Missä seurassa trippailette...?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
MissPsychedelic
Psykonautti

Missä seurassa trippailette...?

Post by MissPsychedelic »

Ystävien kanssa, tyttö/poikaystävän kanssa, yksin...? Mikäli ystävien, miten olette päätyneet trippailemaan yhdessä? Itseäni ainakin tympii kokeilla juttuja yksinäni, harva (3?) ystäväni on itse kokeillut mitään ja osa on jopa täysin vastaan... Mitenköhän näitä kouluttaisi tai mistä etsisi seuraa näille reissuille? : DD
45/44/43/42
Dexma
Moderator

Re: Missä seurassa trippailette...?

Post by Dexma »

Missä seurassa trippailen. Parasta seuraa on ollut ehdottomasti tyttöystävä taikka oma yksinäinen seura... Oikeastaan nykyään tykkään ihan trippailla vähän missä vain riippuu tripistä... Dissoilla voi häröillä ihan missä vain, ayahuascaa voi ottaa kavereiden kanssa jos he haluavat osallistua trippiin tavalla tai toiselle. Fenetyliamiineja voi ottaa missä vain milloin vain. Tryptamiineja esim dpt ei oikein voi ottaa muuta kuin silloin jos joku muu ottais. Oikeastaan kiinnostais ottaa dpteetä jonkun ihmisen seurassa... (tuu mauser käymään! HÖRHÖILLÄÄNKS??) Miedompia tryptia voin ainakin itse ottaa ihan ihmisten tutustumisen kanssa. Ihan mukava tapa tutustua ja tripata.

Oikeastaan oon ollut tripillä vähän minkälaisissa tilanteissa ja mielenkiintoista se on aina... Ihan junassakin voi olal mielenkiintoista trippailla ja kuunnella musaa.
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Yleensä kaveriseurassa, mutta haluaisin trippailla yksin, etenkin Salvialla. Tosin en uskalla ottaa Salviaa yksin, koska pelkään, että houretilassa lennän portaat alas tai lyön pääni tai hyppään kalliolta tai jään auton alle tai syön kiviä tai hankaan naamaani asfalttiin.

Mielestäni ajatus yksin trippailusta on paljon kiinnostavampi kuin kavereiden kanssa tai muussa seurassa. Lähinnä kavereiden negatiivisuus ja se, että kuulee kuukausia myöhemmin siitä, kun luuli olevansa vuoristorata salviatripillä muiden hekottaessa vieressä, alentaa fiiliksiä. Harmiksi niitä mukavia yksilöitä ei saa ikinä koolle, kun haluaa trippailla PALLOJA, vaan kaikki kulkevat porukassa.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:Missä seurassa trippailen. Parasta seuraa on ollut ehdottomasti tyttöystävä taikka oma yksinäinen seura... Oikeastaan nykyään tykkään ihan trippailla vähän missä vain riippuu tripistä... Dissoilla voi häröillä ihan missä vain, ayahuascaa voi ottaa kavereiden kanssa jos he haluavat osallistua trippiin tavalla tai toiselle. Fenetyliamiineja voi ottaa missä vain milloin vain. Tryptamiineja esim dpt ei oikein voi ottaa muuta kuin silloin jos joku muu ottais. Oikeastaan kiinnostais ottaa dpteetä jonkun ihmisen seurassa... (tuu mauser käymään! HÖRHÖILLÄÄNKS??) Miedompia tryptia voin ainakin itse ottaa ihan ihmisten tutustumisen kanssa. Ihan mukava tapa tutustua ja tripata.

Oikeastaan oon ollut tripillä vähän minkälaisissa tilanteissa ja mielenkiintoista se on aina... Ihan junassakin voi olal mielenkiintoista trippailla ja kuunnella musaa.
toivottavasti. joo. trippailla voi missä seurassa tahansa.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine »

Vähän samaa onkelmaa kun sulla, MissPsychedelic. Suuri osa kaikista kavereista ja ystävistä skitsoaa jo pelkästään 'huume' -sanalle saati haluaisivat ottaa osaa kanssani trippin' ballzeiluun. Yksi ystävä oikeastaan vaan on sellainen jonka kanssa olen ollut tripeillä ja silloin onkin hauskaa. En tosin usein etsi trippaamisesta hauskuutta, mutta joskus sekin on tarpeen ainakin itselleni. Joten vastaus on, että olen tripillä joko yksin tai ystäväni kanssa.
Kerran olin sellasessa pienessä highssa ja luonani silloin olleet kaverini alkoivat rageamaan siitä, yksikin tyttö alkoi silloin itkemään ja huutamaan, että pilaan elämäni ja muiden elämät huumeilla :) . Välit viileni hieman sen jälkeen kun saivat tietää 'harrastuksesta' ja eipä sen koommin ole tullut edes mieleen pyytää näitä ystävyksiä mukaan edes trippivahdiksi.
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Yleensä frendien kanssa, seurassa on kiva trippailla.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Aina trippailen yksin. Oon yhteiskunnasta syrjäytyny outo hörhö. Oishan se varmaan joskus ihan kiva jonkun ihmisen kanssa trippailla, tai ylipäätään hengata jonkun kanssa. Nyt oon kesäkuun alusta lähtien ollu kontaktissa muihin ihmisiin öö..about 10 tuntia ( jos kaupassa käyntiä ei lasketa) Siis silleen että juttelee ja on koko ajan toisen seurassa. Mutta kyllä yksin on aina parempi kuin paskassa seurassa.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Joskus yksin, joskus porukassa ja joskus kahdestaan vaimon kanssa. Yksin nyt tullut harvemmin matkailtua, koska kahdestaan täällä elellään. Välillä vaimo on ollut trippivahtina ja pitänyt seuraa siinä kun höpöttelen deelikeloja. Ennen tykkäsin matkailla yksinäni, mutta nykyään osaan arvostaa seuraa jo ihan sen vuorovaikutuksenkin kannalta. Yksin jos matkailen niin se on enemmänkin semmosta meditointia ja itsetutkiskelua. Seurassa kelailut suuntautuvat usein johonkin itsensä ulkopuolisiin asioihin enemmänkin. Viimeksi kollektiivinen alitajunta, psykologia, hypnoosi ja unien tulkinta olivat oivia keskustelunaiheita. Kissat ovat nykyään myös aina seurana matkaillessa.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Yksin on tullut trippailtua monesti. Aika useaan omassa huoneessa läpi yön hörhöillen, sängyssä kierien, musaa kuunnellen... Päivätrippejäkin pyöräillen kauniissa maisemissa yksinään on suoritettuna. Näissä ei sinällään ole mitään vikaa, mutta jossain vaiheessa se alkoi tuntua hedelmättömältä - liika mitä tahansa...

Joskus aikoja sitten oli mukava parin hyvän ystävän kanssa syödä päivänsinen siemeniä olla järven rannalla ja uida. Ajettiin muuten mopoillakin! :mrgreen:

Kaoottisimmissa tilanteissa joissa on esim. paljon ihmisiä / tuntemattomia ihmisiä on ollut hyvä tai neutraali. LSD ilosaarirockissa rokkasi kyllä =)

Mutta set & settingia ei kyllä voi liikaa korostaa. 2c-e + nipsu päissään on tullut niin jäätäviä oloja joskus kun seurassa on ihminen johon ei luota ja jonka kanssa on kasa selvittämättömiä asioita, ja joka muutenkin osas oikeesti olla perseestä - hieman sadistinen ja narsistinen tulee nyt ainakin mieleen.

Hyvien ystävien kanssa voi saavuttaa äärettömiin asti ulottuvia ulottuvuuksia. Viime kerta LSD:n ja erään kanssa oli tämmöinen <3

Nykyään todellakin mietin ekan, tokan ja kolmannenkin kerran mitä otan, kenen kanssa ja missä mielentilassa. Trippejä on turha tuhlata...

...vaikkakin tästä tulee mieleen ajatus, että onko ylipäänsä turhaa set & settingia ja trippiä, koska kaikesta oppii. Lienee kuitenkin niin että kantsii mennä valoa kohti ennemmin kuin pimeyttä toisin sanoen pistää se set & setting kuntoon ja tehdä niin kuin tuntuu oikealta.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Tykkään noin ylipäätään tehdä asioita erilaisissa tilanteissa ja ympäristöissä, ja tiedostaa reaktioitani.
Thoxium

Post by Thoxium »

Itsekseni trippailen, ei ole vielä tullut vastaan ihmistä johon voisin täysin luottaa trippailun suhteen (bad vibes). Kenen seurassa? Luonnon, maailman ja ylipäätänsä elämän seurassa.
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

Minä oon aina ollu yhen miesihmisen seurassa ja se on kin parasta seuraa oikeestaan kaikkeen. Pelkään aika paljon ihmisiä nii en oo oikeen varma siitä pystyisinkö rippailee jossain isommassa porukassa tai jossain julkisessa paikassa tai tai..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

UltraViolet wrote:Minä oon aina ollu yhen miesihmisen seurassa ja se on kin parasta seuraa oikeestaan kaikkeen. Pelkään aika paljon ihmisiä nii en oo oikeen varma siitä pystyisinkö rippailee jossain isommassa porukassa tai jossain julkisessa paikassa tai tai..
koita ens tripillä mennä vaikka torille maisteleen mansikoita tjs. tulet huomaamaan että SÄ pystyt ihan mihin vaan.
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

