muttei oo laillisii aineitakaan.mauser1911 wrote:en salettiin pääse. eka loppuu rahat ja sit huumeet. ja sit vituttaa. ja se on vittu 500km suuntaasa ja mulla on koira. ei oo laillista autoo ees.
Miitti Tampereella?
-
Thoxium
Re: Miitti Tampereella?
-
mauseri
- LD50
no on nää melkein laillisiaThoxium wrote:muttei oo laillisii aineitakaan.mauser1911 wrote:en salettiin pääse. eka loppuu rahat ja sit huumeet. ja sit vituttaa. ja se on vittu 500km suuntaasa ja mulla on koira. ei oo laillista autoo ees.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
UltraViolet
- Kameleontti
Arvasin ettei tästä tuu mitään. Jänöhousut!
-
Siva
- Kameleontti
Tulee, tulee!
Meidän tyttöjen pitää vaan pitää noi miehet aisoissa kun ne innostu Särkänniemestä niin kovasti.
Meidän tyttöjen pitää vaan pitää noi miehet aisoissa kun ne innostu Särkänniemestä niin kovasti.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
-
UltraViolet
- Kameleontti
NIIN ME TEEMME!Siva wrote:Tulee, tulee!
-
dredi
- LD50
-
Siva
- Kameleontti
Heijei, syyskuun alku ois kiva.
Vaiko liian myöhään?
Vaiko liian myöhään?
I'm maybe bad
-
UltraViolet
- Kameleontti
Minä en ala puhaltelemaan ketään, siitä voitte olla varmoja! Voin tarjota kuitenkin muita palveluja, kuten raippaamista ja päälle sylkemistä, jos jotakuta kiinnostaa tämmöinen.
Ja mulle ainakaan ei toi syyskuun alku ole mitenkään ongelma, koska asun täällä ja harvemmin oon minnekkään poistumassa.
Paitsi elokuussa poistun vähäks aikaa itään, koska itämaan tietäjät kutsuivat minut neuvoja antamaan ja pakkohan niille reppanoille on vähän neuvoja antaa.
Eli sopiiko ihmisille, jotka nyt ylipäätään on tulossa yhtään minnekään, esimerkiksi 4-6pv syyskuuta, se on siis eka viikonloppu.
Jos joku on tulossa autolla, niin varmaan pystyy samaan autoon ottamaan porukkaa matkan varreltakin, eikse ois tosi kivaa? Musta ainakin.
Ja mulle ainakaan ei toi syyskuun alku ole mitenkään ongelma, koska asun täällä ja harvemmin oon minnekkään poistumassa.
Paitsi elokuussa poistun vähäks aikaa itään, koska itämaan tietäjät kutsuivat minut neuvoja antamaan ja pakkohan niille reppanoille on vähän neuvoja antaa.
Eli sopiiko ihmisille, jotka nyt ylipäätään on tulossa yhtään minnekään, esimerkiksi 4-6pv syyskuuta, se on siis eka viikonloppu.
Jos joku on tulossa autolla, niin varmaan pystyy samaan autoon ottamaan porukkaa matkan varreltakin, eikse ois tosi kivaa? Musta ainakin.
-
sxoxyvg
- OD
Uusi kuu, uudet sossumassit, 7-9 ois mulle hyvä siis. Ja kyl ne puhallusduunit mun mielest on ihan ok idea!
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
Dexma
- Moderator
Jos en ole lapissa niin olen tampereella luultavasti kun asun täällä...Syyskuussa saatan pakata kamat, saatan olla myös töissä, mutta yritys on kova päästä paikalle...
-
Aukikco
- OD
Kiinnostais kyllä liittyä seurahan.
-
UltraViolet
- Kameleontti
Nyt jännittää!