Amanita Muscaria - Punakärpässieni
-
bol
- Kameleontti
Amanita Muscaria - Punakärpässieni
Vuosi sitten keräsin kasan kärpässieniä. Ensiksi leikkasin lakin irti ja koputtelin lakkia paljon, että itiöt laskeutuisivat poimimaani paikkaan ja mahdolliset toukat. Rapsuttelin helttoja puukolla, että toukkia tippuisi lisää. Sen jälkeen pilkoin sienet noin kuuteen osaan ( miksei pienemmiksikin ) ja laitoin ne sanomalehden väliin. Kun sienet olivat olleet noin kaksi/kolme viikkoa sanomalehtien välissä laitan ne kaapin perälle ( vaikka kuppiin, kunhan on avoinainen ) kuivumaan.
Eilen päätin nauttia nämä vuosi sitten kerätyt kärpässienet. Sienet nautin klo 18:00 ja sitä ennen olin syönyt aamupalan ( klo 07:00 ) ja mikropitsan klo ( 11:00 ). Minulla oli kaverini mukana vahtimassa minua
Substanssi, määrä, nauttimistapa:
Amanita Muscaria, 5,05 grammaa, syöty
Taustatiedot; ikä, sukupuoli, toleranssi ko. substansseihin
Mies, 18v
Ensimmäinen kerta sienien parissa.
Kertomus
T: 0:00: Syön sienet jugurtin kera. Maku ei ole paras mahdollinen. Pelkäsin, että minulle tulisi nauseat.
T: 0:30: Minulla on lämmin ja hyvä olo. Television kattominen ihan miellyttävää. ( Saattaa olla placeboa ).
T: 0:50: Käyn kaverini kanssa ulkona. En tunne kipua juuri missään. Kaverini mielestä ulkona on kylmä tuulen viima, mutta en tunne sitä yhtään. Eilisen juoksulenkin jälijiltä pohkeet ja sääret ennen tätä olivat kipeät. Enää niihinkään ei satu.
T: 1:00: Todella humalainen olo. Tuntuu siltä, että heittäisin sivuttain takaperin voltteja kokoajan. Silmät ovat vetiset.
T: 1:15: Makoilen omalla sängyllä silmät kiinni ja kuuntelen musiikkia. Tulee todella outoja kuvia, mitkä näen todella selvästi (maisemia, sarjakuvahahmoja, sähkövirtoja, futuristisia putkia, ihmisiä... ). Informaatiotulva on kammottavan valtavaa: ( paavo lipponen -> paavo lipponen supermiesvaatteet päällä -> paavo lipponen viidakossa -> paavo lipponen lentää -> paavo lipponen on perseestä -> hieno viidakko -> vesiputous). Periaatteessa näin todella eläviä kuvia silmät kiinni, mitkä vaihtuivat miltei kokoajan ( tuli hieman dxm-kokeiluni mieleen ). Jos aloin miettimään sähkövirtoja, niin sähkövirrat sirisivät musiikin tahdissa. ( drum n bass oli tähän hommaan aivan loistavaa ). Virtsaamistarve lisääntynyt. Hyvänolontunne on hyvin läsnä. Mutta ei mitään räjähtävää euforiaa. En tunne omaa kehoani kovin hyvin. Hieman dissoatiivinen fiilis.
T:2:15: Makoilu ja musiikin kuuntelu jatkuu. Sänky tykkää vetää minua puoleensa. Polvia kuumottaa, mutta se tuntuu hyvältä.
Vessan matto muljuaa, mutta seinää en saanut muljuamaan vaikka yritin. OEVja tai CEVja ei huomattavissa.
Tuntuu, että näkökenttä olisi pienempi kuin ennen. Vaikea keskittyä vain yhteen kohtaan katosta. Näkö vetää kokoajan alaspäin.
Nousen sängystä vaihtamaan biisiä koneelle. Tajuan yht' äkkiä, että olen uppoutunut eläviin kuviin silmät auki ja vaihdan äkkiä biisiä ja menen taas makoilemaan.
