Kodeiini
-
Psychonautilus
Re: panacod
Hm. Vaikea sanoa, kaikilla on oma henkilökohtainen toleranssi (koosta ja muista moisista tekijöistä riippuen). Mikäli opiaattitolea ei ole, 90-180? Reilusti yli ton 180 ei kannata välttämättä mennä erottelematta (vaikka tokihan sitä voi ja on menty - 3g parasetamolia ei kuitenkaan ole terveellistä) ja sen pitäis toimia kohtalaisesti, ainakin jos on Lyricaa buustimassa. Ite en alle 150mg lähe edes ottaan kodeiinia viihteellisesti, kun en saa siitä juurikaan oloja. Nollatolella viimeks 300mg oli aika sopiva doussi.
Paljonko oot tykänny ottaa tramadolia Lyrican kanssa?
Paljonko oot tykänny ottaa tramadolia Lyrican kanssa?
-
kissankorva
- Apteekki
Muistaakseni viimeksi kun tramalia ja lyricaa otin yhdessä oli annostus 3x 200mg tramal + 300mg lyrica. Oli kyllä hyvät oltavat junassa, notku niin rajusti että ei edes kuumottanut pummilla matkustaa pitempää matkaa kun konnarikin katsoi että unien mailla, välillä teitysti perus puklaus vessassa.
Ohvtopikki stoppi.
Ohvtopikki stoppi.
-
Psychonautilus
No sit varmaan tonne 180mg kulmille kallistuisin melko varmasti. Miksei eroteltuna? Tuo on paha rajoittava tekijä.
Ei viitsi lähteä suosittelemaan kenellekään että ottais suuria määriä parasetamolia mutta kun ei noista Codeista saa muuten juuri mitään iloa. Varsinkin jos tramadolia oot tykänny ottaa yli sen 400mg niin luulis että kodukkaakin sais olla reilummalti. Kun on kerran pakko olla erottelematta, niin ota niin monta kuin vaan uskallat. Parasetamolia siis - siinä se raja luultavasti tulee vastaan. Ite ainakin söisin saman tien nollatolellakin levyn Panacodia, ellei siinä olis viittä grammaa tuota inhottavan maksatoksista kuona-ainetta, jolla hyvät kipulääkkeet pilataan.
-
Freshi
- Psykonautti
Kyllähän tota panacodia määrätään 8kpl/vrk, jolloin parasetamolia tulee 4mg. On vielä ihan ok annos, mutta jos paljon juo alkoholia noiden kanssa, niin sitten ei ehkä maksa tykkää. Itse olen saanut oloja jo niin, että otin n. 250mg lyricaa ja 120mg kodeiinia. Nykyään toki tolet molempiin sellaiet, että pitää enemmän ottaa molempia, jotta tuntuisi jossain.
-
rogues
- Lepakko
jos vetää vaikka pari päivää ramboja. niin buustaako mustaparta tai ressu ramboja ? vai jeesaako vain ummetukseen ?Dexma wrote:Tulee tervetuloa levolac ja opiaatti kerhoon..horna wrote:Tuleeko muilla Panacodista helvetillistä ummetusta? Sais noita levy kaupalla, mutta pari päivää ilman posliini puhelinta ahdistaa.
Ressu muuten on hyvä kombo kodukasta tulevan ummetuksen hoitooon...
