Itsensä katsominen peilistä tripin aikana

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
peltsi
OD

Re: Itsensä katsominen peilistä tripin aikana

Post by peltsi »

Mun mielestä peili pskyedeelejen vaikutuksen alaisena on sielunpeili! Mahtavat voimat moisella kapistuksella suosittelen kaikille ainakin kokeilemaan..mun mielestä todella järisyttävää sekä hyvällä että pahalla tavalla.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Matyas
Tuppisuu

Post by Matyas »

Peiliin katsomisen vaikeus vaikuttaisi useimmiten viestivän käsittelemättömistä asioista, aivokemiallisesta kokoonpanosta riippumatta. Kuinka vaikeaa voi olla itsensä kohtaaminen?
Antiluoja
Karvakuono

Post by Antiluoja »

Tripin aikana... niin no mikä lasketaan tripiksi. varmaan melkein mikä tahansa, mutta voisin sanoa omalta kohdaltaa että pelottavia kokemuksia peileistä on trippaillessa, ja varsinkin tripin jälkeen... josks peilikuvaa ei näy ollenkaaan ja sitten joku hullu koittaa hyökätä päälle peilistä. Tai sitten jos näänkin peilikuvan niin luulen sitä joksikin toiseksii ja/tai se muuttuu juuri jhoksikin demoniksi/yms pelottaviksi asioiksi vaikka en moisiin systeemeihin uskokkaan.
Suoraan sanoen trippaillessa välttelen peilehjä! Minä en tykkää niistä. Paitsi selvä'nä ihan kiva ku näkkee jopa oman kuvankii sieltä :D
Be yourself.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

muuta ei oo koskaan peilistä kattomisesta tapahtunu, muuta ku oon tajunnu et oon vitun komee jätkä :lol: :lol: :lol:
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote:muuta ei oo koskaan peilistä kattomisesta tapahtunu, muuta ku oon tajunnu et oon vitun komee jätkä :lol: :lol: :lol:
Deeleissä joskus tulee sellaisia, onpas muuten mulla kummallisen ISOT vehkeet... Yleensäkkin kun nykyään katselee deeleissä peilistä oon ruvennut katseleen että mustahan on tulossa vähä miehekkäämmän näköinen... oon ehkä alkanut aikuistuun...

Tai sitten oon vain niin vitun kujalla...
lahke

Post by lahke »

huomasin täs yks päivä ihan selvinpäin et mun silmät on jotenki auennu :D muutenki nään itteni ihan uudella tavalla. tykkään tästä ihmisestä, jonka ruumiista asutan!
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Sanovat, että ihmiset ovat toisilleen peilejä.

Mitä peiliinkatsomisen pelko voi sinulle kertoa?
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Jos mää katson deeleissä peliin siellä on vain peilikuvani. Joskus tosin visuaaleja siihen voi ilmestyä..
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Uke
LD50

Post by Uke »

Usoda wrote:Jos mää katson deeleissä peliin siellä on vain peilikuvani. Joskus tosin visuaaleja siihen voi ilmestyä..
hundra prosento sama.

Dexma wrote:Deeleissä joskus tulee sellaisia, onpas muuten mulla kummallisen ISOT vehkeet...
Mulla ainakin tuli hapoissa kunnon PIRIPIPPELI.. :(
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Häviskö täältä miun viestejä vai kuvittelenko vain?
:foil:
Spadukka

Post by Spadukka »

King Ink wrote:Häviskö täältä miun viestejä vai kuvittelenko vain?
:foil:

munkin viesti hävis ku vastasin siihen hatsiahdistuksen kehittävät puolet topicciin.

Mitä wattua tämä on??
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

mauser1911 wrote:muuta ei oo koskaan peilistä kattomisesta tapahtunu, muuta ku oon tajunnu et oon vitun komee jätkä :lol: :lol: :lol:
Haha ihan sama :D varsinki sienissä katon aina et "ei vittu mä oon komee" "vittu mikä itsevarmuus näkyy" . :)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
palekastro

Post by palekastro »

oon niin vammautunut psyyke että peiliin kattominen ainaki viime happotripillä teki vaan hyvää
baarissa siis oltiin: "katos perkele,, mähän olen nainen!.... nyt mä tajuun miks se 40v läski spurgu haluu pelaa mun kaa shakkia.....ei helv!" ja "on nää hapot kyllä toiminu, ja vähän söpön isot pokemon pupillit!!!" "Ainiin voi helv mehän ollaan baarissa...." xDD
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

SadPanda wrote:
Haha ihan sama :D varsinki sienissä katon aina et "ei vittu mä oon komee" "vittu mikä itsevarmuus näkyy" . :)
Sama juttu :D Sienissä tekee mieli viettää aikaa peilin edessä huomattava osa tripin kestosta, jos ei ole muuta tekemistä :D
surly
Lepakko

Post by surly »

Matyas wrote: Kuinka vaikeaa voi olla itsensä kohtaaminen?
Maailman vaikein asia, sen kun teet niin kaikki on helppoa.
Times are tough, huh, bud?
13360
Psykonautti

Post by 13360 »

Sieniä nautittuani nautin itseni katselemisesta peilistä jotenkin, vaikutan eläimelliseltä ja karskilta. Soturilliselta Mutta ei sitä kovin kauaa jaksa harrastaa, koska jossain vaiheessa alkaa näyttämään vain oudolta ja epä-inhimilliseltä.

