Ajattelin että olisi kiva listata viikon suosikkibiisit tänne foorumille, tai biisejä mitkä kuvastaa kulunutta viikkoa. :b Säännöt on tehty rikottaviksi jne joten tuskin on pakko tasan viittä biisiä laittaa.
Noh, etsiskelin maanantaina uusia artisteja mitä kuunnella ja latailin muutenkin uutta musiikkia uudelle koneelle, niin diskoverasin osan näistä herkuista.. Näitä on siis tullut popiteltua:
Four Tet - Unspoken / klik
Portishead - Strangers / klik
Eat Static - Prahaoh / klik
Tutankhamon 9000 - A Dong In a Bong / klik
Le Tigre - Eau d'bedroom dancing / klik
Last edited by Siva on Fri 01 May 2009, 11:46, edited 1 time in total.
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
Philip Glassin ja Ravi Shankarin koko Passages levy
RJD2:sen The Horror, Smoke & Mirrors ja Final Frontier
Gorillazin Stop The Dams
DJ Shadowin Blood On The Motorway
1 Caz – What's the Difference
2 Dr. Dre – Still D.R.E. (feat. Snoop Dogg)
3 Steen1 – Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja
4 Junior Senior – Move Your Feet
4 Kid Cudi Vs. Crookers – Day 'N' Nite - Original Hip Hop Mix
4 Linkin Park – Breaking The Habit - LIVE at Milton Keynes
tuohon vielä lisättäköön: Daft Punk – Aerodynamic (Daft Punk remix)
ahh
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
aste - poikkeus sääntöön
flo rida - sugar (xd radiohittei)
Lord Of The Rings Theme Song - David Arnold
Daft Punk - Aerodynamic
Fool's Garden - Lemon Tree
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
1.) Peaches - Lose you/Talk to me (molemmat on soineet ja oon bilettäny keskenäni niitten tahtiin uujee!)
2.)Yeah Yeah Yeahs - Black tongue(oon vihanen tyttö ja tää on kiva laulu)
3.)Brian Jonestown Massacre - When the jokers attack(aina!)
4.)Massive Attack - Dissolved girl (haluaisin huomiota ja tää auttaa)
5.)John Lennon - Yer Blues (tää laulu kuvaa sitä miltä musta tuntuu nyyh nyyh)
The Smashing Pumpkins - This Time
The Smashing Pumpkins - Stand Inside Your Love
The Smashing Pumpkins - The Sacred and Profane
The Smashing Pumpkins - Ava Adore
The Smashing Pumpkins - Daphne Descends
Armin Van Buuren - In And Out Of Love (Blizzard RMX)
Armin Van Buuren - Never Say Never
Armin Van Buuren - Unforgivable - Extended
Moby - Raining Again (Steve Angello's Vocal Mix)
Current Value - Dark Rain
Tulis 1000 muutakin biisiä..
Juno Reactor - Conquistador Part 1
Juno Reactor - God Is God
Eleanoora Rosenholm - Suljetun Osaston Astronautti
Kolmas Nainen - Päivät Kuluu Hukkaan
Kolmas Nainen - Elämän Tarkoitus
Cody ChesnuTTin The Headphone Masterpieceä on tullu kuunneltua! Erityisesti biisit 6 Seconds, Boylife In America, Look Good In Leather, Bitch, I'm Broke ja Up In The Treehouse on sellasia viikon topvitosia.
1. tuula amberla - onko se lenin? (hirvittävä laulu, joka muuten jää soimaan päähän!)
2. gogol bordello - Alcohol (oon tämmönen alkkis nii tää lämmittää mun riutuvaa sydäntä)
3. Jessica Rabbit - Why don't you do it right? (leffasta Who Framed Roger Rabbit? joka on maailman paras elokuva)
4. The Spores - (Don't) Kill Yourself (en oikeestaan tykkää tästä mutta silti tykkään tästä)
.. rai rai noita soittelen tässä pysäyttämättä ja täysillä ja itkettää mutta mitäs siitä
UltraViolet wrote:
3. Jessica Rabbit - Why don't you do it right? (leffasta Who Framed Roger Rabbit? joka on maailman paras elokuva)
Itseasiassa Amy Irwing oli oikean esittäjän nimi. Mut siisti biisi kyl! Aloin itseäasiassa vähän tuhertamaan itkua ku kuuntelin just, mutteisekaimitää... Must tuntuu et mul on joku vamma, ku kaikki musiikki itkettää
frapathea wrote:Cody ChesnuTTin The Headphone Masterpieceä on tullu kuunneltua! Erityisesti biisit 6 Seconds, Boylife In America, Look Good In Leather, Bitch, I'm Broke ja Up In The Treehouse on sellasia viikon topvitosia.
Huhhuh. Ihan uskomaton deja vu tuli kun kuuntelin youtubesta tällä sivulla mainittuja biisejä - kun laitoin tuon Cody ChesnuTTin jonkun biisin soimaan niin alkoi varmaan kymmenen sekunnin "oon elänyt tän hetken" looppi. Varmaan pisin deja vu ikinä.
UltraViolet wrote:
Itseasiassa Amy Irwing oli oikean esittäjän nimi. Mut siisti biisi kyl!
Nojoo mää tiedän että se jessica rabbit on vaa piirretty hahmo eikä oikeesti laula, mutta haluun säilyttää vähänniinku sen illuusion, koska oon kuitenki fanittanu jessicaa jostain 4 vuotiaasta asti. sitäpaitsi ku katoin sen amyn kuvia nii ei se oo lähellekään niin ihana ku jessica!
Aloin itseäasiassa vähän tuhertamaan itkua ku kuuntelin just, mutteisekaimitää... Must tuntuu et mul on joku vamma, ku kaikki musiikki itkettää
Noo, mulla on sama juttu.. tai no en kaikista lauluista ala itkee mutta joskus jos on tietynlainen tilanne ja tietylainen kappale..
Mutta jos meen kuuntelee jotain livenä, nii on aika varma että oon aika kyynel simmussa siellä. Mut mua itkettää kyllä muutenki yliluonnollisen paljon. rai rai!
UltraViolet wrote:
Itseasiassa Amy Irwing oli oikean esittäjän nimi. Mut siisti biisi kyl!
Nojoo mää tiedän että se jessica rabbit on vaa piirretty hahmo eikä oikeesti laula, mutta haluun säilyttää vähänniinku sen illuusion, koska oon kuitenki fanittanu jessicaa jostain 4 vuotiaasta asti. sitäpaitsi ku katoin sen amyn kuvia nii ei se oo lähellekään niin ihana ku jessica!
Niinnoniin onhan Jessica aika naminainen. Mutta musta Amy Irwingillä on kauniimpi ääni ku Kathleen Turnerilla., Sekään ei muuten oo kauheen hehkee et sellasta!!