Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
mauseri
LD50

Re: Oksikodoni

Post by mauseri »

dredi wrote:
Anaaliin en kyllä työnnä, siinä menee raja
Neuloja voit työntää verisuoniin mutta et voi spruuttaa peräsuoleen nestettä?

Unohda ennakkoluulot. Rektaalinen annostelu on IV:n jälkeen tehokkain tapa ja vaikutus on lähes yhtä nopea.
totta turiset kuomaseni. itse ainakin tulen anaalia dxm kanssa käyttää tulevaisuudessakin
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Uke
LD50

Post by Uke »

mauser1911 wrote:
dredi wrote:
Anaaliin en kyllä työnnä, siinä menee raja
Neuloja voit työntää verisuoniin mutta et voi spruuttaa peräsuoleen nestettä?

Unohda ennakkoluulot. Rektaalinen annostelu on IV:n jälkeen tehokkain tapa ja vaikutus on lähes yhtä nopea.
totta turiset kuomaseni. itse ainakin tulen anaalia dxm kanssa käyttää tulevaisuudessakin
Anaaliintunkeminen tuntuu joidenkin mielestä vaan vastenmieliseltä ja hei daa.. homo työntää munaa perseesee, ei sinne heterot mitään voi työntää.. Kyllä mä ainaki isokokosena nään vähän ongelmallisenakin työntää rektaaliin itekseen, mutta enpä mä kai sitä vastaakaan olis jos joku näyttäis esimerkin naaman edessä :mrgreen:
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Joo on ehkä epäloogista, mut mielummin työnnän neulaa suoneen kuin jotain perseeseen. Ja nyt en enää edes rännää. Pitkää vaikutusaikaa haluan jatkossa, jotta tolet pysyisi siedettävinä, mutta jotenkin silloin aikanaan niin rakastuin nokittamiseen, etten meinaa päästä siitä eroon enää..
dredi
LD50

Post by dredi »

Aattele hei, sähän voisit rakastua huumeiden perseeseen tunkemiseen :D

ja sit susta tulis iso punainen HOMO joka tunkee kaikkii juttuja perseeseen joka päivä...
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Uke
LD50

Post by Uke »

dredi wrote:Aattele hei, sähän voisit rakastua huumeiden perseeseen tunkemiseen :D

ja sit susta tulis iso punainen HOMO joka tunkee kaikkii juttuja perseeseen joka päivä...
Hahaha :lol: :lol: JEP. Miettikääpä kuinka likaselta se kuullostas. Muut heittäis samaan aikaan hihan ylös ja suoneen, ni ite siinä sitten heittää housut alas ja truuttaa perseeseen. :shock: . Mutta siis kyllä mä kuulen aika useestikin ihmisiltä, ketkä vetää / on vetäny hihaan, jos puhutaan jostain rektaaliin laittamisesta, että "hyi vittu.. no just.. ihme hommaa."
:roll:

Ihan Ont. tätä haluisin kokeilla, koska en oo bupresta saanu hyvää oloa, että josko tästä sais. Mikä on fataaliannos??
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

dredi
LD50

Post by dredi »

Mikä on fataaliannos??
IV:nä muistaakseni 40mg on useimmille opioidi-naiivieille yksilöille tappava annos.

LD50-arvoa ei kyllä tähän hätään löydy kirveelläkään, mutta jos et omaa toleranssia niin 20mg:stä on hyvä aloittaa, oli ROA mikä oli.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

toi 40mg i.v:nä tolettomille voi tosiaan olla OD, koska itse aikoinaan paljon kodeiinia ja tramalia vetäneenä sain olot jo 5mg nokitettuna. Muistaakseni yks frendi joutui päivystykseen, kun oli vetänyt vuorokauden aikana 30mg oxynormia ja n. 200mg tramalia. Vähän sillä oli toleja, muttei ilmeisesti paljon..

Nyt olis sit seuraavanlainen ongelma: on kontit finaalissa ja pitäis pärjätä 2 vrk niin, että yhteensä on jäljellä 35mg oksikodonia oxycontinina. Lisäksi kaapista löytyy tramalia, muutama panacodpore, lyricaa ja tenoxia. Mitä noista kannattaisi vetää, kun laskeskelin, että 1 vrk pitää olla täysin ilman, kun ei millään toi 35 mg riitä 2 vrk?!? Ja pitäis jotenkin pysyä järjissään, kun ei voi vaan himassa makaa.. En oo muutamaan kuukauteen nukkunut ilman kontteja, ja esim. herään yöllä ottamaan lisää.. Päiväannokset nyt olleet max 100mg/vrk, yleensä joku 70 ja vastaavasti välillä vähemmän eli joku 40mg..
peltsi
OD

