Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
peltsi
OD

Re: panacod

Post by peltsi »

Tänään kolme panacodia ja runsaasti kofeiinia...eipä sanonu juuri mitään vaikka ei pitäis opatoleja olla :?
...ei kyllä opiaatit oo ennenkään pelannu kovinkaan herkästi, esim. puolikas teemu ei sano juuri mitään. Missä vika?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

mauser1911 wrote:keksimistä vaikeuttaa hieman et oon "ex" käyttäjä.... exexexex..
Ai ex....? :lol: :lol: :lol: :lol:

Oli ihan pakko!
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

zan wrote:
goofy wrote:miten jäit viihteilystä kiinni? ois kiva tietää. tell me pleaze
No vedin monen kuukauden tabut kolmessa viikossa, enkä saanut mistään lisää. Sit refloissa hain hoitopaikasta paniikkipakkauksen ja soittoajan lääkärille asian selvittämiseksi. Ja koska olin kelannut lopettaa aineen, enkä keksinyt mitään oikeasti uskottavaa selitystä, niin sanoin viihteilleeni. Nyt sitten kituutetaan miedommilla aineilla odotellessa päihdepsykiatrille pääsyä.
flop
Karvakuono

Post by flop »

W10 wrote:
goofy wrote: Mutta siis takaisin panacodiin. Yllättävän hyvin vaikutusta minulla boostasi kofeiini. Eli vedin 2-4 panacod-poretablettia veden kanssa ja 1-2 kuppia kahvia -> loistava olo. Ummetusta ei ikinä ollut panacodien kanssa, päinvastoin.
Kodeiinia voi boostata mustapippurilla koska se sisältää piperiiniä. Itse kokeilin parilla teelusikallisella mustapippuria ennen kodeiiniannosta ja kyllähän se tuntui toimivan.
Oon ymmärtänyt että tuo mustapippuri vaikuttaa myös siihen parasetamoliin, siis jos vetää erottelemattomana. Eli jos suurempia määriä vetää panacodeja niin kannattais erotella kodeiini siitä jos haluu boostata mustapippurilla. Eipä sano maksa sitten "poks"... :shock:
Tofupekoni
Kameleontti

Re:

Post by Tofupekoni »

Asidyyli wrote:Tuo kyseinen entsyymi toimii maksassa (CYP2D6) ja senkin toiminta aika yksilöllistä. Toiset herkempiä kodeiinille kuin toiset.
Nii osaako joku sanoa, että kun jos vaikka niin että tuo CYP2D6 entsyymi metaboloi sekä DXM > DXO + morfiini ja codeiini > morfiini (molemmissa ilmeisesti suhde about 1 > 0.1), niin miksi DXM:n kanssa voi ottaa tyyliin 6 kertaa viikossa ja pärisee 'baut yhtä hyvin, mutta auta vitun armias jos otat maanantain 10 ardinexia (pörisee) ja torstaina 20, ni ei mitään?

EDIT: typo
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
dredi
LD50

Post by dredi »

Koska DXM ja DXO ovat molemmat aktiivisia aineita. Kodeiini ei itsessään ole aktiivinen, vaan vaatii metabolian morfiiniksi ennen toimimistaan.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
tRip
Moderator

Post by tRip »

dredi wrote:Kodeiini ei itsessään ole aktiivinen, vaan vaatii metabolian morfiiniksi ennen toimimistaan.
Kyllä tietääkseni on todettu että myös kodeiinilla itselläänkin olisi jonkinkaltaisia vaikutuksia.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
dredi
LD50

Post by dredi »

Joo, histaminergisiä vaikutuksia kyllä. Affiniteetti myyreseptoriin on lähes olematon.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Kodeiini-6-glukuronidi on aktiivinen ja kodeiinin pää-asiallinen vaikuttava metaboliitti. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11092114

Morfiinia sit tulee vähän mausteeksi päälle. Riippuu yksilöllisistä maksaentsyymieroista.
dredi
LD50

Post by dredi »

Analgeettinen vaikutus ei välttämättä ole sama kuin se vaikutus mitä opioidien käyttäjät yleensä opioideilta hakevat... se että kodeiinilla tai sen glukuronidilla on analgeettinen vaikutus ei vielä tarkoita että sillä olisi euforisoiva vaikutus.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

dredi wrote:Analgeettinen vaikutus ei välttämättä ole sama kuin se vaikutus mitä opioidien käyttäjät yleensä opioideilta hakevat... se että kodeiinilla tai sen glukuronidilla on analgeettinen vaikutus ei vielä tarkoita että sillä olisi euforisoiva vaikutus.
No joo, voi toki olla että sillä ei ole paljon euforisoifia vaikutuksia, mut ainakin se aktivoi myy-reseptoreita. Pitäisin itse melko mahdollisena että se olisi pääösin myös viihteellisen vaikutuksen takana. Ainakin jos vertaa morfiinin ja kodeiinin vaikutusten kestoaikaa. Morfiinin huippu kestää ainakin tuplasti yhtä kauan ja se laskeekin hitaammin.
dredi
LD50

Post by dredi »

kaikki on spegulointia tässävaihheessa
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

NarkkiParkki wrote:Päriseekö 60mg kodukkaa hyvin 75kg painavalle miehelle, jolla ei ole toleranssia? Sekä mahdollisesti vielä 10mg oopiumijauhetta tuohon.
Muistan joskus lukeneeni, ettö 10mg oopiumjauhetta (jota esim. Tannopon sisältää) vastaisi abauttarallaa 1mg:tä morfiinia, eli hyvin vähän. Tiedä sitten, mutta ei tommonen yks Tannopon ainakaan missään tunnu. Joskus oon niitä 10 syöny kodeiinin kanssa ja jotain aika pientä buustia tuli + sen belladonnan vaikutukset jotka ei ehkä oo toivottuja.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
wwedd
Tuppisuu

Post by wwedd »

Aamulla otin kuus kappaletta eroteltuna ja äsken kymmenen. Itselläni poretabletteja, joten erottelu on helppoa. Tabletit vaan mahdollisimman kylmään veteen ja antaa olla jonkun aikaa niin parasetamoli laskeutuu pohjalle. Kannattaa vaan varoa ettei kaikkia tabletteja kerralla laita, suht helposti kuohuu yli, laittaa pari kerrallaan ja odottaa että vaahto ehtii laskeutuu tai sitten sen verran iso lasi että mahtuu kuohumaan.
Aesma
OD

Post by Aesma »

Just otin kahdeksan kappaletta,
mulla ei tuu nykyään euforiaa kodukasta oikeen ja ennen riitti se 150mg kodeiiniä viboihin, ja joskus kun otin vähän enemmän, valvoneena ja alkoholia alla niin taisin pyörtyä hetkeksi suihkuun.

Mut kivaa kuitenkin on.

Image
Velho
LD50

Post by Velho »

Hyvin lepposat olot savujen kanssa poretabletteina iha lungit mut jotain kyllä jää uupumaan jää aika läyhiksi olot...
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

kuinka helposti lääkärit kirjoittaa näitä panacod reseptejä? Nyt 3vk oon kärsinyt voimakkaista ala selän kivuista joiden takia en pysty kävelemään kunnolla ja ajattelin huomenna käydä läkäärissä kysymässä kirjoittaisiko hän minulle kipulääke(panacod) reseptin. 2x400mg buranaa oon 5 kertaa päivässä ottanut nyt kaks viikkoa ja ei oikeen tehoa kunnolla...
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

mattipatti wrote:kuinka helposti lääkärit kirjoittaa näitä panacod reseptejä? Nyt 3vk oon kärsinyt voimakkaista ala selän kivuista joiden takia en pysty kävelemään kunnolla ja ajattelin huomenna käydä läkäärissä kysymässä kirjoittaisiko hän minulle kipulääke(panacod) reseptin. 2x400mg buranaa oon 5 kertaa päivässä ottanut nyt kaks viikkoa ja ei oikeen tehoa kunnolla...
Arvauskeskukset on aina oletuksena vähän nihkeitä - tosin voi sielläkin natsaa. Yksityisen kanssa taas uskaltaa keskustella, ja ne usein omien ehdottelujen lomassa kysyy, että mitä pitäisi olla. Sairaslomaa? Tarvitsetko kipulääkkeitä? Ehdottaa varmaan aluks Burana 600/800mg. Sano että testattu on ja ettei toimi. Luultavasti antaa Panacodia. Sitten jos esimerkiksi kärsit yöllisistä kivuista, Panacod ei vaikuta kuin sen 3-4h. Kysy pidempivaikutteisempaa jos näin on - ihan hyvin voidaan määrätä vaikka tramadol retard. Ei tarvii ku pari kertaa vuorokaudessa syödä se yks depotti niin yleisimmät selkäkivut lähtee aika tehokkaasti. Viihdettäkin noista toki irtoaa, mutta se on eri asia. :D
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

