Ei pöllömpiiVelho wrote:Huomenta vaan kaikille! Mitä ootte noist lapuist mis on printtinä "shiva halaa jotain enkeliä" kun olis nyt tarjolla ja varaa on ostaa.
LSD / RC-lappu topic
-
tRip
- Moderator
Re: LSD / RC-lappu topic
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
gaia
- Kameleontti
Hmm. nämä oli kyllä tähän asti miellyttävimmät, ja ihmetyttvävimmät laput. tuttavan itse tiputtamia, ja yhdellä lapulla pääsi jo kovinkin syviin svääreihin. Substanssista ei tietoa, mutta todennäköisesti jokin tutkari.
Tosin nousut alkoivat ensimmäisen tunnin sisällä, ja yllättivät kirkkaalla selkeydellään verrattuna esim. (aikasemmin koettuihin) bromo nousuihin. Heh, mut jos nyt sitä unta.
Tosin nousut alkoivat ensimmäisen tunnin sisällä, ja yllättivät kirkkaalla selkeydellään verrattuna esim. (aikasemmin koettuihin) bromo nousuihin. Heh, mut jos nyt sitä unta.
Vai toimiiko?
-
fdom
- Tuppisuu
Hei. Ensi vklp on tarkoitus kokeilla lsd:tä yhden LSD-kokenut käyttäjän kanssa. Ajattelin ottaa 1/4 lapusta, se kokenut käyttäjä sanoi, että aloittelija voi ottaa suoraan kokonaisen lapun. Tarvitsen mielipiteitänne eli kokonainen vai 1/4 vai sitten ½?
edit: tässä vähän tietoja, käytän melkein päivittäin kannabista. En ole kokeillut sieniä, tuntuu että sienet on vaikea löytää. LSD löytyy helposti.
edit: tässä vähän tietoja, käytän melkein päivittäin kannabista. En ole kokeillut sieniä, tuntuu että sienet on vaikea löytää. LSD löytyy helposti.
-
siqqe
- Apteekki
Itselläni kuukausi sitten oli ensimmäinen happokokemus. Otin 3/4 lapun (printti se missä shiva halaa enkeliä, toveri sanoi että 400ug lapussa, en tiedä pitikö paikkansa), Oli aika hurja meno, mutta settingsit oli vähän mitä oli. Kaveri nappasi sen 1/4 ja sanoi että olisi voinut olla korkeammallakin. Eli jos on kerta vahtija ja hyvät settingsit, suosittelisin sitä ½ tai 3/4 
ʘᴥʘ
-
Uke
- LD50
Itte taisin rouskasta tosiaan ½ ko. lappua ja ei sanonu oikeen mitään, mitä nyt pientä haBBo-kikattelua. Oisin voinu rehellisesti sanoen 1-2 ottaa.siqqe wrote:Itselläni kuukausi sitten oli ensimmäinen happokokemus. Otin 3/4 lapun (printti se missä shiva halaa enkeliä, toveri sanoi että 400ug lapussa, en tiedä pitikö paikkansa), Oli aika hurja meno, mutta settingsit oli vähän mitä oli. Kaveri nappasi sen 1/4 ja sanoi että olisi voinut olla korkeammallakin. Eli jos on kerta vahtija ja hyvät settingsit, suosittelisin sitä ½ tai 3/4

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
peltsi
- OD
Noi laput toimi joillakin jo puolikas tosi kovaa mut itselläni kokonainen oli passeli. Suosittelen testaamaan ekaks puolikasta ja sit toinen jos ei tunnin päästä futaa riittävästi.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Uke
- LD50
Joo aika ihmiskohtasestihan kyseinen substanssi toimii :p kuten kaikki psaikkedels.peltsi wrote:Noi laput toimi joillakin jo puolikas tosi kovaa mut itselläni kokonainen oli passeli. Suosittelen testaamaan ekaks puolikasta ja sit toinen jos ei tunnin päästä futaa riittävästi.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Flood
- Lepakko
Lappuja ei omilla markkinoilla oo hetkeen nähty
Ei sitte minkäänlaisia... Taidan liikkua (tai siis liikun) aivan väärissä piireissä. piriä ja muuta sontaa tunkee joka paikasta, mutta lippuja ei oo ku helvetin kokosten kivien alla.