Elävästi muistan kuinka BromoDragonflyta (ainoa ja jääkin ainoaksi kerraksi) nautittuani katselin peiliä ja siellä kävi aikamoinen hulina. Oman naaman kohdalla vilisi ties mitä näyttelijöitä ja kavereita, lopulta päädyin siihen että oma veljeni (joka ei näytä oikeastaan hirveästi minulta) katseli takaisin sieltä. Siinä vaiheessa lopetin katselemisen peiliin.

Siitä yleensä myös tietää että kannabis toimii hyvin kun käy kusella ja pysähtyy katsomaan itseään peilistä, toteaa että ei oikein tiedä kuka tuolta katsoo takaisin ja silti jatkaa tuijottamista.
frapathea

Post by frapathea »

Muakin viehätti katsella itseäni peilistä sienissä viimeviikolla. Oli muutenkin niin naisellinen olo, mikä nyt mun kohdalla on aika harvinaista. Tai etenki kasvot viehätti. Tunsin itteni niin liskoksi ja niin liaaniksi ja niin kauniiksi. Hapoissa keho on yleensä jännempi ja kasvot vähemmän jännä. Mut hapoissa hyväksyy rumuuden niin hyvin kun koko fyysinen oleminen tuntuu musta silloin niin turhalta ja toissijaiselta.

Silti hienoin peiliinkatsomus oli 2C-E hulluuden jälkimainingeissa (se tullipoliisihallusinaatiosekoaminen) kun olin niin valkoinen ja huulet oli turvonneet ja punaiset ja suurilla kiharoilla ja silmät ihan mustat kun pupillit oli niin isot että iiristä ei oikeesti näkyny about ollenkaan. Siin hetkessä oli jotain sairaan flipauttavaa :D
THERealONE
Tuppisuu

Post by THERealONE »

Sienissä -> Naama väreili ja naaman iholla pyöri erilaisia värejä ja puumaisia paiseita, sain itseni näyttämään eräänlaiselta metsän peikolta. Ei kyllä sen kertaisen peiliin katsomisen jälkeen enää ole haluttanut sienissä alkaa peilailemaan. Aina kun sienissä katsonkin peiliin, tulee sellainen "peikkomainen" olo ja alkaa vain ahdistamaan ja vituttamaan nähdä itseni sen näköisenä :)

60mg Cipralexia nautittuna (= Aiheuttaa erittäin vittumaisia näköharhoja ja useita muita sivuvaikutuksia esim. vapinaa, unettomuutta, "hampaiden kalinaa", ruumiinlämmön alenemista jne. En suosittele kenellekkään!!) ->
Jotkut jotka ovat annostelleet tällä tavoin itseään, varmaan ovat kokeneet "uppoutumisen" keskittyessä yhteen asiaan tuijottamalla. Eli ei näe muutakuin sen mitä tuijottaa, kaikki muu pimenee ympäriltä jne.
Päätinpä siis peilailla itseäni Cipralexeissä - Naama muokkaantui mitä ihmeellisimmiksi ja jokseenkin pelottaviksi. Mutta samalla tapaa oli aivan helvetin mahtavaa peilailla omaa naamaa, kun tottui siihen että oma naama muokkaantui vähän väliä "sarvipään" ja "hullun" muotoon, alkoi tulla sellainen "SOTURI", tai voittaja olo :D
Harhat pysyi sen aikaa tosina, kun jaksoi vain piettää silmiä auki ja tuijottaa, eli ei kovinkaan kauaa :) ja peilailua haittasi myös nämä useat sivuvaikutukset jotka kys. lääkkeestä tulee otettuna suuria annoksia
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

^ Cipralex?! :wot:
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

ku katon peiliin pistän sen sirpaleiksi ei auta lääkärin määrämä cipralexi. offia offia. SORI 8)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Velho
LD50

Post by Velho »

Peili on kyl mielenkiintone seinät sen ympärillä aaltoilee mut se peili on vaa ja pysyy siinä ja ku sinne kattoo ni ei siit kyl tiiä et mikä vittu siel on.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
disease
Psykonautti

Post by disease »

Thoxium wrote:Itse eksyin peilin eteen eilen, jäin ihmettelemään että peilin toisella puolella on toinen henkilö. Kävelin lähemmässä ja katsoin silmiin, pupillit alkoivat spiraaloitumaan, joka veti tavallaan semmosee visiolooppiin, en tuntenut olevan siinä vaan liikkuvan nopeudella ylhäältä kohdin silmiäni. Aika hävisi siinä vaiheessa pois, en tiedä miten kauan tai vähän aikaa siinä seisoin. Peilin toisella puolella oli toinen maailma, se näytti ja tuntu rinnakkaistodellisuuelta.
tuo on aivan kuin suoraan minun suustani. itellä tuntuu kans just tota et peilin takana ois joku rinnakkaistodellisuus ja se henkilö siellä peilin takan en ois minä vaanjoku muu jostain toisesta ulottuvuudesta ja se alkaa aina välillä friikkaamaan malko pahastikin koska näyttää että se hahmo siellä peilissä tekis ihan eri juttuja kun minä.
Mustikka
Karvakuono