T:3:20: Kaverini päättää alkaa lähtemään ja minä lähden saattamaan häntä. Olo on väsynyt, mutta kun nousin sängystä pois, niin sain todella paljon energiaa. Kävely tuntuu oudolta. Jalkoja ei tunne oikein hyvin. Päässä ei enää heitä niin paljon.
T:3:40: Ulkona oli kaunista. Aurinko ja puiden lehtien havina vei minut ajatuksissani syksyyn. Tunnelmallista. Kotona alan syömään. Minulla tekee jotain erityistä ruokaa mieli, mutta en löydä sitä, vaikka maistan miltei jokaista ruokaa jääkaapista. Loppuilta menee musiikkia kuunnellessa ja televisiota katsellessa.
T:5:00-16:00: Menen nukkumaan, vaikka ei väsytä, mutta nukahan varmaan noin viiden minuutin sisään. Nukuin yöni todella hyvin. Herätessäni oli aika kova pöhnä. Piti pyöriä pari tuntia sängyssä, ennenkuin pääsi ylös, mutta kun pääsin ylös, niin ihan virkeänä tässä ollaan. Muistan pari kappaletta uniani. Yhdessä unessani olimme kavereiden kanssa eksyneet Helsinkiin, mutta se paikka näytti joltain Milanolta. Ja toisessa olin amanitahumalassa kirjoittamassa trippistooria laiturilla lammen rannalla ilta-auringossa.
---------------- :arrow:
Tripiltä en hakenutkaan henkisyyttä, vaan halusin tutustua punakärpässieneen ja pitää hauskaa. Ja aika hyvin se onnistuikin. Punakärpässienten vaikutuksissa on omasta mielestäni jotain samaa kuin DXMn vaikutuksissa. Mutta olen kokeillut molempia vain kerran, joten en ole paras ihminen sanomaan. Ehkä vuoden päästä voisin kokeilla kärpässieniä uudestaan, mutta varmaan noin 7 gramman annostuksella.
Nauseaa en kokenut yhtään koko reissun aikana. Eli vuoden kuivaus kaapissa on toimiva keino välttää nauseat ja kokea vaikutukset.
Eilen päätin nauttia nämä vuosi sitten kerätyt kärpässienet. Sienet nautin klo 18:00 ja sitä ennen olin syönyt aamupalan ( klo 07:00 ) ja mikropitsan klo ( 11:00 ). Minulla oli kaverini mukana vahtimassa minua
Substanssi, määrä, nauttimistapa:
Amanita Muscaria, 5,05 grammaa, syöty
Taustatiedot; ikä, sukupuoli, toleranssi ko. substansseihin
Mies, 18v
Ensimmäinen kerta sienien parissa.
Kertomus
T: 0:00: Syön sienet jugurtin kera. Maku ei ole paras mahdollinen. Pelkäsin, että minulle tulisi nauseat.
T: 0:30: Minulla on lämmin ja hyvä olo. Television kattominen ihan miellyttävää. ( Saattaa olla placeboa ).
T: 0:50: Käyn kaverini kanssa ulkona. En tunne kipua juuri missään. Kaverini mielestä ulkona on kylmä tuulen viima, mutta en tunne sitä yhtään. Eilisen juoksulenkin jälijiltä pohkeet ja sääret ennen tätä olivat kipeät. Enää niihinkään ei satu.
T: 1:00: Todella humalainen olo. Tuntuu siltä, että heittäisin sivuttain takaperin voltteja kokoajan. Silmät ovat vetiset.