Ja ilmoitan nyt nolostuneesti joskus hoitaneeni akuutin opiaattien puuttumisesta johtuneen ahdistuksen juomalla professorin yskänlääkettä, ressua (RAAKANA) ja sol kaljaa... Auttoi kummasti ummetukseen![]()
![]()
-
Psychonautilus
Kyllähän tuota toki voi vetää. Mitähän sitä jossain sanottiin, että terveelle aikuiselle 10-15g olisi vasta fataali annos? 3-5g tuskin tappaa ketään ellei ole muuten maksa koetuksella tai sitten jotain muuta häikkää. Terveellistä se ei kuitenkaan varmasti ole. Luulisin myös, että 4g parasetamolia kertahuitaisulla on eri asia kuin 4g parasetamolia vuorokauden aikana. Siihen vielä jos on juonut alkoholia/ottanut vaikka parasetamolia sellaisenaan. Mutta joo, kyllä jotain alle laatan määriä voi vetää erottelematta ja huomenissa ollaan luultavasti vielä pöntöllä aamushaibadaiballa (huomaamassa et ummettaagoofy wrote:Kyllähän tota panacodia määrätään 8kpl/vrk, jolloin parasetamolia tulee 4mg. On vielä ihan ok annos, mutta jos paljon juo alkoholia noiden kanssa, niin sitten ei ehkä maksa tykkää. Itse olen saanut oloja jo niin, että otin n. 250mg lyricaa ja 120mg kodeiinia. Nykyään toki tolet molempiin sellaiet, että pitää enemmän ottaa molempia, jotta tuntuisi jossain.
-
kissankorva
- Apteekki
Mukavasti kyllä tuo lyrica pidentää ja voimistaa kodeiinin vaikutusta, 300mg lyrica + 120mg kodeiinia ja toimii vielä helposti kovaa kolmatta tuntia. Yleensä kestää itsellä kodeiini pärinä yksistään sen 1,5h.
Ei mikään iso dose mutta hyvin skulaa yhdessä.
Ei mikään iso dose mutta hyvin skulaa yhdessä.
-
superii
- Karvakuono
Oon ottanu tässä buprea viikonlopun niin kuinka kauan pitää odottaa ennenku uskallan ottaa kodeja? vikat bupret meni nokkaa aamu neljän aikaan.
-
dopE
- Lepakko
Montako näitä tohtis ottaa erottelemattomana? Tolet nollassa..
-
mauseri
- LD50
5? jos ei pelaa ni toiset 5dopE wrote:Montako näitä tohtis ottaa erottelemattomana? Tolet nollassa..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
sxoxyvg
- OD
En kyl kymment heittäs erottelemattomana tauluun, alkaa olee aika härskisti parasetamolia.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
ferox
- OD
Muistutetaanpa vielä kerran, että parasetamolin korkein suositeltu vuorokausiannos on 4000 mg, eikä kerralla tulisi ottaa yhtä grammaa enempää. Itse uskalsin ottaa erottelemattomana kolme Panacodia; vesierottelu on vaivaton ja nopea prosessi, eli miksi turhaan ottaa riskiä? Tästä on jo keskusteltu lukuisat kerrat.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Freshi
- Psykonautti
Muutaman panacodin olen kerrallaan ottanut erottelematta, nykyään tosin erottelen lähes poikkeuksetta aina. Maksahan tottuu parasetamoliin, mutta joillain pitkäaikaisen käytön seurauksena maksaa sietää paremmin parasetamolia, toisilla taas maksa-arvot nousevat ja maksan toiminta häiriintyy..
-
gaia
- Kameleontti
Hiee.. Mukavaa. Otin tässä mainittavan arvoisen univelan päälle vähän nurtsia ja 4 panacodia. Eroteltuna. Mukavan positiivista huomata miten jo tästä nuokkuu aika hyvin. =)
Vai toimiiko?
-
King Ink
- LD50
Sain 4 kappaletta Panacodeja eli 120mg(?) ja mietin että saako niistä oloja miten hyvin kun painoa on alle 60kg eikä minkäänlaista toleranssia eikä aiempaa käyttökokemusta. Yritin etsiä vastauksia mutta empä löytänyt oikein kunnolla tietoa omaan tilanteeseen sopivaa.
Ja kysyn tässä samalla että mitenkäs dekstrometorfaanin kanssa kombottaminen olisi?
Ja kysyn tässä samalla että mitenkäs dekstrometorfaanin kanssa kombottaminen olisi?
-
mauseri
- LD50
kombosta en tiedä muuta kun et Dexma tais tykätä. mulla aikoinaan ennennäitä ikitolejaKing Ink wrote:Sain 4 kappaletta Panacodeja eli 120mg(?) ja mietin että saako niistä oloja miten hyvin kun painoa on alle 60kg eikä minkäänlaista toleranssia eikä aiempaa käyttökokemusta. Yritin etsiä vastauksia mutta empä löytänyt oikein kunnolla tietoa omaan tilanteeseen sopivaa.