Post by Mustikka »

Itse otin peilistä kiinni ja peili tuntui ihan surffilaudalta. Minusta oli tosi hauska kokemus vaikka pelottavaa olikin, en suosittele kaikille :D
Joskus kyllä vois sitä surffailua kokeilla.
You are never too young to have vietnam flashbacks.
Uke
LD50

Post by Uke »

Hmm..en oo huomannu moista aikasemin happoa ottaneena, mut tälllä kertaa peilikuvat vaihteli tosi paljon riippuen missä vaiheessa trippi oli. Alkuvaiheissa tuntu että viihtyis koko tripin ajan peilin edessä katellen itteään vaan, mut sit taas loppuvaiheilla ei tehny ees mieli kattoa peiliin kun kaikki pienetki huonot kohat näky selvästi itestään. jännnäää.. :P
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Munkka
Karvakuono

Post by Munkka »

Bromossa oli suhteellisen hauskaa peilien kanssa. Näin hienoa hallua siitä kuinka keho oli jakautunut keskeltä kahtia, toinen puoli näytti hyvältä ja toinen ei niinkään :D Ne alkoi sitte käymään hienoa väittelyä kun kävin suihkussa, oli hirveen hikinen trippi. Tämän jälkeen isommassa seinäpeilissä jatkui sama homma kunnes päätin mennä niin lähelle peiliä kuin mahdollista ja katsoa kuinka nenänpäät kohtaavat joka johti siihen että rakastelin alasti peilikuvani kanssa :roll:

Oli kivaa! Mietin vaan tota tehdessä että miten ei kinä oo tullu mieleen tehdä näin.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

kuumottavaa on myös katella kelloa deeleissä (Ei siis digitaalikelloa, kun oikeeta). Sekuntiviisari tuntuu hidastavan tahtiaan ja menevän välillä taaksepäin. Ja sitten alkaa ju-mit-taa.................
SaBuDruG69
Karvakuono

Post by SaBuDruG69 »

Itsellä ainakaan ei mitään jumittavaa synny,alkaa vaan mietittymään että kumpi olikaan se oikea minä vai oliko sitä.... Riippuu tietenkin päihteestä ja onko kombotettu :'D
Someday somewhere the rain will come and wash away all the shit from streets someday somewhere...

Ps:Live fast die pretty ♥
Image
Vltr
Lepakko

Post by Vltr »

Itsellä peili tripin aikana on lähes pakkomielle, sieni tripin piikeillä ku menee peiliin tuijjottamaan nii se jollain tapaa buustaa sitä hommaa :shock:
All in all there are two types of a madman, a person and a madman.
tzyrehai
Psykonautti

Post by tzyrehai »

Kerran tuijotin peiliin pitkään ja kadotin kasvoni, se ei ollut mukavaa niin.

Mulla on aina ollut todella huono itsetunto, lähinnä olen pitänyt itseäni liian... ömm isona. Deeleissä kun tuijotan peiliin ja katson vikojani niin suhtaudun niihin jotenkin aivan eri tavalla. Ne on osa minua ja tekee minusta minut eikä mun tarvi koittaa olla mitään muuta. Oon tainnu vasta nyt ymmärtää että olen tällaisenaan kelpaava noinniinkun ylipäänsä.

Joskus mun peilikuva on kuin joku muu ja se pelleilee mulle, virnistelee sillä tavalla juonikkaasti. Mietin että mikäköhän mua katselee sieltä.
no mitäs
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

tzyrehai wrote:Mulla on aina ollut todella huono itsetunto, lähinnä olen pitänyt itseäni liian... ömm isona. Deeleissä kun tuijotan peiliin ja katson vikojani niin suhtaudun niihin jotenkin aivan eri tavalla. Ne on osa minua ja tekee minusta minut eikä mun tarvi koittaa olla mitään muuta. Oon tainnu vasta nyt ymmärtää että olen tällaisenaan kelpaava noinniinkun ylipäänsä.
Mulla taas pikemminki päinvastoin. Aina oman naaman näkeminen deeleissä on oikein korostanu niitä puolia joita pidän itsessäni huonona ja epämiellyttävänä, ja tää on pistäny melkeinpä kunnon ahistukset monesti käyntiin varsinkin esim. sienilaskuissa. Ehkä mun pitäis vaan ottaa iso annos sieniä, ja mennä tuijottamaan sitä peiliä niin kauan vaikka väkisin, että olisin sinut itseni kanssa :) Saattais olla aika rankka kokemus, mutta vois luultavasti ratkoa aikamoisia solmuja päästä. Tiedä sitä.