T: 1:15: Makoilen omalla sängyllä silmät kiinni ja kuuntelen musiikkia. Tulee todella outoja kuvia, mitkä näen todella selvästi (maisemia, sarjakuvahahmoja, sähkövirtoja, futuristisia putkia, ihmisiä... ). Informaatiotulva on kammottavan valtavaa: ( paavo lipponen -> paavo lipponen supermiesvaatteet päällä -> paavo lipponen viidakossa -> paavo lipponen lentää -> paavo lipponen on perseestä -> hieno viidakko -> vesiputous). Periaatteessa näin todella eläviä kuvia silmät kiinni, mitkä vaihtuivat miltei kokoajan ( tuli hieman dxm-kokeiluni mieleen ). Jos aloin miettimään sähkövirtoja, niin sähkövirrat sirisivät musiikin tahdissa. ( drum n bass oli tähän hommaan aivan loistavaa ). Virtsaamistarve lisääntynyt. Hyvänolontunne on hyvin läsnä. Mutta ei mitään räjähtävää euforiaa. En tunne omaa kehoani kovin hyvin. Hieman dissoatiivinen fiilis.
T:2:15: Makoilu ja musiikin kuuntelu jatkuu. Sänky tykkää vetää minua puoleensa. Polvia kuumottaa, mutta se tuntuu hyvältä.
Vessan matto muljuaa, mutta seinää en saanut muljuamaan vaikka yritin. OEVja tai CEVja ei huomattavissa.
Tuntuu, että näkökenttä olisi pienempi kuin ennen. Vaikea keskittyä vain yhteen kohtaan katosta. Näkö vetää kokoajan alaspäin.
Nousen sängystä vaihtamaan biisiä koneelle. Tajuan yht' äkkiä, että olen uppoutunut eläviin kuviin silmät auki ja vaihdan äkkiä biisiä ja menen taas makoilemaan.
T:3:20: Kaverini päättää alkaa lähtemään ja minä lähden saattamaan häntä. Olo on väsynyt, mutta kun nousin sängystä pois, niin sain todella paljon energiaa. Kävely tuntuu oudolta. Jalkoja ei tunne oikein hyvin. Päässä ei enää heitä niin paljon.
T:3:40: Ulkona oli kaunista. Aurinko ja puiden lehtien havina vei minut ajatuksissani syksyyn. Tunnelmallista. Kotona alan syömään. Minulla tekee jotain erityistä ruokaa mieli, mutta en löydä sitä, vaikka maistan miltei jokaista ruokaa jääkaapista. Loppuilta menee musiikkia kuunnellessa ja televisiota katsellessa.
T:5:00-16:00: Menen nukkumaan, vaikka ei väsytä, mutta nukahan varmaan noin viiden minuutin sisään. Nukuin yöni todella hyvin. Herätessäni oli aika kova pöhnä. Piti pyöriä pari tuntia sängyssä, ennenkuin pääsi ylös, mutta kun pääsin ylös, niin ihan virkeänä tässä ollaan. Muistan pari kappaletta uniani. Yhdessä unessani olimme kavereiden kanssa eksyneet Helsinkiin, mutta se paikka näytti joltain Milanolta. Ja toisessa olin amanitahumalassa kirjoittamassa trippistooria laiturilla lammen rannalla ilta-auringossa.
---------------- :arrow:
Tripiltä en hakenutkaan henkisyyttä, vaan halusin tutustua punakärpässieneen ja pitää hauskaa. Ja aika hyvin se onnistuikin. Punakärpässienten vaikutuksissa on omasta mielestäni jotain samaa kuin DXMn vaikutuksissa. Mutta olen kokeillut molempia vain kerran, joten en ole paras ihminen sanomaan. Ehkä vuoden päästä voisin kokeilla kärpässieniä uudestaan, mutta varmaan noin 7 gramman annostuksella.
Nauseaa en kokenut yhtään koko reissun aikana. Eli vuoden kuivaus kaapissa on toimiva keino välttää nauseat ja kokea vaikutukset.
-
bom
- Lepakko
Re: Amanita Muscaria - Punakärpässieni
Mainitsit informaatiotulvan.
Muutama vuosi sitten maistoin itsekin punakärpässientä, ja muistan elävästi intensiiviset informaatiotulvat. Tuntui kuin jonkinlaisia "informaatio-paketteja" olisi tullut mieleeni kovaa vauhtia. Ikään kuin tietoa joka ollakseen jollain tavalla ymmärrettävää, edellytti paljon taustatietoja, mutta kaikki tuli samassa paketissa.
