Nimimerkkinne ja avatarinne
-
King Ink
- LD50
Re: Nimimerkkinne ja avatarinne
Nimimerkki on The Birthday Partyn kappale.
Avatar on pienennetty ja haalennettu versio hienosta sammalkuvastani.
Avatar on pienennetty ja haalennettu versio hienosta sammalkuvastani.
-
peltsi
- OD
Nickil ei oo mitään tekemistä minkään kanssa peltsi vaan on niin torkee läppä koko paska ja sit mä oon viel tällanen paskajätkä, paska ku paskalätkä. Myöhemmi viel tajusin et se yks radiojuontaja on oikeesti lempinimeltään peltsi joka on mun mielestä törkeen paska nimi.
Tällä hetkellä avatar on mun lempijuoman kuva. Tölkkihuasca
BIG PURGA hyi vittu et olis hienoo ku olis lava tota!
Tällä hetkellä avatar on mun lempijuoman kuva. Tölkkihuasca
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Poliklinikka
- OD
Siivoilin poliklinikoita joskus niin sieltä se sitten tuli se nimikin. Avatarissa on sellanen (DR. Gonzo) tyyppi joka on jonkin verran saman oloinen fyysisesti ku minäki.
-
mauseri
- LD50
ammuin kerran mauser nimisellä aseella 1911 huumepoliisia. siitä nimimerkki.
kuvan kävin ottaa semmosessa maatissa. ja tollanen tuli.. saatoin olla hapoissa sillon..
kuvan kävin ottaa semmosessa maatissa. ja tollanen tuli.. saatoin olla hapoissa sillon..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Rollo Tommasi
- Psykonautti
Revin oman nimimerkin elokuvasta L.A. Confidential, hetken mielijohteesta. Ei mitää sen syvenpää. Avatarissa komeilee mun personal hero Bill Hicks, edesmennyt koomikko ja filosofi (CIA tappo saletisti).
It's just a ride.
-
Banch
- Karvakuono
Oma nimimerkkini oli vain nopea päähänpisto kun piti keksiä joku login-tunnus tänne ja avatarin tein jollain netin avatarintekokoneella ja vähä photarilla muokkaasin, oikein asensin sitä varten, että sai kuvaa pienennettyä.
Luulisin, että avatar ei ole kuin väliaikainen. Kun muistuu ultimate phoshop skillsit ja muuvit ni ehkä sit voi koittaa tehä jotain tyylikkäämpää
Luulisin, että avatar ei ole kuin väliaikainen. Kun muistuu ultimate phoshop skillsit ja muuvit ni ehkä sit voi koittaa tehä jotain tyylikkäämpää
-
_Melba
- Kameleontti
Haha! Hyvä mauserimauser1911 wrote:ammuin kerran mauser nimisellä aseella 1911 huumepoliisia. siitä nimimerkki.
Jooh, nimimerkkini tulee vähän niinkö nimestäni väännetty ja avatarissa meikän ekan oman White Skunkin pääpamppu, aah nam voih niitä White Skunk savuja tulee niin kesä ja hyvät hetket ja fiilikset mieleen ja joo no siis muokattu tollee tyylikkään punaviherkeltaseks ja mä tykkään budista nii vitusti siks toi on tossa ja siksi mää oon savupää
-
Flood
- Lepakko
kaikki deelejä kokeilleet sen tietää.. jonkinmoinen "mielen tulva" tjsp... sitäkin, ja tietty Toolin kappale.
Aavtar taasen Neurosiksen mainion "given to the rising" albumin kansitaiteesta..
Musiikkia, siis, mutta mitäs muuta? Mahtavain taidemuoto mitä tästä univerusmista (ja siitä toisesta) löytyy.
Aavtar taasen Neurosiksen mainion "given to the rising" albumin kansitaiteesta..
Musiikkia, siis, mutta mitäs muuta? Mahtavain taidemuoto mitä tästä univerusmista (ja siitä toisesta) löytyy.
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
-
Pariah
Nick suosikkibändin uusimman levyn bonusraidalta... Scar Symmetry - Pariah
"Forced out of space and time, this essence put on hold
Behind man's mental barricades it starts to break out
And the night will drown in the light of new intentions
Sent to the burial ground, restrictions are gone
Caught behind the mundane world, a pariah introduced
From inside it realigns space and time
A pariah to the world will divide the false from truth
From inside it realigns space and time"
Avatar kuvaa universumia jonne joskus eksyin matkallani... universumia jossa aika ja paikka katosi.
