Salvia Divinorum

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
luontoyhteys
Tuppisuu

Re: Salvia Divinorum

Post by luontoyhteys »

Mulle salvia on ollut aina ystävällinen, jotenkin vähän sarjakuvamainen (en osaa sitä paremmin ilmaista) kokemus, ei koskaan epämiellyttävä. Maailmankuvaa se kyllä on pirstonut ja jalostanut, mutta sen koen pelkästään hyväksi asiaksi.

En ole koskaan polttanut vaan tykkään pureskella lehtiä. Parin ekan kerran kitkeryyteen totuttua se makukin on muuttunut melkein miellyttäväksi. Todella hieno kasvi.
Antiluoja
Karvakuono

Post by Antiluoja »

Tulihan sitä vihdoin kokeiltua itsekkin tuota hurjaa kasvia(7eXtractia). Kokeiltu on siis yhteensä 3 krt.
Ekalla kerralla tuli vaan naurut.
Toisella (400mg DXM:ää alla 60kg) menin jonnekkin aivan muualle missä oli mariomaailmaa ja Guitar Hero-kitaroita. Tai no sitä voisi oikeastaan kutsua pelimaailmaksi. (en tiedä mistä tämä johtuu, en ole mikään himopelaaja :shock: )
ja sitten kolmannella kerralla tuli jokin outo voima joka veti minua taakse tuolissa ja piti ottaa tukee punasesta(piti olla punanen) kaverista että pääsin pois :lol: (jos et ole kokeillut salviaa niin et voi ymmärtää tätä :) )

täytyy vielä nyt sanoa että jos vaikuttaa liian voimakkaalta/jännittävältä aineelta niin kukaan ei pakota kokeilemaan. (Paitsi minä! :twisted: )
vaikka eihän se eka kerta noinkin miedolla extractilla kovin syvälle vie.
Be yourself.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Antiluoja wrote: ja sitten kolmannella kerralla tuli jokin outo voima joka veti minua taakse tuolissa ja piti ottaa tukee punasesta(piti olla punanen) kaverista että pääsin pois :lol: (jos et ole kokeillut salviaa niin et voi ymmärtää tätä
Joo toi on kumma toi tunne joka tulee että valuu tai vetäytyy johonkin käsittämättömään...johonkin :shock: itselläni ensipuraisu kaverin kanssa ja omalla vuorollaan kumpikin otti toisesta kiinni (tosin en kyllä ollut oikeesti ottanu kiinni mut luulin ottaneeni :mrgreen: ). Ihmeyrtti..pelottava ja silti niin ihana Sally D. <3 :lol:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
lahke

Post by lahke »

salvia ei toimi niinku toivoisin :( auttakke pls
taustaa on sen verran, että on poltettu ~10 kertaa erivahvuisia extrakteja ihan asianmukaisilla välineillä. Ekoilla kerroilla ei tullut mitään, ja jälkimmäisillä ainoastaan pieni "pilvi", jossa plaseboa mukana jonkin verran, mutta mitään salvia"trippiä" en oo vielä päässyt kokemaan. miten mä nyt saan salviatripin!?
onnistuuko extraktien imeskely samalla tavalla ku aidon lehden, ja onko se imeskeltävä määrä verrannollinen extraktin vahvuuteen? vai pitäskö vaan jatkaa polttelemista ja toivoa, että joskus tapahtuis jotain..?
salvia kiinnostaa paljon kokemuksena, en oikeestaan nyt mitään muuta haluiskaan... :)

mulla on tällä hetkellä 5x-extraktia ja 15x-extraktia molempia 2g. tolla 5x:llä oon nyt alottanu kokeilut, mutta se on sen verran laimeeta et pitää polttaa kai useempi hitti.. onko siitä haittaa jos pidän vaikka 5 min taukoa hittien välillä, vai pitääkö kaikki ottaa putkeen?
horna
Kameleontti

Post by horna »

lahke wrote:mulla on tällä hetkellä 5x-extraktia ja 15x-extraktia molempia 2g. tolla 5x:llä oon nyt alottanu kokeilut, mutta se on sen verran laimeeta et pitää polttaa kai useempi hitti.. onko siitä haittaa jos pidän vaikka 5 min taukoa hittien välillä, vai pitääkö kaikki ottaa putkeen?
Kyllä ne hittit pitää ottaa heti edellisten perään, koska Sallyn vaikutusaika on 5-15min. Kokeile tuolla x15 yksi hitti (n. 30-40 sekuntia keuhkoissa) ja jos ei kunnon vaikutuksia, niin toinen samanlainen heti perään.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Mä poltin just ainoan kunnollisen breakthrough -salviatripin sillä menetelmällä, että ensin suht. isot savut... Siitä lähdin jo hetkeksi jonnekin aivan muualle, mutta huoneen muoto ja tila säilyvät samana - sisustus vaan muuttui joksikin fantasiakirjallisuudesta. Pikkuhiljaa rupesin palailemaan (hullusti nauraen) huoneeseen, ja heti kun kaverit saivat minut vastaamaan kysymyksiinsä ja totesivat että olin palautunut, he tuikkasivat bongin käteen ja sanoivat, että nyt keuhkot ilmapalloksi. Raivotin siitä sitten jumalattomat tötsyt ineksiini, heittäydyin selälleni, ja laitoin mielikuvitusturvavyön kiinni.

Pian tämän jälkeen singouduinkin vihreän spiraalin läpi nestemäiseen kelluntatilaan, ja näin edessäni saman vihreän spiraalin sisällä ympyrän, jossa oli kaksi puoliskoa. Kummallakin puolella oli ihminen tekemässä mitä nyt ikinä - lähinnä arkisia askareita, kävelemistä, jalkapallon potkaisemista - ja ihmiset muuttuivat kuitenkin jatkuvasti n. puolen sekunnin välein muiksi (tai se tuntui puolelta sekunnilta). Silloin tajusin, että näin maailman jokaisen ihmisen sillä hetkellä. Euforia valtasi minut.
Versedes
Tuppisuu

Post by Versedes »

Pzyko wrote:Mitenkäs tuon tilauksen kanssa?
Onko kokemusta että ois jääny tulliin?
Kun eihän koirat kai haista tätä, tai ei ainakaan uskois.

Ajattelin pari raatia tota 20X extractia tilata,
kun ei tätä liikaa kaduillakaan liiku. :lol:
Ei sen pitäisi hirveän usein tulliin jäädä. Varmaan enemmän syö se parin viikon epävarmuus joka tulee tilauksen mukana..
Tämän kaverin profiilista ainakin löytyi pari ihan legit linkkiä ainakaan.
http://www.youtube.com/kulmataklaus

Sinänsä ihan kiva että on olemassa suomalaisiakin Salvia promoottoreita. Toivon vain että tuo ei tuota negatiivista julkisuutta, kaveri ainakin selostaa hirveän asiallisesti käytön ecetra.
Kysyin itse taimenista josko löytyisi, ja hän ohjasi minut ihan pätevästi vendorille. Toivon silti että tulisi perille :?

Salvia on ihan kiva substanssi, mutta henkilökohtaisesti kallistun mielummin vähän miedomman puoleen.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mietin tässä että jos lähtisi jostain Smartshopista tilailemaan Salviaa niin vaikka sivuilla mainittaisiin ettei sitä pysty toimittamaan Suomeen, pistäisivätkö ne silti sen postiin?
peltsi
OD

Post by peltsi »

King Ink wrote:Mietin tässä että jos lähtisi jostain Smartshopista tilailemaan Salviaa niin vaikka sivuilla mainittaisiin ettei sitä pysty toimittamaan Suomeen, pistäisivätkö ne silti sen postiin?
Ne varmaan tarkottaa just sitä ettei ne lähetä niihin maihin. :roll:
*Johnny Cash - hurt*
dredi
LD50

Post by dredi »

Ainahan voi yrittää, lähettää vaikka kauppiaalle sähköpostia, ja vakuuttaa että ottaa itse vastuun jos paketti jää tulliin. Joku saattaa suostuakin, ei sitä tiedä.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

No anteeksi. :cry:

Mietiskelin vain miten ihmiset sitä tilaavat kun en ole kyennyt löytämään yhtäkään semmoista kauppaa missei mainittaisi ettei sitä voi lähettää Suomeen.
dredi
LD50

Post by dredi »

keep looking.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
horna
Kameleontti

Post by horna »

King Ink wrote:No anteeksi. :cry:

Mietiskelin vain miten ihmiset sitä tilaavat kun en ole kyennyt löytämään yhtäkään semmoista kauppaa missei mainittaisi ettei sitä voi lähettää Suomeen.
Jossain paikoissa myös mainitaan, että kuitenkin lähettävät tilaajan halutessa kiellon alaisiin maihin.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
luontoyhteys
Tuppisuu

Post by luontoyhteys »

Voisi kuvitella, että pistokkaita saisi ihan suomalaisilta kasvattajilta, niin ei tarvitsisi huolehtia rajanylitysongelmista ;)
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

