Ok, alotan nyt ite.
Elikkä, en oo ite koskaan havainnut tämmöisiä ilmiöitä, kerran pienempänä näin jtn hämärä perästä mutta se osoittautui säähavaintopalloksi.
Nyt aivan hiljattain olin(sanotaan vaikka Pekan kanssa)tutustumassa myllypuron "metsiin & kalliohin" yö aikaan.
jonkin aikaa istuskeltuamme kalliolla ihailemassa taivasta ja keskustelemassa ufoista ja luonnon voimista yms, havaitsin aivan selkeästi kuinka taivaalle ilmestyi pitkä, noin 20 metrinen valo. se oli hyvin kirkas kärjestään joka oli pyöreä, siitä se hyvin hillitysti oheni perääpäin. haukoin henkeäni ja nousin ylös, osoitin sitä sormellani ja siinä samassa se hävisi pienen välähdyksen saattelemana. pekkakin myönsi nähneensä sen ja myhäili omiaan, kertoi nähneensä vastaavia ennenkin ja piti niitä merkkeinä jostain korkeammalta,aina kun hän on miettinyt että onks täs mitään järkeä ja et mitä ihmiset oikeen tekee tääl, siis aina kun hänen "uskonsa" on horjunut hän on nähnyt tämmöisiä ilmiöitä taivaalla.
itse olen aika vakuuttunut että se oli jonkinlainen "rakennelma", koska se hohti metallisena...
Oli mikä oli, se ainakin antoi lisää täytettä jo valmiiksi ylikuormitetulle päälleni
the truth is out there!