Oloihin ilman ainetta?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Dexma
Moderator

Re: Oloihin ilman ainetta?

Post by Dexma »

Freakout wrote: I-Doserit toimii yhtä hyvin ku paska puhdistusaineena.

ELi IHAN VITUN HYVIN! Sori, paska postaus... :lol: :lol: sananmukaisesti :lol: :lol:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Itselläni on nykyään sellainen tilanne, kun suljen silmät alan näkemään (en siis nuku) erilaisia tapahtumia, paikkoja, yleensä tuntemattomia maailmoja minulle taikka sitten näen vain itseni ulkoapäin. Näen kaiken vähän niinkuin tummien silmälasien läpi. Erotan hahmot siitä, että ovatko näiden mustuus kuinka tummaa, toisaalta välillä näen kirkkaita värejä niinkuin tänään näin, että jollakin henkilöllä oli kädessä kalja tölkki...

Yksi yleinen näky on myös, se että joku henkilö yrittää ottaa minua kiinni, enemmän tarttua minuun... Ehkä nämä haluavat vetää minut siihen maailmaan...

Mielenkiintoista mielenkiintoista...

Muutenkin, tuntuu että näkisin koko ajan visuaaleja... Esim, tämä tietokone tuntuu laajenevan ja pienevän...

Mirtazapin tuntuu, parantavan näkyjä yms yms... Dexmimäinen olo, vaikkei ole ottanut dexmiä kohta pariin viikkoon... Ehkä olen jo päässyt ikuiselle tripille! :lol: :lol: :D :D 8)

Vai, onko kyse siitä, että nyt pitäisi jättää päihteet... Ei ainakaan siitä, määhän saavutan kohta jotain! valaistuminen, ja kasvistuminen... hihiii :D :D
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

"Kai se on merkittävissä määrin sitä että mielikuvitus on aktiivinen. Voi myös olla että alitajuntasi yrittää kertoa sinulle jotain."

uskokaamme tähän teoriaan.
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Hmm, Eilen nukkumaan mennessä tutkailin enemmän tätä omaa "tilaani" mielenkiintoinen "trippi" ilman huumeita... hihii... Tai otin mää pari bissee aamulla kahdeksalta, kun vitutti... hihiii...

Niin eli homma meni näin... Menen makuulleni ja aloitan tutkimaan silmieni sisäistä maailmaa: Joku henkilö ensiksi tulee ja antaa minulle kätensä, tervetulon kunniaksi... Katselen ihmisiä pienessä rivissä, he istuvat maassa jalat ristissä. Katselevat jotain henkilöä joka tulee huoneesta ja tulee takaisin, tuntuu kuin tämä henkilö olisi jotenkin auktoriteettinen ehkä opettaja, taikka sitten vain näyttelijä joka esittää porukalle jotain...

Pikkuhiljaa vaivun syvempään veteen, silmien alla tapahtuvasta maailmasta tulee todellisempi, kykenen hengittämään siellä, haista tätä maailmaa... Makua en tunne. Tuntuu kuin maailma tulee abstraktimmaksi, tunnen kuinka sade tulee poskilleni. Tip tip tip, kuuluu.

Avaan silmäni, näen taas normaalin maailman, käännän asentoa ja alan kuuntelemaan korvassa olevaa piipitystä. Piipitys hypnotisoi minua, ja yhtäkkiä kuulen äänen. Pieni tyttö joka nauraa kovaa kaikelle mitä sanoo alkaa puhumaan. Halusin testata tätä henkilöä ja aloin kuuntelemaan häntä tarkemmin, hänen puhettaan, kyselin ääneen häneltä... Tuntui kuin hän olisi ympäri minun huonettani ja menisi kokoajan ympäriinsä.