King Ink wrote:No anteeksi. :cry:

ei ole monia viikkoja aikaa kun riitti, että googleen laitto smartshop hakusanaksi niin löytyy jo pari kolme kauppaa mitkä lähettää pistokkaita/siemeniä/lehteä suomeenkin..
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Psychonautilus wrote:Pian tämän jälkeen singouduinkin vihreän spiraalin läpi nestemäiseen kelluntatilaan, ja näin edessäni saman vihreän spiraalin sisällä ympyrän, jossa oli kaksi puoliskoa. Kummallakin puolella oli ihminen tekemässä mitä nyt ikinä - lähinnä arkisia askareita, kävelemistä, jalkapallon potkaisemista - ja ihmiset muuttuivat kuitenkin jatkuvasti n. puolen sekunnin välein muiksi (tai se tuntui puolelta sekunnilta). Silloin tajusin, että näin maailman jokaisen ihmisen sillä hetkellä. Euforia valtasi minut.
Jostain syystä tämä herätti salvian olemuksen minuun voimakkaasti. Kiitos.
horna
Kameleontti

Post by horna »

On Sally vaan niin kunkku (vai kuningatar) aine, kun CSIn sarjamurhaajatkin pokas uhrinsa sen avulla :lol:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Nyt parin viikon sisällä saan haltuuni gramman 15x extractia ja pääsen viimein kokeilemaan Sallya.
Odotus ~~
King Ink
LD50

Post by King Ink »

No noin tunti sitten tuli poltettua silmämääräisesti mitattu 0,05 g 15x:ää , mutta ei hirveästi jäänyt käteen siitä.
Kohta voisi uudestaan kokeilla, onhan tuota vielä 0,45 grammaa. :D

Muistan vain voiman joka veti oikealle ja että olin hevosmiesten kyydissä,
ihmettelin jossain vaiheessa miten pitkään olin siinä maannut ja ääni päässäni sanoi: ''Mutta sinähän olet aina ollut siinä, tässä''.
horna
Kameleontti

Post by horna »

King Ink wrote:Muistan vain voiman joka veti oikealle ja että olin hevosmiesten kyydissä,
ihmettelin jossain vaiheessa miten pitkään olin siinä maannut ja ääni päässäni sanoi: ''Mutta sinähän olet aina ollut siinä, tässä''.
Itselläkin on pari kertaa tullut tuollainen hevosmiesten / vankkureiden mukana olo. Aika jännä juttu.
MetaLoon
Tuppisuu

Post by MetaLoon »

Pyhä Jysäys... Upea sellaisenaankin, mutta varsinkin deelien lisänä. Itse olen polttanut sekä normisalviaa, että -10x:ää yhteensä about 20kertaa elämäni aikana (aina laatua ollut, kumpikin). Valitettavasti "salvian pyhä henki" on ottanut minut mukaansa vain pari kertaa, 10x:ää täysi basellinen kyykästä.

Jotkut wanhat weivaajat sanovat, että "salvian henki on paha, tai ainakin pahaenteinen tms, ja dmt on se real thing. Itse en tuota allekirjoita vaan kunnioitan kumpaakin ja digailen erittäin paljon.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo kyl se kieltämättä on tosi ravisuttava mimmi toi Sally D. :mrgreen:
Uskon et harjottelemalla vois saada siitä tosi paljon irti, eikä vaan sitä pelottavan voimakasta n.10min. ryöpytystä. Todellisen tripin kyl saa aikaseks, ja mun mielestä siihen trippiin kuuluu viel se muutaman tunnin jälkifiilishämmennys mikä voi olla jopa aika ahdistava.

Metal Oon pääsitkö S-holeen asti? :heh:
*Johnny Cash - hurt*
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Voisi pitkästä aikaa poltella, en oo reiluun 2 kuukauteen polttanut muistaakseni. Yksikään tripeistä ei ollut mitään mindblowingstuffia, toivon että seuraavalla kerralla menis vähän pidemmälle.

Show me what you got Sally.
Runio
Tuppisuu

Post by Runio »

King Ink wrote:Voisi pitkästä aikaa poltella, en oo reiluun 2 kuukauteen polttanut muistaakseni. Yksikään tripeistä ei ollut mitään mindblowingstuffia, toivon että seuraavalla kerralla menis vähän pidemmälle.

Show me what you got Sally.

Millä annoksella aloitit ekan kerran kun poltit, meinaan on nyt rookie kyseessä? :heh: Olis hyvä saada neuvoa...Itelläni on nyt 10x ja ekat sauhut vedin aamulla, ja todella mielenkiintoinen kokemus kyllä, mutta ei tarpeeksi hyvä. En tiiä miten paljon pitäs laittaa et jotain ylipäätään tapahtuis, ja jos laitan liian paljon, niin meinaan ettei tuu huonoo trippiä :confused: .
-Professional name, Runío Daraz Sephirá
Antiluoja
Karvakuono

Post by Antiluoja »