Onko kenelläkään muulla ollut vastaavanlaisia kokemuksia kärpässienistä?
Muutama vuosi sitten maistoin itsekin punakärpässientä, ja muistan elävästi intensiiviset informaatiotulvat. Tuntui kuin jonkinlaisia "informaatio-paketteja" olisi tullut mieleeni kovaa vauhtia. Ikään kuin tietoa joka ollakseen jollain tavalla ymmärrettävää, edellytti paljon taustatietoja, mutta kaikki tuli samassa paketissa.
Onko kenelläkään muulla ollut vastaavanlaisia kokemuksia kärpässienistä?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
Asidyyli
- LD50
Paavo Lipponen
Hyvin kirjoitettu raportti.
Hyvin kirjoitettu raportti.
-
bol
- Kameleontti
Hyvin samanlaista. Tuli vaan niin pirusti tietoja päähän, mutta sitä ei kerennyt käsitellä / ymmärtää, kun heti viskataan uutta juttua.Tuntui kuin jonkinlaisia "informaatio-paketteja" olisi tullut mieleeni kovaa vauhtia. Ikään kuin tietoa joka ollakseen jollain tavalla ymmärrettävää, edellytti paljon taustatietoja, mutta kaikki tuli samassa paketissa.
KiitosHyvin kirjoitettu raportti.
-
growy
- Kameleontti
Pidin erityisesti kohdasta
Pian on taas se aika vuodesta kun pääsee sienestämään
Tuo kuullosti todella miellyttävältä! Muutenkin hienosti ja hyvin kerrotty stoori!Periaatteessa näin todella eläviä kuvia silmät kiinni, mitkä vaihtuivat miltei kokoajan
Pian on taas se aika vuodesta kun pääsee sienestämään
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
bol
- Kameleontti
^ Sitä on vaikea kuvailla. Mutta parhaiten tietää sittenkuin itse kokeilee. Jos DXM on noin suosittua, niin ihmettelen miksei Amanita ole.
-
growy
- Kameleontti
Epäilen että syy tähän miksei Amanitat ole yhtä suosittuja, on se että ihmiset ei jaksa odottaa sitä kuivumista,jonka olisi hyvä olla n.Vuosi. Sitten ihmiset nauttivat sienet heti kun ovat kuivia,eli n.viikon päästä sienien hakemisesta. Sitten valitetaan kuinka maha on kipeä,ei oloja tai olot ovat epämiellyttäviä..bol wrote:^ Sitä on vaikea kuvailla. Mutta parhaiten tietää sittenkuin itse kokeilee. Jos DXM on noin suosittua, niin ihmettelen miksei Amanita ole.
Pitää vaan antaa niiden kuivua rauhassa KAUAN,ja olot ovat paljon miellyttävämmät silloin..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
master jon
- Karvakuono
Oho, hyvä stoori. tais olla voimakasta?
Pitääpäs itekkin kerätä taas tänä vuonna noita.
Viimevuonna mädäntyivät kuivausprosessissa
Pitääpäs itekkin kerätä taas tänä vuonna noita.
Viimevuonna mädäntyivät kuivausprosessissa
Ehei eeii.. KYLLÄ NYT MENI OHI NUOTIN!
-
bol
- Kameleontti
Ei tuo niin kovin voimakasta ollut. Varsinkin, kun kaveri oli melkein koko reissun ajan turvana.. Mutta todella mielenkiintoista kylläkinOho, hyvä stoori. tais olla voimakasta?
-
psyfairy
- Tuppisuu
Riippuu myös ihan henkilöstä ja dosestagrowy wrote:Epäilen että syy tähän miksei Amanitat ole yhtä suosittuja, on se että ihmiset ei jaksa odottaa sitä kuivumista,jonka olisi hyvä olla n.Vuosi. Sitten ihmiset nauttivat sienet heti kun ovat kuivia,eli n.viikon päästä sienien hakemisesta. Sitten valitetaan kuinka maha on kipeä,ei oloja tai olot ovat epämiellyttäviä..bol wrote:^ Sitä on vaikea kuvailla. Mutta parhaiten tietää sittenkuin itse kokeilee. Jos DXM on noin suosittua, niin ihmettelen miksei Amanita ole.
Pitää vaan antaa niiden kuivua rauhassa KAUAN,ja olot ovat paljon miellyttävämmät silloin..
Take me, I am the drug; take me, I am hallucinogenic.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Thoxium
Ei kärpässieniä kyllä yhtä vuotta tarvitse kuivattaa. Shamaanitkin kuivattivat ne parissa tunnissa nuotion äärellä tai mahdollisesti aurinkossa.
-
Kputchi
- Tuppisuu
Ei nii, harmi ku otin liia vähä nii on vaa tuntumaa ku kaveri oli saanu kunnon visuaalisen tripin.Thoxium wrote:Ei kärpässieniä kyllä yhtä vuotta tarvitse kuivattaa. Shamaanitkin kuivattivat ne parissa tunnissa nuotion äärellä tai mahdollisesti aurinkossa.
Mul vähä väsyny olo ja kehon hahmotusvaikeuksii, koitin jotenki mite sattuu heitellä palaset punertavan ruskeesee teehen kiehuu 30 minuutiks kaverin tapaa.
Aika jännältä maistu 14:43 otti ja 2-3 h nyt ku toimii, vuuoouuu... joskus 30 min jälkee jo alkais
Toimii, mutta vaan tuntumaa eli kehon hahmotus outoo ja vähä ajattelu lentää oudosti,hohhohh.. oli outo kaataa kahvii nousuis/huipuis alas, no jee vautsi vau vau.. ompa vaarallista, nyt varmaa kuolenki ku joskus poltelluki erilaisen sienisen oudon olon.. iha rauhottavaa maagista teetä..
EDIT:ii viel, aika olematonta oli mitkää ihme pahoinvoinnin kunno vvaahdontakiehuntateen, oiskoha pitäny sitruunaa ja hunajaa viel koittaa ja marmeladeja ruuaks... varmaa iha jees ateria tai pizzan pääl vaik, viel kermavaahtoo nii joha ois specialteetä! eiku amanitavanukast...
-
_Melba
- Kameleontti
Voisin kertoa myös oman kokemukseni tänne. Nii oon kerran syöny kärpässieniä ku saatiin kaverin kanssa semmoinen loistava idea. Eka tehtiin muka sillee jännästi niistä teetä mut sit ku ei toiminu nii keitettiin paloiteltuja kärpässieniä, laitettiin teepussi ja hunajaa sekkaan ja muusattiin ne. Sitte mää join sen mut kaveri ei. Pahalle maistui ja järkevistä annostuksista ei tietoakaan. Oootettiin jtn tunti eikä toiminu. Joo ois voinu oottaa kauemmin, sitte kaveri lähti kotia ja menin nukkumaan nii menin ihan sekasi. Muutenki ensinnä ku en tienny oonko unes vai muuten vitun matkalla nii oli tosi hankalaa. Hirveitä lihaskramppeja tuli, ku näin että pompin päälläni kärpässienen muotoista maapalloa ympäri yöpäitä päällä. Näin myös kaverini isän ja pikkusiskon vaikka en ees ollu nähnyt hänen isää koskaan, enkä tienny et sillä on pikku sisko. Paskatti ja oksetti. Jotain muutakin olin varmaan sekkoillut ku aamulla heräsin sohvalta, ja olin ottanu kaikista tyynyistä päälliset pois ja vetäny petauspatjan poies. Helvetilliset sekoamis olot oli vaan sen muistan. Ja kokemusta ei aikasemmin minkään näköstä sellasesta, nii hirveet kammot jääny.... Trippiä ois varmaan helpottanu, jos en ois menny nukkumaan, ja jos kaveri olis ollut paikalla.
