Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Timp3
Kameleontti

Re: Oksikodoni

Post by Timp3 »

20mg nollatoleilla, klikattuna ja IV toimii itellä ainakin mainiosti! Tuli joskus viimevuonna testattua.

Tuntuu vaan olevan OC aika tiukassa täälläpäin. Ja jos onkin niin helvetin kallista!
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
tRip
Moderator

Post by tRip »

kyl se 10mg perus code-toleransseillakin toimi jo ihan hyvin. OxyNormia siis.

Toimii muuten ihan eritavalla nokitettuna kuin mahaan otettuna. Ei paremmin, mutta intensiivisemmin.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

platon wrote:Ite oon tässä 1/2 vuotta enimmäkseen opioideista buprea nykiny ja nyt sain pitkästä aikaa kontteja käsiini.. voin sanoa että elämäni virheen tein. Ennen niin mukavasti pelittänyt oksikodoni ei toiminut kyseisellä kerralla kun 40mg annoksella ja kunnon olot vasta sain kun vedin vielä 1-2mg subua.. Ja pahimmat jälkimainingit siinä 2-3 päivän päästä kun hiki virtas, silmät ja nenä falskas yms. kivut, säryt ja painajaiset :cry: Tänään piti puolikas hoitaa pahimpiin oloihin.. Nyt pitäs jotenki pari päivää yrittää sitkua niin saa bentsoja. Vitun koukuttavaa. Mutta kukin taaplaa tavallaan..
Ihan tuollainen 2mg+ Buprea päivässä nostaa tolen aika korkealle kaikkiin Opiodeihin. Sitten se tuppaa vielä blokkaamaan muiden Opiodien vaikutusta ainakin 3 vuorokautta edellisestä annoksesta.
Ram1t

Post by Ram1t »

Onko kaikki suomen Oxycontit semmosia missä on vaha matrix? Tai siis missä ei oo vahautvaa ainesta? Niinku esim. jenkkilässä (melkein) kaikissa korvaavissa oxyconteissä on sellanen? Paitsi tietenki siinä Purdue Pahrman ja ABG:n mutta se tais lopettaa...
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

En mä ainakaan ole nähnyt kun noita Purduen valmistamia pyöreitä, jossa OC toisella puolella ja numeroina vahvuus toisella. On noissakin jotain vahantyylistä valmistusainetta, mutta ne ei kyllä mene klimpiksi ja murskaantuu hyvin jauhoksi.

Korvaavista en tiedä.

Oksikodonia saa kyllä Oxynorm nimellä nopeaaikutteisenakin ja sairaalakäytössä tietysti Oxanest injektioliuoksena.
dredi
LD50

Post by dredi »

Contit on helppo kyhätä vedoiksi joka tapauksessa. Kannataa kyllä filtteröidä hyvin.

Tärkeintä niitä kyhätessä on ottaa se värillinen kalvo pois niistä napeista. Steriililapulla lähtee hyvin. Jos ei sitä tee niin sit menee mönjäks...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Joo tosiaan, ne eriväriset vahakuoret tosiaan kannattaa pyyhkiä tai raaputtaa pois. Ne on just jotain vahaa tai sen tapaista tavaraa. Valkoinen pilleriosa kuoren alta menee nätisti jauhoksi.

En huomannut sanoa tota kuorijuttua, kun harvoim tulee noita otettua ja ite oon yleensä vaan pureskellut tabletit kunnolla jauhoksi suussa kuoren kanssa ja lopuksi niellaissut. Ei ole tullut värkkäiltyä muulla tavalla otettavaksi pitkiin aikoihin.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Contit on mielestäni ihan siinä depottiudessaan mainio koko päivän pöhinä.
10mg depottina vastaa ehkä 200mg tramalia fiilikseltään.. mut on ne kontit aika hiton petollisen herkkua :razz:
Keep it unreal.

peltsi
OD

Post by peltsi »

Mulla leikattiin joskus penskana jalka ja sen jälkeen annettiin oksanestiä kipuun..no eihän ne pari piikkiä mitään auttanut ja pyysin kokoajan lisää...kolme kertaa lääkärit sano et ei pysty enää antaa ja silti loppupeleissä aina antoi ja viimesen piikin jälkeen oli kyllä niin taivaissa että ei paremmasta väliä. Ois kiva jos tulis joskus vaikka contteja vastaan niin vois testaa et saako niistä yhtä euforiset meininksit.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Kannattaa tosissaan olla varovainen ton oksikodonin kanssa! Itsellä mopo lähti totaalisesti käsistä ja vasta pari päivää sitten sain itseni kuiville puolen vuoden käytön jälkeen. Silti tekisi mieli saada lisää oksikodonia, mutta näyttää aika mahdottomalta.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Oxy on tosiaan hyvin petollisen himoittavan ja koukuttavaa..
'Lääkeheroiinia' kenties jopa.. paitsi heroiini kait on se kunkku tai jotai.. ainakin se maine mikä sillä on.
Keep it unreal.

lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

Tämä on erittäin koukuttavaa nykyää annos 2x20mg conttii aamu-ilta ja 3x10mg oxynormei pv! Helvettiä koska hain noi ihan kipuun, mutta kai mä nyt tiesin mitä se on ja mikä päihdearvo tolla on, meinasin sanoo "tolla paskalla" mut sitä se ei ole! Se on erinomainen kipulääke oxycontti muodossa mutta "vituttaa: vedetääs pari normii nokkii ja parit nassuu" (nousut ja toiset hetken päästä)! Ongelma on ollut se että, tämä on minulle nimen omaan pääasiassa lääke ei huume mutta no ku kavereita sattuu näkee niin esim. mutta nykyään pitää vetää se levy normei eli 140mg ja yleensä siihe code bentso sirkka boostit ja ihan suun tai sitten nenän kautta korkeentaa menee et saa toimii äkkii! Niinkuin sanoin ongelma on se että, lääke ja respat sitten kun "annos ei riitä" tai oikeesti ei riitä edes kipuun niin lisää saa ei oo ongelma et ei tarttenu piikkien kans leikkii, kun kaikki muut paitsi hatsin saa apteekista ja no lsd ei oo enää lääke jne.. deelit mistä dikkailen!

Mutta perkele nyt loppu! Tramalilla ja panacodilla pääsee eroon sen tiedän! Asia olisi eri jos jonku piikkien kans olisin leikkiny no onneksi en ole sen tyyppinen ihminen! 20mg kielen alla ja sirkkaa vielä niin ehkä saa unta ehkä ei.

Mutta en kehoita ketään testaamaan tai millään tavalla yllytä 5mg domed= metadoni ja jopa 10-20mg oxynormii pelkästään on jo aika wouuu oraalisesti plus siihen ihan joku 300mg codee ja etyylimorfiinii 125mg anto vuosiin sellaset "nuokut"(en meinaa mtn nisti nuokkui ns et kuola valuu ja säpsähdellään) mistä pidin et oli niin hyvä olla et kaikki aivan sama, minusta jos mopoista haluu nauttia niin miks vitus pitää olla puol unessa? Niin kun just nää jotka ei tajuu mitään opioidien laatu erojen päälle "bupre on parempaa siitä saa kunnon nuokut ja halvempaa" haha en naura päin naamaa mutta vituttaa kuunnella sellasia ressukoita!

Kukaan ei minun mielestäni voi sanoa että, ei oksikodoni toimi no joo se on pirtee puolsynteettinen morfiini! Elikä kun (väärinkäytätte jota en suosittele 3pv ja naks nalkki), niin otatte istukaa alas ja antakaa aikaa ittellenne jos et hyväksy toimivuutta älä vedä väkisin koska voi olla naama sininen jossai välissä!!!

Ajattelin postaa vikan kerran tähän topickii et nyt kiitti ja riitti kiitos! 5mg annoksesta nousi 8-9kk annos 70mg et hyvä lääke! Joutuu nyt tramalilla niitä kipuja lievittää minkä ne nyt sitten lievittyy.

Sen verran kovat on kivut välillä että, jemmassa on oltava jtn vahvempaa ku nää leikki mopot tai oxy! :)
wtf
Madi
Psykonautti

Post by Madi »

Kaveri toi mummonsa jäämistöistä näitä on kyl kivoi droppeja. Vähän ois viä jälellä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Puhut kyl asiaa lanttu..

Kolmen päivän Contti-kuurin, 60-80mg päivässä, jälkeen oli melkoisen nihkeät olot muutama päivä, vaikka tramalilla sitä korjailinkin.

Paras opioidi mielestäni. Nimenomaan stimulatiivista ja hyväntuulista, mutta jos asettuu hetkeksi mukavasti makuulle alkaa vajota pehmoiseen pumpuliin. En kovin pidä nuokkuilusta, mutta oksikodoni on siihen ihan täydellistä :razz: ..täydellistä on myös puuhailla Conteissa <3

Normit vielä enemmän päihdettä..

