Ensikertalaisen psykedeeli?

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Uke
LD50

Re: Ensikertalaisen psykedeeli?

Post by Uke »

Mind Traveler wrote:
Gandalffi wrote:Kyllä ehkä ensikertalaisella on parempi olla kuskin paikalla, kun matkustajana
Millä perusteella kyllä?
Että hän voisi hallita trippiä, eikä tulis mitään ns. nurkan takaa, mutta jos luit koko postauksen, niin tajusit varmaan, että tajusin, että on erilaisia ihmisiä jne.

Mielummin kannattaa miettiä missä ja milloin sen ensi kokemuksen ottaa millä annoksella... Antautua siihen kokemukseen täysillä...
Näin.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Aika harva voi olla yrittämättä hallita.
Aika harva kykenee täysin hallitsemaan.
Mitä syytä on erikseen painottaa hallintaa, kun kontrollifriikismi useimmiten tuntuu vain luovan paniikkia?
spz
Psykonautti

Post by spz »

tarpeeks happoa.
Last edited by spz on Wed 25 Nov 2009, 14:55, edited 1 time in total.
"There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves."

-Bill Hicks
Talikko
Karvakuono

Post by Talikko »

Itse olen ajatellut kokeilla ensin kukkaa. ja joskus sitten salviaa... Tuskin koskaan tulee LSD sun muita aineita otettua. Melkeinpä voisin sanoa että ainoastaan sen takia haluan kokeilla kannabista, koska viinalla meinaa mennä pää liian sekaisin välillä. Ja vihaan krapulaa
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Talikko wrote:Itse olen ajatellut kokeilla ensin kukkaa. ja joskus sitten salviaa... Tuskin koskaan tulee LSD sun muita aineita otettua. Melkeinpä voisin sanoa että ainoastaan sen takia haluan kokeilla kannabista, koska viinalla meinaa mennä pää liian sekaisin välillä. Ja vihaan krapulaa
En haluis mitenkään manata mut jotenki tuntuu et oon kuullu tuon niin paljko aikasemmin jonku muun suusta :D:D mulla meni et "jooo kokeilis vaan kannabista" , "joo en kyllä mitn essoja syö.-> nojooo no onnää kivoi en kyl mitn piriä ota koskaa. "ooho tääki on aika kivaa no en ota kyl mitn subuu-> "ui vittu tää on ihanaa. "noo mitn testikemikaaleja en ota. OOOH NÄÄHÄ O IHA SUPEREIT ! :D:D yms jnejnejne <3 elä koskaan sano ei koskaan. ;<
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Thoxium

Post by Thoxium »

Jotain vahvaa sativapitoista kukkaa ekalla kerralla (ja kyllä, tää saattaa pistää aika mindfuck varsinkin ekoila kerroilla), sitten joskus seuraavaksi ~300µg LSD. Parempi kokea kunnon trippi ekalla kerralla.
surly
Lepakko

Post by surly »

Oma ensimmäinen deeli oli 2C-I jos ei Salvia & DXM dissosiaatiota tai tsolpideemi deliriumia lasketa. Mutta en kyllä suosittelis ensimmäiseksi deeli kokemukseksi, 2C kemikaaleissa on suht sekavat nousut bodyloadien kanssa ja aika uuvuttavat laskut, varsinkin I:ssä.
Paras ensikokeilu vois olla joko pieni annos happoa tai sieniä, tryptamiinit tykkää olla paljon rauhallisempia kavereita ja rauhallisuus taitaa olla deeli tripistä selviämisen A ja Ö.
Times are tough, huh, bud?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Yksi ainut kriteeri mun mielestä. Tryptamiini.

Ja tarpeeksi iso annos, ei mikään threshold muttei mikään heavy mauser annoskokoa tyyliin...

Lappu happoa riittää, tai 10 gemmiä mimosaa.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:Yksi ainut kriteeri mun mielestä. Tryptamiini.
tähän vaadin perusteluja
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:
Dexma wrote:Yksi ainut kriteeri mun mielestä. Tryptamiini.
tähän vaadin perusteluja
Fenetyliamiinit, eivät tuo niin vahvasti kaikkia pinnalla olevia tunteita peliin. TOISAALTA tästä voi tulla hauskempi trippi, mutta tryptamiini trippi saattaa tuoda ensi kerrasta jo jonkun todella vakavan asian mieleen jonka jälkeen "usko" psykedeelejen mahollisuuksiin olisi kovempi...

Myös tryptat on paljon luovuutta antavempia.
lahke

Post by lahke »

joku toinen ihminen mukaan, ei muulla väliä imo
cosmonaut
Tuppisuu

Post by cosmonaut »

Kyllä itse jos olisin saannut valita ensi psykedeelin olisin valinnut LSD:n . LSD on kuitenkin helposti kontrolloitava psykedeeli ja mielestäni on puhtain ja "selvin" kaikista.

toisaalta tämän kemikaalin vaikea saanti voi kaataa haaveet sen syömisestä, täytyy tietää oikeita ihmisiä jotka taas tietävät ihmisiä jne.
happona myydään todella paljon mitä eriskummalisia tutkareita jotka eivät ole MISSÄÄN MÄÄRIN SAMA ASIA! itseäni vituttaa että ihmiset saattavat myydä vaikka promonsa happona jotta saavat paremmin kaupaksi? (tai lappujen sisältö sekottuu välikäsien lisäännyttyä?)
mielestäni tutkimuskemikaalit ovat oma alalajinsa ja todellakaan pitäisi olla tavisten saatavilla.
itse en osta/syö lappua ellen tiedä luotettavasta lähteestä mitä se sisältää.
happosieni
Karvakuono

Post by happosieni »

Mun eka Psykedeeli oli BDF eikä mitää pahaa käyny , heti pääsin mukaa juttuun mut en menis suosittelee sitä ihan ekaks deeliks :) ,Happoo ekal kerral sen verra lempee , toi bromo aika rankka ja osaa olla tyly jos jää jumittaa väärää paikkaa :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

happo + sieni

ois just se :)

edit
jälkeenpäin en ees oo muistanut tämän postausta :D

mut silti kyllä deelit on just eikä mitään muutakuin leikinasia...
growy
Kameleontti

Post by growy »

Dexma wrote:happo + sieni

ois just se :)
Vaikka täällä nyt onkin paljon kokeneita psykonautteja yms. kannattaa miettiä OIKEESTI mitä suosittelee. Tätä foorumia nimittäin lukee varmasti sadat muut,jotka eivät koskaan ole/aio rekisteröityä,vaan etsivät pieniin kysymyksiin vastauksia:esimerkiksi juuri tähän yleiseen kysymykseen.
Jos teidän päänne nyt kestävätkin LSD:n aiheuttamat myrskyt ja komboiltujen sienien tyyneydet,ei tarkoita sitä että ensikertalaisen pää sitä kestäisi. Ensikertalainen varmasti pelkää,ahdistuu ja kummastelee ensimmäistä matkaansa,siihen ei mielestäni saisi kuulua Happo plus sienet.

Varovasti kokeillen,pieni annos sieniä tai vaikkapa LSA:ta voivat tuoda mukavia fiiliksiä ja tuntumaa siihen mihin ollaan lähdössä messiin.
Mä painotan AINA ensikertalaiselle,että deelit EIVÄT OLE LEIKINASIA.

ENSIVAIKUTELMA ON AINA TÄRKEIN OLI ASIA MIKÄ TAHANSA!!!!
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
ferox
OD

Post by ferox »

growy wrote:Ensikertalainen varmasti pelkää,ahdistuu ja kummastelee ensimmäistä matkaansa,siihen ei mielestäni saisi kuulua Happo plus sienet.

Jos tällä asenteella lähtee ensikertalaisena matkalle, ei ole ihmekään jos siinä jokin pelottaa. Ei ne deelit oikeasti pahaa tee enkä näe, miksi niistä olisi syytä ahdistua. Jotkut osaavat olla panikoimatta ilman syytä kun taas joillekin trippailu tuntuu olevan alusta loppuun asti ja sen ulkopuolellakin yhtä loputonta kuumottelua ja "diippiä" "kelailua". Kai se niin on, että mitä vähemmän haluaa psykedeelien olevan leikin asia, sitä vähemmän ne ovatkin; miksipä itsesuggestio ei pätisi tähänkin.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
growy
Kameleontti

Post by growy »

ferox wrote:
growy wrote:Ensikertalainen varmasti pelkää,ahdistuu ja kummastelee ensimmäistä matkaansa,siihen ei mielestäni saisi kuulua Happo plus sienet.

Jos tällä asenteella lähtee ensikertalaisena matkalle, ei ole ihmekään jos siinä jokin pelottaa. Ei ne deelit oikeasti pahaa tee enkä näe, miksi niistä olisi syytä ahdistua. Jotkut osaavat olla panikoimatta ilman syytä kun taas joillekin trippailu tuntuu olevan alusta loppuun asti ja sen ulkopuolellakin yhtä loputonta kuumottelua ja "diippiä" "kelailua". Kai se niin on, että mitä vähemmän haluaa psykedeelien olevan leikin asia, sitä vähemmän ne ovatkin; miksipä itsesuggestio ei pätisi tähänkin.
Tollaset ihmiset,jotka eivät vähääkään välitä siitä mitä Deelit voivat pahimassa tapauksessa pääkopalle tehdä,eivät varmaan pelkää paljon muutakaan.Toki ne deelit on järkevä jättää sit ottamatta jos pelkää ja ahdistaa niitä ottaa,ei ole mikään pakko.Uudet asiathan aina vähä kummastuttaa. Mut mun pointti tossa asiassa oli se että sienihappo komboa en suosittelisi ensikertalaiselle,ei se miten niihin kuuluu suhtautua.
Tiedän ihmisiä jotka YHTÄÄN VAROMATTOMASTI lähti kokeilemaan Psykedeelejä eikä ymmärtänyt riskejä. Tuolla ne mongertaa,häröilee ja sekoilee aivan sekasin päästä. Sääliksi käy..
Ja monihan kokeilee psykedeelejä melko nuorina,esim jos lähtee 16vuotiaana syömään sieniä ilman että on mitään käsitystä siitä mitä lähtee tekemään,on helvetin järjetöntä. Tällaisellekko suosittelisit Sieni-LSD komboa? tapauksia on helvetisti ainakin omassa piirissä. Varmaan olisivat vähän mukana tässä todellisuudessa jos olis jättäny ne sienet syömättä 16vuotiaana.

Ja kuten mä sanoin,täältä moni saa "inspiraationsa" lähteä kokeilemaan matkailua,mietitään vähän mitä sanotaan.

MUN MIELIPIDE ASIASTA,ei tarvi alkaa mitään pätemään kenenkään.Piste.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
frapathea

Post by frapathea »

growy wrote:MUN MIELIPIDE ASIASTA,ei tarvi alkaa mitään pätemään kenenkään.Piste.
Pystyiskö tänne tekemään filtterin, joka kääntäisi ylläolevan kaltaiset lauseet muotoon "imen munaa"?
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

^repesin.. :mrgreen: :mrgreen:
Velho
LD50

Post by Velho »

growy wrote:
ferox wrote:

Tollaset ihmiset,jotka eivät vähääkään välitä siitä mitä Deelit voivat pahimassa tapauksessa pääkopalle tehdä,eivät varmaan pelkää paljon muutakaan.Toki ne deelit on järkevä jättää sit ottamatta jos pelkää ja ahdistaa niitä ottaa,ei ole mikään pakko.Uudet asiathan aina vähä kummastuttaa. Mut mun pointti tossa asiassa oli se että sienihappo komboa en suosittelisi ensikertalaiselle,ei se miten niihin kuuluu suhtautua.
Tiedän ihmisiä jotka YHTÄÄN VAROMATTOMASTI lähti kokeilemaan Psykedeelejä eikä ymmärtänyt riskejä. Tuolla ne mongertaa,häröilee ja sekoilee aivan sekasin päästä. Sääliksi käy..
Ja monihan kokeilee psykedeelejä melko nuorina,esim jos lähtee 16vuotiaana syömään sieniä ilman että on mitään käsitystä siitä mitä lähtee tekemään,on helvetin järjetöntä. Tällaisellekko suosittelisit Sieni-LSD komboa? tapauksia on helvetisti ainakin omassa piirissä. Varmaan olisivat vähän mukana tässä todellisuudessa jos olis jättäny ne sienet syömättä 16vuotiaana.

Ja kuten mä sanoin,täältä moni saa "inspiraationsa" lähteä kokeilemaan matkailua,mietitään vähän mitä sanotaan.

MUN MIELIPIDE ASIASTA,ei tarvi alkaa mitään pätemään kenenkään.Piste.
Musta tää on ihan oikein ajateltu ja sais ne 16vee kovikset jättää kaiken muunki paskan! Nyt puhuu kokemuksella se joka yrittää saada tämän päihteilyn historiaan!
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

Kyllä se nyt vaan on niin, että deelejä pitää kunnioittaa. Hälläväliäpaskapäivä meiningillä ei varmasti saa ku kusipäisiä mukuloita.
Oikeasti growylla on paljon asiaa posteissaan. Se vaan on niin, että valitettavan moni ihminen flippailee täysin suvereenisti vain sen takia, että on lähteny väärille teille kultalusikka munissa, luullen että se asiaa jotenkin auttaa.

Mutta asiasta kukkaruukuun, itse suosittelisin aluksi ihan perus kukkaa pistelemään meneen, siinä myös alkaa huomaan kestääkö oma kuuppa jotai vähääkään todellisuudesta erottuvaa. Sit ku ollaan varmoja et ollaan valmiita ni suosittelisin sieniä tai lsa:ta, en ny lähe mitää pieniä annoksia suosittelemaan, mutta on se ehkä hyvä että saa ees vähä jalustaa. Se, että saako siittä mitään irti on eriasia... Ja sit viel protip, alkoholi pieninä määrinä rauhottaa matkustusta suht mukavasti jos alkaa tuntua siltä, että menee överiks ni voi pelastaa...
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
disease
Psykonautti

Post by disease »

mulla ois tossa nyt 30 kpl silokkeja. hiisaan lähes päivittäin ja pirin kanssa on tullut myös pelleiltyä lähiaikoina ihan kiitettävästi, mutta deelejä en koskaan oo kokeillut. (en laske hittiä deeliksi). Niin että noi sienet varmaan käy ihan hyvin ekana deelinä?
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

disease wrote:mulla ois tossa nyt 30 kpl silokkeja. hiisaan lähes päivittäin ja pirin kanssa on tullut myös pelleiltyä lähiaikoina ihan kiitettävästi, mutta deelejä en koskaan oo kokeillut. (en laske hittiä deeliksi). Niin että noi sienet varmaan käy ihan hyvin ekana deelinä?
joo, toi 30 on aika sopiva mut aika mieto loppuje viimeks, suosittelen että otat kepaa mukaan ja maholliset hiisit ei ehkä pahitteeks jos alkaa tosissaan siltä tuntuu. kannattaa silti kattoo ja odottaa.
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
Voudi
Tuppisuu

Post by Voudi »

Sienet. ekalla kerralla söin juuri ennen pub-joukkueen futistreenejä, joista lähdin takaisin lomilta armeijaan.
Death
Apteekki

Post by Death »

Mäkin lähden noita sieniä suosittelemaan ekaksi kokeiluksi. Ja kannattaa pienillä doseilla lähtee. Ja olis hyvä jos ennen on savua polttanut. Vaikka vain vähän ottaakin, trippiin kannattaa valmistautua hyvin ja se kannattaa kokea turvallisessa paikassa esim. kotona. Ei missään nimessä kannata heittää sieniä naamariin ja lähteä kaupungille pyörimään. Ei kannata kumotella liikaa ennen trippiä, siitä voi tulla sillon oikeasti liian kuumottava. Kannattaa hyvillä mielin lähteä kokeilemaan. Kannattaa varata vähän savua, evästä ja vaikka pari kaljaa kun lähtee kokeilemaan. Pieni määrä alkoholia auttaa hyvin jos tuntuu, että pää ei kestä. Alkoholin korvikkeeksi käy myös esim. 1 pami. En suosittele ensikertalaisille joitakin rc-deelejä. Nyt liikkuu paljon bromoo ym. Varsinkaan tuohon bromoon ei kannata koskea.

edit: noi 2c deelit kyllä on ihan hyviä ekalle kerralle
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
professor nutbutter
Tuppisuu

Post by professor nutbutter »

Sienet ovat toki hyvä vaihtoehto kokeilla mistä on kysymys. Ja makuasioitahan nämä on hyvin pitkälti. Muutenkin vähän vaikea suositella mitään kun ei ihmistä tunne. Monet sanovat että ensimmäisellä kerralla mahdollisimman pieni annos. Itse olen sillä kannalla, että ekan kerran tulisi olla mahdollisimman voimakas, kunhan sen hoitaa turvallisessa ympäristössä ja seurassa. Sitteriksi rauhallinen henkilö joka tuntee sienet eikä kuvaa matskua youtubeen. Kuinka moni muistaa viidennen, yhdeksännen tai myöhäisemmän trippinsä ilman muistiinpanoja? Ekan kerran muistaa aina. Hyppy tuntemattomaan. Luulot pois.

Ps. suosittelen kaikille myös laskuvarjohyppyä :)
Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis »

noi 2c deelit kyllä on ihan hyviä ekalle kerralle
Juu samaa mieltä eka kokemus 2c-e ja siitä lähti hyvin pörräämään 4-aco-dmt yms
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Kyllä mä itse kokisin, että tryptamiini sen pitää ainakin olla... Se antaa vähän uudenlaisen fiiliksen trippailuun äkkiä ja omaan käyttöön.

Ite ottanut 4-ho-metiä ensimmäisillä kerroilla ja se kyllä päräytti elämää.
Uke
LD50

Post by Uke »

En oo 4-ho-met:iä ottanu ikinä, mut luulisin et se on sellanen lempeen mukava, mikä olis just nappi ekalle kerralle. Mut toisaalta oon edellee sen äzidin kannalla..tai vaik amt.
En ite ainakaa suosittelis fenyjä, ne on jotenki..niin erilaisia ku tryptat ja tryptat on IMHO niitä The deelejä.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Luontaispuoleta suosittelen sieniä/tryffeleitä ja rc -puolelta 4-aco-dmt.
Last edited by horna on Tue 21 Sep 2010, 10:27, edited 1 time in total.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!