-
mauseri
- LD50
löysin yhden pikkuisen sienen. toin sen klotiin ja koivasin. tuhansia millejä dexmiä perseesssä luulin sitä pussia joksikin ihabn muuksi ja heitin pois.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
DaCapo
- Psykonautti
Amanita Muscaria TRIPPI
annotus: 1 nuori avautunut heltta jota on kuivattu noin 12kk, kerätty ennen syksyä
paasto: 11 tuntia
nauttiminen sisäisesti (oraalisesti) suun kautta mehun kera ”mehuna käytettiin kotitekoista punaherukkamehua jossa 1/12 osaa mustaherukkamehua, annoin sienimurskan olla jatkamattomassa mehussa noin 5 min jonka jälkeen lisäsin veden ja kulautin liemen alas sienineen päivineen.
Muuta: aloin kirjoittamaan tätä raporttia 15 min nauttimisen jälkeen ja päivittelen tätä tekstiä kykyni mukaan... kohta 30 min kulunut sienten nauttimisesta ja pientä lihasrentoutta havaittavissa?
-30 min nauttimisesta tuntuu hieman että aika olis hidastunut mutta menee placebon piikkiin vielä?
-50 min mennyt ja musiikki kuulostaa paremmalta samoiten muumit näkyy elävimpänä kuin ennen
-52min huomaan kuinka hiki haisee voimakkaammalta kuin normaalisti (kainaloita haistelen)
tässä välissä tiesin että pystyn lähtemään kaverille ja poljin pyörällä mukava olo yllä, pelattiin videopelejä ja ne maistu hyvältä, tunteet oli enempi läsnä ”empatiaa ja kritiikkiä”
tripille ei koskaan päästy mutta erittäin euforinen, hauska ja muutenkin rento fiilis... olisi pitänyt juoda mehua enemmän ja laimentamattomana niin ehkä olis toiminut paremmin... who knows
oli paljon lukemattomia juttuja joita en jaksa tähän raapustaa koska en näe niitä huomion arvoisiksi
-no sen vielä mainitten että vaikka mitään tuntuvia vaikutuksia ei tullut menin laskuissa noin 6 tuntia sienten nauttimisen jälkeen makuullen koittaen saada saada OOBEa. Mutta kun en saavuttanut edes vibraatiotilaa päätin luovuttaa ja nukahtaa. Onnistuin nukahtamaan helposti ja uni oli aivan MAHTAVA en sano muuta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Out-of-body_experience
ja ei tullut nauseaa eli mahakipuja tms. pahoinvointia
annotus: 1 nuori avautunut heltta jota on kuivattu noin 12kk, kerätty ennen syksyä
paasto: 11 tuntia
nauttiminen sisäisesti (oraalisesti) suun kautta mehun kera ”mehuna käytettiin kotitekoista punaherukkamehua jossa 1/12 osaa mustaherukkamehua, annoin sienimurskan olla jatkamattomassa mehussa noin 5 min jonka jälkeen lisäsin veden ja kulautin liemen alas sienineen päivineen.
Muuta: aloin kirjoittamaan tätä raporttia 15 min nauttimisen jälkeen ja päivittelen tätä tekstiä kykyni mukaan... kohta 30 min kulunut sienten nauttimisesta ja pientä lihasrentoutta havaittavissa?
-30 min nauttimisesta tuntuu hieman että aika olis hidastunut mutta menee placebon piikkiin vielä?
-50 min mennyt ja musiikki kuulostaa paremmalta samoiten muumit näkyy elävimpänä kuin ennen
-52min huomaan kuinka hiki haisee voimakkaammalta kuin normaalisti (kainaloita haistelen)
tässä välissä tiesin että pystyn lähtemään kaverille ja poljin pyörällä mukava olo yllä, pelattiin videopelejä ja ne maistu hyvältä, tunteet oli enempi läsnä ”empatiaa ja kritiikkiä”
tripille ei koskaan päästy mutta erittäin euforinen, hauska ja muutenkin rento fiilis... olisi pitänyt juoda mehua enemmän ja laimentamattomana niin ehkä olis toiminut paremmin... who knows
oli paljon lukemattomia juttuja joita en jaksa tähän raapustaa koska en näe niitä huomion arvoisiksi
-no sen vielä mainitten että vaikka mitään tuntuvia vaikutuksia ei tullut menin laskuissa noin 6 tuntia sienten nauttimisen jälkeen makuullen koittaen saada saada OOBEa. Mutta kun en saavuttanut edes vibraatiotilaa päätin luovuttaa ja nukahtaa. Onnistuin nukahtamaan helposti ja uni oli aivan MAHTAVA en sano muuta.