"Forced out of space and time, this essence put on hold
Behind man's mental barricades it starts to break out
And the night will drown in the light of new intentions
Sent to the burial ground, restrictions are gone
Caught behind the mundane world, a pariah introduced
From inside it realigns space and time
A pariah to the world will divide the false from truth
From inside it realigns space and time"
Avatar kuvaa universumia jonne joskus eksyin matkallani... universumia jossa aika ja paikka katosi.
-
Dexma
- Moderator
Poliklinikka wrote:Avatarissa on sellanen (DR. Gonzo) tyyppi joka on jonkin verran saman oloinen fyysisesti ku minäki.
Jätkä kyllä on muuten kaikin puolin JUST tollanen GONZO...
TAi siis jotenkin niin...
Sä
WHERE IS MY ETERNNEEEEEEEE
Joskus lähen sun kaa kuosittaan ihan tosissaan johonkin, niin hoidat sitten lakimiehen hommat.
-
Uke
- LD50
Haha... Tästä tehdään vielä superelokuva..Dexma wrote:Poliklinikka wrote:Avatarissa on sellanen (DR. Gonzo) tyyppi joka on jonkin verran saman oloinen fyysisesti ku minäki.
Jätkä kyllä on muuten kaikin puolin JUST tollanen GONZO...
TAi siis jotenkin niin...
Sä
WHERE IS MY ETERNNEEEEEEEE
Joskus lähen sun kaa kuosittaan ihan tosissaan johonkin, niin hoidat sitten lakimiehen hommat.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Dexma
- Moderator
Hoidatsää kuvauksen?Uke wrote: Haha... Tästä tehdään vielä superelokuva..
Mä ja poli meinaan oltais just oikeat ihmiset se näytteleen..
Polilla on asennetta ja tyyliä. SIIS KUN MÄ SANON TYYLIÄ NIIN MÄ TARKOITAN TYYLIÄ.
-
King Ink
- LD50
Entäs mitäs sulla on?Dexma wrote:Hoidatsää kuvauksen?Uke wrote: Haha... Tästä tehdään vielä superelokuva..
Mä ja poli meinaan oltais just oikeat ihmiset se näytteleen..
Polilla on asennetta ja tyyliä. SIIS KUN MÄ SANON TYYLIÄ NIIN MÄ TARKOITAN TYYLIÄ.
-
Dexma
- Moderator
King Ink wrote: Entäs mitäs sulla on?
mulla on erikois kyky viettää dexmeissä monia viikkoja ja sekoilal kunnolla.
-
King Ink
- LD50
Auttaako tuo näyttelemiseen?Dexma wrote:King Ink wrote: Entäs mitäs sulla on?
mulla on erikois kyky viettää dexmeissä monia viikkoja ja sekoilal kunnolla.
-
Dexma
- Moderator
Jos sää vedät dexmiä niin sä tiedät, että elämä on näytelmä. dexmisyys on todellisuus.King Ink wrote: Auttaako tuo näyttelemiseen?
-
King Ink
- LD50
No, siinä tapauksessa ehkä en vedä sitä tarpeeksi. 
-
Dexma
- Moderator
Tuot sen bassos tänne... mä näytän..King Ink wrote:No, siinä tapauksessa ehkä en vedä sitä tarpeeksi.
ja erottelen sulle sellasen ressun ettei mitään vitun rajaa.
-
Siva
- Kameleontti
Siva on yksinkertaisesti otettu Smashing Pumpkinsin albumin Gish biisin nimestä. Mulla on vanha ja pinttynyt tapa ottaa aina nimimerkit biisien nimistä, se on vaan niin kätevää, ja, no.. toi kyseinen biisi vielä kuvastaa mun mielestä itseäni aika loistavasti.
Way down deep within my heart
Lies a soul that's torn apart
Tell me, tell me what your after
I just want to get there faster
I don't live - I inhale
I don't give - I unveil
Don't want to live in your misery
Avatarissa taaskin on Hayley Williams, jostain bändin keikalta otettu kuva. Rakastan tota naista ♥ niin siinä syy miksi juuri hän.
Way down deep within my heart
Lies a soul that's torn apart
Tell me, tell me what your after
I just want to get there faster
I don't live - I inhale
I don't give - I unveil
Don't want to live in your misery
Avatarissa taaskin on Hayley Williams, jostain bändin keikalta otettu kuva. Rakastan tota naista ♥ niin siinä syy miksi juuri hän.
Oi ♥ TBP on ihan loistava!King Ink wrote:Nimimerkki on The Birthday Partyn kappale.
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
But I'm so perfectly good at it.
-
SadPanda
- LD50
irkissä ollu kauan jo tällä nicillä. Ja tuo nic ehkä kuvastaa mua parhaiten. mä oon surullinen pandakarhu,,taino vähintää surullinen nallekarhu mut se ois jo ollu liia homooo "SadTeddyBear"
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
LD50
- Apteekki
LD50 kokoluokan annokset on pienin tunnetuin huimausaineannostus, eikö ? Siitä nimi.
Avatarded on aurinko, itse piirtänyt joskus johonkin seinään ja siitä kuvannut.
Avatarded on aurinko, itse piirtänyt joskus johonkin seinään ja siitä kuvannut.
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
wRRa
- Moderator
Taisin jo esittäytymistopicissa kertoakin, mutta wRRa tulee alunperin etunimestä Veera
VRa->WRa->wRRa...
Avatar on oma silmä jota oon vähän photoshoppaillu.
Avatar on oma silmä jota oon vähän photoshoppaillu.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
tRip
- Moderator
Ahabi joskus tokasi mulle et mä ooon ihan nimimerkkini veronen mies.. Uskoin sen, koska shamaanina häntä pidin.
En tiedä mistä mä alunalkujaan keksin nimenomaan tRipin.. vaikka se moneen kertaan onkin tässä matkan varrella vaihtunu, päädyin tänään et mä olen tRip. tai trip.
Toi avatar vaan joteki kuvastaa mun katsomusta elämään niin hyvin, tai ylipäätään arvostan Alex Greyn maalauksia, mut tos vaan on sitä jotain mikä kolahtaa itteeni.
En tiedä mistä mä alunalkujaan keksin nimenomaan tRipin.. vaikka se moneen kertaan onkin tässä matkan varrella vaihtunu, päädyin tänään et mä olen tRip. tai trip.
Toi avatar vaan joteki kuvastaa mun katsomusta elämään niin hyvin, tai ylipäätään arvostan Alex Greyn maalauksia, mut tos vaan on sitä jotain mikä kolahtaa itteeni.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Dexma
- Moderator
Muistatko ensimmäisen privan viestini sulle? Muistaakseni jos mä muistan sen..tRip wrote:mut tos vaan on sitä jotain mikä kolahtaa itteeni.
mut oot. Edelleen.
tripin
ja tuon näköinen.
-
pilkkija
- Lepakko
Piti joku merkki keksiä nii sit kuuntelin puukko allun sitä jotai biisi "pilkillä perkele öissä töissä" ja siit tuli muistoi mieleen nii päätin sit ottaa nikin 'pilkkija'
Ava pitäis keksii mut en tii mitn hyvää enk ossaa tehä
Ava pitäis keksii mut en tii mitn hyvää enk ossaa tehä
"MISERABLE"
-
bom
- Lepakko
Toi kuva on toi tunnettu gonzonyrkki. Bom tuli siitä ku se oli sopivan helppo ja lyhyt, ja ne lausuu sen usein noissa intialaisissa chillum-mantroissa ne rastapäiset sadhu-äijät. Sopii ku on muutenki toi itämainen ajattelu vetänyt puoleensa.
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
AVOHOITOPOTILAS
- Karvakuono
Nimimerkin keksin joskus ku frendin kaa sekoilin meses. Höpötin vaa jotai aivot o kivat ku niit voi nuoleskella ja muut tollast. Sit frendi tais sanoo jotai sellast et kannattaa varoo et valkotakkiset ei tuu hakee ja sanoin sille et eiku mää oon avohoidos. Avatarii en oo viel löytäny mut ajattelin sellasta hullun näkösen tyypin feissii tai jotai.
Just watchin´the world going crazier every day
-
Zeke
- Lepakko
Nimmari samannimisestä yhtyeestä revitty. Piti joskus Internettiin tutustuessa keksiä, niin Zeken soidessa osui silmään bändin lyhyt, toimiva ja tarpeeksi yksinkertainen nimi. Virtuaali maailmassa pitkälti tällä nimellä pyörinyt..
Avatar on Tool - 10,000 days levyn kannesta lähishotti. Ei sillekkään sen kummallisempaa tarinaa.
Avatar on Tool - 10,000 days levyn kannesta lähishotti. Ei sillekkään sen kummallisempaa tarinaa.
Älä välitä sun välittäjäaineista, sanoi välittäjä aineista.
-
King Ink
- LD50
Oonkin Zeke aina miettinyt et otitko ton just siltä bändiltä.
Se on hyvä!
Se on hyvä!