Kaipaan mielipidettänne, concerta+cipralex+deelit = ?

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
MissPsychedelic
Psykonautti

Kaipaan mielipidettänne, concerta+cipralex+deelit = ?

Post by MissPsychedelic »

Eli syön nyt 36mg Concertaa sekä 10mg Cipralexia. Olen kokeillut paljon erilaisia psykedeelejä, ja nyt mietin täytyykö
matkat unohtaa kokonaan tämän lääkityksen kanssa? Oman "järkeilyni" mukaan kuulostaa todella huonolta yhdistelmältä,
mutta elättelen toiveita. . . Viinastakin varoiteltiin cipralexin kanssa :(

Koetan vielä netistä etsiä tietoa tällaisesta yhdistelmästä, mutta mikäli löytyy tietoa/kokemuksia/päätelmiä niin kiitos kovasti
jo etukäteen! :)
45/44/43/42
spz
Psykonautti

Re: Kaipaan mielipidettänne, concerta+cipralex+deelit = ?

Post by spz »

Kuka/mikä sua pakottaa syömään lääkkeitä jos todella haluat tripata?
Lääkkeet kadottaa ne avaimet sille mahdollisimman antosalle matkalle mun mielestä
(vaikka en lääkkeitä syökkään eikä kokemusta ole, mutta kaiken järjen mukaan).

Joku voi sanoa varmaan terveysriskeistä, kun en itse niistä tiedä. Eikä ole hajua miten kyseiset lääkkeet
tarkalleen aivoissa vaikuttavat.
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."

-Bill Hicks
MissPsychedelic
Psykonautti

Concerta on ADHD:n hoitoon, ilman tätä lääkettä olen suht. työkyvytön kun keskittymiskyky on nollissa ja pakko juosta
ympyrää. Cipralex ymmärtääkseni nostaa serotoniinitasoa, käytetään masennuksen/paniikkihäiriöiden ym. hoitoon ja tästä ei voi pitää
muutaman päivän taukoa vaan täytyisi syödä jatkuvasti. Ja se pakottaa käyttämään, kun ei nuppi oikein pysy kasassa ilman tätä lääkitystä. Concertan kanssa olen kyllä trippaillut, eikä mielestäni ole vaikuttanut mihinkään suuntaan, mutta nyt kun määrättiin myös tuo
Cipralex niin alkaa jo mietityttämään. . . Kertokaahan te fiksummat, uskallanko näin trippailla vai hoidanko ensin pään kuntoon ja jatkan
sitten? :)
45/44/43/42
dredi
LD50

Post by dredi »

tästä ei voi pitää
muutaman päivän taukoa vaan täytyisi syödä jatkuvasti.
Paskapuhetta. Lääkärisi uskottelee sinulle näin jotta saa sinut lääkekoukkuun.

SSRI:t ovat vihoviimeisimpiä hirvittäviä mielenraiskaajasubstansseja. Se kertoo jo jotain että suurin osa psykedeeleistä ei yksinkertaisesti toimi SSRI-lääkityksen aikana.

Ne turruttavat pääsi, saavat sinut kuvittelemaan että kaikki on hyvin vaikka ne samalla ainoastaan tukahduttavat oireet ongelmista jotka sinun olisi tarkoitus ratkaista itse. Psykedeelit tuovat nämä ongelmat esille alitajunnastasi ja antavat sinulle avaimet käteen näiden ongelmien käsittelyä varten. Se ei kuitenkaan onnistu niin kauan kuin käytät näitä viheliäisiä mielenturruttajia.
Kertokaahan te fiksummat, uskallanko näin trippailla vai hoidanko ensin pään kuntoon ja jatkan
sitten? :)
Hoida pää kuntoon trippailemalla.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
MissPsychedelic
Psykonautti

Kyllä muuten jumalattomat sivuvaikutukset saa aikaan tuo cipralex !
Tasapaino on hukassa, jaloissa tuntuu valtava paino joka vieläpä vaihtelee jalasta toiseen = mukava kävellä :D, näkö on
sumentunut pari kertaa ja kaikkea ikävää.

Olen trippaillut paljon, mietiskellyt, tutkiskellut jne. mutta kun ei solmut päässä aukea :(
45/44/43/42
dredi
LD50

Post by dredi »

Kokeile DMT:tä. Sillä on parantava vaikutus.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

MissPsychedelic wrote:Olen trippaillut paljon, mietiskellyt, tutkiskellut jne. mutta kun ei solmut päässä aukea :(
Hankkiudu sellaisten ihmisten seuraan jotka tukevat sua paranemisprosessissas?
dredi
LD50

Post by dredi »

Kiinnikcö... siis Aukikco neuvoo hyvin.

Tee hyvää karmaa.
surly
Lepakko

Post by surly »

Tiputat sen Cipralexin ennen kun trippailet, Concertan voi pitää mutta suosittelisin varovaisuutta. En kyllä menis väittään että psykedeelit antaa sulle avaimia käteen ongelman ratkasuun, mutta ne saattaa selvittää päätä(kumma kyllä). Ongelmien ratkasu on yksinkertanen prosessi jonka ensimmäinen askel on päättää mitä haluat(eli mikä sun ongelma oikeastaan on) ja siitä sitten pohtimaan parhaat seuraavat askeleet sen tuloksen saamiseen. Ei niillä kemikaaleilla ole mitään taikavoimaa. Ne vaikuttaa neurokemiaan ja on sun oma päätös onko niiden käytön kanssa tulevat miinukset arvokkaampia kuin käytöstä johtuhvat plussat.
Miinuksena cipralexissä nyt on ainakin serotoniini syndrooma, ei toimi(kannata) muiden serotoniini vaikutteisten kemikaalien kanssa ja mahdolliset vierotus oireet. Hyvänä puolena on se serotoniini tason kohotus(joka ei tule jatkumaan loputtomiin deregulaation takia) ja plasebo efekti.
Voisit pyytää lääkäriäs esittään sulle empiirisesti miksei sun aivot pysty siihen mitä haluat niiden tekevän ilman jatkuvaa serotoniini tason kohotusta, jos uskot siihen itekkin niin kannattaa miettiä että oletko asiasta nyt ihan täysin varma.
Times are tough, huh, bud?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Tee just niitä juttuja joita sulle tripit on sanonut että kannattaisi tehdä. Siinä on avain onneen. Tekeminen...
MissPsychedelic
Psykonautti

Kiitos kaikille neuvoista / kommenteista. :)

Ilman lääkitystäni olen työkyvytön, tässä on syy miksi näitä syön. Ei ole varaa menettää työpaikkaa, ja koettaa selvittää omia
ongelmiaan.

Mitä mieltä olette kannabiksen polttelusta tällaisen lääkityksen alla? Kannattaako varautua erilaisiin vaikutuksiin kuin yleensä?
45/44/43/42
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kannattaa kannabis jättää kokonaan pois...
spz
Psykonautti

Post by spz »

ganjaa vasta sitte ku on pää kunnossa, ihan oikeasti.
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."

-Bill Hicks
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Sairaslomalla ja unelmia toteuttaan... ganja vie ojasta allikkoon...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

vittuako te dissaatte täällä ganjaa? huorat..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
dredi
LD50

Post by dredi »

Koska kannabis ei sovi henkilöille joilla on taipumusta ahdistukseen ja masennukseen.
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

dredi wrote:Koska kannabis ei sovi henkilöille joilla on taipumusta ahdistukseen ja masennukseen.
tämä ei pidä paikkansa, ei minun kohdalla ainakaa, sillä asia on juuri päinvastoin
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

jermus wrote:
dredi wrote:Koska kannabis ei sovi henkilöille joilla on taipumusta ahdistukseen ja masennukseen.
tämä ei pidä paikkansa, ei minun kohdalla ainakaa, sillä asia on juuri päinvastoin
Enkä masennukseen voi auttaa, mut jos on jonkinlainen ahdistushäiriö, niin ei kyllä oikein voi suositella. Aika monelle akuutisti ahdistuneelle kannabis vaan vahvistaa tunnetiloja ja aiheuttaa pientä paniikkia ja ahdistusta, ainakin ensimmäisen tunnin ajaksi polttamisesta.

Varmasti päinvastaisiakin efektejä jotkut saa ja hyvin pienet annokset voivat olla ihan jees.
jermus
Psykonautti

Post by jermus »

eNZYMe wrote:
jermus wrote:
Enkä masennukseen voi auttaa, mut jos on jonkinlainen ahdistushäiriö, niin ei kyllä oikein voi suositella. Aika monelle akuutisti ahdistuneelle kannabis vaan vahvistaa tunnetiloja ja aiheuttaa pientä paniikkia ja ahdistusta, ainakin ensimmäisen tunnin ajaksi polttamisesta.