http://en.wikipedia.org/wiki/Out-of-body_experience
ja ei tullut nauseaa eli mahakipuja tms. pahoinvointia
tutki ja sitten vasta tuomitse jos moraalisi kestää enään
-
King Ink
- LD50
Decapo rispektii, kärpässienistooreja ei oo koskaan liikaa, oisit kyl voinut ihan omankin ketjun tehdä sille.
-
DaCapo
- Psykonautti
Kiva että kelpas :> viimeistään vuoden päästä tulee uutta raporttia kokeiluista tai mahdollisesti testaan 6 kuukautta kuivuneitakin että tuleeko niistä nauseaa ja isommalla annostuksella tietenkin. Pitäis vaan käydä sienestämässä noita kärppäreitä kun on nyt satanutkin. Jos vaikka löytäis muutaman nuoren yksilön kun tota huhua ollut että toimisivat paremminKing Ink wrote:Decapo rispektii, kärpässienistooreja ei oo koskaan liikaa, oisit kyl voinut ihan omankin ketjun tehdä sille.
tutki ja sitten vasta tuomitse jos moraalisi kestää enään
-
Bongivedelläkuuhun
- Karvakuono
Tästä ketjusta alkaa olla jo muutama vuosi aikaa, mutta onko kenelläkään tarkkaa tietoa siitä mihin aikaan ensimmäiset amanitat alkaa kasvamaan? Alkaa tylsistyttämään jo tämä odottelu
Tarkkaa tietoa en löytänyt ollenkaan netistä
Tsiigaan lentokoneita, ne lentää bongivedellä kuuhun.
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Siinä keskikesä - syksy välillä niitä alkaa putkahtelemaan, toivottavasti tänä vuonna ois parempi kärpässieni-vuosi kuin edellisenä !Bongivedelläkuuhun wrote:Tästä ketjusta alkaa olla jo muutama vuosi aikaa, mutta onko kenelläkään tarkkaa tietoa siitä mihin aikaan ensimmäiset amanitat alkaa kasvamaan? Alkaa tylsistyttämään jo tämä odottelu![]()
Life = The Trip
-
Ziliacus
- Psykonautti
Kerätä, Kuivattaa: Fermentoida 6-9kk ja jauheena bongiin kuivatun nokkosen kukan kanssa.
Sillä herää herra ja kotihenki.
Ei kannata per´cciin tuhlata.
Yksinkertainen vesi ja aktiivihiili on boss.
Myös hookah toimii.
Hyvää Rauhaa saa ilmatteekski.
Aluku on hyvä ja siitä kannattaa maksaa.
Sillä herää herra ja kotihenki.
Ei kannata per´cciin tuhlata.
Yksinkertainen vesi ja aktiivihiili on boss.
Myös hookah toimii.
Hyvää Rauhaa saa ilmatteekski.
Aluku on hyvä ja siitä kannattaa maksaa.
Miks sen asian pitäs siihen jäädä.
Kaikki kolahti päähän, henkeen ja järkeen mikä ei kuulu viemäriin.
Koht ett´ ihmettele miks vasta teidän hautoihin on kustu.
On se niin paljon parempi tehdä pahaa paikassa jossa ei koskaan ole ollutkaan eläviä.
Kaikki kolahti päähän, henkeen ja järkeen mikä ei kuulu viemäriin.
Koht ett´ ihmettele miks vasta teidän hautoihin on kustu.
On se niin paljon parempi tehdä pahaa paikassa jossa ei koskaan ole ollutkaan eläviä.