Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Freshi
Psykonautti

Re: Oksikodoni

Post by Freshi »

Muuten oon kyllä ottanut lyricaa konttien kanssa, mutten mitään kovin isoja määriä. Ihan kujalle meen tosta lyricasta, ei meinaa pysyä pystyssä jne. Voittaa alkoholin kyllä..
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Nyt on kontit tältä päivältä loppu. 40mg tuli vetästyä. Alko laskeen äsken. Otin siis 0.3 amfetamiinia laskuihin, tosi tasasta ja muutenki tosi smooth...
It's just a ride.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Rollo Tommasi wrote:
Ok, pitää jättää lyricat huomiseen.

Kokeiliin muuten äsken polttamalla n.5mg ja ihan kivasti tuntu toimivan. Sain inspiraation erowidista http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=34791
Nappien polttaminen on aivan helvetin typerää.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

sxoxyvg wrote:
Rollo Tommasi wrote:
Ok, pitää jättää lyricat huomiseen.

Kokeiliin muuten äsken polttamalla n.5mg ja ihan kivasti tuntu toimivan. Sain inspiraation erowidista http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=34791
Nappien polttaminen on aivan helvetin typerää.
Totta, mutta tulipahan sekin kokeiltua.

Ja tänään taas kontteja, menee viimeset. Onneks niitä ei saa taas vähään aikaan.
It's just a ride.
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

Wikipedian mukaan oksikodonin yliannostuksen oireet voi torjua naloksonilla. Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta voisiko noi öyskä-oireet torjua suboxonella?
It's just a ride.
zan
Apteekki

Post by zan »

Rollo Tommasi wrote:Wikipedian mukaan oksikodonin yliannostuksen oireet voi torjua naloksonilla. Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta voisiko noi öyskä-oireet torjua suboxonella?
et kyllä yliannostuksen oireita voi torjua naloksonilla, naloksoni (naltreksoni) on opioidien vasta-aine l. sitoutuu opioidireseptoreihin syrjäyttäen lääke-aineet ja vieden opioidien vaikutuksen ym. naloksinia annetaan kyllä od tapauksissa, mutta sinuna en edes kokeilisi koska sulla menee kontit hukkaan siinä....eli lyhyesti sanottuna vasta-aine!
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

zan wrote:
Rollo Tommasi wrote:Wikipedian mukaan oksikodonin yliannostuksen oireet voi torjua naloksonilla. Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta voisiko noi öyskä-oireet torjua suboxonella?
et kyllä yliannostuksen oireita voi torjua naloksonilla, naloksoni (naltreksoni) on opioidien vasta-aine l. sitoutuu opioidireseptoreihin syrjäyttäen lääke-aineet ja vieden opioidien vaikutuksen ym. naloksinia annetaan kyllä od tapauksissa, mutta sinuna en edes kokeilisi koska sulla menee kontit hukkaan siinä....eli lyhyesti sanottuna vasta-aine!
No jos oikeasti oot ODt vetässy niin ei eka huolenaihe pitäisi olla "mut ku olot lähtee ;((("

Periaattessa suboxonenkin pitäisi toimia, mutta ei naloksonin takia, koska buprenorfiini sitoutuu naloksonia ja oksikodonia hanakammin reseptoreihin. Mutta jos oikeasti OD tapaus on niin ensiapu on oikea osoite.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
ferox
OD

Post by ferox »

sxoxyvg wrote:Periaattessa suboxonenkin pitäisi toimia, mutta ei naloksonin takia, koska buprenorfiini sitoutuu naloksonia ja oksikodonia hanakammin reseptoreihin. Mutta jos oikeasti OD tapaus on niin ensiapu on oikea osoite.
Naloksoni on ensisijainen vasta-aine opioidiyliannostukseen ja annetaan iv:nä. Ohjeellinen kerta-annos on aluksi korkeintaan 2 mg, lisää annetaan tapauskohtaisesti vaihdellen paljonkin. Injektion vaikutus on lähes välitön mutta melko lyhytkestoinen, joten naloksonia joudutaan antamaan vielä lisää niin pitkään kuin öyskätyn aineen kestää poistua elimistöstä.

Xonessa on 2 mg naloksonia ja huomattavasti enemmän buprenorfiinia, joka tosiaan on naloksoniakin vahvempi ligandi, ja sitten se pitäisi vielä saada verenkiertoon suht nopeasti. Tositilanteessa ambulanssista löytyy nopeiten naloksonia liuoksena ampulleissa sekä joku, joka osaa antaa sitä urpoilematta turhaan kenenkään hengen kustannuksella. Ja muussa tilanteessa taas tuskin haluat nauttia oxysi kanssa xonea.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
zrrl
Apteekki

Post by zrrl »

Onko kokemuksia oksikodonista oraaliliuoksena ja miten vertautuu noihin yleisimpiin käyttötapoihin? Kaiketi harvinaista "herkkua"?
Rollo Tommasi
Psykonautti

Post by Rollo Tommasi »

zrrl wrote:Onko kokemuksia oksikodonista oraaliliuoksena ja miten vertautuu noihin yleisimpiin käyttötapoihin? Kaiketi harvinaista "herkkua"?
Oxynorm oraaliliuos :oo: Eilen olin ottanu viel buprea, heitin 20mg iv ja voi aaahhh! 30mg jälel tota, pitää säästellä ens viikkoon ni pääsee tosissaan herkuttelee. Vähä toi kyl kirvelee hihoissa.
It's just a ride.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Rollo Tommasi wrote:
zrrl wrote:Onko kokemuksia oksikodonista oraaliliuoksena ja miten vertautuu noihin yleisimpiin käyttötapoihin? Kaiketi harvinaista "herkkua"?
Oxynorm oraaliliuos :oo: Eilen olin ottanu viel buprea, heitin 20mg iv ja voi aaahhh! 30mg jälel tota, pitää säästellä ens viikkoon ni pääsee tosissaan herkuttelee. Vähä toi kyl kirvelee hihoissa.
Sä se sitten osaat valita noi parhaat nautintatavat, oraaliliuosta nahkaan ja napit keuhkoihin..
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Sain noita 20mg nappuloita käsiini kylkiäisenä ni pakkohan ne on hyödyntää. Mut mites noi oxycontinit ja tramalit toimii yhdessä? Blokkaako jompikumpi toista? Oon täs alotellu tramalkuurin taas vaihteeks yrityksenä lopettaa subu.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

xxx-men wrote:Sain noita 20mg nappuloita käsiini kylkiäisenä ni pakkohan ne on hyödyntää. Mut mites noi oxycontinit ja tramalit toimii yhdessä? Blokkaako jompikumpi toista? Oon täs alotellu tramalkuurin taas vaihteeks yrityksenä lopettaa subu.
Ei blokkaa, ota iisimmin oxyn kanssa kuin yleensä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
waili

Post by waili »

Onkos noita ihanuuksia pyörinyt helsinki kirkkonummi espoo alueella viimeaikoina,
on ollut hiukan kuivaa. tutustuin kontteihin pari vuotta sitten, pitkään toimi mulla nokkaan 20 mg, melkein 5 tuntia elämää
parempi olo. Nyt sit vaihtelevasti viikon putkista 3 kuukauden putkiin. nyt 4 viikkoo ilman mitään, ja reflat hävinneet, thank god.
Pahimmat ikinä. mut täällä sen verran kuivaa, et liikkuisko missään päin.. =)

banaanin arvoinen postaus -mode
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

waili wrote:Onkos noita ihanuuksia pyörinyt helsinki kirkkonummi espoo alueella viimeaikoina,
on ollut hiukan kuivaa. tutustuin kontteihin pari vuotta sitten, pitkään toimi mulla nokkaan 20 mg, melkein 5 tuntia elämää
parempi olo. Nyt sit vaihtelevasti viikon putkista 3 kuukauden putkiin. nyt 4 viikkoo ilman mitään, ja reflat hävinneet, thank god.
Pahimmat ikinä. mut täällä sen verran kuivaa, et liikkuisko missään päin.. =)
Tervetuloa pohjoseen. Melkein liian paljon liikenteessä että pelottaa. Tääl vissiin joku apoteekki keikattu.
ferox
OD

Post by ferox »

waili wrote:mut täällä sen verran kuivaa, et liikkuisko missään päin.. =)
Mun verenkierrossa liikkuu prkl.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Hjalp! Mites ootteko kokeilleet Dolcontin ja Oxycontin komboa? Mietin et vedänkö eri kerroilla vai yhessä. Käyttötapana i.v.

Ois 80mg kontti ja 60mg dolkkari.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

xxx-men wrote:Hjalp! Mites ootteko kokeilleet Dolcontin ja Oxycontin komboa? Mietin et vedänkö eri kerroilla vai yhessä. Käyttötapana i.v.

Ois 80mg kontti ja 60mg dolkkari.
Hyvä kombo IMHO. Minkälainen Oksari tole sulla on? Morfiini n. 1.5 kertaa vahvempaa kuin Oxy IV, jos saat vaan hyvin eroteltu sen pilleristä. Morfiini on nuokuttavampi ja raskaamman tuntuinen päihtymys, menee mukavasti raajoihin. Oksikodoni ehkä hieman euforisempi ja pirteämmän tuntuinen, mut vaikutus lyhyempi. Morfiinista saa mun mielestä myös paremmat nousut IV, mut voi helposti kans tulla epämiellyttävän kova histamiini-reaktio alkuun (Pistelee raajoissa ja ihoa punoittaa ja kutittaa). Joku antihistamiini vois olla asiaa ennen tööttiä.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

eNZYMe wrote: Minkälainen Oksari tole sulla on?
Nyt on viikko viimesestä konttitöötistä. Ja on aika korkea opiaattitole luonnostaankin. Nollatolella 80mg on hyvä starttisetti. Mulle ei tuu nenän kutinaa kummempaa kutkutusta. On seki joskus ärsyttävä mut ei haittaa. Ataraxia heitän tauluun kummiski pohjille.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

OK. Mä vetäisin ehkä sit 30mg morfiini + 30-40mg oksikodoni yhteen tööttiin, tai ehkä jopa mieluummin ton dolkkarin pelkiltään alkuun ja buustaisin oksikodonilla kun alkaa laskemaan.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Noni mä nyt päädyin kans siihen lopputulokseen että pistin setit puoliks ja tein kahdet töötit. Eli 30mg dolcontin ja 40mg Oxy per satsi.

Nyt testaamaan ja heitän noi toiset sitten perään kun siltä tuntuu. :jou:
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Tuliko mitään allergista reaktiota ja toimiiko mielestäs erilailla kuin vaikka sama annos konttia?
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

eNZYMe wrote:Tuliko mitään allergista reaktiota ja toimiiko mielestäs erilailla kuin vaikka sama annos konttia?
Aaah! Oli loistava setti. Pikku kutinaa nenään ja käsiin. Ei paha. Toimi ehdottomasti paremmin kuin sama määrä konttia. Paljon deepimpi nuokku fiilis ku pekis konteis. Olo on paljon "pehmeempi" Nousut oli alkuun jopa hieman pelottavan hyvät :razz:

Pääs kyl mun suosikkeihin kombottelussa.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Joo, vuosia sitten kun tuli otettua noita yhdessä, niin toi combo mulla ainakin tuntui välillä aika heroiinimaiselta. Ite tykkään morfiinimaisesta raskaammasta kuosista.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

eNZYMe wrote:Joo, vuosia sitten kun tuli otettua noita yhdessä, niin toi combo mulla ainakin tuntui välillä aika heroiinimaiselta. Ite tykkään morfiinimaisesta raskaammasta kuosista.
Ens kerralla enemmän mopoa. Tai sitte eka mopo ja sitte kontit. Muutaman tunnin päästä vois heittää ton vikan satsin.
pesten
Tuppisuu

Post by pesten »

Voisiko joku valaista vähän noiden opiaattien ja masennuslääkkeiden yhteisvaikutuksesta?
Saan varmaan tota oxynormia, mutta lueskelin ettei sitä pitäs vetää MAOI:n ja yleensäkin masennuslääkkeiden kanssa.
Meinasin kesällä unikkoakin kasvattaa mutta onko sitten jotain vaikutusta kotateellä noiden kanssa?

Olen kyllä aiemminkin vetäny masennuslääkkeiden kanssa jotain opiaatteja, mutta jos isommalla annoksella alkaa tulemaan jotain epätoivottavaa.

Edit. mirtazapiinia syön.
What's it going to be then, eh?
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

pesten wrote:Voisiko joku valaista vähän noiden opiaattien ja masennuslääkkeiden yhteisvaikutuksesta?
Saan varmaan tota oxynormia, mutta lueskelin ettei sitä pitäs vetää MAOI:n ja yleensäkin masennuslääkkeiden kanssa.
Meinasin kesällä unikkoakin kasvattaa mutta onko sitten jotain vaikutusta kotateellä noiden kanssa?

Olen kyllä aiemminkin vetäny masennuslääkkeiden kanssa jotain opiaatteja, mutta jos isommalla annoksella alkaa tulemaan jotain epätoivottavaa.

Edit. mirtazapiinia syön.
Opioideilla ja masennuslääkkeillä ei ole juurikaan yhteisvaikutuksia, paitsi Tramadolilla ja suomessa tosi harvinaisella Petidiinillä. Maksaentsyymien blokkauksesta en ole varma, mikä saattaa voimistaa tai heikentää joidenkin aineiden tehoa. Tramalin kanssa ei kyllä kannata ottaa ainakaan MAOI:ta ja SSRI/SNRI kanssakin saa olla tosi varovainen. Mirtazapiini ei kait ole MAOI eikä sen puoleen SSRI:kään. Varovasti kannattaa toki aloittaa, mut ei pitäis olla ongelmia ottaa sitä jarrujen kanssa.
Anonyymi

Post by Anonyymi »

Oon sitä mieltä että mirtazapiini ei vaikuta mihinkään mitenkään, pois luettuna psykedeelit jotka ei sitten toimi ollenkaan.
Spadukka

Post by Spadukka »

Olin aina ollu siin luulossa et tää on kohtuu turvallinen opiaatti kunhan ei mitää rupee pelleilemään liian suurilla annoksilla.

Otin eilen oxynormia nollatoleilla 35mg +kukuu ja pamei ni oli kyl loistava nuokku olo mut tänää vähä semmone olo et laatta vois lentää jos rupeen kävelee ni pitää olla vaa paikoillaan :)
peltsi
OD

Post by peltsi »

Spadukka wrote:Olin aina ollu siin luulossa et tää on kohtuu turvallinen opiaatti kunhan ei mitää rupee pelleilemään liian suurilla annoksilla.

Otin eilen oxynormia nollatoleilla 35mg +kukuu ja pamei ni oli kyl loistava nuokku olo mut tänää vähä semmone olo et laatta vois lentää jos rupeen kävelee ni pitää olla vaa paikoillaan :)
...liian suurilla annoksilla, alkoholilla ja väärillä komboilla ;)
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*