Ensikertalaisen psykedeeli?

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Ahab

Re: Ensikertalaisen psykedeeli?

Post by Ahab »

Meediogod wrote:Mun mielestä meskaliini on paras psykedeeli. DMT taas vahvin psykedeeli. Vahva ei aina tarkoita että se on hyvä... :roll:
No joo meskaliini on tosiaan kokeilematta joten enpäs sano mitään :D vaikka ei noi fenetyyliamiinit oo tähän mennessä oikein vakuuttanu.
En tietenkään tarkoittanut että kenenkään kannattaisi polttaa DMTtä ekana kokemuksenaan, kunhan vertailin.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Tässä topicissa moni on vastannut samaa mutta suosittelen ensikertalaiselle myös LSA:ta tai sieniä. DXM vois myös olla yks vaihtoehto.. Kaikki suht helposti hankittavia kun kerää tietoja kyseisistä aineksista :)
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
_FOOL_
Apteekki

Post by _FOOL_ »

Substanssilla ei ole väliä kun tietää mitä tekee.
Kaikkein tärkeintä on set&setting, millä tahansa sitä sitten aloittaakin.
Image
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

poltettu dmt pienillä annoksilla vois myös olla se juttu, psyke olo iskee päälle jo pienimmästäkin hatsista, kuitenkin suuremmat annokset voivat olla kuumottavia.
when the going gets weird, the weird turn pro.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Itse koitin Salviaa ja enkä kadu. Se oli juuri sellainen mukava, että tajusi, mutta tunsi kuitenkin, että nyt ollaan jossain muualla. Itse en ole muuta itse asiassa edes kokeillutkan, mutta suosittelen salviaa pienillä määrillä. Itseäni kiinnostaisi kokeilla sieniä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ayahuasca on kokonaisvaltaisin..
LSA luonnollisin..
Sienet mukavin..
MDMA antoisin..
LSD avartavin.

Kaikki riippuu niin kaikesta, joten on mahdotonta lähteä suosittelemaan ensimmäistä psykedeeliä, sillä jokaisen mielenrakenteet ja odotukset kokemuksesta ovat erilaiset.

Voin kyllä suositella ihmiselle jonka tunnen.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Shakti
Psykonautti

Post by Shakti »

Salvia 5X tai 10X olisi minun ehdoton suositukseni.
Candy is dandy but liquor is quicker
MissPsychedelic
Psykonautti

Post by MissPsychedelic »

Jos voisin näin jälkeenpäin päättää, mikä olisi ensimmäinen kokeilemani psykedeeli ei se olisi ainakaan DXM kuten todellisuudessa. Varmaan 2C-E, Salvia tai sienet pienellä annoksella.
45/44/43/42
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tRip wrote:Ayahuasca on kokonaisvaltaisin..
LSA luonnollisin..
Sienet mukavin..
MDMA antoisin..
LSD avartavin.
Tää on oikeastaan hyvä. Ayahuasca on jotain niin erilaista, että sitä on turha edes miettiä ottaako vai ei. ottaa vain.
tropic
Apteekki

Post by tropic »

_FOOL_ wrote:Substanssilla ei ole väliä kun tietää mitä tekee.
Kaikkein tärkeintä on set&setting, millä tahansa sitä sitten aloittaakin.
Näinhän se aikalailla on. Ei sillä substanssilla ole välttämättä merkitystä, kunhan on omistautunut asialleen koko sydämmellään.

Ystäväni otti seurassani ensimmäisenä psykedeelinä ayahuascaa ja kokemus oli erittäin positiivinen.
Can it be all so simple?
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Yksinkertaisin ja samalla myös monimutkaisin metodi perehtyä psykedelian ihmeelliseen maailmaan lienee se, että lukee Timothy Learyä ja Robert Anton Wilsonia; lukee Marshall McLuhania ja Michael McClurea; katsoo Alejandro Jodorowksyn ja Darren Aronofskyn erinomaisia elokuvia; lukee Joseph Campbellia sekä Slavoj Žižekiä ja katsoo huonoja elokuvia uusin silmin; kuuntelee Coilia ja Shponglea; kuuntelee harvinaisia löytöjä, joista kukaan ei tiedä mitään; harjoittaa makutottumuksiaan ja tutustuu eri maiden autenttiseen ruokakulttuuriin; opettelee tunnistamaan kukkia ja lintuja; keksii niille uusia nimiä; kirjoittaa runoja; meditoi; visualisoi; auditoi; immersioi.