Dexma: Iltaa, kuka sinä olet.
Kotka: Olen kotka. Buahahaahaaaaa... (oikeasti se nauru oli kamala...)
Dexma: Mistä tulet?
Kotka: Tulen sinun mielesi avulla muualta maailmasta... buahahaahaaa...
Dexma: Mitä teet siinä?
Kotka: Puhun sinulle. Buahahaahaaa...
Dexma: Näyttäytyisitkö minulle?
Kotka: Et kumminkaan uskaltaisi katsoa... Buahahaahaaa...
Dexma: Kerro minulle minun elämäni suunta? (oikeasti odotin tämän kysymyksen pistävän äänen hiljaiseksi)
Kotka: Suuntasi on kuolema. Buahahaa hahahahaaa...

Tämän jälkeen hän alkoi puhumaan paljon puhetta jota en voinut enään ymmärtää... Vähän ajan päästä suljin silmäni ja putosin takaisin johonkin ihme tilaan, se muistutti niin astraali kuin eetteri projektiota, mutta se oli silti jotain täysin muuta, se oli tila jossa ei ole aikaa, ei ehkä materiaa, mutta silti koin ja aistin sitä samallalailla kuin tätäkin maailmaa...

Noin puolen tunnin päästä katsoin kelloa, ja jotenkin "myrsky" päässäni oli hellittänyt....
Olin rentoutunut jopa pirteä tämän jälkeen, taisin tunnin pyöriä sängyssäni, kun en saanut unta, pirteyden takia... Aika tuntui todellakin menevän todella hitaasti tuossa tilassa, kaikki kumminkin tapahtui puolen tunnin aikana???!!! Aika hidastui...
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexma, mielenkiintonen kyl toi sun kokemus..

Joskus kokenu samankaltasen tilan, kun olin jossain todella syvällä itsessäni päihteiden luotaamana.
Se oli jopa pelottavan psykoottista. Siinä mielessä pelottavan, kun koin persoonani täydellisen jakautumisen ja niiden persoonan osien eriytymisen.

Mut tavallaan noi 'selväpäis' tripit on tosi mielenkiintosia.
Ne kertoo paljon psyykkisestä tilasta. Joskus ne voi olla tosi mieltä eheyttäviä.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tRip wrote:Dexma, mielenkiintonen kyl toi sun kokemus..

Joskus kokenu samankaltasen tilan, kun olin jossain todella syvällä itsessäni päihteiden luotaamana.
Se oli jopa pelottavan psykoottista. Siinä mielessä pelottavan, kun koin persoonani täydellisen jakautumisen ja niiden persoonan osien eriytymisen.

Mut tavallaan noi 'selväpäis' tripit on tosi mielenkiintosia.
Ne kertoo paljon psyykkisestä tilasta. Joskus ne voi olla tosi mieltä eheyttäviä.
Ehkä kumminkin oudointa on juurikin se, että olin SELVINPÄIN, toisaalta takana oli 3 päivän ryyppäys... :D
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Freakout wrote:uskokaamme tähän teoriaan.
Uskominen on tuhoisaa. Mutta ainakin voit kokeilla, toimiiko - onnistuuko selittämään kokemas tyydyttävästi.
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

kaikki usko mihin uskomme on pelkkää uskomusta, ja kaikki mihin uskomme tuhoutuu joskus.
Men must be free to do what they believe. It is not our right to punish one for thinking what they do, no matter how much we disagree.
Valaistunut
Psykonautti

Post by Valaistunut »

Tämän radioblogin aiheen lopussa suoritetaan valomeditaatio, johon voi osallistua. Osallistuin ja olo on mitä energisin.

http://www.blogtalkradio.com/rysa/2008/ ... s-of-Light

Suosittelen kuuntelemaan tuota, mutta jos ei höpinä kiinnosta, niin voi tosiaan suoraan kelata sinne loppuvaiheille, jossa tämä valomeditaatiotekniikka selitetään. Peace and love. :)
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

Nyt ei voi sanoa muutaku huh huh.

Tupla-annos tryptofaania, stressi ja parin viikon semi-( välillä aina päivä pari taukoa )-poltteluputken lopettaminen heittivät aika helvetin kummalliseen unideliriumiin.

