Sylkitestit

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Gartargor
Psykonautti

Sylkitestit

Post by Gartargor »

Mietin että mitä poliisien sylkitestit testaavat ja about kuinka kauan ne näkyvät?

Koitin googlettaa muttei löytynyt mitään fiksua
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Uke
LD50

Re: Sylkitestit

Post by Uke »

Siis näähän näyttää ihan viturallee.. Muutamalla kaverilla, ketkä ei käytä mitään on näyttäny joskus positiivista amfea ja kun taas joku toinen dopepää kuka on pari tuntia sitten vetässy ryynejä kourallisen ei näytä mitään. Pajasta tuo kai näyttää aika helposti (tosin tästäkin monella kaverilla ketkä just polttanu paukut, niin ei oo näkyny mitään). Ihan arpapeliä nuo näyttää olevan.
Sitten se vastaus kysymyksees: Yön jälkeen ite ainaki uskallan huoletta lähteä ajamaan purkka suussa ja todellakin paska tuuri käy jos näkyy.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

Omasta kokemuksesta sanoisin, että todellakin ihmiskohtaista, itse en ole selvinny siitä perkeleen tikusta kuin 1 kerran puhtailla :D vaikka olisi ollut jo lähes vuorokausi edellisesti doupista. Sitten kaverini (hyvä kuosi valmiiksi päällä) joka imasee hitit bongista, suttura linja perään ja rattiin, pysäytys+tikutusx2 lähes heti selviää siitä puhtailla ja toinenkin kaveri joka vissiin 3/4 päivää valvomassa tikutetaan, selviää puhtailla..Mutta sen voisin sanoa vaikuttavan melko paljon, että miten hyvää suuhygieniaa pidät itselläsi niin edesauttaa puhtaita testejä.
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

Noh, pidät messissä BS12:sta, tai jotain sitruunapitosta energy-driksua, niin huolet loppuu just siihen paikkaan. Huikka/nappi huuleen ennen ratsiaa, niin liput liehuen läpi...Mountain Dew jytää.
Fear is the price of imagination.
m
Lepakko

Post by m »

Aika sekasin olin, bentsoja, kukkaa ja vissiin subua. Mut ei näkyny tikussa.
Mut olin sit sen verran sekasin että veivät veri-kokeisiin.. :roll:
En juurikaan harrasta piriä, mutta luettelemani aineet ei oo myöskään parilla kaverilla näkyny..
peemies
Lepakko

Post by peemies »

m wrote:Aika sekasin olin, bentsoja, kukkaa ja vissiin subua. Mut ei näkyny tikussa.
Mut olin sit sen verran sekasin että veivät veri-kokeisiin.. :roll:
En juurikaan harrasta piriä, mutta luettelemani aineet ei oo myöskään parilla kaverilla näkyny..
Poliisit ei siis itsekkään luota omiin testeihinsä
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
dopE
Lepakko

Post by dopE »

Gramma tramalia ja tuon mukaan olin ihan selvinpäin.