Kun tätä on tehnyt pari vuotta, niin on löytänyt oikean set & settingin (intention) ja sopiva psykedeeli tulee vastaan.

... Ja sitten tajuaa, että psykedeelejä ei ole.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Vau mikä postaus <3
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Vauuuuuuuuuuu TOCHET!

Elämä on psykedeeli ja happamuus on mauste?
Versedes
Tuppisuu

Re:

Post by Versedes »

Olen kerran päässyt testaamaan salvia 5x, ja se vaikutus on kuin 100kg alasin tippuisi taivaalta päähän.
Otin yhden niin täyden putkellisen kuin vain pystyin. Pidättelin muutaman sekunnin, jonka jälkeen yskin keuhkoni tyhjiksi. Jo tässä vaiheessa rupesi tuntumaan niin vahva psykedelia "nousu" jollaista en ole mistään kokenut. Välittömästi aloin imemään toista putkellista... Tässä vaiheessa katkesi filmi aivan totaalisesti. Kun aloin hitaasti palaamaan tajuihini, en tiennyt kuka olen, missä olen, mikä olen, ja keitä ovat nuo minua katsovat ihmiset ympärilläni (kaverini), ja miksi he nauravat minulle (he nauroivat sille että minä nauroin hysteerisenä kokoajan, mutta omasta mielestäni olin haudanvakavana ja ihmettelin että mitä helvettiä oikein on meneillään). Olin hetken jopa lievässä paniikissa, kun luulin että ystävieni (joita en silloin tunnistanut) nauru oli minuun suunnattua ivallista naurua.
Tila tosin kesti ehkäpä 10-20sekuntia, eli lyhytkestoisuuden takia voisi olla hyvä ensikertalaiselle.
Salvia on vaikutuksiltaan aika rohkea valinta, mutta ei mitenkään huonoin. Aloittaisin itsekkin kannabiksesta. Kyse oli varmaan juuri siitä että halutaan kokeilla psykedeeliä.
ja te jotka suosittelette LSA, saanen laittaa vastapainoksi omat kokemukseni HBWR:stä joka sisälsi yhdet hirveimmät hetkeni elämästäni fyysisesti. Salvia vastaavasti iski ainoastaan rankasti pääkoppaan. Myönnettäköön että ensimmäinen kerta pelotti, mutta se homma on nopeasti ohi.
http://www.youtube.com/user/Kulmataklaus on vaikuttanut olevan aika neutraali tietolähde, ainakin niistä jotka ovat avoimesti näkyvillä. Ei Salviasta ole paljoa kerrottavaa mutta laitoinpahan nyt tuonkin tuohon. Onnea omaan yritykseesi, mitä valitsetkin.
Poppy
Lepakko

Post by Poppy »

Itse kyllä en lähtisi ihan ensimmäisenä ainakaan LSA:sta liikkeelle nimenomaan sivuvaikutusten takia. Jos nyt kannabis on psykedeeli, niin se on hyvä. Toinen on ehkäpä sienet. Eniten ehkä suosittelisin sieniä.
Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine »

poppy wrote: Itse kyllä en lähtisi ihan ensimmäisenä ainakaan LSA:sta liikkeelle nimenomaan sivuvaikutusten takia. Jos nyt kannabis on psykedeeli, niin se on hyvä. Toinen on ehkäpä sienet. Eniten ehkä suosittelisin sieniä.

Mulla ei ollut midin muuta fyysisiä sivuvaikutuksia ku motoriikan huonominen ja sekin oli omasta mielestä silloin erittäin huvittavaa.
Oli hyvä eka psykedeeli ♥.

PS. Muista yksilöllisyys
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
Poppy
Lepakko

Post by Poppy »

Vitamine wrote:
poppy wrote: Itse kyllä en lähtisi ihan ensimmäisenä ainakaan LSA:sta liikkeelle nimenomaan sivuvaikutusten takia. Jos nyt kannabis on psykedeeli, niin se on hyvä. Toinen on ehkäpä sienet. Eniten ehkä suosittelisin sieniä.

