Kesänavajais-miitti
-
Lasipallo
- Kameleontti
Kesänavajais-miitti
Ajattelin järjestää kaksi puisto-miittiä tässä parin viikon päästä alkukesästä helsingissä, kun siitä on puhuttu nyt niin pitkään ja mitään ei ole saatu aikaiseksi.
Kaikki, joilla on jo jonkinverran posteja ja jonkinlaista luotettavaa identiteettiä foorumilla pääsevät mukaan.
Infoa sijainnista ja tarkemmasta ajankohdasta löytyy miittiosiosta, jonne jaan oikeuksia sitä mukaa, kun väkeä ilmoittautuu. Jos tahdotte mukaan, niin ilmoittakaa tähän ketjuun.
Ajankohtana on Lauantai 6.6, sekä Lauantai 13.6. Vielä kerkeää mukaan!
Kaikki, joilla on jo jonkinverran posteja ja jonkinlaista luotettavaa identiteettiä foorumilla pääsevät mukaan.
Infoa sijainnista ja tarkemmasta ajankohdasta löytyy miittiosiosta, jonne jaan oikeuksia sitä mukaa, kun väkeä ilmoittautuu. Jos tahdotte mukaan, niin ilmoittakaa tähän ketjuun.
Ajankohtana on Lauantai 6.6, sekä Lauantai 13.6. Vielä kerkeää mukaan!
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Thoxium
Re: Kesänavajais-miitti
Mä voisin olla kiinnostunut, päivämäärästä riippuen. Majoitusta pitäs kans sit ettii, ettei tulis samanlaista mitä viimeeks, vaikka olihan se vaihtelua. 
Last edited by Thoxium on Tue 26 May 2009, 19:28, edited 1 time in total.
-
Dexma
- Moderator
Tarkempia ajankohtia odotellessa voin ainakin miettiä paikalle saapumista...?
-
Walrus
- Psykonautti
Kiinnostunut, ja tulossakin ellei tuu jotai ihme estettä tai sit unohdu ja mee ohi.
-
peltsi
- OD
Oon kyllä suhteellisen uus tulokas mutta olis kyllä mielenkiintoa tulla paikanpäälle tekemään uusia tuttavuuksia.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Uke
- LD50
Mullakin olis mielenkiintoa, mut työharjottelu alkaa 1. päivä joten taitaa jäädä sikseen.. Katotaan jos jotain loppukesästä sitten 

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
HiisaajaHiisi
- Lepakko
Olisin mahdollisesti in, jos vain kelpaa. Eka viikonloppu ei kyllä sovi, mut toka varmaan kävis jo 
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! 
-
tRip
- Moderator
Kyl mä voisin ehkä jopa eksyä paikalle
Mutta lähden sit tosin lappiin kesäkuun alussa <3
Mutta lähden sit tosin lappiin kesäkuun alussa <3
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
mauseri
- LD50
vittu ku on köyhä ja asuu kaukana kaikesta.. halua ois tulla mutta ei rahua
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Siva
- Kameleontti
Olen ihana ja tuun, halusitte tai ette. 
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
Walrus
- Psykonautti
Hitto itelle ei sovi 5-7 oikee hyvi. Toisaalt 1 päivä on muutto. Aika nihkeet, no pitää vaa kattoo millo se miitti sit on ja kattoo jos pääsee.
-
frapathea
Ette varmaa ees luullu että pääsisitte livahtamaan meitsilt pakoon :--------)) Ainako jos ei sillon oo mitään estävää en osaa ihan sanoa!
-
tropic
- Apteekki
Puisto-miitti kuulostaa hyvältä. Uskon ehtiväni osallistua. Mulla alkaa kesäloma 5.6. Kesäkuun ensimmäinen tai toinen viikonloppu taitaa sopia mulle aika hyvin ja lauantai on varmaankin omalle kohdalleni soveltuvin. Aina voi tietty muutoksia tulla, mutta näillä puheilla mennään toistaiseksi.
Can it be all so simple?
-
Jeshu
- OD
Kyl kiinnostas.
Mä oon vaan lupautunu menemään kesäkuun ensimmäisenä vloppuna pelaamaan sählyturnaukseen (uskokaa tai älkää
) vissiin just lauantaina, joten toka vloppu ois paree mulle. Jos toi nyt kuitenkin sovitaan ekalle vlopulle, niin yritän päästä sinne sit sähläyksen jälkeen.
Mä oon vaan lupautunu menemään kesäkuun ensimmäisenä vloppuna pelaamaan sählyturnaukseen (uskokaa tai älkää
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
gerotimo
- Kameleontti
Tahtoisin mukaan!
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
-
karstainen
- Karvakuono
Pääsenkö mää?
irkissä oon hengaillu eikä paljon oo tullu postattua kun just pääsin rekisteröitymään. 
-
zero
- Kameleontti
jaa saas nähä saisko sitä ittesä vihdoinki paikalle. saa nähä joo.
-
UltraViolet
- Kameleontti
muuten ehkä joo, mutta oon liika ujo tyttö
-
CharlieBigPpotato3
- Lepakko
Jees, vois tulla. Laita oikat miitti-osiolle.
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
-
Thoxium
8.6. Ois valintakokeet helsinkissä, eli jos on sitä edeltävänä viikonloppuna, niin käy hyvin. Lisääs mutkin tohon miittialueelle.
Last edited by Thoxium on Fri 29 May 2009, 20:54, edited 1 time in total.
-
Jihad
- Psykonautti
Tulen, jos ei mitään yllätyksiä ilmaannu.
"And I asked the mushroom once about the social chaos at the end of history, and the mushroom said 'No worry, bro. This is what it's like when a species departs for hyperspace."
-Terence McKenna
-Terence McKenna
-
dredi
- LD50
-
Swampthing
- Apteekki
Näillä näkymin tulen paikalle olemaan ihana itseni.
Mieli on mukava paikka asua.
-
Siva
- Kameleontti
-
Uke
- LD50
Elkää menkö rantaan tai uimaan ainakaan 

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
NapalmSatan
- Lepakko
-
Lasipallo
- Kameleontti
Oikkia miittiosiolle ei ole vielä kenellekkään tullut, kun en ole laittanut sinne vielä threadia tästä miitistä. Sunnuntain tai maanantain aikana päätän lopullisen ajan ja sijainnin, sekä teen threadin, että jaan teille niitä oikkia. Vahvasti kallistuu ajoitus kesäkuun ensimmäisen viikonlopun puolelle tässä välissä, mutta saa nähdä tuleeko yllätyksiä.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.