Itse aattelin lähteä Provinssirockiin katsomaan Editorsia ja Nick Cave & the Bad Seedsiä, koska muutama vuosi takaperin jäi Caven keikka väliin koska olin tuolloin alaikäinen. Ja Editorshan nyt on aivan ihastuttava vaihtoehtobändi.
Konemetsä on taas semmonen mikä on joka vuosi aivan ehdoton (tullut melkein perinne), että siis tänäkin vuonna sinne. Varmaan on joku vaulttilainenkin saattanut nähdä mut siellä.. Hyviä artisteja on muuten tulossa, ootteko nää käynyt jo katsomassa?
Faces ja flow festivaalit ovat harkintalistalla. Enemmän himottaisi lähteä road tripille johonkin pohjoiseen teltan ja avovaimon kanssa, tai sitten eurooppaan, jos rahatilanne antaa periksi. Saapa nähdä löytyykö kesäksi jotain hommia joilla voisi tienata vähän ylimääräistä. Jotain paikallisia reggaekekkereitä olisi tarjolla myös, mutta eiintyjät eivät ainakaan vielä ole kovin vakuuttavia.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
harkinnan alla on tuo konemetsä, jos kavereita lähtee niin vois mennä.
ämyrock, niinkuin joka vuosi.
sit mua koitetaan kovasti houkutella tonne puntalaan, nihkeetä vaan kun ei tiedä mitään esiintyjiä, eikä punk oo niin lähellä sydäntä. mut kai siellä ihan hyvä meininki on..
ozoraankin harkitsin lähteväni, mutta rahallisista syistä päätin tyytyä lokakuun lopussa shponglen liveen lontoossa. ei huono sekään
onks ketää vaulttilaisia tonne harkinnu lähtevänsä ?
FLOW ehdottomasti, taitaa jäädä ainoaksi festariksi tänä vuonna, ellei jotain todella kummallista tapahdu. Ei jaksa mitään telttailua tai tajutonta känniörveltämistä.
Flowssa on sitäpaitsi mahtava tunnelma verrattuna moniin landella järjestettäviin festareihin, johtuen musiikista ja sijainnista.
-94 vuodesta -98 vuoteen tuli festareita kierrettyä.. sit tuli umpinarkomaanian vuoro, eikä muu kuin piikki enää kiinnostanut.. nykyään ei tunnu pääsevän enää ees kämpästä ulos.. eli jatkan erakointia ja matkustelua kämpillä
mauser1911 wrote:-94 vuodesta -98 vuoteen tuli festareita kierrettyä.. sit tuli umpinarkomaanian vuoro, eikä muu kuin piikki enää kiinnostanut.. nykyään ei tunnu pääsevän enää ees kämpästä ulos.. eli jatkan erakointia ja matkustelua kämpillä
Pitäiskö meidän mauser lähtee festareille? Bluessia ja sen sellasta katseleen...?