MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
mauseri
LD50

Re: MDPV

Post by mauseri »

Thoxium wrote:Pystyykö tätä nyt ollenkaan vetämään ilman ahdistusta ja vainoja? Kai se muutama olut tai/ja bentso kuuluu asiaan, beetasalpaajat ois kans jees ja hätätapauksis jotain antipsykoottii... Oon huomannu et mitä tehokkaampaa pevekkii, sen ahdistavampaa, tai ainaki laskupuolel. Viihdeannoksen ja vainoahdistusannosten väli taitaa olla hyvin hento väli, jos sitä on ollenkaan. Ehkä just joku 1mg jos ottaa liikaa ni sit ahistaa. Nijaa kai pitää vaan testata enemmän eri annostuksia, ainaki +10mg annoksil melko varmaa tule ahistukset sun muut päälle.
musta tuntuu et toi on aika suuresti omasta päästä kiinni. ehkä ne mun pirivuodet on tehny sen et eipä paljoo ahdista. niin ja enemmän mun mielestä ahdistaa "vajarit" ku kunnon annos. mututna n. 50mg heitin hihaan tota, niin meni vaan aivan vitun sekasin. mistä muuten saa huonoo pevekkii? voi vittu.. nyt alko himottaan taas toi.. EN VITTU tilaa vielä.. oikeesti.. kuokuttavinta kamaa mitä on vastaan tullut.. jos hyvää poretta ei lasketa.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Jopas oli tyyris sijoitus ykköseen (n.90e) Mutta ompahan ainaki putsia. Mut tosin tääl alueel joutuu hyvästä poreestakin maksaa sen 40-60e/g :D Ni siihen nähden oli oikein kannattava sijoitus.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

xxx-men wrote:Jopas oli tyyris sijoitus ykköseen (n.90e) Mutta ompahan ainaki putsia. Mut tosin tääl alueel joutuu hyvästä poreestakin maksaa sen 40-60e/g :D Ni siihen nähden oli oikein kannattava sijoitus.
kyllä se on aika halpaa poreeseen verrattuna.. mulla mutu 700mg kesti viikon.. siis yötäpäivää.. nyt vasta huomasin ton.. siis pyydetäänkö jossain yli 50€ piri grammasta???? vittu.. onneks ei tarvii sitä enää kiskoa. pevekkiä jos vetäs korkeintaan parin kuukauden välöein viikon putken ni sen vielä kestän/pystyn koukahtamatta.. PEVEKKIÄ PRKL MULLE.. :razz:
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

mauser1911 wrote:
kyllä se on aika halpaa poreeseen verrattuna.. mulla mutu 700mg kesti viikon.. siis yötäpäivää.. nyt vasta huomasin ton.. siis pyydetäänkö jossain yli 50€ piri grammasta???? vittu.. onneks ei tarvii sitä enää kiskoa. pevekkiä jos vetäs korkeintaan parin kuukauden välöein viikon putken ni sen vielä kestän/pystyn koukahtamatta.. PEVEKKIÄ PRKL MULLE.. :razz:
Tervetuloa Ouluun täällä maksaa kaikki vitusti. Oli kyllä kova isku ku muutti etelästä tänne ja tottunu makselee ketolasta sen 15-20e. Täälä tosiaan se on useimmiten sen 50e ja ihan sokerista putsiin. MDPV kyllä riittänee pitkään meikällä.
Uke
LD50

Post by Uke »

xxx-men wrote:
mauser1911 wrote:
Tervetuloa Ouluun täällä maksaa kaikki vitusti. Oli kyllä kova isku ku muutti etelästä tänne ja tottunu makselee ketolasta sen 15-20e. Täälä tosiaan se on useimmiten sen 50e ja ihan sokerista putsiin. MDPV kyllä riittänee pitkään meikällä.
Idässä (savossa) samat hinnat. ~50e grammasta on aika perus. ..tai no joku 40-45 oikeestaan.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Jeppiskamaa, 60e/g
Vai toimiiko?
ferox
OD