5kpl laitto tosi hitaille
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
King Ink
- LD50
No jos Dexma tykkäs niin pakko olla hyvä.mauser1911 wrote:kombosta en tiedä muuta kun et Dexma tais tykätä. mulla aikoinaan ennennäitä ikitolejaKing Ink wrote:Sain 4 kappaletta Panacodeja eli 120mg(?) ja mietin että saako niistä oloja miten hyvin kun painoa on alle 60kg eikä minkäänlaista toleranssia eikä aiempaa käyttökokemusta. Yritin etsiä vastauksia mutta empä löytänyt oikein kunnolla tietoa omaan tilanteeseen sopivaa.
5kpl laitto tosi hitaille
Missä suhteissa/määrissä kannattaisi kombottaa?
En usko itse että saisin noista 4 kappaleesta kunnollisia vaikutuksia niin ajattelin kombota, ja dexmiä sattuisi olemaan 900mg varastossa nyt.
-
mauseri
- LD50
-
King Ink
- LD50
En uskalla.mauser1911 wrote:kaikki naamaan
Ihan 4real vai?
-
Dexma
- Moderator
Mun nyky tolella sanoisin 150 mg kodukkaa ja 300 - 600 mg dexmiä (se tole ei oikeasti ole enään korkee... joka on KIVAA, kaksi pulloa vetäsee jo aivaaaaaan tajuttomiin...)King Ink wrote: En usko itse että saisin noista 4 kappaleesta kunnollisia vaikutuksia niin ajattelin kombota, ja dexmiä sattuisi olemaan 900mg varastossa nyt.
ps.
yksi parhaista seka käyttö komboista mitä itse otin oli max 300 mg dexmiä, kaljaa 6 packki, kodukkaa 150 mg ja pari bentsoa...
ps, tämän kanssa sitten lähti porukkaa sairaalaan. Mutta oikeasti, dexmi, kodukka, bentso kalja... Dexmi stimuloi ei sammuta, kodukka vetäsee hitaalle, bentsot vetäsee estot pois ja kalja avooooot. Loppuillasta et muista mitään, mutta saatat tulla kuuluisaksi, hassuista teoista..
Yleensäkkin dexmiä ja BISSEEEE... tekee jo ihan taaajuttoman olotilan.
vittu kaipaan sitä.
-
gaia
- Kameleontti
Kuulin tuossa taannoin että panacodeihin olisi lisätty jotain joka vaikeuttaisi kylmävesierottelua huomattavasti. En tiedä mistä moinen huhu oli ilmaantunut, mutta onkohan täälläpäin kukaan kuullut moista? Saatika onko se edes mahdollista.
Vai toimiiko?
-
zan
- Apteekki
nämä on taas näitä X-FILES Mulder&kumppanit huhuja ja juttuja. Tornihuhu sanon minä....ei ainakaan meillä lasaretissa kukaan oo ottanu kahvipöytäkeskustelux tota, mut kysyn ku lääke-edustaja käy seuraavan kerrangaia wrote:Kuulin tuossa taannoin että panacodeihin olisi lisätty jotain joka vaikeuttaisi kylmävesierottelua huomattavasti. En tiedä mistä moinen huhu oli ilmaantunut, mutta onkohan täälläpäin kukaan kuullut moista? Saatika onko se edes mahdollista.
jouluja
-
King Ink
- LD50
Toissapäivänä otin 4 panacodia eroteltuna, aikaisemmin ei ole minkäänlaista kokemusta.
Mukavat euforiathan siitä tuli, koko ruumis hehkui lämpimänä ja olin ihan velttona.
Voisi joskus isommilla doseilla kokeilla uudestaan.
Mukavat euforiathan siitä tuli, koko ruumis hehkui lämpimänä ja olin ihan velttona.
-
zan
- Apteekki
Jos ei oo kokemusta, koita 180mg:n-210mg:n annoksilla, luulis pärisevän jos ei aikasempaa kokemusta. Muista et ei mitään neuroleptejä ssri, xxri tai mao estäjiä 3-4 pvä ennen "nautintoa" noi blokkaa metabolian muuten.King Ink wrote:Toissapäivänä otin 4 panacodia eroteltuna, aikaisemmin ei ole minkäänlaista kokemusta.
-
Enigma
- Karvakuono
Mites kun mulla on tuo vanha Panacod paketti ja siinä viimene käyttöpäivä näkyy olevan 1/2009, niin viitsiikö noita enää syödä?
-
bom
- Lepakko
Nakkaa kitusiin.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
Enigma
- Karvakuono
Voisko joku laittaa vielä tarkat ohjeet tuosta kodeiinin erottelusta. Kiitos. 
-
King Ink
- LD50
- Panacodit lasiin kädenlämpöistä vettä.
- Kun ne on sekottunut siihen, lasi jääkaappiin.
- Kun kaikki sakka on laskeutunut lasin pohjalle niin valutat nesteen suodatinpussin läpi toiseen lasiin. Kodeiini on veden seassa.
Näin ainakin itse tein sen ainoan kerran kun olen erotellut ja toimihan se.
- Kun kaikki sakka on laskeutunut lasin pohjalle niin valutat nesteen suodatinpussin läpi toiseen lasiin. Kodeiini on veden seassa.
-
hypnolaulua
- Karvakuono
eikö se pitäisi olla pakastimeen eikä jääkaappiin?jostain luin aikoinaan kai täältä.. itse en erotellu , ja kovat oireiluthan siitä seuraavanakin päivänä tuli, halvaantuminen / elimistö kuolee tunne.itse kuosis valtaisat niskakivut eikä juuri oloja.Ja 5 kpl.King Ink wrote:- Panacodit lasiin kädenlämpöistä vettä.
Toisella kertaa yskänlääkkeenä ( eroteltuna..) ja pari panacodia (en erotellut..).Jopa siitä niskakipuja muttei onneksi seuraavana päivänä mitään.
Last edited by hypnolaulua on Fri 05 Mar 2010, 02:10, edited 1 time in total.
-
tRip
- Moderator
yksinkertaisuudessaan, ton vesierottelun ideahan on et parasetamoli ei pysy liuenneena kylmään veteen, toisin ku kodeiini..
Ja sit se kaikki muukin ylimääränen moska jää samalla pohjalle.
mun mielestä helpointa on kädenlämpöseen veteen heittää napit, ja pistää viileeseen jokuseks toviks. Jos ei malta odottaa, ni pakastimessa pitää 15-20min.. mä oon aina malttamaton^^
Se on jännä miten erilainen vaikutus on joko eroteltuna, tai sit ihan codina.
Vaikka ite joskus pariki listaa syöny erottelematta pidemmän tovin, en tosiaankaan suosittele. Mut kyl nyt joku 6codii viel menee. toimii joteki paremmin, jos haluu nuokkuilla.
Oon huomannu et kipulääkityksenä tää on hyvä tramalin rinnalla..
Molemmat vähän erilaisii, ja tramali-dose pysyy sopivan pienenä.
Tramali-reflat on meinaan aika hirveetä koettavaa.. verrattuna codirefloihin.
Ja sit se kaikki muukin ylimääränen moska jää samalla pohjalle.
mun mielestä helpointa on kädenlämpöseen veteen heittää napit, ja pistää viileeseen jokuseks toviks. Jos ei malta odottaa, ni pakastimessa pitää 15-20min.. mä oon aina malttamaton^^
Se on jännä miten erilainen vaikutus on joko eroteltuna, tai sit ihan codina.
Vaikka ite joskus pariki listaa syöny erottelematta pidemmän tovin, en tosiaankaan suosittele. Mut kyl nyt joku 6codii viel menee. toimii joteki paremmin, jos haluu nuokkuilla.
Oon huomannu et kipulääkityksenä tää on hyvä tramalin rinnalla..
Molemmat vähän erilaisii, ja tramali-dose pysyy sopivan pienenä.
Tramali-reflat on meinaan aika hirveetä koettavaa.. verrattuna codirefloihin.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..