The DXM topic
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
-
shishamon
Siis tarkoittaako tuo sitä, että mehua juotuaan ei tarvitse "nauttia" deksmiä niin paljon kuin normaalisti päästäkseen vaikka kolmostasolle? Eli juo mehua jonka jälkeen ottaa vaikka 300mg deksmiä ja vaikutukset vastaavat vaikkapas 400mg? En vahingossa halua nelostasolle kun alunperin tarkoitukseni olisi ollut vaikkapas kakkostaso.jesuiitta wrote:Kyllä se totta on. Itselläni plateau 2:sen yläpäässä oleva annos, ja puoltoista tuntia sitä ennen juotu litra greippimehua vei kyllä sellaisiin oloihin joita en ennen ollut kokenut, vaikka usein olenkin tuommoisen melkein 3 plateaulle vievän annoksen ottanut.tRip wrote:Onko muuten totta, että greippi todella buustaa dexmiä? Kuinka radikaalisti vahvistaa vaikutuksia ja kuinka paljon pitäisi greippiä nauttia?
-
Ahab
Enpä ole seurannut mitä olette tässä topicissa jupisseet kun ei ole dxm kauheesti kiinnostanut.
Pitihän se kuitenkin jossain vaiheessa testata kun tajusin miten helppoa se erottelu on ja luin vaikutuksista enemmän. suurin mitä olen ottanut oli 900mg ja se oli vaikein kokemus mitä on ollut. tajusin että ei ole mun juttu mutta päätin tänään vielä tarkistaa että oliko siinä mitään.
600mg otin ja eipä siinä ollut mitään sellaista miksi ottaisin enää koskaan.
ei nyt mitään kovin hyödyllistä tekstiä kunhan tulin laskuissa avautumaan.
Pitihän se kuitenkin jossain vaiheessa testata kun tajusin miten helppoa se erottelu on ja luin vaikutuksista enemmän. suurin mitä olen ottanut oli 900mg ja se oli vaikein kokemus mitä on ollut. tajusin että ei ole mun juttu mutta päätin tänään vielä tarkistaa että oliko siinä mitään.
600mg otin ja eipä siinä ollut mitään sellaista miksi ottaisin enää koskaan.
ei nyt mitään kovin hyödyllistä tekstiä kunhan tulin laskuissa avautumaan.
-
tRip
- Moderator
- Posts: 6170
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 02:40
Ainakin sen greipin kanssa olisin todella varovainen. Yllättävän paljon boostaa vaikutuksia. Enkä greipin ja Dexmin yhdistelemisen haitoista tiedä. Maalaisjärjellä ajateltuna jos se blokkaa jotain entsyymiä maksassa, niin menisikö se sitten munuaisten kautta? Pelkkää spekulaatiota...
Ja tuskin tulen kyseiseen aineeseen enäää koskemaankaan. En vain saa siitä mitään hyödyllistä irti.
Ja tuskin tulen kyseiseen aineeseen enäää koskemaankaan. En vain saa siitä mitään hyödyllistä irti.
-
Jeshu
- OD
- Posts: 1939
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 16:35
Kyllä. Sitä olen jäävi arvioimaan että kuinka paljon se buustaa.shishamon wrote:Siis tarkoittaako tuo sitä, että mehua juotuaan ei tarvitse "nauttia" deksmiä niin paljon kuin normaalisti päästäkseen vaikka kolmostasolle?jesuiitta wrote:Kyllä se totta on. Itselläni plateau 2:sen yläpäässä oleva annos, ja puoltoista tuntia sitä ennen juotu litra greippimehua vei kyllä sellaisiin oloihin joita en ennen ollut kokenut, vaikka usein olenkin tuommoisen melkein 3 plateaulle vievän annoksen ottanut.tRip wrote:Onko muuten totta, että greippi todella buustaa dexmiä? Kuinka radikaalisti vahvistaa vaikutuksia ja kuinka paljon pitäisi greippiä nauttia?
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
shishamon
Kyllä se buustas ihan kivasti. 300mg deksmiä, greippimehua ja runsaasti kannabista antoivat semmoset olot ettei hetkeen oo ollut. Hetki pitää taas pitää taukoa roboilusta ettei aivot sula liikaa.jesuiitta wrote: Kyllä. Sitä olen jäävi arvioimaan että kuinka paljon se buustaa.
Last edited by shishamon on Wed 16 May 2007, 09:36, edited 1 time in total.
-
Väiski
- Tuppisuu
- Posts: 14
- Joined: Wed 28 Sep 2005, 14:49
Ensimmäistä kertaa nautin dxm:ää tuossa jokin aika sitten..
Kvin apteekista ostamassa pienemmän (150ml) pullon resilaria ja nautin sen n.16.30 erottelemattomana.
Otin kirjan mukaan ja menin vessaan istumaan, join koko pullon kahdella kulauksella (aikaa kuluin n.5 sek) ja luin Hunter S. Thompsonin Suurta hainmetsästystä
Istuin vessassa puolisen tuntia ja odotin vatsaväänteitä, mutta niitä ei kuitenkaan tullun
.
En jaksa kertoa tripistäni, mutta 450mg oli minulle juuri sopiva aloitusannos. Matka kesti aina klo 03.00 asti ja paskalla kävin vain 2 kertaa. Klo 23 ja juuri ennen nukkumaan menoa. En saanut edes pahaa ripulia ja mahassa kierti yllättävän vähän.
Visuaaleja tuli silmät kiinni sekä lyhtypyöväiiten valot ja mainoskyltit elivät omaa elämäänsä, imisten kasvot muutivat muotoa ja välillä näinasiat kahtena, jopa kolmena.
Erittäin mukava kokemus ja varmasti tulen tulevaisuudessa koekilemaan uudestaan, ensi kerralla ajattelin nauttia isomman 200ml pullon resilaria.
edit. matka siis kesti aina siihen asti kun nukahdin n. klo 03.00
Kvin apteekista ostamassa pienemmän (150ml) pullon resilaria ja nautin sen n.16.30 erottelemattomana.
Otin kirjan mukaan ja menin vessaan istumaan, join koko pullon kahdella kulauksella (aikaa kuluin n.5 sek) ja luin Hunter S. Thompsonin Suurta hainmetsästystä
Istuin vessassa puolisen tuntia ja odotin vatsaväänteitä, mutta niitä ei kuitenkaan tullun
En jaksa kertoa tripistäni, mutta 450mg oli minulle juuri sopiva aloitusannos. Matka kesti aina klo 03.00 asti ja paskalla kävin vain 2 kertaa. Klo 23 ja juuri ennen nukkumaan menoa. En saanut edes pahaa ripulia ja mahassa kierti yllättävän vähän.
Visuaaleja tuli silmät kiinni sekä lyhtypyöväiiten valot ja mainoskyltit elivät omaa elämäänsä, imisten kasvot muutivat muotoa ja välillä näinasiat kahtena, jopa kolmena.
Erittäin mukava kokemus ja varmasti tulen tulevaisuudessa koekilemaan uudestaan, ensi kerralla ajattelin nauttia isomman 200ml pullon resilaria.
edit. matka siis kesti aina siihen asti kun nukahdin n. klo 03.00
-
Kuumotus
- Lepakko
- Posts: 195
- Joined: Tue 16 May 2006, 11:39
-
Kuumotus
- Lepakko
- Posts: 195
- Joined: Tue 16 May 2006, 11:39
Tykkäsin paljon.reeferass wrote:Mitäs tykkäsit?
Otin ton 300mg ja sen jälkeen poltin hyvät paukut. Siitä sitten lähdettiin. Meno alko mennä aika oudoksi, kävely oli ihan mahdotonta ja näkö oli todella hidas. Yö-aika oli hyvä just tähän trippailuun. Päivällä en varmaan ees kehtaisi trippailla ihmisten keskuudessa, olis ihan mahdotonta. En jaksa enempää kirjoittaa, jumittaa hullusti.
Hyvät kokemukset DXM:stä.
4:20
-
Joniitti
- Apteekki
- Posts: 363
- Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58
-
Dalph
- Psykonautti
- Posts: 123
- Joined: Tue 24 Jan 2006, 17:34
aloita pienellä annoksella ja nosta siitä sitten oman mieltymyksen mukaan. Jos tuntuu siltä ettet ole valmis isompiin annoksiin, niin voit odottaa niin kauan kun tiedät olevasi valmis.Joniitti wrote:Meitin apteekissa näky olevan ressuille varattu oikeen yks iso hylly.. arvaisko ostaa... olisinkohan valmis :?
-
Joniitti
- Apteekki
- Posts: 363
- Joined: Mon 17 Apr 2006, 20:58
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
- Posts: 581
- Joined: Fri 30 Sep 2005, 22:13
En aivan tarkkaan ymmärtänyt, mitä tarkoitat, mutta yritetään. Lopputuotteen määrä on tietysti likimain sama kuin tekemäsi happoliuoksen määrä. Sen määrää voi tosin halutessaan vähentää lopuksi keittämällä liuosta.Joniitti wrote:Kuinka monta milliLITRAA tuota kertyy jos ohjeen mukaan erottelee vaikka tuollaisen 200millilitran pullon??? Kuinka monta milliLITRAA yksi annos on...???
Muiden ainesten määrä ei ole niin kriittinen, kunhan niitä on riittävästi.
Jos uute valmistetaan oikein, dekstrometorfaania pitäisi olla lopputuotteessa lähes saman verran kuin yskänlääkkeessä oli. Tällöin esimerkiksi kaksi kolmannesta yhdestä pullosta tehdystä uutteesta sisältää 400mg tai vähemmän dekstrometorfaania.
AD_HD @ synirc
-
Dalph
- Psykonautti
- Posts: 123
- Joined: Tue 24 Jan 2006, 17:34
Muistaakseni yhdestä isosta Resilar-pullosta sai 600mg dekstrometorfaania, joka on joillekin jo melko tuhti annos. Se riippuu kuitenkin omasta painosta. Plateaut pähkinänkuoressa:Joniitti wrote:Kuinka monta milliLITRAA tuota kertyy jos ohjeen mukaan erottelee vaikka tuollaisen 200millilitran pullon??? Kuinka monta milliLITRAA yksi annos on...???
Ensimmäinen plateau, 1.5-2.5 mg/kg
Pientä vaikutusta, voi kuulemma verrata pieneen pilven ja alkoholin yhdistelmään. Motoriikassa ei juuri häiriöitä.
Toinen plateau, 2.5-7.5mg/kg
Useimpien mielestä parhaat vaikutukset tulevat juuri toisella plateaulla. Mahdollisia hallusinaatioita, jotka erottaa parhaiten hämärässä tai silmät kiinni. Saattaa aiheuttaa jo pientä pahoinvointia. motoriikassa esiintyy jo häiriöitä.
Kolmas plateau, 7.5-15mg/kg
Ollaan yleensä jo vahvalla intensiivisellä tripillä. Mahdolliset vahvat hallusinaatiot. Liikkuminen, varsinkin kävely tuottaa ongelmia (robottikävely), mutta ainakin itselläni käsien liikuttaminen tuntuu erittäin hienolta. Silmät kiinni musiikin voi nähdä. Trippivahti on suositeltava.
Neljäs plateau, 15-30 mg/kg (Ei ole suositeltavaa, varsinkaan yli 20mg/kg annokset)
Pihalla ulkomaailmasta, ruumiin ja mielen yhteys katoaa kokonaan. Et reagoi mitenkään esim. puhumiseen tai kosketukseen. Pään sisäinen trippi siis. Saatat tavata vaikka jumalia, avaruusolentoja yms. Trippivahti pakollinen. En suosittele, ellei ole aikaisempaa kokemusta vahvemmista annoksista.
Ensimmäisellä kerralla suositellaan ottamaan erittäin pieni määrä DXM:ää, jotta tietäisit oletko yliherkkä aineelle. Siitä pitäisi alkaa pikkuhiljaa korottamaan annosta.
Itse tosin ensimmäisellä kerralla otin muistaakseni reilun kolmannen plateaun annoksen ja savut päälle, ja olinkin aika pihalla. Tyhmää, en suosittele, saattaa johtaa pahimmassa tapauksessa jopa kuolemaan. Tuntuikin, että lievää yliherkkyyttä olisi ilmassa, koska kaksi muuta jotka ottivat saman annoksen, eivät olleet niin sekaisin kuin minä. Lisäksi muutama seuraavakin päivä on ollut aina sekavia, mutta olen kuullut, että joillain muillakin on ollut?
Suosittelen lukemaan:
http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq/dxm_faq.shtml
-
RiotStarter
- Apteekki
- Posts: 312
- Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50
-
Kalavale
- Apteekki
- Posts: 468
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 19:55
-
ITENRELUD
- Psykonautti
- Posts: 146
- Joined: Fri 25 Nov 2005, 00:23
-
Kalavale
- Apteekki
- Posts: 468
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 19:55
-
TilTo
- Karvakuono
- Posts: 15
- Joined: Fri 08 Sep 2006, 10:59
-
maeski
- Tuppisuu
- Posts: 7
- Joined: Mon 15 May 2006, 22:59
- Location: Rolls
Kuinka moni täällä on tehny erottelun kodin putkimiehellä? Onko turvallista?
Luin netistä et siinä ois vaan teollisuusväriä,natriumhydroksidia ja vettä. 10% naohia, eli sitä tarvis vaan desin erotteluun. Tuo kodin putkimies ei vaan taida olla kovin halpaa. Lähimmässä apteekista kun viikko sitten kysyin rakeita, siellä oli kyllä purkki sitä mutta ei suostunu myymään, ja eilen kun kaveri kävi kysymäs, ei sitä muka edes ollut. Uunia ei oo mahdollista saada käyttöön tällä hetkellä joten soodan uunittaminenkaan ei oo vaihtoehto.
Luin netistä et siinä ois vaan teollisuusväriä,natriumhydroksidia ja vettä. 10% naohia, eli sitä tarvis vaan desin erotteluun. Tuo kodin putkimies ei vaan taida olla kovin halpaa. Lähimmässä apteekista kun viikko sitten kysyin rakeita, siellä oli kyllä purkki sitä mutta ei suostunu myymään, ja eilen kun kaveri kävi kysymäs, ei sitä muka edes ollut. Uunia ei oo mahdollista saada käyttöön tällä hetkellä joten soodan uunittaminenkaan ei oo vaihtoehto.
-
powergrower
- Kameleontti
- Posts: 583
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 17:47
- Location: viewtopic.php
Hauskaltahan se kuullostaa että putkimiestä pitäs sinne sekaan kaataa, mutta kunhan valitset semmoisen putkenpuhdistajan jossa ei ole mitään muuta kuin naoh ja vettä sekä mahdollisesti väriainetta niin se toimii varsin hyvin.maeski wrote:Kuinka moni täällä on tehny erottelun kodin putkimiehellä? Onko turvallista?
Luin netistä et siinä ois vaan teollisuusväriä,natriumhydroksidia ja vettä. 10% naohia, eli sitä tarvis vaan desin erotteluun. Tuo kodin putkimies ei vaan taida olla kovin halpaa. Lähimmässä apteekista kun viikko sitten kysyin rakeita, siellä oli kyllä purkki sitä mutta ei suostunu myymään, ja eilen kun kaveri kävi kysymäs, ei sitä muka edes ollut. Uunia ei oo mahdollista saada käyttöön tällä hetkellä joten soodan uunittaminenkaan ei oo vaihtoehto.
Onse ihme kun apteekki ei suostu myymään, mutta halvemmaksi kodin putkimies tulee kuin naoh apteekista
Assumption is the mother of all fuckups.
-
maeski
- Tuppisuu
- Posts: 7
- Joined: Mon 15 May 2006, 22:59
- Location: Rolls
-
vauhtihuora
- Psykonautti
- Posts: 102
- Joined: Thu 09 Mar 2006, 23:51
5 apteekkia kierretty ja missään ei ole myyty natron lipeää
myyrmäen apteekki, 3 yliopiston apteekkia ja kaisaniemen apteekki.
muut resilarit ja puhdistettu bentsiini on ja sitruunahappoa pitäs vielä hakea mutta oon muistaakseni joskus lukenu että natron lipeän voi korvata jollain muulla?
jos voi niin millä ja mistä sitä saa? ja voiko sitä käyttää tolla erottelutavalla http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.html (jos nyt muita erottelu tapoja edes on?)
myyrmäen apteekki, 3 yliopiston apteekkia ja kaisaniemen apteekki.
muut resilarit ja puhdistettu bentsiini on ja sitruunahappoa pitäs vielä hakea mutta oon muistaakseni joskus lukenu että natron lipeän voi korvata jollain muulla?
jos voi niin millä ja mistä sitä saa? ja voiko sitä käyttää tolla erottelutavalla http://soul.fiveam.org/robsku/dihkal/dxm_erottelu.html (jos nyt muita erottelu tapoja edes on?)
-
Shro
- Apteekki
- Posts: 322
- Joined: Wed 21 Sep 2005, 21:43
-
vauhtihuora
- Psykonautti
- Posts: 102
- Joined: Thu 09 Mar 2006, 23:51
-
Bunnyh
- Tuppisuu
- Posts: 10
- Joined: Mon 28 Nov 2005, 16:01
-
bunny
- Tuppisuu
- Posts: 8
- Joined: Sat 08 Apr 2006, 13:10
-
TiiEitsKay
- Lepakko
- Posts: 188
- Joined: Mon 29 May 2006, 22:44
-
bunny
- Tuppisuu
- Posts: 8
- Joined: Sat 08 Apr 2006, 13:10