ferox wrote:growy wrote:Ensikertalainen varmasti pelkää,ahdistuu ja kummastelee ensimmäistä matkaansa,siihen ei mielestäni saisi kuulua Happo plus sienet.
Mä painotan AINA ensikertalaiselle,että deelit EIVÄT OLE LEIKINASIA.
Jos tällä asenteella lähtee ensikertalaisena matkalle, ei ole ihmekään jos siinä jokin pelottaa. Ei ne deelit oikeasti pahaa tee enkä näe, miksi niistä olisi syytä ahdistua. Jotkut osaavat olla panikoimatta ilman syytä kun taas joillekin trippailu tuntuu olevan alusta loppuun asti ja sen ulkopuolellakin yhtä loputonta kuumottelua ja "diippiä" "kelailua". Kai se niin on, että mitä vähemmän haluaa psykedeelien olevan leikin asia, sitä vähemmän ne ovatkin; miksipä itsesuggestio ei pätisi tähänkin.
Tollaset ihmiset,jotka eivät vähääkään välitä siitä mitä Deelit voivat pahimassa tapauksessa pääkopalle tehdä,eivät varmaan pelkää paljon muutakaan.Toki ne deelit on järkevä jättää sit ottamatta jos pelkää ja ahdistaa niitä ottaa,ei ole mikään pakko.Uudet asiathan aina vähä kummastuttaa. Mut mun pointti tossa asiassa oli se että sienihappo komboa en suosittelisi ensikertalaiselle,ei se miten niihin kuuluu suhtautua.
Tiedän ihmisiä jotka YHTÄÄN VAROMATTOMASTI lähti kokeilemaan Psykedeelejä eikä ymmärtänyt riskejä. Tuolla ne mongertaa,häröilee ja sekoilee aivan sekasin päästä. Sääliksi käy..
Ja monihan kokeilee psykedeelejä melko nuorina,esim jos lähtee 16vuotiaana syömään sieniä ilman että on mitään käsitystä siitä mitä lähtee tekemään,on helvetin järjetöntä. Tällaisellekko suosittelisit Sieni-LSD komboa? tapauksia on helvetisti ainakin omassa piirissä. Varmaan olisivat vähän mukana tässä todellisuudessa jos olis jättäny ne sienet syömättä 16vuotiaana.
Ja kuten mä sanoin,täältä moni saa "inspiraationsa" lähteä kokeilemaan matkailua,mietitään vähän mitä sanotaan.
MUN MIELIPIDE ASIASTA,ei tarvi alkaa mitään pätemään kenenkään.Piste.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.