lääkelistalla.
-
slack1
- Psykonautti
Itse olen saanut käsitykset et toi on jenkeissä tyyliin kahdeksassa osavaltiossa laitonta, mutta lopuissa on iha laillista. Tuo suomen lääkeainelista on kyl yks suuri vitsi...
-
scoff
- Psykonautti
Jos polttaa extractia iiisosta bongista, jossa on tilaa savulle useamman keuhkollisen verran, niin käykö Salvinoriinille hassuja, jos sen antaa olla savuna bongin sisällä, kun pitää keuhkoissaan imettyjä savuja?
-
Ahab
Pistin pureskelulle oman ketjunsa kun tuntuu että ilmiö etenee omaksi keskustelukseen
viewtopic.php?f=8&t=2374
viewtopic.php?f=8&t=2374
-
forum
- Tuppisuu
Olisko jotain apua tunnistamiseen, olisin ostamassa 20x standardized muutaman gramman ihan täältä Suomesta.
Jotain tunnusmerkkejä, vaikkapa haju tai ulkonäkö?
-
surly
- Lepakko

Hajusta en ole varma kun ne mitä on ite polttanu on aina ollu jotain hajustettuja. Netistä sitä nyt kannattaa tilata kuitenkin.
Ja oli mun muistaakseni kans paljon tummempaa ja hienompaa kun tossa kuvassa, mutta se varmaan riippuu kauppiaasta.
Times are tough, huh, bud?
-
filtteri
- Karvakuono
forum wrote:Olisko jotain apua tunnistamiseen, olisin ostamassa 20x standardized muutaman gramman ihan täältä Suomesta.
Lisätään nyt vielä että minun mielestä haisee ihan homeelle ainakin kuivattu lehti, extractit ei ehkä niinkään.
-
Uke
- LD50
Vai onko ollu vaan homeinen erä sulla? Hauskaa, jos tosiaan aina haisee homeelle.filtteri wrote:forum wrote:Olisko jotain apua tunnistamiseen, olisin ostamassa 20x standardized muutaman gramman ihan täältä Suomesta.
Lisätään nyt vielä että minun mielestä haisee ihan homeelle ainakin kuivattu lehti, extractit ei ehkä niinkään.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
filtteri
- Karvakuono
Uke wrote:Vai onko ollu vaan homeinen erä sulla? Hauskaa, jos tosiaan aina haisee homeelle.filtteri wrote:forum wrote:Olisko jotain apua tunnistamiseen, olisin ostamassa 20x standardized muutaman gramman ihan täältä Suomesta.
Jaa a, voihan se niinkin olla