Runio wrote: Millä annoksella aloitit ekan kerran kun poltit, meinaan on nyt rookie kyseessä? :heh: Olis hyvä saada neuvoa...Itelläni on nyt 10x ja ekat sauhut vedin aamulla, ja todella mielenkiintoinen kokemus kyllä, mutta ei tarpeeksi hyvä. En tiiä miten paljon pitäs laittaa et jotain ylipäätään tapahtuis, ja jos laitan liian paljon, niin meinaan ettei tuu huonoo trippiä :confused: .
Itse aloittelin 7x:ällä semmosilla noin 0,1-0,2g (ehkä jopa enemmänkin) annoksilla. Ensimmäinen kerta ei vielä vienyt kovin syvälle mutta toisella kerralla alkoi jo tapahtua.
Eli suosittelen ottamaan samanlaisen annoksen uudestaan ja totutella aineeseen että mitenkä se lähtee toimimaan. 8)
Be yourself.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Antiluoja wrote:
Runio wrote: Millä annoksella aloitit ekan kerran kun poltit, meinaan on nyt rookie kyseessä? :heh: Olis hyvä saada neuvoa...Itelläni on nyt 10x ja ekat sauhut vedin aamulla, ja todella mielenkiintoinen kokemus kyllä, mutta ei tarpeeksi hyvä. En tiiä miten paljon pitäs laittaa et jotain ylipäätään tapahtuis, ja jos laitan liian paljon, niin meinaan ettei tuu huonoo trippiä :confused: .
Itse aloittelin 7x:ällä semmosilla noin 0,1-0,2g (ehkä jopa enemmänkin) annoksilla. Ensimmäinen kerta ei vielä vienyt kovin syvälle mutta toisella kerralla alkoi jo tapahtua.
Eli suosittelen ottamaan samanlaisen annoksen uudestaan ja totutella aineeseen että mitenkä se lähtee toimimaan. 8)
Jep, ja Salviallahan on tunnetusti käänteistoleranssi, eli käytännössä mitä enemmän poltat, sitä vähemmän tarvitset seuraavalla kerralla. Itse olen polttanu ehkä 4 kertaa vain, eikä yksikään niistä ole antanut mitään 'kunnollista' matkaa. Nyt on tosiaan ollut useampi kuukausi väliä niin uskon ensi kerran olevan kovempi. Ja 15x siis on kyseessä, määristä en osaa sanoa.
Runio
Tuppisuu

Post by Runio »

Voiko Sallya poltella yksinään esim, solukämpässä? :heh:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Runio wrote:Voiko Sallya poltella yksinään esim, solukämpässä? :heh:
Nyt sitä legendaarista omaa järkeä näihin juttuihin. Ajattele. Kai tiedät miten voimakkaasti Sally voi kolahtaa, joten ajattele oletko valmis ottamaan sen riskin että kämppiksesi huomaa kuinka ryntäät huoneestasi ulos suu vaahdoten ja nauraen hysteerisesti ilman hajuakaan todellisuudesta.

:roll:

Vastaus on tottakai että kyllä, voit. Mutten itse missään nimessä sitä tekisi jos kämppis olisi paikalla.
Runio
Tuppisuu

Post by Runio »

King Ink wrote:
Runio wrote:Voiko Sallya poltella yksinään esim, solukämpässä? :heh:
Nyt sitä legendaarista omaa järkeä näihin juttuihin. Ajattele. Kai tiedät miten voimakkaasti Sally voi kolahtaa, joten ajattele oletko valmis ottamaan sen riskin että kämppiksesi huomaa kuinka ryntäät huoneestasi ulos suu vaahdoten ja nauraen hysteerisesti ilman hajuakaan todellisuudesta.

:roll:

Vastaus on tottakai että kyllä, voit. Mutten itse missään nimessä sitä tekisi jos kämppis olisi paikalla.
Asiasta on sovittu kämppiksen kanssa, ja lupasi olla valppaana huoneistossa, ja valmistinkin bongiin pohjalle hiukan Smart-tupakkaa ja päälle noin hyppysillinen Salvia 10x, eikä vieläkään mitään, muuta kuin melkoisen vahvaa huimausta ja ehkä pienenpieniä hallusinaatioita. :(( Kokeilin samalla tavallisen piipun kanssa, ja jouduin pettymään. Sitä kyllä on vielä jäljellä ihan tarpeeksi. Mutta tietäis miten menetellä... Pitäisikö tupakka jättää pois? Huonontaako se vaikutusta, vaiko laitanko liian vähän? Kokeilin alussa varovasti pienillä hyppysellisillä, mutta tulos on sama; pelkkää huimausta ja lievästi vaikeaa kävellä :confused:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Veditkö koko setin kerralla henkeen ja pidit sitä siellä miten kauan?

Kokeile seuraavalla kerralla mennä suoraan savut otettuasi makaamaan vaikka sänkyysi silmät kiinni.