Vähän oudolta kuulostaa minunkin korvaan.. Itse olen useita kertoja kombotellut alkoa ja LSA:ta, ja vaikutus on ollut enemmänkin stimuloiva kuin rauhottava. Enkä mitään hengityslamaan (edes kaukaisesti) viittaavaakaan ole huomannut.LD50 wrote:Ei mulla ekstraktion jälkeen tullut pahaa oloa.
Öh ? Miten muka LSA on rauhoittava ?Kyllä pienissä määrissä voi ottaa, mutta paljon alkoholia ja LSA:ta on hengenvaarallinen yhdistelmä, molemmat kun ovat rauhoittavia ja lamaavat hengitystä. Tiedän pari tyyppiä jotka ovat taistelleet nukahtamista ja hengityksen lamaantumista vastaan tällä kombolla.
HBWR (Hawaiian Baby Woodrose)
-
benelux fat
- Kameleontti
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
-
kurz
- Psykonautti
Joo, minustakin tuo vaikutti oudolle enkä ollut ikinä kuullut moisesta. Ilmeisesti kyse on Suurista annoksista. Voin kysyä lähteistä enemmän jos tämä ei riitä, mutta tässä on erään hyvin luotettavan ison foorumin ylläpitäjän kommenti LSA:sta. Muutkin asiasta enemämän tietävät olivat samaa mieltä.
"Yes, respiratory depression. In fact depression of many functions. Extreme anticholinergic reactions, extreme dehydration(if you pull skin upwards, it would stay there for a while, extremely hard to move(forget about walking), loss of consciousness, all cognitive and physical ability severely impared, possible life threathning situations. Oh, yeah there might have been some hallucinations going on. Pff!
Keep cholinergic supplements at hand!"
Kyse on siis tästä postista http://www.drugs-forum.co.uk/forum/show ... hp?t=14944.
Edellisen viestin lopusta: "Alpha: let me guess, respiratory depression? (I had this once from excessive hbwr dose and too much alcohol)"
Ja vielä lopummasta "
Same here. I had caps containing sida and LSA. Only took 2 as instructed. Never bought anything from that source again."
Itsekin olin yllättynyt ja kommentoin sitä myöhemmin tuolla postissa.
"Yes, respiratory depression. In fact depression of many functions. Extreme anticholinergic reactions, extreme dehydration(if you pull skin upwards, it would stay there for a while, extremely hard to move(forget about walking), loss of consciousness, all cognitive and physical ability severely impared, possible life threathning situations. Oh, yeah there might have been some hallucinations going on. Pff!
Keep cholinergic supplements at hand!"
Kyse on siis tästä postista http://www.drugs-forum.co.uk/forum/show ... hp?t=14944.
Edellisen viestin lopusta: "Alpha: let me guess, respiratory depression? (I had this once from excessive hbwr dose and too much alcohol)"
Ja vielä lopummasta "
I was fighting for staying awake as I knew that if I would loss consciousness I could possibly die from respiratory failure.
Same here. I had caps containing sida and LSA. Only took 2 as instructed. Never bought anything from that source again."
Itsekin olin yllättynyt ja kommentoin sitä myöhemmin tuolla postissa.
-
Lasipallo
- Kameleontti
Albert Hoffmann kommentoi myös LSA kokeilujen jälkeen, että LSA on juuri sedatiivi.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
kurz
- Psykonautti
-
Kalastaja
Joku väitti että pahaa oloa aiheuttavia aineita jäisi pois vesieristyksessä? Itse olen ollu siinä uskossa, että niitä ei ihan helposti saa irti. Olisiko mitään lähteitä näyttää?
Ott 1996, Rätsch 2005 (encyclopedia of psychoactive plants jne.), The Road to Eleusis.
En jaksa etsiä tarkemmin, ihan yleistä tietoa tuon pitäisi olla. Johtuu siitä, että psykoaktiiviset ergoliinit, kuten ergiini, liukenevat kylmään veteen ja ne muut paskiaiset huonommin. Ei tietenkään mikään huippu tehokas tapa, mutta toimii ainakin jossain määrin.
Tuohon liukenemis teoriian perustuu Wassonin, Hofmannin ja Ruckin teoria ergotin käytöstä elusianin mysteereissä. Jos psykoaktiiviset aineet eivät liukenisi olisi elusianissa tullut ruumita, jos nyt siis edes ergottia käyttivät. Siitäkään ei mitään faktaa luonnollisesti ole.
