Määrittele psykedeelinisti

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Dexma
Moderator

Re: Määrittele psykedeelinisti

Post by Dexma »

Mitä on hupikäyttö?

Mitä on se jossa opitaan?

Itselleni ne liikkuvat käsi kädessä. Jokainen psykedeeli kokemus voi toimia inspiraatiota antavana, että myös opettavaisena. Kokeilkaa joskus katsoa astetta "syvällisemmän tuntuinen" (mikä on syvällistä mikä ei on sitten sinun oma kysymys) elokuva psykeissä. Opit samalla jotain, innostut siitä, voit jopa kehittää siitä jotain uutta tai mitä ikinä haluat, samalla saat nauttia taiteesta... Siinä tulee hupia ja oppimista. Mun mielestä psykedeeleistä voi oppia ihan niitä pieniä, että suuria asioita. Se mikä on sitten sitä syvällistä riippuukin siitä, kuka sen päättää. Eli sinä ja minä.

Itse opin tässä yksi päivä, miten tehdään maustevoita. Se oli kivaa ja tuntui syvälliseltä ja hyödylliseltä taidolta... Nyt voinkin sitten pitää teille nisteille happogrilli bileet...
dredi
LD50

Post by dredi »

King Ink wrote:Tuulipuvulle tietenkin leimaamiseen riittää se että kiskoo aineita.
Ja ilmeisesti tuulipuvun käyttäminen riittää sinullekin jonkinlaiseen leimaamiseen?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

dredi wrote:
King Ink wrote:Tuulipuvulle tietenkin leimaamiseen riittää se että kiskoo aineita.
Ja ilmeisesti tuulipuvun käyttäminen riittää sinullekin jonkinlaiseen leimaamiseen?
Ah, juuri niin.
Ollaan ''mekin'' tuulipukuja, meillä vaan on eri värinen tuulipuku.
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Psykedeelinisti = olento, johon psykedeelit eivät vaikuta.
Image
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

_FOOL_ wrote:Psykedeelinisti = olento, johon psykedeelit eivät vaikuta.
Toi oli aika hyvä pointti, jos tarkoitit siis itseaiheutettua toleranssia, psykedeelin ominaisuuksien hiljentämistä ja kumoamista toisilla substansseilla; eli idioottikomboja. Eli psykedeelit tuovat "normiolot"

Mutta on taas on ihmisiä joilla on luontainen toleranssi, esim. Korkean tietoisuuden tason ansiosta, jolloin käytetty substanssi ei tuo näennäisiä vaikutuksia, tai tuo hyötykäyttäjään verrattuna ihan eri vaikutuksia. Eli haen tällä sitä, että jos joku guru testaa jotain psykedeeliä empiirisessä tutkimusmielessä, se tuo hänelle korkeintaan vain lisäharmoniaa ja lisäsynergiaa universumin suhteen, sekä substanssista riippuen sen haitat, mutta se ei tee hänestä psykedeelinistiä?
back to basics rootbwoy
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Hampputukka wrote:
_FOOL_ wrote:Psykedeelinisti = olento, johon psykedeelit eivät vaikuta.
Toi oli aika hyvä pointti, jos tarkoitit siis itseaiheutettua toleranssia, psykedeelin ominaisuuksien hiljentämistä ja kumoamista toisilla substansseilla; eli idioottikomboja. Eli psykedeelit tuovat "normiolot"

Mutta on taas on ihmisiä joilla on luontainen toleranssi, esim. Korkean tietoisuuden tason ansiosta, jolloin käytetty substanssi ei tuo näennäisiä vaikutuksia, tai tuo hyötykäyttäjään verrattuna ihan eri vaikutuksia. Eli haen tällä sitä, että jos joku guru testaa jotain psykedeeliä empiirisessä tutkimusmielessä, se tuo hänelle korkeintaan vain lisäharmoniaa ja lisäsynergiaa universumin suhteen, sekä substanssista riippuen sen haitat, mutta se ei tee hänestä psykedeelinistiä?
Luulen, että tarkoitti, ettei deelit vaikuta käyttäjään ns. hänen mielestään "oikealla" tavalla. Eli käyttäjä ei hyödynnä niitä vaan käyttää lähinnä siksi, että näkee hienoja kuvioita tms. En osaa sanoa. Itse en ole koskaan edes kuullut mistään psykedeelinisteistä, joten en voi omaa mielipidettä sanoa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Hampputukka wrote: Toi oli aika hyvä pointti, jos tarkoitit siis itseaiheutettua toleranssia,
En tiedä, onko olemassa toleranssia joka tekee psykedeelisestä kokemuksesta sellaisen ettei se vaikuta. Itselläni tolet on niin kovat, että parhaimmillaan 50 mg 2c-i tai lappu happoa sanonut enään mitään, mutta kyllä silti koin, että psykedeelit muuttivat minua kokoajan...

Altair wrote: Luulen, että tarkoitti, ettei deelit vaikuta käyttäjään ns. hänen mielestään "oikealla" tavalla.
En tiedä, mikä on yleensä oikea tapa käyttää deelejä?
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Dexma wrote:
Hampputukka wrote: Toi oli aika hyvä pointti, jos tarkoitit siis itseaiheutettua toleranssia,
En tiedä, onko olemassa toleranssia joka tekee psykedeelisestä kokemuksesta sellaisen ettei se vaikuta. Itselläni tolet on niin kovat, että parhaimmillaan 50 mg 2c-i tai lappu happoa sanonut enään mitään, mutta kyllä silti koin, että psykedeelit muuttivat minua kokoajan...

Altair wrote: Luulen, että tarkoitti, ettei deelit vaikuta käyttäjään ns. hänen mielestään "oikealla" tavalla.
Arvasin, että joku tarttuu tuohon. Tarkoitin tällä sitä, kun kaikki deelipäät->(psykedeelinisti? :D) tykkäävät aina dissata näitä, jotka tykkäävät deelien viihdekäytöstä, koska deelejä "pitää" käyttää itsensätutkiskeluun ja johonkin "järkevään". En tiedä onko tällä sivustolla tätä oppia liikkeessä, mutta hyvin useasti tähän törmää..
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Altair wrote:
Dexma wrote:

Arvasin, että joku tarttuu tuohon. Tarkoitin tällä sitä, kun kaikki deelipäät->(psykedeelinisti? :D) tykkäävät aina dissata näitä, jotka tykkäävät deelien viihdekäytöstä, koska deelejä "pitää" käyttää itsensätutkiskeluun ja johonkin "järkevään". En tiedä onko tällä sivustolla tätä oppia liikkeessä, mutta hyvin useasti tähän törmää..
Kyllä on. Minun mielestäni itsetutkiskelu, kelailu ja oman pääkopan ropaaminen sekä kaikki deeleihin liittyvä on viihteellistä. Miksi minä niitä muuten kiskoisin?
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

W10 wrote: sekä kaikki deeleihin liittyvä on viihteellistä. Miksi minä niitä muuten kiskoisin?
Näin juuri. Sanotaan että se välttämättä tulee tutkittua... Se tutkiminen tulee muutenkin, ehkä vain deeleihin jotkut suhtautuu paljon tosikkaammin... Sen takia sitä painotetaan, että niillä tutkitaan. Itse ainakin diggaan siitä tutkimuksesta.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Dexma wrote:
W10 wrote: sekä kaikki deeleihin liittyvä on viihteellistä. Miksi minä niitä muuten kiskoisin?
Näin juuri. Sanotaan että se välttämättä tulee tutkittua... Se tutkiminen tulee muutenkin, ehkä vain deeleihin jotkut suhtautuu paljon tosikkaammin... Sen takia sitä painotetaan, että niillä tutkitaan. Itse ainakin diggaan siitä tutkimuksesta.
Samaa mieltä. Onhan se kaikille (tai pitäisi olla) selvää, etteivät deelit ole mitään madamen kaltaisia bileaineita, mutta kyllä osa porukasta suhtautuu niihin käyttöön liian ryppyotsaisesti. Kaikki visuaalit ym. silmäkarkit ovat hyvinkin viihdyttäviä ja niitä ahaa -elämyksiä tulee siinä samalla.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
lahke

Post by lahke »

mäkin oon psykedeelinisti... se on vaan niin kiinnostavaa leikkiä psykedeeleillä, ettei malta lopettaa ollenkaan xD nyt luultavasti menossa hallittuumpaan suuntaan, pienen grande finaale -putken jälkeen..... :foil: :lol: :foil:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

horna wrote: Onhan se kaikille (tai pitäisi olla) selvää, etteivät deelit ole mitään madamen kaltaisia bileaineita,
Mun mielestä madamekaan ei ole bileaine...