Mulla ei ollut midin muuta fyysisiä sivuvaikutuksia ku motoriikan huonominen ja sekin oli omasta mielestä silloin erittäin huvittavaa.
Oli hyvä eka psykedeeli ♥.

PS. Muista yksilöllisyys
Juu eihän se kaikilla niin pahaa tee, mutta monilla kyllä.
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

En suosittele LSA:ta jos se ei sitten ole extractia, koska nausea saattaa antaa huonon kokemuksen.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Itse suosittelisin jotain tutkimuskemikaalia.

2C-E tai 2C-I. ( 4-HO-MET [ 4-Ho-Mettiä en ole itse kokeillut, mutta kaverit sanoivat sen olleen helppo, mutta todella mukava ] )

Aika helppoja psykedeelejä ja antaa aika hyvän kuvan, että millaisia psykedeelit tulevat olemaan. Mindfuck on yllättävän pientä ja pystyt itse kontrolloimaan trippiäsi ( ajattelemaan asioita mitä haluat, tai katsoa vaikka seinissä pyöriviä fraktaaleja ). Itsellä ainakin 2c-e/2c-i on todella selkeää ja ajatustenkulkua on helppo seurata.
Eikä itseensä suhtaudu niin ankarasti, kuin esimerkiksi sienissä/LSAssa.

Itselläni eka psykedeeli oli bromo dragonfly ja oli tosi hyvä ekaksi deeliksi. Alku ahdistus oli vaan aika kauhea :D. Pelkäsin, että tukehdun, mutta en sanonut kavereilleni mitään :D.
Mutta oikeasti se "tukehtuminen" oli vaan sitä, että limaa eritty normaalia enemmän.

LSDtäkin voisin suositella ensimmäiseksi psykedeeliksi.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mulla eka oli kannabis (jos lasketaan) ja sitten suomisilokit.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

bol wrote:Itse suosittelisin jotain tutkimuskemikaalia.

2C-E tai 2C-I. ( 4-HO-MET [ 4-Ho-Mettiä en ole itse kokeillut, mutta kaverit sanoivat sen olleen helppo, mutta todella mukava ] )

Aika helppoja psykedeelejä ja antaa aika hyvän kuvan, että millaisia psykedeelit tulevat olemaan. Mindfuck on yllättävän pientä ja pystyt itse kontrolloimaan trippiäsi ( ajattelemaan asioita mitä haluat, tai katsoa vaikka seinissä pyöriviä fraktaaleja ). Itsellä ainakin 2c-e/2c-i on todella selkeää ja ajatustenkulkua on helppo seurata.
Eikä itseensä suhtaudu niin ankarasti, kuin esimerkiksi sienissä/LSAssa.

Itselläni eka psykedeeli oli bromo dragonfly ja oli tosi hyvä ekaksi deeliksi. Alku ahdistus oli vaan aika kauhea :D. Pelkäsin, että tukehdun, mutta en sanonut kavereilleni mitään :D.
Mutta oikeasti se "tukehtuminen" oli vaan sitä, että limaa eritty normaalia enemmän.

LSDtäkin voisin suositella ensimmäiseksi psykedeeliksi.
puhut asiaa. esim: happo on parempi ku sienet. siis sitä matkaa voi ohjailla paljo helpommin
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
peltsi
OD

Post by peltsi »

Kannabis, pieni annos salviaa tai joku fenetyyliamiini. Itse testasin salviaa noin 9 vuoden kannabiksen polton jälkeen. Kuumotin kokemusta todella paljon mutta loppupeleissä toivoin että se olis toiminu kovempaakin. Mut kaikenkaikkiaan lempeä kokemus ja voin suositella.

Myös 2c-t-2 oli tosi lempeä vaikka pärähtikin rajusti ja visuaalit oli voimakkaita, en usko et ainakaan tolla voi mitään pahaa trippii saada aikaseks, ehkä nää 2c-sarjan fenetyyliamiinit vois siks olla kaikkein "turvallisia" ensikertalaiselle.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

mauser1911 wrote:happo on parempi ku sienet. siis sitä matkaa voi ohjailla paljo helpommin
1) ei ehkä oo tehokasta julistaa noin absoluuttisina omia kokemuksia? 2) tarviiko matkaa ohjailla? musta idea tuntuis olevan enemmänkin antautuminen..?
Uke
LD50

Post by Uke »

Aukikco wrote:
mauser1911 wrote:happo on parempi ku sienet. siis sitä matkaa voi ohjailla paljo helpommin
1) ei ehkä oo tehokasta julistaa noin absoluuttisina omia kokemuksia? 2) tarviiko matkaa ohjailla? musta idea tuntuis olevan enemmänkin antautuminen..?
Kyllä ehkä ensikertalaisella on parempi olla kuskin paikalla, kun matkustajana - näin lainausmerkeissä. Sehän on toki ihan ihmisestä ja sen psyykkeestä kiinni, sekä siitä mitä hän hakee / haluaa psykedeliasta.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Matyas
Tuppisuu

Post by Matyas »

Gandalffi wrote:Kyllä ehkä ensikertalaisella on parempi olla kuskin paikalla, kun matkustajana
Millä perusteella kyllä?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Ainakin itse pidän henkilökohtaisesti enemmän siitä että istun kyydissä enkä itse aja.
Mielestäni se jotenkin kuuluu psykedeeleihin, että siinä pitää antautua toisten voimien vietäväksi. Tai saa antautua.
peltsi
OD

Post by peltsi »

King Ink wrote:Ainakin itse pidän henkilökohtaisesti enemmän siitä että istun kyydissä enkä itse aja.
Mielestäni se jotenkin kuuluu psykedeeleihin, että siinä pitää antautua toisten voimien vietäväksi. Tai saa antautua.
kyllä mutta toisaalta olis toivottavaa että ensikertalaisen trippi menisi hyvään suuntaan ja vasta kokeneempana trippailijana voisi antautua vaan oli se suunta mikä tahansa..uskon että näin psykedeeleistä saadaan parhaiten hyöty irti.
Pitää muistaa että jo ensimmäinen psykedeelinen kokemus voi muuttaa koko elämän jollain tavoin!
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
King Ink
LD50

Post by King Ink »

peltsi wrote:
King Ink wrote:Ainakin itse pidän henkilökohtaisesti enemmän siitä että istun kyydissä enkä itse aja.
kyllä mutta toisaalta olis toivottavaa että ensikertalaisen trippi menisi hyvään suuntaan ja vasta kokeneempana trippailijana voisi antautua vaan oli se suunta mikä tahansa..uskon että näin psykedeeleistä saadaan parhaiten hyöty irti.
Pitää muistaa että jo ensimmäinen psykedeelinen kokemus voi muuttaa koko elämän jollain tavoin!
Niin, ehkä aloittelijalle voisi olla hyväksi jos pystyisi täysin ohjaamaan. Ellei sitten itse halua, kuten itse halusin semmoisen kokemuksen etten voi itse täysin ohjata vaan annan deelien viedä minut sinne minne haluavat johdattaa. Ja hyvin meni.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Minkä takia deeleily on niin hankalaa, että pitää keksiä ensi deeliksi joku hyvä?

Itseni mielestä on muutamia erilaisia deelejä jotka eroaa tyyliltään hyvin paljon toisista, mutta esim suurin osa 2c kemikaaleista on samaa höttöä ja perus tutkari tryptat on samaa höttöä...

Mielummin kannattaa miettiä missä ja milloin sen ensi kokemuksen ottaa millä annoksella... Antautua siihen kokemukseen täysillä...
Matyas
Tuppisuu

Post by Matyas »

Niin kauan kuin jaksamme uskotella itsellemme olevamme yksin vastuussa elämämme kyydeistä, tulemme yllättymään negatiivisesti seuraavastakin nokkakolarissa, jossa kaaos tainnuttaa meidät arvaamattomuudellaan. Miksi emme siis nauttisi vauhdista, väreistä ja kaikesta siitä melodisesta melusta, jota tämän reitin varrella edessämme tarjotaankaan?
peltsi wrote:Pitää muistaa että jo ensimmäinen psykedeelinen kokemus voi muuttaa koko elämän jollain tavoin!
Eikö tämäkin kokemus, just nyt, muunna pakostakin elämämme muodon iäisyydeksi?