Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Enigma
Karvakuono

Re: Oksikodoni

Post by Enigma »

Otin tossa pari päivää sitten kaverini kanssa molemmat 2x40mg OxyContin tablettia, molemmilla nollatolet ja kumpikaan ei saanut juuri mikäänlaisia oloja, onko tuo sitten vain henkilöstä kiinni?
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Enigma wrote:Otin tossa pari päivää sitten kaverini kanssa molemmat 2x40mg OxyContin tablettia, molemmilla nollatolet ja kumpikaan ei saanut juuri mikäänlaisia oloja, onko tuo sitten vain henkilöstä kiinni?
No ei ne depottina mitään juuri sanokkaan. Jos oisitte murskannu edes ne ni oisit toista mieltä.
Enigma
Karvakuono

Post by Enigma »

Siis unohin tossa ekassa sanoo, että me just murskattii ne ja vedettii nenää. Vaikuttaako se sitten paremmin kielen alla? Mua vaan ihmetytti, kun näyttäis olevan 15-20mg se aloittelija annos millä kannattais aloittaa niin jossei edes tuollaisella annoksela tule vaikutusta niin paljonkohan noita pitäisi sitten ottaa? :)
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Enigma wrote:Siis unohin tossa ekassa sanoo, että me just murskattii ne ja vedettii nenää. Vaikuttaako se sitten paremmin kielen alla? Mua vaan ihmetytti, kun näyttäis olevan 15-20mg se aloittelija annos millä kannattais aloittaa niin jossei edes tuollaisella annoksela tule vaikutusta niin paljonkohan noita pitäisi sitten ottaa? :)

Veditte 80 mg nokkaan kerralla per jannu ja ei sanonu mitään? Oliko subua otettu lähipäivinä? Toisaalta mä otan nollatolella konttia 80mg i.v. nykyään aina. Ja kyllä toimii. Mutta kyllä tuon 80mg pitäs toimia nokkaan vedettynäki suht hyvin.
Enigma
Karvakuono

Post by Enigma »

Ei ollu otettu subua lähipäivinä, no siis kyllähän siitä pienet olot tuli, muttei läheskään mitä odotin. Tosin 40mg kontti + ganja paukut toimi tosi hyvin.
tRip
Moderator

Post by tRip »

xxx-men wrote:
Enigma wrote:Otin tossa pari päivää sitten kaverini kanssa molemmat 2x40mg OxyContin tablettia, molemmilla nollatolet ja kumpikaan ei saanut juuri mikäänlaisia oloja, onko tuo sitten vain henkilöstä kiinni?
No ei ne depottina mitään juuri sanokkaan. Jos oisitte murskannu edes ne ni oisit toista mieltä.
Kyllä ne toimii depottinakin mainiosti. Pidän ite jopa nimenomaan Conteista koska ne toimii koko päivän.
sä oot vaa ihme laama jossei toimi:)

Ja en usko jengiä joka sanoo ettei oksikodoni toimi.. Kyl se toimii. . se pitää vaan hiffaa.

OxyNormeja on ihan kiva nokitella, mut hyötyosuus on ihan sama kuin syötynä. Pärähtää vaan nopeemmin nenutttuna, mut myöskin kestää harmillisen lyhyen aikaa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

xxx-men wrote:
Enigma wrote:Siis unohin tossa ekassa sanoo, että me just murskattii ne ja vedettii nenää. Vaikuttaako se sitten paremmin kielen alla? Mua vaan ihmetytti, kun näyttäis olevan 15-20mg se aloittelija annos millä kannattais aloittaa niin jossei edes tuollaisella annoksela tule vaikutusta niin paljonkohan noita pitäisi sitten ottaa? :)

Veditte 80 mg nokkaan kerralla per jannu ja ei sanonu mitään? Oliko subua otettu lähipäivinä? Toisaalta mä otan nollatolella konttia 80mg i.v. nykyään aina. Ja kyllä toimii. Mutta kyllä tuon 80mg pitäs toimia nokkaan vedettynäki suht hyvin.
Itelläki luultavasti tuo subutole aiheuttaa sen, että contit ei toimi alle 40mg annoksilla oikeestaan kummemmin :S 80mg itellä sopiva startti:) ja i.v
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