Itsekkin otin ekan happomatkan ihan pokkana kokonaisella lipukkeella. ei mitään tietoa mikrogrammoista.. varmaa on ainoastaan, että vajareiks ei jääny
.
Jostain pitäs kyl kehitellä lisää tavaraa.. Viime kerrasta on jo aikaa.. Tutkaritkin ois iha jees.. Varsinkin tuo bromoDfly vaikuttais kivalta.
Tosi omituista, että ees tota ei omista piireistä löydy, vaikka mitä nyt oon foorumia lukenu ni pitäs joka paikasta tunkee ainakin tota bromoa
Ei sitte minkäänlaisia... Taidan liikkua (tai siis liikun) aivan väärissä piireissä. piriä ja muuta sontaa tunkee joka paikasta, mutta lippuja ei oo ku helvetin kokosten kivien alla.
Itsekkin otin ekan happomatkan ihan pokkana kokonaisella lipukkeella. ei mitään tietoa mikrogrammoista.. varmaa on ainoastaan, että vajareiks ei jääny
Jostain pitäs kyl kehitellä lisää tavaraa.. Viime kerrasta on jo aikaa.. Tutkaritkin ois iha jees.. Varsinkin tuo bromoDfly vaikuttais kivalta.
Tosi omituista, että ees tota ei omista piireistä löydy, vaikka mitä nyt oon foorumia lukenu ni pitäs joka paikasta tunkee ainakin tota bromoa
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
-
xxx-men
- Kameleontti
Flood wrote:Lappuja ei omilla markkinoilla oo hetkeen nähty![]()
Itsekkin otin ekan happomatkan ihan pokkana kokonaisella lipukkeella. ei mitään tietoa mikrogrammoista.. varmaa on ainoastaan, että vajareiks ei jääny.
Oon kyllä sen huomannu että ku kesä tulee niin silloin lappuja on liikenteessä melkein missä vaan.
-
Harold
- Kameleontti
[quote="xxx-men"][quote="Flood"]Lappuja ei omilla markkinoilla oo hetkeen nähty
.
[/quote]
Oon kyllä sen huomannu että ku kesä tulee niin silloin lappuja on liikenteessä melkein missä vaan.[/quote]
SUMMER TIME ACID TIME, AURINKO ALKAA PAISTAAN JA LUMET SULAA. RUVETAANHAN VETÄÄN SITÄ ÄSIDIII ÅAS
Oon kyllä sen huomannu että ku kesä tulee niin silloin lappuja on liikenteessä melkein missä vaan.[/quote]
SUMMER TIME ACID TIME, AURINKO ALKAA PAISTAAN JA LUMET SULAA. RUVETAANHAN VETÄÄN SITÄ ÄSIDIII ÅAS
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Dexma
- Moderator
Flood wrote:Lappuja ei omilla markkinoilla oo hetkeen nähty![]()
Oon huomannut täällä tampereella esim oudon jutun, jännää. aikoinaan 16 veenä, kun noi jotka myi jotain sano aina, että piri, essot ja pilvi on ainut mitä myydään..
Sitten jälkeenpäin aloitin psykedeelien käytön ja täytyy myöntää, että oli tosi pitkään ihan kaikki noi perus doupit pirit sun muut piilossa. Tuntu silloin oikeasti, olevan piri mun kohalla jotenkin tosi tosi sellainen ei yhtään mun ympäristön kamaa...
Taas toisaalta, nyt kun itse lopettanut ja muutamat lähi kaverit aloittanut niin mitään muuta ei saiskaan taas... outoo toimintaa sanon minä...
