Mitä hulluuteen tulee, egoflippi on normaali läksymme.

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Aukikco
OD

Mitä hulluuteen tulee, egoflippi on normaali läksymme.

Post by Aukikco »

~~~
highhat
Karvakuono

Re: Mitä hulluuteen tulee, egoflippi on normaali läksymme.

Post by highhat »

En löydä mitään joka kuvais sua paremmin kuin "peili"

Nojaa, niin.

Peilaillen
Vitamine
Psykonautti

Post by Vitamine »

Kuinka monella tapaa voinkin tehdä, olla. Ihminen, miettikää mikä konstruktio! Mitä ajattelette jos joku sanoo sinulle, 'Olepas nyt ihmisiksi!'. Älkääpäs miettikökään.

PS. Oon Auckikco miljoona kertaa meinannut kirjoittaa ja kirjoittanutkin replyjä sulle täällä, galleriassa ja kaikkialla. Aina kuitenkin päätynyt siihen, että hymähdän ja deletoin kaiken. En sano mitään ja uskon sanovani sillä kaiken. Nyt kuitenkin rakkauden fiilistunnemuistouniversaaliusvoimalla sanon,
RAKKAUDELLA, HAISTA VITTU <3
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mun mielestä sä aukicko oot aika hullu heebo..

mäkin oon... Itseasiassa diggaan siitä ja muista hulluista joita täällä vaeltaa.
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

Sä oot Aukikco niin jännä, etten aina ymmärrä kaikkea mitä nää selität, mut vaikutat tosi fiksulta ja jotenkin oivaltaneelta koko elämää kohtaan. Egoflippi :// .. Siistiä :D.. Sun kirja oli mielenkiintonen, eilen vähän silmäilin, paremmalla ajalla lueskelen kyl tarkemmin.
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

Kiitos tyypit, hyviä oloja tuli ja välitän <3
frapathea

Post by frapathea »

En tiedä ikinä mihin mun pitäis vastata kun sun kaikki kirjoitukset puskee niin monesta paikasta aina mut hei tää on mun playground..!

Musta sä oot aukikco ihan hullu jätkä, ja aivan pihalla. Ja se mahtaa se. Toi teksti herätti mussa fiiliksiä, esim: JES JESSJESJESSSSSS AAAAAAAAAAAAAAAAAH ja monia muitakin, muun muassa: fuck yesssssssss. Itse sisältökin, mutta eniten se, miten mä voin elävästi mielessä kuvitella sen mitä sun silmissä näkyy silloin kun oot niin liekeissä kuin tämä(kin) teksti antaa ymmärtää. Ei voi olla hymyilemättä jollekin niin kauniille. Kiitos kaunis tästäKIN ja, ja, ja MINKÄS SILLE MAHTAA KUN SE MAHTAA NIIN, pidä liekkis ;D;D;D <3
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Melko helppo samaistua tuohon mitä puhuit ristiriidoista. Mullaki jatkuva konflikti päällä tuon biologisen ja uskonnollisen maailmankuvan välillä. Ja kyllä, näen ite asian just samalla tavalla et itsereflektio on tuota ihmisen eri puolien kommunikointia keskenään ja yritystä ymmärtää toisiaan. Kysymys kuuluukin, mikä se todellinen ydinminä sitten on, vai onko sellaista edes olemassa? "Hulluus" on makuasia, yhteiskuntahan on antanut tietyille organisaatioille oikeuden määritellä sen mikä on normaalia ja mikä epänormaalia, mutta millä helvetin perusteella?
Nuo tuntemukset ja ajatukset saa ihmisen tuntemaan itsensä yksinäiseksi koska oma maailmankuva on niin täysin erilainen kuin ympäröivän yhteiskunnan, ja se herättää väistämättä ahdistusta, pelkoa ja masennusta. Toisaalta se on myös erittäin euforisoivaa ja kaunista aika ajoin. Mietin tässä menneenä syksynä erään sienitripin jälkilöylyissä et sellaista elämän kuuluukin olla; mitään ei saa ilmaiseksi ja lyhyistä euforian hetkistä joutuu maksamaan tietyn hinnan. Mun mielestä se hinta on kuitenkin hyvin kohtuullinen, kunhan on edes jonkilainen verkosto kuten tämä foorumi jossa on ihmisiä joilla on jotain kosketuspintaa tuon tyyliseen ajatteluun. Pidä pääsi pystyssä Aukikco!

Lisäys: On aina mukava huomata että on ihmisiä joilla on samantapainen ajatusmaailma. Tää on meidän kulttuuri, tää on sitä mitä me ollaan, ja ollaan ylpeitä siitä! :)
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

~~~
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Vituttaa että en tajua sitä näkökulmaa joka ei ole fiiliksissä tästä.

Erityisesti tykkään söpöjen tyttöjen pyllyistä.
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Vuorovaikutus on päivän sana!! :D Kiitos Aukikco ajatuksia herättävästä tekstistä. (:
On tullut pohdittua samankaltaisia juttuja.. Missä menee hullun ja terveen raja? Mikä on mun rajani? Onko sellainen oltava? Miksi? (:
Jokaisella "osallamme" on tarkoituksensa, tehtävänsä ja päämääränsä. Meille jää päätettäväksi miten suhtaudumme n iihin, mitä niille teemme, annammeko niiden vuorovaikuttaa. Jos omistaa työkalut itsetutkiskeluun, eiku hihat heilumaan. (: Maailma (minä) o(le)n leikkikenttä! Ja sen euforian tunteminen - voiko olla kauniimpaa? Olen iloinen puolestasi. Itse en siihen pysty niinkuin haluaisin - ehkä en ole vielä valmis kohtaamaan maailman (minun) kaikkia osia. Ehkä jotain muuta. Who knows.. Mut pidetää korvat auki ja ehkä elämä kuiskii salaisuuksiaan.. Ainakin se kulkee eteenpäin, ja sehän jo itsessään riittää hyvään alkuun. Voimme kokea, Vuorovaikuttaa, oppia. Tuntea. Elää. (:
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

MetsänNeito wrote:Itse en siihen pysty niinkuin haluaisin - ehkä en ole vielä valmis kohtaamaan maailman (minun) kaikkia osia.
Onko joku?
GammaGoblin
Psykonautti

Post by GammaGoblin »

Helvetin hieno teksti. Sai ajattelemaan omia vainojani "hulluksi tulemisesta." Vaikuttavaa. Kerrassaan. Ei muuta sanottavaa.
Cowabunga !
Lucid
Karvakuono

Post by Lucid »

Aivan samat asiat lillunu, pyöriny, hyöriny päässä, mielessä, ajatuksissa. Sun teksti sai kaikki ihanasti loksahtamaan, napsahtamaan, muljahtamaan oikeille paikoilleen, järjestykseen.

Kiitos. <3