100mg starteilla tänään lähetty liikenteeseen nollatoleilla ja i.v. Voi sanoa että toimii! Tuntu tosin nousuvaiheessa että meinaa tulla blackout, mutta tolpillaan pysy.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

xxx-men wrote:100mg starteilla tänään lähetty liikenteeseen nollatoleilla ja i.v. Voi sanoa että toimii! Tuntu tosin nousuvaiheessa että meinaa tulla blackout, mutta tolpillaan pysy.
Pysyy pysyy :D ite nytte pitkän aikaa pitäs olla ilman oppareita.. paska olo alkaa jo olee.. nou mani nou fani!
— Nikki Sixx
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Timp3 wrote: Pysyy pysyy :D ite nytte pitkän aikaa pitäs olla ilman oppareita.. paska olo alkaa jo olee.. nou mani nou fani!
Ite taas irrotan itteni bupresta konteilla. Tai yritän :D Viimeksi reilun viikon kontti, tramal ja xanor kuuri jeesas refloihin.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

xxx-men wrote:
Timp3 wrote: Pysyy pysyy :D ite nytte pitkän aikaa pitäs olla ilman oppareita.. paska olo alkaa jo olee.. nou mani nou fani!
Ite taas irrotan itteni bupresta konteilla. Tai yritän :D Viimeksi reilun viikon kontti, tramal ja xanor kuuri jeesas refloihin.
jotenki vaa tuntuu että buprereflat pukkaa konttienki läpi aika vittumaisesti.. tramboilla tullee kyny olo ja xanorit jeesaa ku saa nukuttua :D
— Nikki Sixx
Enigma
Karvakuono

Post by Enigma »

Mites usein contteja kehtaa vedellä, kun aika iso riippuvuusriskihän näissä on? Oon vedelly nyt sillei kerran viikossa, onko mite iso riski kerran viikossa?
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Enigma wrote:Mites usein contteja kehtaa vedellä, kun aika iso riippuvuusriskihän näissä on? Oon vedelly nyt sillei kerran viikossa, onko mite iso riski kerran viikossa?
No sehän riippuu ihan henkilöstä jääkö koukkuun tms. Jos pystyt pitään sen kerta viikossa ni eihän siin mitään kummallista oo, mutta eiks se jo silti oo lievää riippuvutta jos pitää ottaa kerta per vko?

Kontilla voi kyllä vetästä semmosen reilun viikon putkenki ilman ongelmia ja jättää siihen. Tolet nousee tosin huimaa tahtia.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Timp3 wrote: jotenki vaa tuntuu että buprereflat pukkaa konttienki läpi aika vittumaisesti.. tramboilla tullee kyny olo ja xanorit jeesaa ku saa nukuttua :D

Noita kaikkea sopivasti sekasin ni meikällä pysyy reflat kurissa.
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Liian kallista verrattuna olojen kestoon suomes kyllä tää. :<
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
dopE
Lepakko

Post by dopE »

mitäs mieltä porukka on, ummettaako contit enemmän kuin esim. tramalit? entä lentääkö laatta helposti? eka kerta ja 15mg annos oraalisesti ois edessä, juuri sopivasti kun maanantai vapaata :)
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

dopE wrote:mitäs mieltä porukka on, ummettaako contit enemmän kuin esim. tramalit? entä lentääkö laatta helposti? eka kerta ja 15mg annos oraalisesti ois edessä, juuri sopivasti kun maanantai vapaata :)

No pitemmässä käytössä itelle tulee melkein kaikista vahvoista oppareista ummetusta. Tramalista ei oo koskaan tullu. Laatta saattaa lentää jos oot herkkä opiaateille, mutta en usko että oksennat jos vedät ton depottina. Suosittelisin murskaamaan ja vetämään ees nokkaan jos meinaat jotain vaikutuksia hakea tuolla 15mg.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

xxx-men wrote:
Timp3 wrote: jotenki vaa tuntuu että buprereflat pukkaa konttienki läpi aika vittumaisesti.. tramboilla tullee kyny olo ja xanorit jeesaa ku saa nukuttua :D

Noita kaikkea sopivasti sekasin ni meikällä pysyy reflat kurissa.
Tottatotta :D sama homma.. sorry Offtopic
— Nikki Sixx
Spadukka

Post by Spadukka »

xxx-men wrote:
dopE wrote:mitäs mieltä porukka on, ummettaako contit enemmän kuin esim. tramalit? entä lentääkö laatta helposti? eka kerta ja 15mg annos oraalisesti ois edessä, juuri sopivasti kun maanantai vapaata :)