Tuo kertomasi tapaus kuulostaa todella pahalta yliannokselta. Koskaan ennen kuullut mitään noin vakavaa.
Tuota ei pääse lukemaan, jos ei ole rekannut sinne.
Minkälaisista annoksista oli kyse, paljon HBWR:ää (ja miten valmisteltu) ja paljon alkoholia?
Ott 1996, Rätsch 2005 (encyclopedia of psychoactive plants jne.), The Road to Eleusis.
En jaksa etsiä tarkemmin, ihan yleistä tietoa tuon pitäisi olla. Johtuu siitä, että psykoaktiiviset ergoliinit, kuten ergiini, liukenevat kylmään veteen ja ne muut paskiaiset huonommin. Ei tietenkään mikään huippu tehokas tapa, mutta toimii ainakin jossain määrin.
Tuohon liukenemis teoriian perustuu Wassonin, Hofmannin ja Ruckin teoria ergotin käytöstä elusianin mysteereissä. Jos psykoaktiiviset aineet eivät liukenisi olisi elusianissa tullut ruumita, jos nyt siis edes ergottia käyttivät. Siitäkään ei mitään faktaa luonnollisesti ole.
Tuo kertomasi tapaus kuulostaa todella pahalta yliannokselta. Koskaan ennen kuullut mitään noin vakavaa.
Tuota ei pääse lukemaan, jos ei ole rekannut sinne.
Minkälaisista annoksista oli kyse, paljon HBWR:ää (ja miten valmisteltu) ja paljon alkoholia?
-
Joniitti
- Apteekki
-
Keisari
- Lepakko
-
Joniitti
- Apteekki
-
Keisari
- Lepakko
http://www.lycaeum.org/languages/finnis ... yreia.html
Tuolla sanotaan et sopiva määrä on neljästä kahdeksaan, mut ite ainakin aloittaisin 2-3 siemenellä.
Tuolla sanotaan et sopiva määrä on neljästä kahdeksaan, mut ite ainakin aloittaisin 2-3 siemenellä.
-
kurz
- Psykonautti
Itse kokeilin ensimmäisen kerran viidellä siemenellä ja tuli kohtuu intensiivinen trippi. Tosin enpä ole kokeillut mitään kunnollisia psykedeelejä kuin LSA:ta muutaman kerran, voin kuvitella että paljon jää toivomisen varaa. Kuitenkin syntyi jo tyydyttäviä visuuaaleja, silmät auki pieniä ja silmät kiinni hienoja spiraaleita yms.
-
Joniitti
- Apteekki
No huhhuh, eksyin tuonne päihdelinkin puolelle ja luin vanhoja topicceja lsa:sta ja joku mainitsi vetäneensä 20 ja, että 50 siemenellä saisi jo kunnon lsd:n tapaisen tripin! Kuka hullu vetää niitä noin paljon?
Kiinnostaisi kyllä tietää tollaisen turvallisuus ja kun täällä noista hengityksen lamaantumisistakin puhuttiin yms. Aika jumiin tuollaisilla menisi :?
Kiinnostaisi kyllä tietää tollaisen turvallisuus ja kun täällä noista hengityksen lamaantumisistakin puhuttiin yms. Aika jumiin tuollaisilla menisi :?
-
Shro
- Apteekki
-
Joniitti
- Apteekki
No sitäpä itsekkin ja tiedä mitä elimistö reagois tollaisille määrille kun 20 tai 50???Shro wrote:Eikös jo 10siementä pitäisi olla yhden lsd "hitin" vertainen.
Sanonpa nyt omien kokemuksieni ja lukemani perusteella, Mielestäni paras suositeltavin tapa nuo siemenet on vetää alas seuraavasti jos haluaa, että toimii ja välttää mahdollisimman paljon pahaa oloa.
- 1. Olla syömättä ainakin 6 tuntia ennen nauttimista.
2. Kuoria siemenistä päällä oleva vaalea pölyinen kerros pois.
3. Jauhaa siemenet pieneksi murskaksi (jauhoksi).
4. Pohjiksi tyhjään mahaan pieni huikka väkevää viinaa ja sitruunaa.
5. Jauhot suuhun ja puhtaalla vedellä alas.
6. Koita olla mahdollisimman vähän liikkumatta seuraavan tunnin aikana.
7. Happojen alkaessa vaikuttaa, nauti vielä vaikkapa olut, ettet kivety
8. Jos havaitset pahaa oloa, koita syödä tai pajuttele.
9. Hymyile ja mieti iloisia asioita
10. Rentoudu!
Ja miksi sitruunaa ja alkoholia? Käsittääkseni sitruuna auttaa lsa:ta liukenemaan alkoholiin joka on hyvä liuotin ja taas tämä happoinen alkoholi kolahtaa paremmin
Noh, näin minä, ainakin jatkossa!