-
seiken
- Karvakuono
Kevät tulee ja lämpösiä viboja kaikille oli happoo tai ei <3
Valitettavasti jouduin taas poistamaan osan viestistä. Säännöissä kielletään todella selkeästi tollanen -Peltsi
Valitettavasti jouduin taas poistamaan osan viestistä. Säännöissä kielletään todella selkeästi tollanen -Peltsi
-
tajunalle
- Lepakko
Keltaiset polkupyörät??
-
SauhuSanttu
- Tuppisuu
Täälläkään ei vähäänaikaan oo happoa näkynyt, liekkö sitten piireistä kiinni
Muutamaan otteeseen kokeilleena voin sanoa, että kovasti nautin happohyppelyistä.
Muutamaan otteeseen kokeilleena voin sanoa, että kovasti nautin happohyppelyistä.
-
SadPanda
- LD50
jotku hoffmannin fillarit oli ainaki bromooo. olikoha ne millenium hoffmannit 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
peltsi
- OD
Onhan noita hoffmanneja vitusti erilaisia..saattaa olla erona vaan joku kuun väri tjsp.SadPanda wrote:jotku hoffmannin fillarit oli ainaki bromooo. olikoha ne millenium hoffmannit
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Timp3
- Kameleontti
Heittäkääs arvio että paljo mikkejä tälläses hare krishna lapussa?? 
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
tRip
- Moderator
veikkaisin minnihiirejä olevan.. kokeileTimp3 wrote:Heittäkääs arvio että paljo mikkejä tälläses hare krishna lapussa??
Keep it unreal.
-
Mushru
- Moderator
Törmäsin lappuihin joissa on punainen enkeli. En ollut aikasemmin kuullutkaan,ja kaveri sanoi että ei toimi,mitä lie paskaa sisältävät.
Eli siis,vinkeli vinkeli,älä osta.
Asiaa muutenkin hämäsi että törmäsin niihin Vantaalla,täällä kun ei liiku juurikaan mitään.
Eli siis,vinkeli vinkeli,älä osta.
Asiaa muutenkin hämäsi että törmäsin niihin Vantaalla,täällä kun ei liiku juurikaan mitään.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
peltsi
- OD
Vieläkö noita on? Luulin et olis loppunu aikoja sitten jos nyt samoista puhutaan. Iha ok blottereita oli.Timp3 wrote:Heittäkääs arvio että paljo mikkejä tälläses hare krishna lapussa??
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Timp3
- Kameleontti
joo yhen sain käsiinipeltsi wrote:Vieläkö noita on? Luulin et olis loppunu aikoja sitten jos nyt samoista puhutaan. Iha ok blottereita oli.Timp3 wrote:Heittäkääs arvio että paljo mikkejä tälläses hare krishna lapussa??
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Jussi
- Apteekki
Oli kyl jännä trippi kaverin kans. Me AJATELTIIN ja kysyttiin randomeilta kaikkea esim. yhdeltä mieheltä, joka söi kotimatkallansa MEIDÄN tiellä.
Tripin alussa kaikki pienet huoneet heilui niin kuin laivassa ja jos otin pöydän reunasta kiinni,, pystyin ravistamaan koko rakennusta ja se tuntui ihan jalan pohjissa asti
Kysyttiin myös joiltain ylä-astelaisilta puistossa: "onko täällä kylmä?", koska emme olleet varmoja onko meillä kuumetta vai mitä. Minun mielestäni nämä ihmiset olivat humalassa, kaverini mielestä ei.
Junassa kaveri lähti lipunmyyjän perään kysyäkseen jotain, että miten lipun voi ottaa leimauskoneesta pois jos matka jää sinne. hän sai selville, että samalla lipun leimauksella voi seuraavan 1,5 tunnin aikana mennä millä junalla vaan.