Post by ferox »

Nettikaupoissa hinnat lähtevät kokemukseni mukaan siitä 35 €/g ylöspäin, 40 € on normi, ainakin kun tilaa vähintään muutaman gramman.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
CharlieBigPpotato3
Lepakko

Post by CharlieBigPpotato3 »

Thoxium wrote:Pystyykö tätä nyt ollenkaan vetämään ilman ahdistusta ja vainoja? Kai se muutama olut tai/ja bentso kuuluu asiaan, beetasalpaajat ois kans jees ja hätätapauksis jotain antipsykoottii... Oon huomannu et mitä tehokkaampaa pevekkii, sen ahdistavampaa, tai ainaki laskupuolel. Viihdeannoksen ja vainoahdistusannosten väli taitaa olla hyvin hento väli, jos sitä on ollenkaan. Ehkä just joku 1mg jos ottaa liikaa ni sit ahistaa. Nijaa kai pitää vaan testata enemmän eri annostuksia, ainaki +10mg annoksil melko varmaa tule ahistukset sun muut päälle.
Riippuu set & settingistä.

Mullakin muutama vuosi sitten stimut aiheutti ahdistusta. Nykyään ne vähentää ahdistusta.
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
CharlieBigPpotato3
Lepakko

Post by CharlieBigPpotato3 »

Itse ostin hintaan 5e/g, eli ei hinnalla pilattu.
The formal language is a nazi! To break through language in order to touch life. Myself resuscitates to the disillusionment of birth. I like buddha, I like sexy ass. Haunter unseen, take thy life back to the core!
dwrx
Psykonautti

Post by dwrx »

Alkaa kuulostaan MDPV mielenkiintoiselta kokeiltavalta. Voisko joku kuvailla sen fyysistä stimulaatiota asteikalla 0-10 tai peruspiriin verrattuan.
I say no to drugs, but they don’t listen.
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Onkohan tää mdpv sen takia niin suosittu, ku tätä ei tartte ottaa paljoakaan ja pussista riittää moniin kertoihin. Mut kyl mefe mun mielestä oli parempaa (Ainakin ne ekat nousut oli), vaikka vähä lyhyt kestoisempaa onkin.:razz:.
dredi
LD50

Post by dredi »

Mefedronia ei kannata vetää. Koko ajan ilmestyy raportteja älyttömistä sivuvaikutuksista. Se on niin arvaamaton aine. Monet ovat vetäneet useita grammoja vailla huolen häivää, ilman sivuvaikutuksia, kunnes sitten yhtäkkiä ollaankin paniikissa kun polvet muuttuvat siniseksi ja tulee reikiä jalkoihin.

Itse en koskisi mefedroniin kymmenen metriä pitkällä tikullakaan.

MDPV on hieman terveellisempää. Tosin hyvin addiktiivista ja toleranssi nousee huimaa vauhtia. Sivuvaikutukset on kyllä silläkin, joiden ansiosta en aio kyllä tätäkään skeidaa vetää enempää.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

dredi wrote:Mefedronia ei kannata vetää. Koko ajan ilmestyy raportteja älyttömistä sivuvaikutuksista. Se on niin arvaamaton aine. Monet ovat vetäneet useita grammoja vailla huolen häivää, ilman sivuvaikutuksia, kunnes sitten yhtäkkiä ollaankin paniikissa kun polvet muuttuvat siniseksi ja tulee reikiä jalkoihin.

Itse en koskisi mefedroniin kymmenen metriä pitkällä tikullakaan.

MDPV on hieman terveellisempää. Tosin hyvin addiktiivista ja toleranssi nousee huimaa vauhtia. Sivuvaikutukset on kyllä silläkin, joiden ansiosta en aio kyllä tätäkään skeidaa vetää enempää.
Joo no en aio kumpaakaan vetää enempää.
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Tää on kivaa joskus kerran kuussa tai parissa. Ja jos osaa jättää sen yhteen (tai edes kahteen :lol: ) iltaan niin vielä kivempaa!

