Sonata (Tsaleploni)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
peltsi
OD

Sonata (Tsaleploni)

Post by peltsi »

Onko kellään kokemusta tästä bentsojohdannaisesta unilääkkeestä?
Itselläni jo pari 10mg kapselia antaa todella kivan häröilyolon ja pieniä visuaaleja, sääli että "nousuvaihe" kestää varmaan tunnin ja sen jälkeen jäljelle jää vain pieni pöhnä ja hilu väsynyt fiilis.
Mietin kyllä sellastakin kikkaa että ottais tunnin välein lisää niin ehkä sit olis kokoajan toi häröilyolo :mrgreen:

Tuntuu kyllä siltä että ei varmasti nukkumiseen auta niin hyvin kuin tsopikloni tai tsolpideemi.

Laittakaa omia kokemuksia tulemaan.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
dredi
LD50

Re: Sonata (Tsaleploni)

Post by dredi »

bentsojohdannaisesta
Ei ole bentsojohdannainen vaan bentsodiatsepiinireseptorin agonisti.

http://en.wikipedia.org/wiki/Zaleplon
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
peltsi
OD

Post by peltsi »

dredi wrote:
bentsojohdannaisesta
Ei ole bentsojohdannainen vaan bentsodiatsepiinireseptorin agonisti.

http://en.wikipedia.org/wiki/Zaleplon
...juu sori :oops:
Mutta eikö kenelläkään oo näistä kokemuksia? :shock:
*Johnny Cash - hurt*
w
Psykonautti

Post by w »

Tää taitaa kuulua luokkaan "spugedeelit"?
mydriasis
Karvakuono

Post by mydriasis »

jep, siihen luokkaan kuuluu. ja menee nenä ihan siniseks :mrgreen:

ei mitään eroo tsolpideemin kanssa imo
Kaikki ei aine mee niinku elokuvissa.
peltsi
OD

Post by peltsi »

mydriasis wrote:jep, siihen luokkaan kuuluu. ja menee nenä ihan siniseks :mrgreen:

ei mitään eroo tsolpideemin kanssa imo
Toimiiko nokkaa paremmin? Testasin tossa vajarimäärää Dexmiä sit näitä otin ku vaikutukset alko niin muuttu DXM vajaritripit tosi visuaaliseks ja intensiiviseks :shock:
Oli kyl vitunmoista tykitystä pimeessä, joskus uusiks issommalla määrällä dexmiä. 8)
*Johnny Cash - hurt*
lonecell

Post by lonecell »

Mulla ei tästä oo vielä mitään muuta sanottavaa, mutta kyseinen aine tuntuu olevan loppumassa koko maasta, ja maahantuojalle on ilmeisesti näillä näkymin tulossa lisää joskus keväällä 2011. 28kpl:n hankkimiseksi piti Tampereella kiertää viisi apteekkia joista kolmessa ei ollut yhtään ja kahdesta vein viimeisen paketin, jotka ovat molemmat samaa 08/2010 vanhaksi menevää valmistuserää. Eli hamstratkaa reseptinne tyhjiksi ja koittakaa olla jäämättä kovin spesifisesti tähän koukkuun :)
lonecell

Post by lonecell »

Tulipa sit mieleen hakea lääkehausta Sonata, ei pitäisi olla kaupan lainkaan. Ilmankos oli hieman hankala löytää :D
metman
Psykonautti

Post by metman »

Kyllä mulle sonataa muutama vuosi sitten vielä ainakin määrättiin.oli mun mielestä ihan mukava lääke.hauska pikku pöhnä tuli ja jos veti IVnä niin tuli vihreetä kusta.(aine oli sinistä).
I love you Mary Jane
lonecell

Post by lonecell »

metman wrote:Kyllä mulle sonataa muutama vuosi sitten vielä ainakin määrättiin.oli mun mielestä ihan mukava lääke.hauska pikku pöhnä tuli ja jos veti IVnä niin tuli vihreetä kusta.(aine oli sinistä).
Niinpä niin, muutama vuosi sitten. Noista mun parista edellisestä postauksestani voi tarkistaa viime kevään tilanteen joka ei ole käsittääkseni muuttunut miksikään.

Nyt kun jälkikäteen miettii niin hyvä lääke tuo oli ja on vieläkin tarkoitukseensa, nopeavaikutteinen mutta ei herätä lääkärikunnassa samanlaista kauhua kuin se toinen tuntiin puoliintuva hypnootti. Vähän vaan kallis ja viihdekäyttöarvoa ei juurikaan ollut.
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

Kyllä sonataa tulee saamaan ainakin Yo-apteekeista keväällä 2011.
Meinasivat, että helmi-maaliskuulla tulee uusi erä sonataa.

Mulla on noihin respa, joten olen aika ajoin aina soitellut apteekkeihin.

Lääketehtaalla on kuulemma toimitusvaikeuksia, joku tämän lääkkeen valmistusaineista on loppunut jostain toisesta puljusta tjsp.

Mut eikös respat oo vuoden voimassa?

Nyt oon ottanu sillon tällön halcionia, joka on nukahtamiseen just erinomainen, onneksi on yks tuttu joka sitä saa, mut ei aina tarvi kaikkia, kun insomniansa on vähän niin ku mullaki, eli kausiluontoista öisiä heräämisiä tunnin välein.

Miksi tuota halcionia jotkut lekurit pelkää, ei se ainakaan mun mielestä mikään mörkölääke ole, tietääkseni ei edes vesiliukoinen. Ainakaa ilman sen suurempia säätöjä ja kikkailuja. Eli ei voi tehä vetoja kuten dormareilla tai vaikkapa stilkkareilla.

Tommonen tunnin välein heräily on muuten suht perseesta, joka kerta herätessä miettii, et on jo aamu ja saa nousta ylös ja lähtee töihin. Sit kattoo kelloo ja huomaa, et se on yks yöllä, ja sama jatkuu läpi koko yön. Tottakai siten, että aina pitää se yks tunti kuitenki odotella, ennen ku unen päästä saa taas kiinni... :evil:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
lonecell

Post by lonecell »

jopasjota wrote:Kyllä sonataa tulee saamaan ainakin Yo-apteekeista keväällä 2011.
Meinasivat, että helmi-maaliskuulla tulee uusi erä sonataa.

Mulla on noihin respa, joten olen aika ajoin aina soitellut apteekkeihin.

Lääketehtaalla on kuulemma toimitusvaikeuksia, joku tämän lääkkeen valmistusaineista on loppunut jostain toisesta puljusta tjsp.

Mut eikös respat oo vuoden voimassa?
Noin sanottiin mullekin, ja kyllä, reseptit ovat vuoden voimassa.