-
kurz
- Psykonautti
-
Ahab
Hmm mutta entäpäs jos erottelisi. En kyllä usko että tulee lsd:tä vastaamaan millään annoksilla mutta varmaan yhtä voimakkaita voi olla. Ja varmaan sama toimisi päivänsinellä jos vaikka erottelisi 50g siemeniä ja vetäisi sen kaiken. Tutkimuskemikaalikaupoissa on tullut vastaan pelkkää LSA:ta (tai no en tiedä kuina 100% on mutta että LSA:na myyvät). Varmaan mukavampi tapa kokea rohkeampia annoksia.
-
Jeshu
- OD
No voihan se olla. Nämä nykyajan hitit eivät joka tapauksessa ole aina niin kovin tykkejä.aivoruoska wrote:ei LÄHELLEKKÄÄN.Shro wrote:Eikös jo 10siementä pitäisi olla yhden lsd "hitin" vertainen.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Lasipallo
- Kameleontti
LSA ja LSD on varmaan hankalaa saada samanlaisiksi millään annoksilla, kun LSA tuppaa olemaan aika sedatiivista.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
-
Kalastaja
-
TiiEitsKay
- Lepakko
-
Shro
- Apteekki
Niin, nyt siis puhutaan hyvälaatuisista siemenistä sekä tuo "hitti" joku 100mikkiä happoa. Jos noita edes ylipäätänsä voi rinnastaa.aivoruoska wrote:ei LÄHELLEKKÄÄN.Shro wrote:Eikös jo 10siementä pitäisi olla yhden lsd "hitin" vertainen.
En ole ainaskaan koskaan nähnyt ketään niin kuutamolla kuin kaveriani joka söi 10siementä.
-
Jeshu
- OD
Joo onhan se hippusen sedatiivista, vaan teenpä vertailua nyt siitä huolimattaLasipallo wrote:LSA ja LSD on varmaan hankalaa saada samanlaisiksi millään annoksilla, kun LSA tuppaa olemaan aika sedatiivista.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
growy
- Kameleontti
-
Kuumotus
- Lepakko
Ei saa Suomesta ostettua mistään, päätyivät lääkeainelistalle 1. 1. 2001.growy wrote:joo tuota.Tietääkö kukaan saako Näitä siemeniä suomesta jostain?mä en viittis jonku 4euron takia maksaa himmeitä Postimaksuja jostain saksasta..Pankaa linkkiä tai jotain.
kiitos.
Tilaa vähä enemmän niitä siemeniä, niin postikulutkin on suhteessa pienemmät.
Niin ja linkit erilaisiin smartshoppeihin on kiellettyjä täällä.
4:20
-
Keisari
- Lepakko
-
Enth
Noista siemenien vahvuuksista. Kaveri tilas a:sta HBWR-siiduja, söi niitä ja sit heitin omiani, eri paikasta tilattuja. Sanoi sit että a:n siidut oli joku 3 kertaa heikompia vaikka oli isompia.
Enempää en oo vielä syöny kuin noi 3 minkä mainitsin aiemmin, en tiedä miten kroppa kestää, päässäkin aina sellanen puristava tunne :S
Itsellä on LSA:ssa ollut hengitys hieman pinnallista mutta en ole kokenut sitä huolestuttavaksi.
Enempää en oo vielä syöny kuin noi 3 minkä mainitsin aiemmin, en tiedä miten kroppa kestää, päässäkin aina sellanen puristava tunne :S
Itsellä on LSA:ssa ollut hengitys hieman pinnallista mutta en ole kokenut sitä huolestuttavaksi.
-
Kuumotus
- Lepakko
-
kurz
- Psykonautti
Minullakin on ollut lopputripistä hengitys melko pinnallista ja välillä pieniä katkoksentapaisia, ja minulla on tapana huolestua tuommoisista asioista helposti. Etenkin pilven ja LSA:n jälkeen huomasin kuinka olin välillä hengittämättä ja nautin sen tuomasta adrenaliinista, säikähdin kun tajusin sen.
-
Joniitti
- Apteekki
-
Kalastaja