Post by peltsi »

Vois kuvitella et tramal + panacod kombo pitäis viekkarit aika hyvin loitolla ja viel buustiks lyrica jos noi ei riitä :roll:

Oiskohan aika ruveta pudottaa annosta jos yks päivä tuntuu jo mahdottomalta?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

goofy wrote:toi 40mg i.v:nä tolettomille voi tosiaan olla OD, koska itse aikoinaan paljon kodeiinia ja tramalia vetäneenä sain olot jo 5mg nokitettuna. Muistaakseni yks frendi joutui päivystykseen, kun oli vetänyt vuorokauden aikana 30mg oxynormia ja n. 200mg tramalia. Vähän sillä oli toleja, muttei ilmeisesti paljon..

Nyt olis sit seuraavanlainen ongelma: on kontit finaalissa ja pitäis pärjätä 2 vrk niin, että yhteensä on jäljellä 35mg oksikodonia oxycontinina. Lisäksi kaapista löytyy tramalia, muutama panacodpore, lyricaa ja tenoxia. Mitä noista kannattaisi vetää, kun laskeskelin, että 1 vrk pitää olla täysin ilman, kun ei millään toi 35 mg riitä 2 vrk?!? Ja pitäis jotenkin pysyä järjissään, kun ei voi vaan himassa makaa.. En oo muutamaan kuukauteen nukkunut ilman kontteja, ja esim. herään yöllä ottamaan lisää.. Päiväannokset nyt olleet max 100mg/vrk, yleensä joku 70 ja vastaavasti välillä vähemmän eli joku 40mg..
Noilla lääkityksillä menis heittämäl reflat itellä...
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

peltsi wrote:Vois kuvitella et tramal + panacod kombo pitäis viekkarit aika hyvin loitolla ja viel buustiks lyrica jos noi ei riitä :roll:

Oiskohan aika ruveta pudottaa annosta jos yks päivä tuntuu jo mahdottomalta?
Olis varmaan syytä, mutta minkäs teet, kun oikeisiin oireisiin noita vedän ja lääkäri kirjoittaa vain kontteja, ei muita 4. tason opioideja. Pitää vaan tehdä ryhtiliike, niin kyllä tää taas tästä. Ei reflat välttämättä sietämättömät olekaan, mutta muistan joskus konttireflojen olleen todellinen helvetti :foil:
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

No joo, oli vähän turhaa pelkoa noiden reflojen suhteen. Eipä tässä vielä mitään ole tullut, kun otin vikan annoksen klo 21.30 ja sen jälkeen lyricaa, tenoxia ja aamulla kodeiinia. Hermostunut olo ja ei niin skarppi, mutta muuten ihan fine. Selkeästi enemmän psyykkistä kuin fyysistä.
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Täällä Hämeessä kaupungissa X on muuten tipahtanu vuoden sisään 8 ihmistä kontteihin ja viinaan kun on sammuttu selälleen ja tukehduttu omaan laattaan. Että järki päähän oksikodonin kanssa. Eipä tässä muuta.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Uke
LD50

Post by Uke »

Hz0 wrote:Täällä Hämeessä kaupungissa X on muuten tipahtanu vuoden sisään 8 ihmistä kontteihin ja viinaan kun on sammuttu selälleen ja tukehduttu omaan laattaan. Että järki päähän oksikodonin kanssa. Eipä tässä muuta.
Joo, ei kande leikkiä näiden kanssa, mutta ei se kovin vaikea ole kuolla pelkkään holiinkaan, tiedän monia ketkä on tukehtunu juotuaan tyyliin pelkkiä valkovenäläisiä + muita maitopaukkuja ja tippunu selälleen jne. Hitaiden kanssa ei kannata leikkiä!
Image

eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Hyvin harvinaista pelkällä viinalla. Bentsoja tai opiodeja kun ottaa mukaan, niin refleksit ei välttämättä toimi ja oksetukseen ei herää tai reagoi millään.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo subu on kans sellanen mikä on tappanu alkon kanssa monta kaveria. Oonki päättäny etten dokaa jos oon ottanu oikeestaan yhtään ooppareita..tosin tramalin kanssa pari bissee on taivaallista.

Sit aiheesta, onks noi oxycontinit sellasii lääkkeitä et niit ei lääkäritkään voi ihan tosta vaa määrätä? Siis pitääks olla todettu joku vakavampi homma et noit voi määrää?
*Johnny Cash - hurt*
Mangusti

Post by Mangusti »

Vissiin syöpään ja muihin vastaaviin kroonista ja erittäin kovaa kipua aiheuttaviin tauteihin ja vammoihin.
tRip
Moderator

Post by tRip »

peltsi wrote:Sit aiheesta, onks noi oxycontinit sellasii lääkkeitä et niit ei lääkäritkään voi ihan tosta vaa määrätä? Siis pitääks olla todettu joku vakavampi homma et noit voi määrää?
Normilääkäri voi joutua niinkutsutusti 'kuseen' jos meinaa määrätä oksikodonia ilman asianmukaista byrokratiaa sekä testejä t j s p . . .
ts. Oksikodonia ei saa' noin vaa', ja hyvä niin.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Oksikodonivalmisteet kirjoitetaan "huumereseptille", joita ei edes joka paikassa ole, joten lääkkeen kirjoitus voi jo kaatua siihen. Esim. olin kerran lääkärillä, niin reseptiä ei ollut, mutta onneksi sairaanhoitaja kävi sitten apteekista sellaisen hakemassa. Minulla oli useamman vuoden taistelu ja lähes kaikki miedommat lääkkeet käytiin läpi ennen kuin sain oxycontinia..
tRip
Moderator

Post by tRip »

goofy wrote:Oksikodonivalmisteet kirjoitetaan "huumereseptille", joita ei edes joka paikassa ole, joten lääkkeen kirjoitus voi jo kaatua siihen.
Kyllä itsellekin on noita hUUmereseptejä kirjoitettu. Siksi edelleen väitän ettei oksikodonia kirjoiteta noin vain, toisin kuin erinäisiä muita huumausainereseptillä kirjoitettavia lääkkeitä.
Jotkin lääkkeet (mm.oksikodoni) uskoakseni tarvitsevat tietyn erityispätevyyden lääkäriltä, jotta sitä voidaan määrätä.

Ei se huume-respa sinänsä ole mikään este lääkkeen saamiselle. Kuka tahansa lääkäri voi hankkia itselleen niitä reseptejä.
Keep it unreal.

zan
Apteekki

Post by zan »

tribhip wrote:
goofy wrote:Oksikodonivalmisteet kirjoitetaan "huumereseptille", joita ei edes joka paikassa ole, joten lääkkeen kirjoitus voi jo kaatua siihen./quote]
Kyllä itsellekin on noita hUUmereseptejä kirjoitettu. Siksi edelleen väitän ettei oksikodonia kirjoiteta noin vain, toisin kuin erinäisiä muita huumausainereseptillä kirjoitettavia lääkkeitä.
Jotkin lääkkeet (mm.oksikodoni) uskoakseni tarvitsevat tietyn erityispätevyyden lääkäriltä, jotta sitä voidaan määrätä.

Ei se huume-respa sinänsä ole mikään este lääkkeen saamiselle. Kuka tahansa lääkäri voi hankkia itselleen niitä reseptejä.
eix nää yleensä ole anestesiologian erikoislääkäreitä, jotka myöskin työskentelevät kipupoleilla ym. kun sieltä h-rcin on saanut voidaan se vissiinkin uusia terveyskesk. käsiittääkseni ja ei ihan kandin papereilla varmaan kirjotella. vois työpaikalla kysyä tosta, toisaalta heti leimattas jos ottas kahvipöytäkeskusteluksi...niin miten se mahtaa olla...ainakin tavallinen LL voi päivystyksessä oxanest-piikin määrätä, niin kai tuo nyt voi respankin kirjoittaa (aika harvinaista varmaan päivystyksestä).
peltsi
OD

Post by peltsi »

zan wrote:
tribhip wrote:
goofy wrote:Oksikodonivalmisteet kirjoitetaan "huumereseptille", joita ei edes joka paikassa ole, joten lääkkeen kirjoitus voi jo kaatua siihen./quote]

eix nää yleensä ole anestesiologian erikoislääkäreitä, jotka myöskin työskentelevät kipupoleilla ym. kun sieltä h-rcin on saanut voidaan se vissiinkin uusia terveyskesk. käsiittääkseni ja ei ihan kandin papereilla varmaan kirjotella. vois työpaikalla kysyä tosta, toisaalta heti leimattas jos ottas kahvipöytäkeskusteluksi...niin miten se mahtaa olla...ainakin tavallinen LL voi päivystyksessä oxanest-piikin määrätä, niin kai tuo nyt voi respankin kirjoittaa (aika harvinaista varmaan päivystyksestä).
Oxanest-piikki AAAhhh mitä euforiaa :shock:
Mul katkes jalka ni sain noita useempaan otteeseen ja leikkausten ja kaikkien tollasten toimenpiteiden jälkee aina piikkiä vaan. Vittu se oli kyl hyvä kipulääke..ihana<3
*Johnny Cash - hurt*
zan
Apteekki

Post by zan »

peltsi wrote:
zan wrote:
tribhip wrote:
Oxanest-piikki AAAhhh mitä euforiaa :shock:
Mul katkes jalka ni sain noita useempaan otteeseen ja leikkausten ja kaikkien tollasten toimenpiteiden jälkee aina piikkiä vaan. Vittu se oli kyl hyvä kipulääke..ihana<3
Mulla ei tuu ku pöhnä olo, olin kipupumpussa 2vkoa ja aina ku paino nappia niin sai dosen (10min välein) ei tullukku pöhnä ja väsy. kivut kyllä lähti...ei siinä.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

jauhoin 2x 5mg oxyconttia kuorinnan jälkeen ja sekoitin reiluun metriin 40% rommia ja heitin kielenalle. jäi kyl melko kokkareiseks ku ei meinannu jauheeks saada ja poltti aivan helvetisti kielenalla, niin ettei pystyny kauaa pitämään. no nieltynäkin kuitenkin pitäis toimia. katsostaan nyt.

en tiiä oisko ollu parempaa tapaa nauttia noi, ku en(toistaseks) harrasta IV käyttöä.

millä kantsis boostia jossei toimi kunnol ? ois erinäköstä bentsoo ja tramalia joku 150mg

edit. alla oli tosiaan jo 30mg opamoxia ja 2 mg rivatril. oluttakin siemailen muutaman pullon verran.
oxyn nauttimisesta aikaa pian pari tuntia, enkä huomaa juurikaan sen vaikutusta ? strange
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Harold wrote:edit. alla oli tosiaan jo 30mg opamoxia ja 2 mg rivatril. oluttakin siemailen muutaman pullon verran.
oxyn nauttimisesta aikaa pian pari tuntia, enkä huomaa juurikaan sen vaikutusta ? strange
10mg on syötynä melko pieni määrä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

100mg ?!? herätkää nyt hyvät ihmiset.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Harold wrote:100mg ?!? herätkää nyt hyvät ihmiset.
Ei nyt nollatoleilla tietenkään, mutta 10mg? Herää nyt hyvä otus. Ei sillä, että varovaisuus olisi koskaan pahasta, mutta jos 100mg on mielestäsi yläkanttiin, niin 10mg on alakanttiin - jopa nollatoleilla - aika monille, eikä siitä mitään "viihdettä" saa irti.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Harold wrote:100mg ?!? herätkää nyt hyvät ihmiset.

Kyllähän tuon määrän pystyy helposti kiskomaan kun on vähän aikaa konttia kiskonut. Itsellä alotus satsi oli 50mg I.V. kun ekaa kertaa testasin.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

itse olen kuullut kyl usein sanottavan että nollatoleilla 10mg voisi jo hyvin antaa notkut. tosin olinhan syöny tramaleitä eilen ja toissapäivänä. en sit tiiä. virheellistä infoa saanu ja meni noikin sit hukkaan. olis tarttinu säästää siihen et saa lisää.

ja miten helvetissä ihmiset rahoitatte käyttönne jos jengi maksaa 10mg=10e ? vai puhunko nyt reseptin omaavien kanssa ketkä saa vielä lääkkeistä jotai korvauksia ?
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Kyllä täällä Pohjois-Suomessa vaikka (Oulussa) jengi maksaa euron millistä. Täällä saa tehtyä lääkkeillä rahaa. Esim. lääkäri määränny sulle Oxycontin 80mg 100kpl. Niin voi laskea paljo nettoaa. Kallistahan tuo käyttö tosiaan täällä on mutta jengi väärentelee respoja yms. Tietty kaikki yksityiset kolutaan läpi ja pyydetään kaikki mahd. nappulat eri vaivoihin.
tRip
Moderator

Post by tRip »

desoxy wrote:
sxoxyvg wrote:
Harold wrote:edit. alla oli tosiaan jo 30mg opamoxia ja 2 mg rivatril. oluttakin siemailen muutaman pullon verran.
10mg on syötynä melko pieni määrä.

on kyllä melkoisen pieni annos, itsellä normi annos on tollasen ~100mg kieppeillä.
njoo, mä oon taas sit toinen ääripää.. 20mg on jo mulle ihan optimaalinen lääkedose. 10mg tosiaa ehk turhan tuhnu. paitsi Normina.
60-80mg on itseasias jo ihan nuoQ.. ja mä oikeesti syön kuitenki päivittäi opioidei/aatteit.. outoo.

toisaalta oon aika höyhen.. jalat irti maasta, jossai sfääreis.. keholliselta painoltani painovoima tuskin edes havaitsee mua..
tai ehkei nyt ihan sentään.-
Keep it unreal.