Samaan aikaan painajainen ja siistein uni. Tipahtelin sängyistä läpi ja heräilin eri paikoista. Yhdessä vaiheessa olin jossain hotellissa, jonka pihalla oli jonkinlainen puutarha, jossa oli jotain hyvin pelottavia olentoja, jotka ainakin muunsivat aikaa. En muista tarkemmin niitä, mutta jotain sanoinkuvaamatonta se jo silloin unessa oli.

Lopulta "heräsin" tyttöystäväni luota, jossa aineen olin ottanutkin. Kellot näyttivät olevan 12 yöllä, mutta ulkona oli täysin valoisaa. On tosiaan tunnin päästä oikeastikkin lääkärinaika ja olinkin hieman kauhuissani tästä. Koitin kovasti saada ajasta selkoa ja katsoessani kännykkäni kelloa siinä pyöri vaan lukuisia erilaisia merkkejä ja numeroita. Pelotti myös hieman, kun ei ollut tässä vaiheessa enää mitään käsitystä mitä olin ottanut, vaikkei sen tosin muutenkaan olleet seurailleet mitään luonnonlakeja. Kävin kävelemässä kämppää ympäri ja totesin, että tyttöystäväni ja hänen äitinsä ovat jo lähteneet töihin. Tulin takaisin tietokoneelle ja heti tyttöystäväni käveli keittiöstä puhuen biologian kurssilta saatavasta jääkaapista?!?!

Tässä vaiheessa heräsin sitten oikeasti. Vittu, että oli samaan aikaa helpottunut ja aivan vitun kauhistunut olo. Ei onneksi tullut enää uni takaisin, kokkelin diilausta USA:n ja Mexicon rajalla nähtiin kyllä :mrgreen:

Kokonaisuudessaan arvioisin ton homman kestäneen joku pari tuntia. Nyt tuntuu ainakin tämä oikea maailma kovin selkeältä paikalta.
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

daenkki wrote:kertoi omista ilman aine tripeistä...
Joo mullakin kovan dexmityksen jälkeen monesti on tullut tuollaisia tilanteita, että posahtaa deliriumiin, sama myös alkoholista eli kärsin jo delirium tremenesistä silloin tällöin... Ei näytä hyvältä... ei.
Freakout
Psykonautti

Post by Freakout »

omalla kädellä saa ihan kivat euforiat :)
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Jos palataan niihin univajeen aiheuttamiin oloihin, voin kertoa viiden päivän valvomisputken kokeneena, että kummia kyllä tapahtuu. Menin kofeiinin voimalla ensimmäiset kolme päivää, jonka jälkeen aika ja paikka vääristyivät. Istuin paikallani useita tunteja, jotka kuitenkin tuntuivat paljon lyhyemmiltä ajoilta. Läppärillä kirjoitellessani tuntui kuin "kamera" (silmät) olisi viety kauemmaksi, mistä seurasi käsien venymistä ja ruudun tekstien pienenemistä. Lopulta luulin, että joku istuu vierelläni, koska silmäkulmastani näin viereisellä penkillä varmasti jonkun hahmon. Juttelin hänelle, mutta koska en saanut vastausta, käännyin katsomaan, eikä siinä ollut ketään.

Vaikka ei luulisi, niin on todella hankalaa saada unta pitkän valvomisputken jälkeen, tai ainakin minun on. Oletin simahtavani sänkyyn heti, kun pääsin kotiin, mutta uni ei tullut. Nukahdin vasta ruokailun, saunan ja suihkun jälkeen (joiden suorittamiseen meni koko ilta, arviolta viitisen tuntia). Sitten nukuinkin melkein saman verran kuin olin valvonut heräillen vain pariksi tunniksi kerrallaan ja palaten takaisin sänkyyn. Olo oli hirveä ja tuntui, etten ikinä enää pääsisi sängystä ylös.
NarkkiParkki
Lepakko

Post by NarkkiParkki »

Joskus erittäin väsyneenä minulle tapahtuu sellainen ilmiö, että kun menen makaamaan ja suljen silmäni, voin kuvitella tilanteita niin, että ne tuntuvat täysin aidoilta. Pystyn siis näkemään ja kuulemaan kaiken selvästi ym.