Varmasti päinvastaisiakin efektejä jotkut saa ja hyvin pienet annokset voivat olla ihan jees.
No ahdistuksesta ite kärsin enempi ja ganja on melkeinpä parasta lääkettä siihen. Toki en kiistä, etteikö hitusen kokemusta kannattais olla, en suosittelis kellee masentuneelle ekaa kertaa koetta,aam kukkaa
dredi
LD50

Post by dredi »

Itselleni ei hatsi myöskään sovi pitkäaikaisesti käytettynä, siksipä onkin hyvä etten voikaan polttaa sitä kuin tietyin väliajoin. Välillä hatsin polttaminen on tosi kivaa. Mutta sitten jos alan liikaa polttelemaan tulee kaikenlaisia ahdistustiloja sekä omituisia ajatuslooppeja, joista en tykkää.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

dredi wrote:Itselleni ei hatsi myöskään sovi pitkäaikaisesti käytettynä, siksipä onkin hyvä etten voikaan polttaa sitä kuin tietyin väliajoin. Välillä hatsin polttaminen on tosi kivaa. Mutta sitten jos alan liikaa polttelemaan tulee kaikenlaisia ahdistustiloja sekä omituisia ajatuslooppeja, joista en tykkää.
Joskus en pystynyt polttamaan savuja pelkiltään, kun tuli melkein epätodellisen tuntuisia mindfuck luuppeja ja ahdistusta. Nykyään menee useinkin päivittäin, parin viikon putkia. Taukojen jälkeen saatttaa kyllä joskus kilahtaa liikaakiin kupoliin ja ihme luupit yllättää.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mulle kannabis ei sinällään aiheuta ahdistusta, mutta erittäin helposti sellaisen jatkuvan jumituksen ja myös kannabis porukoissa pyöriessäni niin huomasin, että suurin osa vain "kuosittaa" sitä, ja kaikenmaailman psykonautismi on aika pudonnut siitä touhusta...

Täytyis kyllä syödä joku päivä tota vihreää.
slack1
Psykonautti

Post by slack1 »

MissPsychedelic wrote:Kiitos kaikille neuvoista / kommenteista. :)

Ilman lääkitystäni olen työkyvytön, tässä on syy miksi näitä syön. Ei ole varaa menettää työpaikkaa, ja koettaa selvittää omia
ongelmiaan.

Mitä mieltä olette kannabiksen polttelusta tällaisen lääkityksen alla? Kannattaako varautua erilaisiin vaikutuksiin kuin yleensä?
Bongi kätee ja tulta perää. Jos polttelun aika/jälkeen olo on parempi, kuin ilman hamppua niin go for it. Toki kohtuus kaikessa... Ite sen aina tietää lopulta parhaiten mikä on parasta itselle.
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
Thoxium

Post by Thoxium »

dredi wrote:Itselleni ei hatsi myöskään sovi pitkäaikaisesti käytettynä, siksipä onkin hyvä etten voikaan polttaa sitä kuin tietyin väliajoin. Välillä hatsin polttaminen on tosi kivaa. Mutta sitten jos alan liikaa polttelemaan tulee kaikenlaisia ahdistustiloja sekä omituisia ajatuslooppeja, joista en tykkää.
Mulla sama homma, yleesä loopit on tyyliä et analysoi joka liikettä mitä tekee ja sanaa mitä sanoo, tosi ärsyttävää, etenkin porukassa. Toinen on, et tekee kommuikointikyvyt todella heikoks ihan pidemmäksikin aikaa polttelun jälkeen.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Thoxium wrote: Mulla sama homma, yleesä loopit on tyyliä et analysoi joka liikettä mitä tekee ja sanaa mitä sanoo, tosi ärsyttävää, etenkin porukassa.
Toisaalta onko nää analyyttiset puolet niin huonoja?
dredi
LD50

Post by dredi »

Toisaalta ei, mutta toisaalta se on rasittavaa kun ylianalysoi kaiken puhki. Ja kommunikointi tökkii, kun miettii etukäteen kaiken mitä sanoisi, ja tulee ylikriittiseksi kaikkea kohtaan, ja alkaa miettiä että "jos mä nyt sanon tolleen niin voisko sen käsittää myös tolla tavalla" jne...
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

dredi wrote:Toisaalta ei, mutta toisaalta se on rasittavaa kun ylianalysoi kaiken puhki. Ja kommunikointi tökkii, kun miettii etukäteen kaiken mitä sanoisi, ja tulee ylikriittiseksi kaikkea kohtaan, ja alkaa miettiä että "jos mä nyt sanon tolleen niin voisko sen käsittää myös tolla tavalla" jne...
Mun mielestä toi on kehittävää.
dredi
LD50

Post by dredi »

Onhan se tavallaan, mutta myös rasittavaa.
MissPsychedelic
Psykonautti

Kannabista olen poltellut useamman vuoden vähintään viikoittain, ajoittan päivittäin, ja aina on ollut mukavaa. Mutta ehkä on tosiaan parempi välttää nyt kaikkea päätä sekoittavaa ja antaa pään rauhoittua vähän. :)

Alkoholia aion huomenna kokeilla, voi kuulemma vaikuttaa cipralexin kanssa arvaamattomasti ja nostaa vaikutusta. Sen näkee.
45/44/43/42
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

dredi wrote:Onhan se tavallaan, mutta myös rasittavaa.
Rasitus on yksi deelejen tavoista kehittää sua.