Käytiin myös toisessa puistossa, mielestäni kaikki viheralueet näyttivät "kuolleiden mereltä", mutta kävelin silti niiden yli. Tunsin itseni tyhmäksi verrattuna kaveriini joka otti kokonaisen lapun kun minä taas vain puolikkaan. Näimme kuitenkin samankaltaisia visuaaleja. Minä olin "kännissä". Kuvittelimme, jos tuota trippiä kuvattaisiin. Parodia. "Tässä on puu! Katso sen muotoja! Kauankohan se on elänyt tuossa??" ja minun ajatukseni olisivat tyyliin "tuoli. mennään istumaan.".
Näimme yläasteikäisiä poikia polttamassa pahvia. Niiltä piti tietenkin kysyä miksi ne polttaa pahvia. Syynä oli, että heillä on kylmä. Tämä oli tietenkin ainakin osittain tekosyy. Samalla puhuimme ääneen kaverini kanssa näistä tyypeistä kaikenlaista..
Näimme juopon joka käveli takakenossa ja piti rinnan päällä jotain ruokaa jotai se söi.. WTF. Surrealistinen näky ja tuli kyllä naurettua HAHAHAHAHA. Lähdimme seuraamaan tätä tyyppiä, mutta unohdimme sen, kun kaverini ihmetteli miksi prisman logoja on vaakakenossa ja pystysuunnassa. Toinen oli tietenkin toisella puolella kauppaa, mutta se kai näytti oudolta.
Menimme takaisin kaverilleni, koska pihalla alkoi tuntua liian kylmältä. Matkalla puhuimme muun muassa siitä miehestä joka söi kotimatkalla. Se mieshän vähän vittuuntui siitä kyselystä, mutta pitkän pitkän yhteisen pohdinnan jälkeen kaverini oli sitä mieltä, että tämä mies teki tiedostamattoman valinnan lähtiessään kotoa ulos, siitä että joku saattaisi tulla kyselemään hapoissa ja näin ollen hänellä ei olisi oikeutta olla vittuuntunut siitä.
Välillä oli myös väittelyä siitä, että kumpi sotki kumman ajatukset ja kumpi halusi puhua mistäkin, ja kuka oli mitäkin mieltä.
Perillä puhuimme monta tuntia kaverini ahdistuksesta yhteen tyttöön liittyen, eikä aiheeseen löytynyt oikein mitään muuta vaihtoehtoa, kuin unohtaa tämä tyttö, mutta onko kaverillani halu unohtaa, kannattaako se? Nämä tunnit olin tavallaan terapeutin roolissa ja kaverini potilaan. Ajattelu oli aika hankalaa, kun ajatuksen meni koko ajan kaikille sivuteille ja aloitimme ajattelun aina uudelleen ja uudelleen ja minä yleensä keskeytin vielä kaiken joka välissä esim puhumalla tietokoneen näytön "no signal" -tekstistä.
Mietimme aina välillä myös päivällä tapaamiamme henkilöitä ja heidän käyttäytymisiään.
Loppu-yöstä otimme kummatkin puolikkaat tenoxit ja jumitimme katsomalla mario kart double dash peliä ja siinä pyöriviä demoja. Ajatukset alkoi pysyä paremmin kasassa, kun aivot pyöri vähän hitaammin.
Miten mitä-sanan voi selittää jollekin, joka ei sen merkitystä tiedä? Emme silloin keksineet vastausta, mutta kai sen voi..
Vois tästä joskus kirjottaa jonkun trippistoorinkin, tuossa kun kerron vain 1/10 osan tapahtumista ja sekalaisessa järjestyksessä.
Pakko miettiä sitä äijää joka söi takakenossa.. Haluisin sellasen taulun jossa se kävelee yöllä siinä sillalla. Valaistus jne oli kohdallaan jo muutenkin, mutta maalauskin kelpaisi. Haluisin mielikuvaprintterin.
Tripin alussa kaikki pienet huoneet heilui niin kuin laivassa ja jos otin pöydän reunasta kiinni,, pystyin ravistamaan koko rakennusta ja se tuntui ihan jalan pohjissa asti
Kysyttiin myös joiltain ylä-astelaisilta puistossa: "onko täällä kylmä?", koska emme olleet varmoja onko meillä kuumetta vai mitä. Minun mielestäni nämä ihmiset olivat humalassa, kaverini mielestä ei.
Junassa kaveri lähti lipunmyyjän perään kysyäkseen jotain, että miten lipun voi ottaa leimauskoneesta pois jos matka jää sinne. hän sai selville, että samalla lipun leimauksella voi seuraavan 1,5 tunnin aikana mennä millä junalla vaan.
Käytiin myös toisessa puistossa, mielestäni kaikki viheralueet näyttivät "kuolleiden mereltä", mutta kävelin silti niiden yli. Tunsin itseni tyhmäksi verrattuna kaveriini joka otti kokonaisen lapun kun minä taas vain puolikkaan. Näimme kuitenkin samankaltaisia visuaaleja. Minä olin "kännissä". Kuvittelimme, jos tuota trippiä kuvattaisiin. Parodia. "Tässä on puu! Katso sen muotoja! Kauankohan se on elänyt tuossa??" ja minun ajatukseni olisivat tyyliin "tuoli. mennään istumaan.".
Näimme yläasteikäisiä poikia polttamassa pahvia. Niiltä piti tietenkin kysyä miksi ne polttaa pahvia. Syynä oli, että heillä on kylmä. Tämä oli tietenkin ainakin osittain tekosyy. Samalla puhuimme ääneen kaverini kanssa näistä tyypeistä kaikenlaista..
Näimme juopon joka käveli takakenossa ja piti rinnan päällä jotain ruokaa jotai se söi.. WTF. Surrealistinen näky ja tuli kyllä naurettua HAHAHAHAHA. Lähdimme seuraamaan tätä tyyppiä, mutta unohdimme sen, kun kaverini ihmetteli miksi prisman logoja on vaakakenossa ja pystysuunnassa. Toinen oli tietenkin toisella puolella kauppaa, mutta se kai näytti oudolta.
Menimme takaisin kaverilleni, koska pihalla alkoi tuntua liian kylmältä. Matkalla puhuimme muun muassa siitä miehestä joka söi kotimatkalla. Se mieshän vähän vittuuntui siitä kyselystä, mutta pitkän pitkän yhteisen pohdinnan jälkeen kaverini oli sitä mieltä, että tämä mies teki tiedostamattoman valinnan lähtiessään kotoa ulos, siitä että joku saattaisi tulla kyselemään hapoissa ja näin ollen hänellä ei olisi oikeutta olla vittuuntunut siitä.
Välillä oli myös väittelyä siitä, että kumpi sotki kumman ajatukset ja kumpi halusi puhua mistäkin, ja kuka oli mitäkin mieltä.
Perillä puhuimme monta tuntia kaverini ahdistuksesta yhteen tyttöön liittyen, eikä aiheeseen löytynyt oikein mitään muuta vaihtoehtoa, kuin unohtaa tämä tyttö, mutta onko kaverillani halu unohtaa, kannattaako se? Nämä tunnit olin tavallaan terapeutin roolissa ja kaverini potilaan. Ajattelu oli aika hankalaa, kun ajatuksen meni koko ajan kaikille sivuteille ja aloitimme ajattelun aina uudelleen ja uudelleen ja minä yleensä keskeytin vielä kaiken joka välissä esim puhumalla tietokoneen näytön "no signal" -tekstistä.
Mietimme aina välillä myös päivällä tapaamiamme henkilöitä ja heidän käyttäytymisiään.
Loppu-yöstä otimme kummatkin puolikkaat tenoxit ja jumitimme katsomalla mario kart double dash peliä ja siinä pyöriviä demoja. Ajatukset alkoi pysyä paremmin kasassa, kun aivot pyöri vähän hitaammin.
Miten mitä-sanan voi selittää jollekin, joka ei sen merkitystä tiedä? Emme silloin keksineet vastausta, mutta kai sen voi..
Vois tästä joskus kirjottaa jonkun trippistoorinkin, tuossa kun kerron vain 1/10 osan tapahtumista ja sekalaisessa järjestyksessä.
Pakko miettiä sitä äijää joka söi takakenossa.. Haluisin sellasen taulun jossa se kävelee yöllä siinä sillalla. Valaistus jne oli kohdallaan jo muutenkin, mutta maalauskin kelpaisi. Haluisin mielikuvaprintterin.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
Ensiö
- Lepakko
Kenelläkään tietoa super mario lapuista? Joku mainitsi olevan DOBia..?
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
Timp3
- Kameleontti
En ainakaa ole kuullut että ainakaan puoleen vuoteen olisi nuita ollut.. ensitten tiiä mitä sisältävät jos uusi erä tullut..Ensiö wrote:Kenelläkään tietoa super mario lapuista? Joku mainitsi olevan DOBia..?
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
MaiKel
- Karvakuono
Lähinnä sokruihin tiputettuina tippoina noita täälläpäin maailmaa liikkuu, etelä-suomi
-
OngDaBong
- Tuppisuu
Onha tota liquidii pyöriny viime aikoina vaikka kui paljo, shiwoja ei tosiaan oo liikenteessä, söin toissapäivänä liettualaisia buddhia 300mic, huono laatusia, pelkästään jo tripin alussa kaikilla koski alaselkää, mut tosi visuaalista asidii. Nyt jotai getafix pahveja liikkeellä semmosia suht isoja millenium hoffen näkösii mis o getafix keltasel taustal, mitäköhä lienee olevan ? Kuulemma pitäis olla itseään, onneksi tota liquidii on tarpeeks. bueno... 
-
tRip
- Moderator
Oon miettiny kannattaako täällä niin kailotella mitä on liikenteessä missäkin.
Sokereita tosiaan ollu liikenteeesä, joissa ollu mulle just hyvä doussi.
ku viel sen tippapullon sais ;p
happoa kansalle..
Sokereita tosiaan ollu liikenteeesä, joissa ollu mulle just hyvä doussi.
ku viel sen tippapullon sais ;p
happoa kansalle..
Keep it unreal.
-
Velho
- LD50
Olisikohan samoja mitä mullakin on ollutTimp3 wrote:joo yhen sain käsiinipeltsi wrote:Vieläkö noita on? Luulin et olis loppunu aikoja sitten jos nyt samoista puhutaan. Iha ok blottereita oli.Timp3 wrote:Heittäkääs arvio että paljo mikkejä tälläses hare krishna lapussa??
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
tRip
- Moderator
mikeist mitää hajuu, mut puolikas ollu mulle aina täysin riittävä.Velho wrote:Olisikohan samoja mitä mullakin on ollutTimp3 wrote:joo yhen sain käsiinipeltsi wrote: Vieläkö noita on? Luulin et olis loppunu aikoja sitten jos nyt samoista puhutaan. Iha ok blottereita oli.kelpolappuja olivat
Minulla niitä oli pari mutten kaikkea itsekseni syönyt
3/4 oli kyl ihan kiva mieli tekisi kovasti ottaa se 1-2 kerralla
Keep it unreal.
-
Velho
- LD50
mikeist mitää hajuu, mut puolikas ollu mulle aina täysin riittävä.[/quote]Olisikohan samoja mitä mullakin on ollutkelpolappuja olivat
Minulla niitä oli pari mutten kaikkea itsekseni syönyt
3/4 oli kyl ihan kiva mieli tekisi kovasti ottaa se 1-2 kerralla
Niihän se vois olla ihan riittoisa annos
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag