Esittele itsesi
-
zan
- Apteekki
Re: Esittele itsesi
^^ heh
:heh: meekä oikeesti purskahti nauruun :heh: ,mikäs se huumetyöntekijä sitten on.... :heh:
-
peltsi
- OD
Se ei myy lääkkeitä yms. vain ja ainoastaan huumeaineiksi luokiteltuja mömmöjä.zan wrote:^^ heh:heh: meekä oikeesti purskahti nauruun :heh: ,mikäs se huumetyöntekijä sitten on.... :heh:
Vois kelailla myös niin et oon päihdetyöntekijä ku teen työtä päihteitteni eteen :heh:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Thoxium
Hmm oonkohan jo esitellyt itseni, no varmaan irkin puolella känyt jo selväksi mimmoinen olen. Oon 20v joka tykkää tutkia ja analysoida itseäni, maailmaa ja asioita. Liikaa analysointia niin tuppaa olemaan epäluuloinen ja paranoidinen ihmisiä kohtaan usein. Vedän monologioita, dialogit on hukassa. Ei ole selvää kuvaa itsestään, se on hukassa, sekavaa ylä ja alamäkeä, vaihtelevaa kaaosta. oon opiskellut datanomiksi mutta haluaisin opiskella psykologiaa, filosofiaa ja teologiaa, raha tai materiaali ei kiinnosta vaan tyytyväisyys ja ymmärrystä itseään ja elämää kohtaan. oon ystävällinen, vaikka joskus saakin väärän kuvan. olen vetäytyvä ja epäsosiaalinen, välillä sosiaalinen, liian välitön ja avoin, puhun outoja usein tai oon täysin hiljaa lukossa. Vaikka tuppaankin kertomaan itsestäni liian usein, niin olen myös hyvinkin kiinnostunut muista ihmisistä ja heidän jutuistaan, en osaa sitä vain näyttää tai kertoa. pidän ihmisistä.
huomenna kelaan että ymmärsin tänkin ketjun ja aiheen väärin ja kerroin jotain typerää, ohi pointin.
huomenna kelaan että ymmärsin tänkin ketjun ja aiheen väärin ja kerroin jotain typerää, ohi pointin.
-
Aukikco
- OD
thoxium, sä oot jännä ö_@ pidän siitä.
-
Thoxium
must tuntuu et tänne on kerääntynyt paljon jänniä ja omaperäisiä tyyppejä. tai no jokainen ihminen on sitä jos syvempää tutkii, ainakin luulisi niin.Aukikco wrote:thoxium, sä oot jännä ö_@ pidän siitä.
-
sillis
- Karvakuono
Lyhkästen esittelyjen mies.
Tšernobyl sukupolvea.
Aika (erittäin) saamaton.
Runkkaan paljon.
Tšernobyl sukupolvea.
Runkkaan paljon.
...vie vain tilaa turhaan...
-
Hz0
- Apteekki
Moi olen Hz0, käytän useita eri nimimerkkejä eri foorumeilla mutta tällä nimellä esiinnyn vain täällä
Olen 21-vuotias, pian 22. Jumitan jossain päin Hämettä. Tykkään häröillä reiveissä ja poltella kukkaa, ja kuunnella psy/goatrancea sekä muuta mielenkiintoista. Kurkusta menee silloin tällöin myös viina ja pamit, ja miksei deelitkin, mutta nykyään harvemmin. Opiskelen erästä tekniikan alaa. Idolini on Steven Wilson. Harrastuksiini kuuluu lenkkeily, uinti ja teh interwebsissä eri boardeilla hämyily, ohjelmointi ja IRC. Minulla ei ole kovin pitkiä hiuksia. Rekisteröidyin vaulttiin alunperin jossain 2005 tienoilla mutta sitten iski kuumotus ja deletoin itseni. Näillä mennään.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Poliklinikka
- OD
Moi olen 23 vuotias mies täältä uudeltamaalta. Harrastan kitaroiden soittamista, maalaamista ja väkivaltaviihdettä (elokuvia ja pelejä). Oikeassa elämässä olen tosi rauhallinen pasifisti ja sivari.
Pidän päihteistä: varsinkin hitaista ja deeleistä. Nopeista en, koska koen niissä usein olevan liikaa haittavaikutuksia ja mulle tulee niistä kauheat laskut.
Tykkään puhua itsekseni, siten analysoin asioita. Olen kovin epävarma, mutta osaan heittää välillä hyvää läppää. En uskalla katsoa ihmisiä silmiin usein. Puhuessani toisten kanssa sanon yleensä paljon kerralla ja se menee välillä siihen, että hiljaisessa seurassa vedän monologeja aiheista jotka eivät muita kiinnosta. Kärsin ajoittaisesta voimakkaasta ahdistuksesta.
Koulutus minulla on, mutten ole tehnyt päivääkään kyseisen alan töitä. Pisin työpaikkani on ollut n.3kk ja näitä on muutama. Joista olen lähtenyt pois jatkuvan ahdistuksen takia. Nyt olen mukana kuntouttavassa työtoiminnassa.
Pidän päihteistä: varsinkin hitaista ja deeleistä. Nopeista en, koska koen niissä usein olevan liikaa haittavaikutuksia ja mulle tulee niistä kauheat laskut.
Tykkään puhua itsekseni, siten analysoin asioita. Olen kovin epävarma, mutta osaan heittää välillä hyvää läppää. En uskalla katsoa ihmisiä silmiin usein. Puhuessani toisten kanssa sanon yleensä paljon kerralla ja se menee välillä siihen, että hiljaisessa seurassa vedän monologeja aiheista jotka eivät muita kiinnosta. Kärsin ajoittaisesta voimakkaasta ahdistuksesta.
Koulutus minulla on, mutten ole tehnyt päivääkään kyseisen alan töitä. Pisin työpaikkani on ollut n.3kk ja näitä on muutama. Joista olen lähtenyt pois jatkuvan ahdistuksen takia. Nyt olen mukana kuntouttavassa työtoiminnassa.
-
Dexma
- Moderator
Tää on mies mun makuun, koska oon itsekkin ihan samanlainen..sillis wrote:Lyhkästen esittelyjen mies.
Tšernobyl sukupolvea.
Runkkaan paljon.
joo runkkaus... Erittäin paljon...
Jatkamme kiinnostavilla aiheilla...
Soitan kitaraa... ööh lopetan päihteilyä... HÖRHÖILEN SILTI TÄÄLLÄ. Koska mää oon luonnollisesti ihan vitun hörhö jätkä siitä ei pääse mikään eroon... Ja en ees muista minkälainen olin ennen kun avaruuskapteenin uraa aloitin jotenka kait mä tällänen oon... Ego on kadotettu aika monta kertaa..
Mulla on vaikka kuinka paljon meriittejä, mutta niistä kovin on se, että kirjoitan vaultissa ENITEN POSTAUKSII ON VAULTIN SELVIMMÄLLÄ JÄBÄLLÄ SENKIN HOMOET!
Joo aattelin alkaa soittaan jazzii se ois jännää... Tulkaa soittaan joskus mun kanssa muuten tosi yksinäistä.. eiks jeeh? En oo vanha...
Mutta oikeasti mikä mää oon makkaran täyttäjä tuossa naapurin Prismassa... Mää oon se takkutukalla varustettu makkara mies... joka pelastaa teidän juhannuksen...
-
Comadope
Juu eli täällä möllöttää tämmönen miehenalku uudeltamaalta. Itteniäni kiinnostaa huumeista lähinnä psykedeelit ja kannabis. Kannabista en nyt luokittele kunnolla psykedeeliksi koska ite en oo koskaan siitä kunnolla harhoja irti saanut. Musiikki on myös lähellä sydäntä. Tykkään miettiä syvällisiä ja tutkiskella itseäni henkisesti vaikka se ei aina välttämättä heti ulospäin ilmenekkään. Kuulemma rankkoja juttuja olen kokenut ikäisekseni, kaipa se sitten pitää paikkansa.. Tässä nyt möllötän ja mietin, että mitä tulevaisuudelta. Mihin päin maailmaa ajaudun. Reppureissaamaan luultavasti lähden heti kun aika on otollinen.
Elämä on Elämistä varten. Kerran sitä vain eletään.
Elämä on Elämistä varten. Kerran sitä vain eletään.
-
Vitamine
- Psykonautti
En muista enää mitä olin ku kirjotin tän topicin ekan postauksen. Ihan eri mise?
"HERRA! Sä et oikeen tajuu tätä tilannetta, joten sit down niin mä vähän valasen sulle näitä mahdollisuuksia!"
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
no mitts mielikivitus….. on oikeesti. UNDO SOTUR__ banaani.jpg
-
Aukikco
- OD
Käytätkö psykedeelejä "harhojen" vuoksi?Philosophize wrote:Kannabista en nyt luokittele kunnolla psykedeeliksi koska ite en oo koskaan siitä kunnolla harhoja irti saanut.
-
frapathea
No mikäs siinä jos käyttääki. Ei se väärin oo ja mikäs siin jos tykkää. Mä en kyllä yhtään tykkää. Marzinesta tulee harhoja mut ei se oo psykedeeli.Aukikco wrote:Käytätkö psykedeelejä "harhojen" vuoksi?Philosophize wrote:Kannabista en nyt luokittele kunnolla psykedeeliksi koska ite en oo koskaan siitä kunnolla harhoja irti saanut.
-
Aukikco
- OD
Emmä toki sano että siinä mitään vikaa ois?! Emmä oo mikkää fasisti. Oon.frapathea wrote:Aukikco wrote:No mikäs siinä jos käyttääki. Ei se väärin oo ja mikäs siin jos tykkää. Mä en kyllä yhtään tykkää. Marzinesta tulee harhoja mut ei se oo psykedeeli.
-
frapathea
Oot ootAukikco wrote:Emmä toki sano että siinä mitään vikaa ois?! Emmä oo mikkää fasisti. Oon.frapathea wrote:Aukikco wrote:No mikäs siinä jos käyttääki. Ei se väärin oo ja mikäs siin jos tykkää. Mä en kyllä yhtään tykkää. Marzinesta tulee harhoja mut ei se oo psykedeeli.
Mutta en mä silti sanois pilveä psykedeeliks. Ehkä siin on jotain sellasia pieniä piirteitä mut musta siin on piirteitä monesta muustakin. Okei en oo mikää kauhee deeliekspertti mut en silti sanois.
Enkä välttämättä sanois kaikkea harhoja tuottavaa psykedeeliksi.
Mutta sen sanoisin että se on hauskaa kun on pää ihan sekaisin, nii sekaisin ettei tiedä mistään mitään koska jos pää on ihan järjestyksessä, ni silloin ei ainakaan tiedä.
-
Huiko
- LD50
Päätin sitten minäkin rohkaistua ja esittäytyä.Olen huiko,ja varsin uusi kirjautuja.Olen tietenkin lueskellut jo jonkin aikaa täällä taustalla juttuja,ja pääosin pitänyt lukemastani.Ikää on päälle 30. ja asun pohjois-pohjanmaalla nykyään.Äiti sanoo että mä oon komea.Lempi aineikseni on muodostunut eri trippi kamat.Kokemuksia on kylläkin vain seuraavista:LSD,LSA,DXM ja muskotti.(Mahtavia nämä kirjain lyhenteet.)Nuorempana pääasiallisesti eri kannabis tuotteet.Toki tuolloin tuli testailtua myös kaikki mitä käsiini sain.Niin ja olihan minulla 2.vuoden romanssi vipinän kanssa.Viinaa pyrin välttämään koska se nostaa kaikki huonot puoleni esiin.Mutta ainahan ei tietenkään pysty.
En kirjoittele paljon kuten varmaan näette jo tästä,mutta jos tulee jotain sanottavaa niin sitten.Miten näen itseni:Lennän tutkan alla.Kukaan ei yhdistä minua huumeisiin,ja hyvä niin.Pikku kaupungissa tuo on mielestäni elinehto.Huumeeni hankin etelästä,vanhoja kontakteja käyttäen.Tosin pikku hiljaa on mieleeni alkanut hiipiä epäilys siitä onko paikkani kuitenkaan täällä pohjoisessa.Vapaampi elämä kun houkuttelee.Olen ajattelija ja seuraaja,jonka naamioin sosiaalisuuteen,eli pälätän niiin perkeleesti.Siis selvinpäin.Kuoseissa yleensä vain hymyilen korvasta korvaan.
Yleensä myös tykkään ihan vittuillessani horjuttaa ihmisten tasapainoa.(fyysisesti sekä psyykkisesti.) Musiikillisesti olen löytänyt suomihevin,punkin ja progeen.Tai no,kaikki hyvä musiikki menee.nolo olen,sen todistaa jo se että en ole edes pillua saanut vuosiin,ja en edes tiedä osaisinko tuolla penikselläni muuta tehdä kuin kusta ja heilutella esinahkaa.Muutakin löytyy.Uskon että olen nolo monella eri tasolla.Sanoja jotka kuvaavat minua:tietäväinen (tai tietävinään),sovinisti,äänekäs,taiteellinen (piirrän),jämerä,huumorintajuinen (kieron-),impulsiivinen ja jännittäjä.O.k.Siinä nyt kaikki.Tämä kun meni jo seuranhaku-ilmoituksen näköiseksi.
kummallisesti tuli avauduttua.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Vinnie
- Tuppisuu
Terve kaikille! Esittelen itseni, koska äskettäin tänne rekisteröidyinkin. Olen siis Vinnie. Olen itä-suomessa asusteleva aloitteleva päihteilijä. Ikääkin vasta 19 vuotta. Ajatukseni ovat tylsiä selvinpäin, mutta onneksi niitä kukaan ei joudu lisäkseni silloin kuuntelemaan. Musiikki makuni on hyvin vaihtelevaa ja tällä hetkellä kuuntelen Isaac Hayesiä ja Infected mushroomia. Vietän paljon aikaa sisällä tietokoneen ääressä varsinkin talvisin. Lyhyt esittely, mutta uskalsinpa kirjoittaa jotakin.
Ensimmäisen viestini kunniaksi laitoin itselleni avatarin
-
Uke
- LD50
ollako hän naaras vaiko urosVinnie wrote:Terve kaikille! Esittelen itseni, koska äskettäin tänne rekisteröidyinkin. Olen siis Vinnie. Olen itä-suomessa asusteleva aloitteleva päihteilijä. Ikääkin vasta 19 vuotta. Ajatukseni ovat tylsiä selvinpäin, mutta onneksi niitä kukaan ei joudu lisäkseni silloin kuuntelemaan. Musiikki makuni on hyvin vaihtelevaa ja tällä hetkellä kuuntelen Isaac Hayesiä ja Infected mushroomia. Vietän paljon aikaa sisällä tietokoneen ääressä varsinkin talvisin. Lyhyt esittely, mutta uskalsinpa kirjoittaa jotakin.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Vinnie
- Tuppisuu
Niin unohtu sukupuoli mainita :heh: Olen siis urospuolinen mieshenkilö.
Voisin vielä jotain kertoa itsestäni.. Olen harrastanut 6 vuotta kamppailulajeja ja tällä hetkellä opiskelen tietojenkäsittelytiedettä yliopistossa.
Voisin vielä jotain kertoa itsestäni.. Olen harrastanut 6 vuotta kamppailulajeja ja tällä hetkellä opiskelen tietojenkäsittelytiedettä yliopistossa.
-
peltsi
- OD
Mitä kamppailulajeja harrastat? Itse harrastin ennen aktiivisesti muay thaita mut nykyään jääny treenaaminen vähemmälle.Vinnie wrote:Niin unohtu sukupuoli mainita :heh: Olen siis urospuolinen mieshenkilö.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Vinnie
- Tuppisuu
Karatea harrastin aikoinaan pari vuotta ja sen jälkeen Han Moo Doa 4 vuotta. Han Moo Don treenaaminen keskeytyi intin takia ja nyt ois suunnitteilla Tae Kwon Don aloittaminen, kunhan tästä taas innostuu. Kamppailulajit on hyvä tapa sulkea itsensä hetkeksi ulkomaailmasta ja endorfiiniin on kiva jäädä koukkuun.peltsi wrote:Mitä kamppailulajeja harrastat? Itse harrastin ennen aktiivisesti muay thaita mut nykyään jääny treenaaminen vähemmälle.Vinnie wrote:Niin unohtu sukupuoli mainita :heh: Olen siis urospuolinen mieshenkilö.
Voisin vielä jotain kertoa itsestäni.. Olen harrastanut 6 vuotta kamppailulajeja ja tällä hetkellä opiskelen tietojenkäsittelytiedettä yliopistossa.(
-
idfgho
Oonko kahtonu kuvan ihan väärin vai onko siulla vieläkin ihan oikeesti pitkät hiukset? : O ODexma wrote:Minä olen Dexma.
Mulla on pitkät hiukset ja asun tampereella. .
-
Dexma
- Moderator
Joo oikeasti nää mun hiukset on pitkät, mutta ne on nyt niin takussa ettei ne näytä pitkiltäidfgho wrote:Oonko kahtonu kuvan ihan väärin vai onko siulla vieläkin ihan oikeesti pitkät hiukset? : O O
Näät sitten joskus minkä näköinen avaruusmarakatti mäkin oon...
ja myös näistä hiuksista on etuhiukset jo lähteneet...