Kerran harrastin tuota touhua parin tunnin verran välillä avaten silmät. Jokaisella avauskerralla olin hämmästynyt ja ajattelin "mitä, eikö se tapahtunutkaan oikeasti?".

Kenelläkään muulla sama juttu?
Uke
LD50

Post by Uke »

Muistatteko mikä meno oli joskus ala-asteella, kun meni limudiskoon.. Vittu ku sais ne olot vielä päälle, huhhuh.. Siis ilman mitää vedettii sellasta reiviä et ei mitää rajaa, nykyään pitää olla jo OD:n rajalla, että pääsee edes puoleen siitä mitä sillon.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Gandalffi wrote:Muistatteko mikä meno oli joskus ala-asteella, kun meni limudiskoon.. Vittu ku sais ne olot vielä päälle, huhhuh.. Siis ilman mitää vedettii sellasta reiviä et ei mitää rajaa, nykyään pitää olla jo OD:n rajalla, että pääsee edes puoleen siitä mitä sillon.
Off topikkia. Harmi kun ei pysty minkään aineen avulla saamaan mitään sellaista fiilistä, että VITTU JEES, nykyään vaan jumittaa paikoillaan kaikesta kamasta ja on sillein, vittu kyllä tää toimii, mutta ei tää nyt niiiiiin hienoo ole...

Jotenkin turhauttaa huumeiden kiskominen välillä.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Dexma wrote:Harmi kun ei pysty minkään aineen avulla saamaan mitään sellaista fiilistä, että VITTU JEES, nykyään vaan jumittaa paikoillaan kaikesta kamasta ja on sillein, vittu kyllä tää toimii, mutta ei tää nyt niiiiiin hienoo ole...

Kovin tuttu tunne..
Keep it unreal.

RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Nyt oon oloissa ilaman ainetta.. väsymys jumissa :hmh: vois kohta rueta nukkumaan kun valot ja välähtelee.. hyvää yötä <3
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Oikeastaan enemmän voisin nykyään sanoa, huumeiden kanssa ei tuppaa vituttaan mikään, ilman huumeita saattaa olla vitutusta. Mutta tosi harvoin pelkillä huumeilla saa aikaseksi mitään hauskaa. Harvoin myös pelkkä selvinpäin olo tuo mitään hauskaa...
Thoxium

Post by Thoxium »

tRip wrote:
Dexma wrote:Harmi kun ei pysty minkään aineen avulla saamaan mitään sellaista fiilistä, että VITTU JEES, nykyään vaan jumittaa paikoillaan kaikesta kamasta ja on sillein, vittu kyllä tää toimii, mutta ei tää nyt niiiiiin hienoo ole...

Kovin tuttu tunne..
Sama täällä, siks pitääkin kombotella muiden aineheiden kanssa. Sit ennen pitkään niiden kans sama juttu, vaik ois mitä alla, silti jaah. mut kyl se sit välillä on kivaa jos vähän taukoo pitänyt
tRip
Moderator

Post by tRip »

Thoxium wrote:
tRip wrote:

Kovin tuttu tunne..
Sama täällä, siks pitääkin kombotella muiden aineheiden kanssa. Sit ennen pitkään niiden kans sama juttu, vaik ois mitä alla, silti jaah. mut kyl se sit välillä on kivaa jos vähän taukoo pitänyt
Mut mitä sitkun kobotkin alkaa oleen vaan blaaah.. elämä on blaah.. Mut silti VITUN jees

:razz:

Komboilu on kans Igipööppinen suo.. .
Keep it unreal.