Kaikki menee syvällisessä tarkoituksessa... välillä, ajattele ne aineet jotka auttaa sua avautumaan ystävillesi? Paljonko ne helpottaa verrattuna psykedeelien tuottamaan kaaokseen ja haastellisuuteen?
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hampputukka puhut paljon asiaa:)

Psykedeelien käytön voi kukin valjastaa juuri siihen tarkoitukseen kun kokee parhaaksi kehittää itseään..
Kehitystä voi tapahtua taaksepäin, eteenpäin, kuin myös junnata paikallaan..
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

tRibh wrote:Hampputukka puhut paljon asiaa:)

Psykedeelien käytön voi kukin valjastaa juuri siihen tarkoitukseen kun kokee parhaaksi kehittää itseään..
Kehitystä voi tapahtua taaksepäin, eteenpäin, kuin myös junnata paikallaan..
Kiitos :) asiapitoisuus johtunee siitä, että opin juuri täällä Madeiralla kontrolloimaan "kolmatta silmääni". Hyvä pointti toi kehityksen suunta. Ja eteenpäin kehittyväisyys tulee luonnostaan kun sitä mukaan kun rupeaa kehittämään itseään itseään toteuttamalla, eli toimii ja ajattelee koko ajan enemmän ja enemmän korkeimman motivaattorinsa mukaan, eli käytännössä toteuttaa itseään koko ajan lisää, teot palkitsevat laajemmassa mittakaavassa.
back to basics rootbwoy
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hampputukka wrote:Ja eteenpäin kehittyväisyys tulee luonnostaan kun sitä mukaan kun rupeaa kehittämään itseään itseään toteuttamalla, eli toimii ja ajattelee koko ajan enemmän ja enemmän korkeimman motivaattorinsa mukaan, eli käytännössä toteuttaa itseään koko ajan lisää, teot palkitsevat laajemmassa mittakaavassa.
Nimenomaan.. ja se et positiivisuus luo ympärilleen positiivisuutta. Hyvä tulee hyvän luo.
Kaikki se energia mitä me väreillään, luo elämää..
Ajatuksetkin on energiaa.
Mieltä voi oppia tuntemaan. Se auttaa ymmärtämään miksi sama vetää puoleen samaa..

-trippi hieman kosmisilla taajuuksilla

Me luodaan elämää.. kaunista ja esteettistä. Ihan mitä vaan.
Kunhan löytää sen sisäisen itsensä, sisäisen harmonian
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

tRibh wrote:
Hampputukka wrote:Ja eteenpäin kehittyväisyys tulee luonnostaan kun sitä mukaan kun rupeaa kehittämään itseään itseään toteuttamalla, eli toimii ja ajattelee koko ajan enemmän ja enemmän korkeimman motivaattorinsa mukaan, eli käytännössä toteuttaa itseään koko ajan lisää, teot palkitsevat laajemmassa mittakaavassa.
Nimenomaan.. ja se et positiivisuus luo ympärilleen positiivisuutta. Hyvä tulee hyvän luo.
Kaikki se energia mitä me väreillään, luo elämää..
Ajatuksetkin on energiaa.
Mieltä voi oppia tuntemaan. Se auttaa ymmärtämään miksi sama vetää puoleen samaa..

-trippi hieman kosmisilla taajuuksilla

Me luodaan elämää.. kaunista ja esteettistä. Ihan mitä vaan.
Kunhan löytää sen sisäisen itsensä, sisäisen harmonian
Totta <3 ja kun on löytänyt oman sisäisen harmonian, oppii tuntemaan ympäristön energioita paljon intensiivisemmin, huomaan nykyään ihmisten "psykoosi" -energiat tosi helposti, jolloin pystyn antamaan energiahoitoa, jopa ryhmille jo ;) ja doussit huomaan samalla tavalla, tunsin tänäänkin että frendi oli opioideissa, kun oma vihainen energia ei millään tarttunut... Yleensä en koe vihaa, mutta tänään mua oli käytetty hyväksi...

Sanoista huomaan myös milloin ihmisen oikea ja väärä -käsitys on flipannut tietyssä asiassa, kun kauan jaksaa kuunnella.

Pystyn myös luonaan hypnooseja käyttämässä NLP-tekniikkaa yhdistennynä kolmannen silmän tuiottamiseen. Testasin eilen tuttuun työkaveriin duunis, sain melkein hypnotisoitua sen tekemään kaupan, kerto jälkeenpäin keskustelussa että oli huomaamattaa ohittanu alitajuisesti asiakkaan vastaväitteitä tosi tehokkaasti, tuli sitten soittopyyntö siitä puhelusta kuitenkin.

Tuli ehkä väärään topickkiin tää, mut tässä esimerkki itsensä kehittämisestä, tähän liittyy myös psykedeelien oikeanlainen käyttö.
back to basics rootbwoy
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Muistetaanhan, että elämässä on muitakin juttuja kuin loputon kasvu ja kehittyminen. Että tekeminen voi olla palkitsevaa ja tapahtumisensa arvoista ihan vain itsensä vuoksi. Tunteminen, ajattelu, viihtyminen.

Tuntuu absurdilta ajatella, että voisin jotenkin absoluuttisesti kontrolloida mitään riippuvuuksia (vrt. yleinen klise siitä, että päihteidenkäyttäjät aina ajattelevat olevansa kontrollissa - mitä vedätystä!)

Kieltäminen tuppaa voimistamaan riippuvuutta. Päihteet käyttävät mua ja mä niitä niin kauan kuin niin on tapahtuakseen. En voi tehdä juurikaan muuta kuin tiedostaa mahdollisimman rehellisesti - sitä kautta elämänmuutokset tapahtuvat, mikäli ovat tapahtuakseen.

En siis puhu passiivisuudesta, vastuun välttämisestä. Puhun avoimen havainnoinnin seurauksena (vai syynä? vai molempina?) tapahtuvista reaktioista. Siitä, mitä on mahdollista tehdä silloin kun kieltäminen tai välttely ei auta.

Hyväksyminen, mahdollisimman totaalinen ja laajamittainen hyväksyminen...

Kolmisen viikkoa sitten olen viimeksi kokenut päihdettä elimistössäni.
Hampputukka
Lepakko

Post by Hampputukka »

Aukikco tuli palauttamaan mut maanpinnalle <3
back to basics rootbwoy
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Hampputukka wrote:Aukikco tuli palauttamaan mut maanpinnalle <3
[offtopic] Sen se osaa [/offtopic]
growy
Kameleontti

Post by growy »

oma kanta sanasti NISTI herättää jo tarpeeks vahvan kuvan mun mieleen.Ja jos noi kaks sanaa Psykedeeli ja Nisti yhdistetään,mun mieleen tulee takkutukkanen "wannabe-hippi" joka luulee et maailma parannetaan psykedeeleillä. Tietty psykedeelinisti "vetää vitusti kamaa" joka koostuu lähinnä sienistä,kannabiksesta haposta ja tutkareista. Ei sillä oo väliä mikä deeli seon,kuhan se on deeli ja sillä pääsee moikkaamaan kosmoksen karia johki tonne kuberavaruuteen ilman päätä.
Mä tiedän tälläsiä tyyppejä ihan liikaa enkä pysty vakavissani katsoa sitä touhua. Naurettavia pellejä jos näin karkeasti sanoisin :D
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

growy wrote: Ei sillä oo väliä mikä deeli seon,kuhan se on deeli ja sillä pääsee moikkaamaan kosmoksen karia johki tonne kuberavaruuteen ilman päätä.
Mä tiedän tälläsiä tyyppejä ihan liikaa enkä pysty vakavissani katsoa sitä touhua. Naurettavia pellejä jos näin karkeasti sanoisin :D
Kaveri määrittelee mun käyttöäni jostain syksyltä :D :D :D

Vittu mää oon aina se wannabe hippi... KOSKA MUSTA TULEE AITO!!!
tRip
Moderator

Post by tRip »

growy wrote:oma kanta sanasti NISTI herättää jo tarpeeks vahvan kuvan mun mieleen.Ja jos noi kaks sanaa Psykedeeli ja Nisti yhdistetään,mun mieleen tulee takkutukkanen "wannabe-hippi" joka luulee et maailma parannetaan psykedeeleillä. Tietty psykedeelinisti "vetää vitusti kamaa" joka koostuu lähinnä sienistä,kannabiksesta haposta ja tutkareista. Ei sillä oo väliä mikä deeli seon,kuhan se on deeli ja sillä pääsee moikkaamaan kosmoksen karia johki tonne kuberavaruuteen ilman päätä.
Jäbäl selkeesti on asennetta.. :mrgreen:

mitälie wannabe-hippeys, lähinnä hilpeyttä herättävä sana, tarkoittaakaan..

nisti mä olen.
ken ties.. kukaties.. mikä lienenkään 8)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
dredi
LD50

Post by dredi »

mieleen tulee takkutukkanen "wannabe-hippi" joka luulee et maailma parannetaan psykedeeleillä
eikö sitä sitten paranneta niillä?

millä sitten?
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

dredi wrote:
mieleen tulee takkutukkanen "wannabe-hippi" joka luulee et maailma parannetaan psykedeeleillä
eikö sitä sitten paranneta niillä?

millä sitten?
Lyijyllä!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
hörhö
Psykonautti

Post by hörhö »

Pakkkoa kai se on myöntäytyä että tälläinen olen.Tullut kiskoktttua putkeenkin deelejä siinä määrin ettei siinä ollut edes mitään järkeä toisaalta se psykedelia päivässä toi jotaki miks piti kiskoo mukamas.

Jossakin vaiheessa siinä määrin että jätti jopa syvällisen ajattelun deelien vastuulle.Just toi maailmanparantamis oli jossai vaihees jopa :shock: mut eihä se itsetäänselvyys ole että deeleis heti-kaikki-nyt saatava tutkailtua mihinkää ei ole edes kiirekään eikä kaikki tartte deelejä päästäkseen saman tyyliseen olotilaan emmä sit tiedä mikä siinä kiehtoo tulee vaa lähdettyä aina.

Kai sitä on SEKAISIN muutenki vaa saisi joskus jotai selkeän sekavaa ajateltavaa.
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
Pen
OD

Post by Pen »

Itse sanoisin että oon deeleistä riippuvainen. About kerran viikossa tulee otettua, yleensä perjantaisin koska viikolla oon töissä. 25i-nBOME, happo ja sienet on kovassa kulutuksessa. DMT:täkin nyt aattelin testata mutta se jäänee viikon päähän kun en sitä ehtinyt jussiksi saamaan.

Deeleistä en kyllä euforiaa hae enkä edes erityisemmin koe (nojoo, 25i ja pajari kyllä aiheuttaa sellasia "feels goodman" aaltola välillä, sateenkaaren värit jne. niinku siinä sammakkomeemussa)

Lähinnä se, miten deelit muuttaa aisteja on se juttu jota aina haen uusiksi. Se on vaan pirun siistiä miten kuuloaisti tarkkenee ja tutut biisit kuulostaa "erilaiselta" - niitä pystyy paremmin analysoimaan, ne kuulee tarkemmin ja välillä on pakko ottaa kuulokkeet pois ja ihmetellä kun biisistä huomaa jonkun saundin jota ei oo aikasemmin kuullu. Myös visuaalipuoli on jännää. Mulla on syntymästä astien ollut jonkinlaista synestesiaa (en tiiä onko tosin oikea sana) mutta sanottaisko että nään "energian" eli miljoonia kirkkaita valoja ilmassa. Tietääköhän joku tieteen selitystä tälle ilmiölle? Kuitenkin, deelit buustaa tuota ja näyttää maailma tosi hienolta. Toinen on se, että deelejen vaikutuksen alaisena näkee ihmisten ja esineiden "aurat" paremmin, eli niinku jonkunlaisen värikimaran joka hohkaa kaikista asioista. Varmaan joillakin muillakin on näitä samanlaisia yliluonnollisia näköjuttuja joihin itse en ainakaan ole selitystä keksinyt. Eivät tosin häiritsekään, lähinnä tuovat iloa elämään.

Lisäksi deeleissä se tila, mihin pääsee on aika koukuttavaa. Tuntuu että jotenkin tulisi "paremmaksi" ihmiseksi kun ajattelu on paljon suorempaa ja loogista, erilaista. Vähän tulee jopa sellanen "oon parempi kuin noi alkoholia juovat normihomot" -fiilis välillä kun tuntee olevansa maailman omistaja.

Usein kyllä käy niin että jälkeenpäin kaduttaa ettei taaskaan saanu tripiltä kaikkea irti. Niin rutiinimaiseksi menny toi homma välillä. Toinen syy lienee set ja setting. Koska en täällä missä nyt asu tunne yhtään "saman aatteen" ihmisiä niin pääasiassa deeleily on vain kotona koneella istumista ja jumittamista joka on pidemmän päälle aika tylsää, aivan sama mitä ainetta on elimistössä. Yks unelma onkin, jonka varmaan toteutan joskus, se että meen mökille ja siellä hieman sieniä tai happoa sekä madmua ja perus grillailua, luonnosta nauttimista ynnä muuta. Toi, että joutuu kotona pimeässä päihteilemään koska kaupungin keskusta kyseessä ja vainoharhaisena en oikeen uloskaan uskalla deelipäissäni mennä on aika perseestä.
Last edited by Pen on Fri 22 Jun 2012, 03:55, edited 1 time in total.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Penttike wrote: Lisäksi deeleissä se tila, mihin pääsee on aika koukuttavaa. Tuntuu että jotenkin tulisi "paremmaksi" ihmiseksi kun ajattelu on paljon suorempaa ja loogista, erilaista. Vähän tulee jopa sellanen "oon parempi kuin noi alkoholia juovat normihomot" -fiilis välillä kun tuntee olevansa maailman omistaja.
Toivottavasti tää ei nyt tuu yllätyksenä mut sulla on syöpä. Iso, värikäs kasvainmöykky nimeltä happoelitismi.
pirun hyvä nuolla kuorena
Pen
OD

Post by Pen »

Hitler wrote:
Penttike wrote: Lisäksi deeleissä se tila, mihin pääsee on aika koukuttavaa. Tuntuu että jotenkin tulisi "paremmaksi" ihmiseksi kun ajattelu on paljon suorempaa ja loogista, erilaista. Vähän tulee jopa sellanen "oon parempi kuin noi alkoholia juovat normihomot" -fiilis välillä kun tuntee olevansa maailman omistaja.
Toivottavasti tää ei nyt tuu yllätyksenä mut sulla on syöpä. Iso, värikäs kasvainmöykky nimeltä happoelitismi.
Tuon olen tiedostanut siitä lähtien kun ensimmäisen kerran happoa koitin, joten ei mitään uutta. Siksipä happoilua harrastan lähinnä yksin tai toisten happoa ottaneiden kanssa, ettei tule turhaan pahoitettua ihmisten mieliä
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Se helposti lipsuu "oikeankin elämän" puolelle. Just muutama viikko takaperin sai taas jutella semmosen happojeesuksen kanssa että oksat pois. Psykedeelit on ratkaisu kaikkeen ja niitä ei voi koskaan syödä liikaa ja olen ratkaissut maailmankaikkeuden ja kaiken. Tiede ei toimi koska ei tiedetä tarpeeksi, mut mun hihhuliuskonto tietää ratkasun kaikkeen.

......VITTU!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO