LSD / RC-lappu topic
-
gaia
- Kameleontti
Re: LSD / RC-lappu topic
Jaa. Mitähän lappuja nämä nyt sitten olivat. Pelkkä punainen lappu. Vaikutukset vähän Bromahtavat kieltämättä, ja saisi todellakin jo laantua.
Kusettaa, kuumottaa, ärsyttää.
En tiedä mikä on, mutta viimeiset 2 tuntia on ollut yhtä helvettiä sen takia, että on kokoajan "kusihätä" vaikkei mitään saisi kustuakaan. Vilunväreet, yhdistettynä tuohon jatkuvaan kusihädän tunteeseen, luovat aika kuumottavan tunnelman. Joo en tiedä, ruumiilliset sivuoireet syövät pisteitä aikalailla tästä tripsusta, joka olisi muuten voinut ollakkin mitä mahtavin.
Niin tosiaan kombona oli 20-30kpl silokkia + puoli tämmöistä kyseistä lappua.
Voisiko olla DOx?
E: Mut ei tää kyllä lsd ole?
En tiedä mikä on, mutta viimeiset 2 tuntia on ollut yhtä helvettiä sen takia, että on kokoajan "kusihätä" vaikkei mitään saisi kustuakaan. Vilunväreet, yhdistettynä tuohon jatkuvaan kusihädän tunteeseen, luovat aika kuumottavan tunnelman. Joo en tiedä, ruumiilliset sivuoireet syövät pisteitä aikalailla tästä tripsusta, joka olisi muuten voinut ollakkin mitä mahtavin.
Voisiko olla DOx?
Vai toimiiko?
-
Persoona
- Karvakuono
Ei kannata liikaa stressata siitä vessahädästä, itsellä aika yleistä deelien vaikutuksen alaisena, että joutuu juoksemaan vessassa vähän väliä ja kun on hätä niin pitää sännätä sinne vessaan.
-
Jussi
- Apteekki
Mulla taas bromoissa ja hapoissa ei ollu mikään hätä ku en tuntenu vehkeitä. Tuli vaan paska olo ja tajusin et pitää kusta. Kusin sit varmaa 10 kertaa.. aina ku oli paska olo..
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
gaia
- Kameleontti
Jussi wrote:Mulla taas bromoissa ja hapoissa ei ollu mikään hätä ku en tuntenu vehkeitä. Tuli vaan paska olo ja tajusin et pitää kusta. Kusin sit varmaa 10 kertaa.. aina ku oli paska olo..
Vähä sama juttu mulla. Tosin en vieläkään tunne niitä vehkeitä kunnolla.
Vai toimiiko?
-
gaia
- Kameleontti
Hmm.. Voisikohan tuo viikonloppuna syömäni lappu aiheuttaa jonkinnäköisen virtsatulehduksen? Sillä vieläkin on outoa painetta virtsarakossa ja tripistä alkaa olla jo muutama päivä.
Vai toimiiko?
-
Poppy
- Lepakko
Olithan varma niistä sienistä mitä söit? Tuottaako kuseminen vaikeuksia? Tarkoitus ei ole kuumotella, mutta ihan varmuuden vuoksi vain.gaia wrote:Hmm.. Voisikohan tuo viikonloppuna syömäni lappu aiheuttaa jonkinnäköisen virtsatulehduksen? Sillä vieläkin on outoa painetta virtsarakossa ja tripistä alkaa olla jo muutama päivä.
-
gaia
- Kameleontti
Poppy wrote:Olithan varma niistä sienistä mitä söit? Tuottaako kuseminen vaikeuksia? Tarkoitus ei ole kuumotella, mutta ihan varmuuden vuoksi vain.gaia wrote:Hmm.. Voisikohan tuo viikonloppuna syömäni lappu aiheuttaa jonkinnäköisen virtsatulehduksen? Sillä vieläkin on outoa painetta virtsarakossa ja tripistä alkaa olla jo muutama päivä.
Kyllä ne ainakin toimivat kuten normaalisti, ja olivat kokeneen kaverini poimimia.