Ja onpa muuten loistavaa savun kanssa. Menee ihan lukkoon. :mrgreen:
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
Thoxium

Post by Thoxium »

Siva wrote:Tää on kivaa joskus kerran kuussa tai parissa. Ja jos osaa jättää sen yhteen (tai edes kahteen :lol: ) iltaan niin vielä kivempaa!

Ja onpa muuten loistavaa savun kanssa. Menee ihan lukkoon. :mrgreen:
Aika lyhytkestonen tää on et jättäs vaa yhtee tahi kahtee. Nokittae tuntus oleva se tunnin välei buustailu pakolline jos haluu saada irti jotain.

Kai nokittamine on paskin tapa nauttia tätä?
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Thoxium wrote:Kai nokittamine on paskin tapa nauttia tätä?
Nykyisin mulla tuo menee lähinnä pelkästään nokittamalla, vaikutukset tuntuu kestävän yhtä pitkään kun oraalisestikin. Nousevan tuntuu vaan nopeammin + puheripuli... Annokset 10-25mg luokkaa yleensä.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Hyi v*ttu, ei kiitos enää vaikka kiitos tänne sitä lisää., Kusen verta vieläkin.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Pevekkiä tosiaan tulee sniffailtua puolentunnin/tunnin välein ja kokoajan semmoinen täpinäolo, Piri ainakin sniffattuna miellyttävämpää kuin MDPV sniffattuna. IV:nä en ole MDPV:tä kokeilllut mutta olen IV-miehille nakannut pikkusatsin mdpvtä ja voin sanoa että nähtävästi pesee pirin 10-0. en sitten tiedä. Ei omakohtaisia kokemuksia muuta kuin nasaalisesta käytöstä.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

No siis kyllä tää pevekki hommansa hoitaa, tosi moniulotteinen kama siinä mielessä, että voi vetää ei täpinöissä jotain hyödyllistä taikka voi ottaa paljon ja KUOSATA... Kuosaamiseen huonompaa kuin peruspiri, koska vaikutus on lyhyt kestoinen, ja "hyöty" käyttössä tämä häviää hyvälle pirille jota voi ottaa vain vähän jne...

Mutta helpompi suunnitella päiväänsä ostamalla mdpv pussin ja siitä naukata tietää laadun, hinta ei ole paha ja kaikki toimii hyvin...

Nyt pitäis mennä pitään kouluun lopputyön esitelmä 20 mg pevekin ja parin alproxin jälkeen, eiliset bentsot ja kännit alla vielä pyörittää päätä... plus eilen meni dptee... Mitähän vittua mää taas oon tekemässä :lol: :lol: :lol:
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Hirveet bodyloadit laskuissa varsinkin kun joutu töihin :D kantaa tavaroita ja muuta, pumppu kävi jo varmaa rytmihäiriöillä pelkästää. Mut paljon kiitoksia niille jotka tarjosivat (kumartaa) :D kuitenki luette tätä.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Happotatti wrote:Hirveet bodyloadit laskuissa varsinkin kun joutu töihin :D kantaa tavaroita ja muuta, pumppu kävi jo varmaa rytmihäiriöillä pelkästää. Mut paljon kiitoksia niille jotka tarjosivat (kumartaa) :D kuitenki luette tätä.
Joo vähän sama mulla oli, mutta määpäs kiskoin tätä lisää sen 25 mg siellä töissä.

Itseasiassa huono idea on kiskoa pevekkiä töissä, esim 5 tunnin työpäivän aikana meikäläinen ainakin tartti yhden buustin...

Eikä oo oikeastaan kauhean kivaa olla kaksi päivää valvoa tämän kemikaalin avulla, koska tätä tarttee kiskoa lisää koko ajan, tai voihan sitä valvoa, mutta jos sanotaan pitäisi töihin lähteä niin aika karseeta menoa...

Jännää muuten tuo, että pevekissä kalja tuntuu buustaavan sitä kestoa ja sitä piristystä ainakin mulla. Jos ottaa sen 3 tunnin jälkeen kun on ottanut pevekin niin laskut on vähäiset, mutta jos aloittaa siinä tunnin jälkeen, kun on ottanut nokkaan tätä niin silloinkin lähtee bodyloadit. Ja sinällään vaikka pireissä jos juo kaljaa niin alkoholi ei nouse päähän, mutta pevekeissä alkoholi nousee jollain tavalla päähän... Mutta tietenkin sellainen stimu känni...
Spadukka

Post by Spadukka »

^^ Siit muodostuu varmaan joku kemikaaliyhdistelmä ku vetää sitä samaan aikaan alkoholin kans ku esim concerta+alkoholi=Etyylifenidaatti
dredi
LD50

Post by dredi »

Hyvin Epätodennäköistä. MDPV:llä ei ole karboksyyliryhmää johon etanoli voisi transesterifikoitua.
Spadukka

Post by Spadukka »

dredi wrote:Hyvin Epätodennäköistä. MDPV:llä ei ole karboksyyliryhmää johon etanoli voisi transesterifikoitua.

No se on sitten selvä
dredi
LD50

Post by dredi »

Heh, selvennetään vähän. Esterithän ovat alkoholien ja karboksyylihappojen yhteenliittymiä. Metyylifenidaattihan on siis fenidaatin (alfa-(2-piperidinyyli)-fenyylietikkahappo) ja metanolin esteri. Kun tähän sotkuun lisätään etanoli, syntyy reaktio, jossa etanoli korvaa osan metanolista ja siirtyy metanolin paikalle ns. transesterifikaatiossa. Näin ollen saadaan sekoitus metyylifenidaattia, etyylifenidaattia, metanolia ja etanolia. Reaktion ekvilibriumi eli se missä suhteessa näitä kemikaaleja on riippuu jossain määrin alkoholin määrästä metyylifenidaatin määrään nähden.

MDPV ei ole karboksyylihappo eikä karboksyylihapon esteri. Toisinsanoen siitä puuttuu tämä esteriliitos joka metyylifenidaatissa on. Näin ollen etanoli tuskin reagoi MDPV:n kanssa juuri millään tavalla.

Jos edelleen menee yli hilseen, sanottakoon lyhyesti että vaikka kaksi ainetta, (esim. metyylifenidaatti ja MDPV), vaikuttavat samalla tavalla (estävät dopamiinin takaisinottoa) ei se silti välttämättä tarkoita että niillä olisi mitenkään samankaltainen rakenne kemiallisesti.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Tuntuu olevan jonkin sortin muotihuume etelä-suomessa. Sääliksi käy käyttäjiä...
dredi
LD50

Post by dredi »

Miksi?
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Siksi koska MDPV (eli se ruskea pulveri) on myrkkyä.
dredi
LD50

Post by dredi »

Ei se ole myrkkyä. Sitä paitsi MDPV on valkoista.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Kyllä se muuten niin on, että tämä tavara on myrkkyä isoilla kirjaimilla. Psykoosiin kertaheitolla, pumppu ei tykkää sitten yhtään ja itsellä ainakin vetää niin masentuneeksi moneksi viikoksi vaikkei käytä ku sen yhden illan, että ei kiitos. Tottakai tämä on subjektiivista, mutta samankaltaista tarinaa kuuluu joka suunnasta niin tiedä sitten... Sitten vielä ku tätä myydään pirinä niin morjensta vaan pöytään.. Tätä kun erehtyy vetämään niin menee kyllä käsitys laskuista kertaheitolla uusiksi. Ei enää ikinä kiitos.