No pitemmässä käytössä itelle tulee melkein kaikista vahvoista oppareista ummetusta. Tramalista ei oo koskaan tullu. Laatta saattaa lentää jos oot herkkä opiaateille, mutta en usko että oksennat jos vedät ton depottina. Suosittelisin murskaamaan ja vetämään ees nokkaan jos meinaat jotain vaikutuksia hakea tuolla 15mg.
Kyllä ku noi on viel depottei ni yks 20mg oxycontin ei ainakaan sanonu mulla oikeestaan mitään kokonaan nielastuna toisin ku oxynormit snortattuna ni nuokkuu nuokkuu
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Spadukka wrote:
xxx-men wrote:

Kyllä ku noi on viel depottei ni yks 20mg oxycontin ei ainakaan sanonu mulla oikeestaan mitään kokonaan nielastuna toisin ku oxynormit snortattuna ni nuokkuu nuokkuu
Joo no 20mg oxycontinkin murskattuna ja nokittaa ni varmasti tuo nuokut jos ei opiaattitoleranssia omaa :)
— Nikki Sixx
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Mulla lähes kaikki opioidit ummettaa, mut se menee yleensä ohi aika nopeesti. Yks vaihtoehto on ostaa peräruiskeita, joilla sit saa ummetuksen laukaistua tosi nopeasti. Ei sit tarvi pohtia, et koska suun kautta otettu ummetuslääke alkaa toimia.

Konteista mulle ei oo ikinä tullut huono olo, tramalista sen sijaan on.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Paljos oli konttien puoliintumisaika? Nyt aika taas laskee konttitolet nolliin.
dopE
Lepakko

Post by dopE »

Eikös tuo 5tunnin paikkeilla ole.
zan
Apteekki

Post by zan »

muistaakseni jotai 3-4h riippuu nististä, mut iivee notkut ei maha kestää ku 2-3h suunnilleen. itse suosin iivee notkua, per nas ei mulla vaan vaikuta...harmi, vaikka first pass ohittuukin limakalvojen kautta. mut sit se valuu kurkkuun ja vatsaan -> suoli -> verenkierto -> maksa joka hukkkaa aineesta n 70-80%, kiva. voi melkeen laskee oraalisesti jos ottaa niin kaavan 2/10 metabolisoituu oksikonihydrokloridiksi eli 10mg 2mg vaikuttas. karua mutta totta...maksa on melkonen suodatinlaitos. nokkaan tai iivee, itse käytän iivee, saa kunnon notkut (vähäx aikaa) <- mut aina voi ottaa lisää, heh :D
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Makuasioitahan suosikki nautintatapa on, mut kyl oksikodonissa on parempi hyötysuhde oraalisesti kun nokkaan tai anaaliin vetämällä. 1st-pass maksassa ei tuhoa oksikodonia juuri ollenkaan. Jopa 80-90% hyötysuhde syötynä, kuin nokkaan se on jossain ~60% tienoilla.

Nokitus iskee kovempaa, mut huippu on pikainen ja vaikutus laskee turhan nopeaan mun makuun. Oraalisesti 30mg murskattua antaa saman kuosin kuin 20mg nokkaan, mutta huippu ja vaikutus kestää ainakin tuplasti kauemmin.
zan
Apteekki

Post by zan »

^^ I.V tarkoitin. 100% hyöty. en kyl anaaliin alkas tunkeen, heh. nuo mun "arvot" tuli aikalailla ulkomuistista, hyvä jos korjaat :D niin kuin pitääkin. i.v o mun mielitapa nauttia ko aine
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Ai että ku tätä herkkua taas elimistössä <3 On tää vaan niin herkkua. Tänään nollatolella 100mg i.v. ja pari bentsoa kylkeen niin voi sanoa että TOIMII!
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

xxx-men wrote:Ai että ku tätä herkkua taas elimistössä <3 On tää vaan niin herkkua. Tänään nollatolella 100mg i.v. ja pari bentsoa kylkeen niin voi sanoa että TOIMII!
Sanoppa muuta :) herkkua mitä herkkua <3 mut only 40mg :/ parempi ku ei mitää :)
— Nikki Sixx
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

^^^ Nam. Ja tähän nauttimistavasta keskusteluun vielä liittyen saihan tosta syötynäkin ihan olot, mut kyllä se iv:n miellyttävyys vei voiton nousuillaan. Mut kai se on ihan siitä kii mistä kukanenki tykkää.. :)
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

xxx-men wrote:Ai että ku tätä herkkua taas elimistössä <3 On tää vaan niin herkkua. Tänään nollatolella 100mg i.v. ja pari bentsoa kylkeen niin voi sanoa että TOIMII!
Eikös tuo 100mg ole aikalailla mahdollisesti jo henki pois nollatolella imaistuna? :shock:
"Taste