Suosittelen olemaan varovainen tän aineen kanssa. Uskoisin reflojen olevan aika karmivat yli kolmen päivän käytön jälkeen.
Kaverini kanssa päädyimme että 2 päivää olisi maksimi mitä kannattaa ottaa putkeen, jonka jälkeen vähintään parin päivän tauko.
Harvan mieli vaan kestää.. :roll: .. taisiis malttaa... olla ottamatta kun sitä on...

Itse nautin sitä niin paljon kuin sitä on, mutta korkeintaan 3 päivän kuureja.. Enkä övereitäkään ole onnistunut vetämään.
Sen jälkeen olen pitkään tyytyväinen ilman sitä.. Oksikodoniii
Keep it unreal.

Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Oon ehkä idiootein ikinä: oli tsemit saada kontteja, ja tyhmänä menin niitä ostamaan. Nyt oon pari viikkoa niitä ottanut ja jeesaa kyllä, mut vituttaa se, että oli pakko niitä ottaa. Heikko mieli. Miten muuten kontit ja esim. xanor? tenoxien kanssa oon ottanut, ja siitä seuraa muutaman tunnin uni, ja jos satun välillä heräämään, niin pieni muistikatkos aina..
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Vahvempien eikä myöskään lievempien opiaattien kanssa ei kannata bentsoja popsia, se ei olle kovinkaan turvallista touhua, saattaa pahimmassa tapauksessa seurata viikatemies. Tosin riippuu käyttäjän tottumuksista ja teleransseista , mutta varotus näin yleisesti.
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

kiitos kissankorva vastauksesta!

Metsästän tässä itselleni jotain bentsoa ahdistukseen, jota voisi konttien kanssa käyttää.. Tenoxia siis olen käyttänyt nukahtamiseen, toiminut aika hyvin. Nykyinen lääkäri vain suhtautuu bentsoihin todella kielteisesti, joten pitäisi jonnekin muualle mennä, mutta pitäisi tietää mitä pyytää.

Kontteihin olen hyvin tyytyväinen, enkä niistä luovu, ellei jossain vaiheessa ole pakko.
tRip
Moderator

Post by tRip »

desoxy wrote:
tRibh wrote:Uskoisin reflojen olevan aika karmivat yli kolmen päivän käytön jälkeen.
viikossa ei vielä tullut mitään huomattavaa.
Hmm.. Sithän tän ei pitäisi olla kovinkaan addiktoivampaa kuin tramali..
Missähän mahtanee menä psyykkisen ja fyysisen koukun raja..

Reflat tuntuu usein olevan peilikuva aineen itse vaikutuksesta.
Keep it unreal.

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Jarru kun jarru, niin kyl siinä menee yleensä sellainen ~2-3 viikkoa yhtäjaksoista käyttöä, ennen kuin tulee fyysisisiä vieroitusoireita, ellei ole sitten ennen ollut opiodiriippuvainen. Vanhoille käyttäjille voi tulla jo jonkun alle viikon käytön jälkeen. Psyykkiset voi toki muodostua nopeasti.
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Välillä on refloja tullut n. 5 päivän käytön jälkeen, välillä on voinut pidempään vetää putkeen. Esim. panacodeja voin vetää useamman viikon.. Buprea vedin tossa kesällä 3 viikkoa joka päivä, ja pystyin sen lopettamaan seinään ilman refloja, mikä oli outoa.
tRip
Moderator

Post by tRip »

eNZYMe wrote:Vanhoille käyttäjille voi tulla jo jonkun alle viikon käytön jälkeen.
Itsellä juurikin tuntuu nykysin reflat tulevan jo melko pienelläkin käytöllä:/
Keep it unreal.

catha
Psykonautti

Post by catha »

Omalla kohdallani voin todeta ettei enää mulle tätä. Oli nimittäin hieman liian täydellinen se sen tuottama olo ja oli myös aivan liian koukuttavaa mulle. Eli kaikin puolin varma riippuvuus, jos tähän enää kosken.

Omalla kokemuksellani siis näin.
Olo oli aivan täydellinen. Ei mitään huolta mistään, mikään ei stressannut sekä euforiat lähenteli hetkellisesti jo orgasmia. Käytin siis nasaalisesti ensimmäisenä iltana 10mg ja toisena iltana 3mg + 30mg oksatsepaamia ja parit snapsit vodkaa. Luonnollisesti myös hieman savuja molempina iltoina.

Mutta sitten olo tuon kahden ilta käytön jälkeisenä päivänä oli aivan kauhea. Paleli älyttömästi, heikotti ja oli jonkin asteista pahoinvointia. Lisäksi lihaksia särki jonkin verran. Eli fyysiset oireet eivät pärjänneet vielä yhden ryyppy illan krapulalle. Mutta psyykkisesti olin aivan hajalla. Kaikki mahdollinen suoraan sanottuna vitutti armottomasti ja tuntui kuin aivot olisivat nyrjähtäneet paikoiltaan.
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Oon tässä kelannut sellaista, et kun oon lopettanut rännäämisen ja nokkaankin vedän vähemmän, niin miten saisin kokonaisista konteista maksimaalisen hyödyn? Nyt en edes kunnolla huomaa, kun alkaa vaikuttaa ja tarkoitus olisi, että saisin nokittamisenkin lopetettua.. Kandee varmaan olla aina syömättä pari tuntia ennen ottoa ja millä buustata? Siis tyyliin laillisella tavaralla, yritän päästä lailliselle pohjalle..
Mangusti

Post by Mangusti »

Väsää siitä snapsi (töötit mutta oraalisesti) nesteenä kun pitäisi toimia nopeammin
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

goofy wrote:Oon tässä kelannut sellaista, et kun oon lopettanut rännäämisen ja nokkaankin vedän vähemmän, niin miten saisin kokonaisista konteista maksimaalisen hyödyn? Nyt en edes kunnolla huomaa, kun alkaa vaikuttaa ja tarkoitus olisi, että saisin nokittamisenkin lopetettua.. Kandee varmaan olla aina syömättä pari tuntia ennen ottoa ja millä buustata? Siis tyyliin laillisella tavaralla, yritän päästä lailliselle pohjalle..

Kokanaisena syötynä toimii depot tyylillä. Jos olet tottunut rännäämään tai nokittamaan ja toleranssiakin on, niin tuskin edes kunnolla huomaat kokonaisten nappien vaikutusta. Täytyy rikkoa se pillerin rakenne, jos haluaa nopeat nousut ja kunnon vaikutukset.

Pureskele/imeskele pillereitä pari minuuttia suussa ennen nielaisemista. Niin, että hajoaa jauhoksi ja liukenee kokonaan.

Vaihtoehto murskaa pillerit huolella ja liuota ajan kanssa pieneen määrään nestettä. Esim. veteen, jossa seassa vähän jotain hapanta. Vaikka sitruunahappoa tai jotain vastaavaa.

Ei kannata mitään täyttä ateriaa syödä, mutta pieni määrä rasvaista naposteltavaa ennen oksikodonin nauttimista parantaa hyötyosuutta.
dredi
LD50

Post by dredi »

Liota alkoholiin ja spruuttaa kielen alle. Hyvin tehokasta.

Toinen vaihtoehto on anaali, joka on vielä tehokkaampi, mutta tähän ei kannata hirveän vahvaa alkoholia käyttää... ;)
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Anaaliin tai kielenalle on nousuiltaan ja hyötyosuudeltaan melko lähellä nokitusta. Kielenalla liouttamista vois sanoa välimuodoksi nokituksen ja syömisen välillä. Osa tulee nieltyä vahingossakin ja osa imeytyy kielenalta.

Paras nauttimistapa riippuu ihan siitä, että haluatko vahvoja nousuja vai pitkää, tasaista vaikutusaikaa. Ihan suunkautta on kuitenkin hyötyosuus paras IV:n jälkeen. Ei niin selkeät nousut, mut jos ottaa ihan vähän enemmän kuin nokittamalla (1/3-1/2 enemmän), niin vaikutus kestää ainakin 2 kertaa yhtä kauan ja vähintään yhtä vahvana. Mukavan tasainen huippuvaikutus noin. Ainakin meitsin suosikki tapa ottaa oksikodonia nykyään.
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Anaaliin en kyllä työnnä, siinä menee raja :roll:

Mut siis haluisin mahdollisimman pitkän vaikutusajan, kun i.v ja nokituskäytössä nousut on hyvät, mut lasku tulee nopeesti ja tolet kasvaa liikaa -> loppuu tabut kesken. Meni hyvin noiden kanssa niin kauan kuin vedin vaan kokonaisena, mut nyt on muutaman viikon aikana taas mennyt liikaa noita..

Niin ja kiitos taas tehokkaasta toiminnasta: vastaukset oli asiallisia ja tuli nopeasti! :)
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Eipä mitään. Laita viestiä miten toimi.
dredi
LD50

Post by dredi »

Anaaliin en kyllä työnnä, siinä menee raja
Neuloja voit työntää verisuoniin mutta et voi spruuttaa peräsuoleen nestettä?

Unohda ennakkoluulot. Rektaalinen annostelu on IV:n jälkeen tehokkain tapa ja vaikutus on lähes yhtä nopea.