Mä haluun oikeesti raamattu kouluunn. Oon halunnu jo vuosia. Mut, tuntuu etten mä voi mennä sinne, ku tuntuu niin syntiseltä olo. Ja miten mä siel pärjään jos pitää vetää subua joka päivä.
Onko muilla tällaisia uskon asioita mielen päällä, vai pidättekö ihan "huuha" hommana?!?
Raamattu koulu
-
Siva
- Kameleontti
Re: Raamattu koulu
Ei olisi mun juttu tuo koulu.
Papereissa taidan olla ateisti, mutta periaatteessa agnostikko. En tykkää väittää minkään uskonnon olevan oikeassa, mielestäni jokaisella uskonnolla on kuitenkin "hyvä tarkoitus" ja kaikki ovat varmaan osittain oikeassa. Sitäpaitsi uskon itse sielunvaellukseen, karmaan, luonnon kunnioittamiseen, blaablaa.. - olen itse siis 'poiminut' uskojani sieltä täältä.
Papereissa taidan olla ateisti, mutta periaatteessa agnostikko. En tykkää väittää minkään uskonnon olevan oikeassa, mielestäni jokaisella uskonnolla on kuitenkin "hyvä tarkoitus" ja kaikki ovat varmaan osittain oikeassa. Sitäpaitsi uskon itse sielunvaellukseen, karmaan, luonnon kunnioittamiseen, blaablaa.. - olen itse siis 'poiminut' uskojani sieltä täältä.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
-
Uke
- LD50
Anteeksi OT: (harrastan tätä näköjään tosi paljon nykysin
), mutta en saanu oikein selville. Mikä on ateistin ja agnostikon ero?

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
aphos
- Kameleontti
Ateisti ei usko Jumalaan, angostikko ei tiedä mitä uskoo..Uke wrote:Anteeksi OT: (harrastan tätä näköjään tosi paljon nykysin), mutta en saanu oikein selville. Mikä on ateistin ja agnostikon ero?
-
Siva
- Kameleontti
Eikä siis poissulje mitään uskontoja ja sano että 'toi on väärä, tää on oikee'!aphos wrote:Ateisti ei usko Jumalaan, angostikko ei tiedä mitä uskoo..Uke wrote:Anteeksi OT: (harrastan tätä näköjään tosi paljon nykysin), mutta en saanu oikein selville. Mikä on ateistin ja agnostikon ero?
-> http://fi.wikipedia.org/wiki/Agnostisismi
I'm maybe bad
-
scoff
- Psykonautti
Niin, tai sitten voi olla uskonnoton, kuten minä, ja sanoa, että tuollainen on ajanhukkaa.