E: Se tosin kävi mielessä, että jos sienet ja lappu vaikuttivat yhdessä aiheuttaen tämmöistä.
Vai toimiiko?
-
Timp3
- Kameleontti
Kyseessä on luultavasti ollut super mario printillä oleva DOB lappugaia wrote:Jaa. Mitähän lappuja nämä nyt sitten olivat. Pelkkä punainen lappu. Vaikutukset vähän Bromahtavat kieltämättä, ja saisi todellakin jo laantua.
Voisiko olla DOx?
E: kesto mahto olla maks 30h
Ja ainehan on bromo-amphetamine
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
gaia
- Kameleontti
Joo, näitähän nämä olivatkin.Timp3 wrote:Kyseessä on luultavasti ollut super mario printillä oleva DOB lappugaia wrote:Jaa. Mitähän lappuja nämä nyt sitten olivat. Pelkkä punainen lappu. Vaikutukset vähän Bromahtavat kieltämättä, ja saisi todellakin jo laantua.
Voisiko olla DOx?
Vai toimiiko?
-
Harold
- Kameleontti
nyt kyl tarttis kekkasta uuveeks vähän äcidii. ei oo hetkeen valitettavasti näkyny, toivottavasti onnistaa.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Uke
- LD50
Nojep, kyll tännekkii sit maistus niin..Harold wrote:nyt kyl tarttis kekkasta uuveeks vähän äcidii. ei oo hetkeen valitettavasti näkyny, toivottavasti onnistaa.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Serotoniini
- Psykonautti
Tutkaria kyl tunkee ihan joka nurkasta mutta eipä oo happoo hetkeen näkyny.
Sopiva LSD annos olis kyllä poikaa pitkästä aikaa.
Sopiva LSD annos olis kyllä poikaa pitkästä aikaa.
-
Psychonautilus
Sama täällä. Happojalkaa vipattaa. En kyllä ees muista millon viimeks reissuilin, oisko ollu pari kuukautta sitte? Varmaankin.
-
Anonyymi
Onko noista mariolapuista tullu selvyyttä, että onko se DOB:ia vai Bromo-DragonFLY:ta?
Eipä sillä että sillä suurta seksuaalista merkitystä olisi, mutta DOB on vielä ajamatta ja Bromo-DragonFLY:sta olen saanut tämän elämän osalta tarpeekseni.
Eipä sillä että sillä suurta seksuaalista merkitystä olisi, mutta DOB on vielä ajamatta ja Bromo-DragonFLY:sta olen saanut tämän elämän osalta tarpeekseni.
-
dredi
- LD50
Timp3 wrote:
Kyseessä on luultavasti ollut super mario printillä oleva DOB lappu
No toivottavasti ei ole tosiaankaan parabromoamfetamiini, joka on kovan luokan hermomyrkky... Serotoniinineuronien systemaattinen tuhoaminen tuskin vastaa kenenkään käsitystä hyvästä tripistä
DOB on 2,5-dimetoksi-parabromoamfetamiini, jonka metoksiryhmät taas poistavat molekyylistä tämän neurotoksisuuden. Ero on selkeä: PBA on myrkkyä, DOB on hallusinogeeni. Molemmat ovat amfetamiinejä.
(Pilkkua nussitaan oikean nomenklatyyrin puolesta sillä verukkeella, että joku saattaa saada bromoamfetamiinia jostain käsiinsä ja mennä uuvattina vetämään sitä kun luulee sen olevan samaa kuin DOB...)
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Timp3
- Kameleontti
http://www.erowid.org/chemicals/dob/dob.shtml Jätän tämän vain tähändredi wrote:Timp3 wrote:
Kyseessä on luultavasti ollut super mario printillä oleva DOB lappu
No toivottavasti ei ole tosiaankaan parabromoamfetamiini, joka on kovan luokan hermomyrkky... Serotoniinineuronien systemaattinen tuhoaminen tuskin vastaa kenenkään käsitystä hyvästä tripistä
DOB on 2,5-dimetoksi-parabromoamfetamiini, jonka metoksiryhmät taas poistavat molekyylistä tämän neurotoksisuuden. Ero on selkeä: PBA on myrkkyä, DOB on hallusinogeeni. Molemmat ovat amfetamiinejä.
(Pilkkua nussitaan oikean nomenklatyyrin puolesta sillä verukkeella, että joku saattaa saada bromoamfetamiinia jostain käsiinsä ja mennä uuvattina vetämään sitä kun luulee sen olevan samaa kuin DOB...)
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
cosmonaut
- Tuppisuu
itse tutustuin aineeseen aiheesta The Brotherhood of Eternal Love. alkuun sain käsiini pelkkiä tutkareita (ilmeisesti liikuin väärissä piireissä). jätin hankinnat sen jälkeen kesken.
aloin tutustua Ug rave kulttuuriin, jonkin ajan päästä opin tuntemaan järjestäjiä ja sain nimeni kutsulistoille melkeen jokaiseen psy bileisiin. Sitä kautta sain käsiini kyseistä ainetta.
tutustuin kulttuurin ja pääsin näiden ihmisten piirin jotka sitä saivat käsiinsä pulloittain. itselläni tutuimmaksi ovat tulleet Shiwa laput jotka ovat 150-200ug. Getafix 300ug.
kyseiset mikrogrammat ovat melko varmasti aika tarkkoja.
pompataas aiheesta toiseen, mitkäs ovat suurimmat happotripit mitkä pystyt " varmaksi " sanoa ?
itselläni suurimmat lähenee +1000ug paikkella.
Mikäs on paras combo hapon kanssa ?
itse en ole kauheasti comboillut hapon kanssa koska haluan kokea sen puhtauden ja vapauden tunteen täysin selvänä
minkä siitä saa. mutta paras combo oli kyllä ehdottomasti Ketamiini
vie tripit uusille ulottuvuuksille
harmi vain että ketamiinin katuhinnat ovat todella korkealla joten ei ihan joka päiväistä toimintaa.
ps. näin tämän aiheen niin oli pakko rekistöröityä ja kirjoittaa jotain
aloin tutustua Ug rave kulttuuriin, jonkin ajan päästä opin tuntemaan järjestäjiä ja sain nimeni kutsulistoille melkeen jokaiseen psy bileisiin. Sitä kautta sain käsiini kyseistä ainetta.
tutustuin kulttuurin ja pääsin näiden ihmisten piirin jotka sitä saivat käsiinsä pulloittain. itselläni tutuimmaksi ovat tulleet Shiwa laput jotka ovat 150-200ug. Getafix 300ug.
kyseiset mikrogrammat ovat melko varmasti aika tarkkoja.
pompataas aiheesta toiseen, mitkäs ovat suurimmat happotripit mitkä pystyt " varmaksi " sanoa ?
itselläni suurimmat lähenee +1000ug paikkella.
Mikäs on paras combo hapon kanssa ?
itse en ole kauheasti comboillut hapon kanssa koska haluan kokea sen puhtauden ja vapauden tunteen täysin selvänä
minkä siitä saa. mutta paras combo oli kyllä ehdottomasti Ketamiini
vie tripit uusille ulottuvuuksille
ps. näin tämän aiheen niin oli pakko rekistöröityä ja kirjoittaa jotain
-
CopKilla
- Tuppisuu
Re:
satunnainen sankari wrote:Vaikka olen näissä hämärissä meiningeissä jo kohtuu pitkään seikkaillut, niin happoa(lappuja) ei ole tullut kertaakaan vastaan, se harmittää mua suuresti.
Kyllähän sitä aina välillä kuulee, että tuolla ja täällä oli sitä sun tätä, mut mun eteen ei oo koskaan lappua ilmestyny.
Dotteja ja sokeripaloja kylläkin, mut en pidä sitä ollenkaan samana asiana, vaikka se sitä kumminkin on.
Kyllä meikä haluaa asetella pinseteillä sen lapun kielelle, ja sanoa että Ride ON, hähä.(ehkä liikaa tullu leffoja katottua)
Jotenki kaikista nauttimista psykedeeleistä on puuttunu se _jokin_, se joka heittää sut sinne minne ei aurinko paista, tai missä ei tuu pimeyttä ollenkaan.
Mä tarviin Totaalimeiningin, ja uskon, että lsd on etsimäni avain.
Kyllä se vielä vastaan kävelee.
Sama juttu mulla tai oikstaa just ihan sama juttu
-
Velho
- LD50
Huomenta vaan kaikille! Mitä ootte noist lapuist mis on printtinä "shiva halaa jotain enkeliä" kun olis nyt tarjolla ja varaa on ostaa. 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
frapathea
Doo iiiit. Kelpo lippulappusia onVelho wrote:Huomenta vaan kaikille! Mitä ootte noist lapuist mis on printtinä "shiva halaa jotain enkeliä" kun olis nyt tarjolla ja varaa on ostaa.
-
Timp3
- Kameleontti
Shiva halaa Hare Krishnaafrapathea wrote:Doo iiiit. Kelpo lippulappusia onVelho wrote:Huomenta vaan kaikille! Mitä ootte noist lapuist mis on printtinä "shiva halaa jotain enkeliä" kun olis nyt tarjolla ja varaa on ostaa.
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Velho
- LD50
Nyt on ostettu lappuset ja odotellaan viikonloppua WOHOO!
Jonkinlaista rapottireporttia vois sit laitella kuha täs nyt saa laput kielelle
1/4 osa meni eilen savujen ja bissen kanssa ihan mukavaa oli ei pysty oikein kuvailemaan ihan mukavasti toimi
1/4 osa meni eilen savujen ja bissen kanssa ihan mukavaa oli ei pysty oikein kuvailemaan ihan mukavasti toimi
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Serotoniini
- Psykonautti
Eilen otettu 200ug LSD:tä ja sanattomaksi veti tuokin annos.
Itse trippi kesti about 6 tuntia(+ laskut tietysti) joka oli uskomaton informaatiopaketti.
Sopivan mittainen mutta VAHVA trippi.
En usko että voisin mistään huumeesta tai psykedeelistä pitää noin paljon.
LSD on just se mun juttu!
Itse trippi kesti about 6 tuntia(+ laskut tietysti) joka oli uskomaton informaatiopaketti.
Sopivan mittainen mutta VAHVA trippi.
En usko että voisin mistään huumeesta tai psykedeelistä pitää noin paljon.
LSD on just se mun juttu!
-
xxx-men
- Kameleontti
Noi Shivat oli namia. Tykkäsin paljon.
-
Aukikco
- OD
Itsestäsihän sä siinä pidät.Pzyko wrote:En usko että voisin mistään huumeesta tai psykedeelistä pitää noin paljon.
-
Serotoniini
- Psykonautti
Itsestäsihän sä siinä pidät.
Niin pidän, ja paljon.
Hauskaa tosiaan että vaikka niitä oman mielen tiloja rakastaa,
ei tee mieli ottaa tätä substanssia edes usein.
Toisinaan tekis mieli olla hapoissa kokoajan, mutta toisaalta taas sai niin upeen kokemuksen ettei vaan tarvii..
Ristiriitaista.. hankala selittää.
-
MetaLoon
- Tuppisuu
Elettiin vuotta 199x... Useiden semilanceata (suippomadonlakki) ja päivänsinisiemenreissujen jälkeen törmäsin vihdoin vuosien odottelun jälkeen herra Hoffmannin migreenilääkkeeseen... Liityin polkupyöräkerhoon juuri klassisimman (?) neliön myötä, eli arkissa oli fillarin kuva (ei millennium versio).
Oli mitä kaunein kesäpäivä ja odotukset olivat korkeammalla kuin taivas. Kului noin puolitoista tuntia kun vaelsin henkilö x:n kanssa höristen peruspajareissa ja nauttien luonnosta ODOTELLEN...
Pysähdyttiin istahtamaan jouperolle nurmikolle ja siinä sauhutellessa heitin äksät, eli levähdin selälleni ja katsoin taivasta. Silloin se alkoi. Elämäni matka. Koko universumi nauroi minulle, ystävälleni ja varsinkin meidän kanssa. Kaikki PALASET LOKSAHTIVAT paikoilleen illan ja retken mittaan.
Nyt n.200 matkaa myöhemmin kaikki retket ovat olleet vain tämän ensimmäisen pärähdyksen jatkoa. Olen koko elämän pituisella matkalla ja rakastan psykedeelejä <3 Varsinkin LSD:tä. Sienet ja luonnontuotteet ovat yhtä mukavia, hieman erilaisia ja tutkimushutkimuschemikaaleihin on ollut aina mukava törmäillä. Eniten mua vituttaa(!) -pyhäinhäväistystä- kun nykyään kuulee että jotkut myy papereita muka LSD:nä vaikka niissä olisi tutkareita. Rehellisyys maan perii!
Oli mitä kaunein kesäpäivä ja odotukset olivat korkeammalla kuin taivas. Kului noin puolitoista tuntia kun vaelsin henkilö x:n kanssa höristen peruspajareissa ja nauttien luonnosta ODOTELLEN...
Pysähdyttiin istahtamaan jouperolle nurmikolle ja siinä sauhutellessa heitin äksät, eli levähdin selälleni ja katsoin taivasta. Silloin se alkoi. Elämäni matka. Koko universumi nauroi minulle, ystävälleni ja varsinkin meidän kanssa. Kaikki PALASET LOKSAHTIVAT paikoilleen illan ja retken mittaan.
Nyt n.200 matkaa myöhemmin kaikki retket ovat olleet vain tämän ensimmäisen pärähdyksen jatkoa. Olen koko elämän pituisella matkalla ja rakastan psykedeelejä <3 Varsinkin LSD:tä. Sienet ja luonnontuotteet ovat yhtä mukavia, hieman erilaisia ja tutkimushutkimuschemikaaleihin on ollut aina mukava törmäillä. Eniten mua vituttaa(!) -pyhäinhäväistystä- kun nykyään kuulee että jotkut myy papereita muka LSD:nä vaikka niissä olisi tutkareita. Rehellisyys maan perii!
-
peltsi
- OD
Joo nykyään myydään lappuja :heh:
..ja oletetaan että niissä o LSD vaikka monissa on bromoo tai jotain muuta paskaa.
Joo kyl kieltämättä ensimmäiselle reissulle jollain tapaa jäänyt..just jotenki jatkoo sille nää myöhemmät.
Oon huomannu omalla kohdalla et jos ottaa useemmin happoo ni menee vaan kokoajan enemmän itsekriittiseks se meininki, kun ekalla kerralla oli sellanen harmonia ja hämmästely kuinka kaunis on maailma ni nykyään se on kumma kun joka kerran tajuaa vaan selkeemmin kuinka paska jätkä sitä oikein on. Ja silti se vaan on niin ihanaa
o:
..ja oletetaan että niissä o LSD vaikka monissa on bromoo tai jotain muuta paskaa.
Joo kyl kieltämättä ensimmäiselle reissulle jollain tapaa jäänyt..just jotenki jatkoo sille nää myöhemmät.
Oon huomannu omalla kohdalla et jos ottaa useemmin happoo ni menee vaan kokoajan enemmän itsekriittiseks se meininki, kun ekalla kerralla oli sellanen harmonia ja hämmästely kuinka kaunis on maailma ni nykyään se on kumma kun joka kerran tajuaa vaan selkeemmin kuinka paska jätkä sitä oikein on. Ja silti se vaan on niin ihanaa
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
King Ink
- LD50
Vaiko ''siksi'' kenties?peltsi wrote:..Ja silti se vaan on niin ihanaao:
-
peltsi
- OD
Hmm..lähinnä ehkä siksi että ne asiat pystyy käsittelemään ja ratkomaan todella suuria epäkohtia ja asioita, kun pääsee niin helposti niin syvälle ja ylipäätään tajuamaan omat epäkohdat tai puutteet/ongelmat. Eli periaattessa joo khyl.King Ink wrote:Vaiko ''siksi'' kenties?peltsi wrote:..Ja silti se vaan on niin ihanaao:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*