mauser1911 wrote:
UltraViolet wrote:Minä oon aina ollu yhen miesihmisen seurassa ja se on kin parasta seuraa oikeestaan kaikkeen. Pelkään aika paljon ihmisiä nii en oo oikeen varma siitä pystyisinkö rippailee jossain isommassa porukassa tai jossain julkisessa paikassa tai tai..
koita ens tripillä mennä vaikka torille maisteleen mansikoita tjs. tulet huomaamaan että SÄ pystyt ihan mihin vaan.
En välttämättä suosittelis noin ihmistungokseen lähteä samantien. Laajenna reviiriä vähitellen. Vuosia sitten kun ensimmäistä kertaa päätin deelipäissäni lähteä kaupungille seikkailemaan niin aika seikkailu kyllä tulikin. Kävellessäni tunsin uppoavani ympärillä leviävään peltomaisemaan. Bussipysäkillä olin ihan varma että vieressä istuva hampuusisälli on päässyt käsiksi auraani ja ennakoi käytöstäni. Bussiin astuessa keskityin tarkasti leimaamaan sähköiseltä tuntuvaa matkakorttiani ja leimattuani käännyin kauhukseni katsomaan bussiin sulloutuneita ihmisiä, joista jokainen katsoi minua pöllön silmillä räpäyttämättä ollenkaan. Tajuan seisoneeni etuosassa liian kauan tuijotellen matkustajia. Löysin vapaan paikan melko edestä ja koko ajan kuvittelin matkustajien tietävän. He TIETÄVÄT!! Keskityin katselemaan kauniita maisemia. Nyt maisemat tuntuivat jahtaavan bussiani. Haluavatko puut minut vai miksi ne kurottautuvat tähän suuntaan? Hemmetti nyt ymmärrän, nehän on tietoisia olioita, ne tuomitsee ihmiset roskaamisen ynnä muun sellaisen takia. Pensaat ja rikkaruohotkin, ne on osa metsää ja metsä on se tietoinen kokonaisuus. Jumalauta, metsä on hyökkäämässä! Metsä haluaa meidät!! Oho, istun bussissa. Yritän rauhoittua. Kaupungille päästyäni olo ei mitenkään helpottanut varsinkin kun kiemurtelevat aasialaiset turistit tulivat kysymään neuvoa, hyvä ettei sydän pysähtynyt siinä tilanteessa.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Ensiö, paranoia antaa kyllä omituisia kiksejä jollekin primaariselle osalle persoonallisuudesta. Suosittelen tutustumaan siihen tarkoin. Olen huomannut, että kun sisäinen dialogi alkaa menemään noille urille, niin pelkkä sydämellinen "Ei." useimmiten riittää.

Kaupungin vilskeessä trippaaminen tuntuu varsin orgaaniselta, kunhan unohtaa tekemänsä erotukset.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
UltraViolet
Kameleontti

Post by UltraViolet »

No oonhan mä nyt käyny julkisella paikalla matkalla ollessani ja siellä oli paljon ihmisiä, mutta se oli äärimmäisen pelottavaa ja kuumottavaa sekä ahdistavaa ja itkettävää. Käytiin vaan hakee pattereita muutaman metrin päästä kioskilta..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

koirani kanssa. mulla on trippikoira.
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

Touchet wrote:Ensiö, paranoia antaa kyllä omituisia kiksejä jollekin primaariselle osalle persoonallisuudesta. Suosittelen tutustumaan siihen tarkoin.
Oli toi jälkikäteen muisteltuna hyvä kokemus kun ei enää muista niin tarkkaan sitä pakokauhua :) Ja tosiaan saa siitä tietyllä tavalla mahtavia kiksejä kun uteliaisuus vie eteenpäin vaikka pelko nykii hihasta kotiinpäin. Se nimittäin tuntuu suurelta seikkailulta, mikä on harvinainen tunne kutistuneessa maailmassamme. Silti suosittelen pienempiä puroja ennen jokeen heittäytymistä. Ainakin itselläni tuo kokemus antoi hieman huonot lähtökohdat seuraaville kerroille mutta ajan kanssa sitä oppii rentoutumaan.
Ensiö
Lepakko

Post by Ensiö »

mauser1911 wrote:koirani kanssa. mulla on trippikoira.
Mulla on opiaattikissa. Se huomaa kun alan nuokkumaan ja tulee jakamaan sitä euforiaa. Saa katsos hyvät rapsutukset kun se turkki vaan on niiiin pehmeä ja ihanan tuntuinen etten voi lopettaa silittämistä ennen kuin nukahdan.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Yksin. Kukaan täällä pikkukylässä ei halua trippailla miun kanssa.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Ensiö wrote:
mauser1911 wrote:koirani kanssa. mulla on trippikoira.
Mulla on opiaattikissa. Se huomaa kun alan nuokkumaan ja tulee jakamaan sitä euforiaa. Saa katsos hyvät rapsutukset kun se turkki vaan on niiiin pehmeä ja ihanan tuntuinen etten voi lopettaa silittämistä ennen kuin nukahdan.
Joo. mä aina trippilla hemmottelen sisua. huascasta se ei digannu.. luuli kai et delaan pöntölle.. sen jälkeen se sai herkkuja ja liikuntaa ja seuraa ja rapsutusta ja leikkiä.