Joo yöllä ei saa kyllä nukuttua paria tuntia kauempaa kun kääntää kylkeä niin herää siihen helvetillisen pistävään kipuun.. Itellä ei pahemmin kokemusta yksityisistä.. tuliskohan paljonkin kalliimmaksi jos käyvis yksityisellä?
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

No kyllähän se kait sen 40-50€ maksaa? Ei oo oikeen käsitystä, on duunin puolesta työterveys yksityisellä eli ilmaseks haen ryynini. Itelle tosiaan kerran (ihan asiasta) kipuihin annettiin ensin respa 800mg Burana ja sitten yöks Panacod. Valitin et mitä järkee herätä yöllä klo 2-4, ottaa toinen Panacod, oottaa et alkaa toimiin et voi taas nukkuu?
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Panacodia saa todella helposti niin tk:sta kuin yksityiseltäkin. Yksityisellä käynti n. 40€ + 100 kpl panacodia = 70€. Helppo saada, jos tajuaa liikkua huonosti ja sanoa, että burana testattu ja jos panacodia haluat, niin että tramal liian vahva. :)

Jos yksityisellä alat ravata, niin tajua vaihtaa paikkaa ja lääkäriä säännöllisin väliajoin. Jos jossain lääkäriasemalla on susta tietoina vain panacodien hakureissut, niin siellä ei jatkossa voi hakea enää mitään vastaavia lääkkeitä. Eli siis joskus kannattaa pyytää muutakin/käydä muista syistä lääkärissä.
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

Kävin tk:ssa ja laittoivat pakaraan kaks piikkiä (relaksantti ja kipulääke) ja kirjoitti voltaren reseptin. Eipä tullut panacodia ja eipä tuntunut relaksantti ja kipulääke kunnolla toimivan..
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Taas 20kpl respa kourassa. Vituttaa vaan, ois nyt voinu samalla sen satkun mätkästä. Tosta kahestakymmenestä irtoaa kahdet tai kolmet olot. Kahet jos laittaa muutaman syrjään krapuloihin ja oikeeseen tarpeeseen kipulääkkeenä, oon aika tehokkaasti tuhonnu mun Tramal-varastot.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

kytät vei mun respan...
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
rogues
Lepakko

Post by rogues »

mauser1911 wrote:kytät vei mun respan...
miten vitussa ? multa ei ole vienyt edes viron respoja kotarissa. eikä bongia :)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

rogues wrote:
mauser1911 wrote:kytät vei mun respan...
miten vitussa ? multa ei ole vienyt edes viron respoja kotarissa. eikä bongia :)
en tiedä. eikä lääkärin homo suostunu uusimaan.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
horna
Kameleontti

Post by horna »

Tuleeko muilla Panacodista helvetillistä ummetusta? Sais noita levy kaupalla, mutta pari päivää ilman posliini puhelinta ahdistaa.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

horna wrote:Tuleeko muilla Panacodista helvetillistä ummetusta? Sais noita levy kaupalla, mutta pari päivää ilman posliini puhelinta ahdistaa.
Tulee tervetuloa levolac ja opiaatti kerhoon..

Ressu muuten on hyvä kombo kodukasta tulevan ummetuksen hoitooon...

Ja ilmoitan nyt nolostuneesti joskus hoitaneeni akuutin opiaattien puuttumisesta johtuneen ahdistuksen juomalla professorin yskänlääkettä, ressua (RAAKANA) ja sol kaljaa... Auttoi kummasti ummetukseen :lol: :lol: :lol:
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

horna wrote:Tuleeko muilla Panacodista helvetillistä ummetusta? Sais noita levy kaupalla, mutta pari päivää ilman posliini puhelinta ahdistaa.
Kyllä. Sekä Panacod että tramadoli on aiheuttanut meikälle ummetusta (enkä muita opioideja ole testannut). Kannattaa tosiaan käyttää harvoin niin ei ehdi kasaantua, tai sitten käyttää jotain vaihtoehtoista dieettiä a la Dexma tai kenties apteekin apuvälineitä ulostamiseen.
Tramadoli on kyllä uutta naista iskiessä uskomaton huijausväline. Pystyy panemaan tuntikausia eikä ikinä tarvii käydä paskalla muijan luona. :D
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Njooh, mikä olis sellanen hyvä annos panacodeja (erottelemattomia) 300mg lyrican kanssa?
Itsellä tosiaan ei opiaatti toleranssia ole, kokeillut vain tramaleiden kanssa lyricoja, eli varmaan samanlailla toimii panacodejen kanssa eli boostailee, ja mahdollista, että tunnetusti kodeiinin lyhyt vaikutusaika pitenisi?