Itse en ole kuolemista kuullut. Minulla on kyllä norspania reseptillä, ihon herkyyden takia olen kehitellyt keinon käyttää sitä omalla tavallani. Se liima on todella vittumaista, huomaa kyllä kun iho kärsii, menee semmoiseksi vitun "nesteeksi" ...viikko iholla on minusta täysin liian pitkä aika. Laastarin reunat aukeilee, väliin jää likaa ja se lika jää liimaan, sitä on erittäin vittumaista pestä iholta pois viikon jälkeen kun vaihtaa laastaria.
Käytän siis 10mg buprea sisältäviä laastareita reseptillä. Annoksen mittaus on helppoa laastarista. Vaikkutavaa ainetta sisältävä osa laastarissa on siinä keskellä, se on melkeinpä jo tarkalleen 5x2.5cm mikä tekee siitä sen 12,5cm2 kokoisen alueen. JOS haluat tehdä tarkalleen 1mg kokoisia palasia. Käyttämällä kynää ja mittaa, homma onnistuu.. Se keskiosa näkyy hieman "pullistuneena" siitä päältäpäin katsottuna.

Tämä on helpointa tehdä se alumiinilätty laastarissa kiinni, vai mitälie metallista se onkin.
Eli itse aloitan piirtämällä sen
5x2,5cm kokoisen suorakulmion laastarin päälle, sitten mitan kanssa teen pisteet jolloin saan kaksi
2,5x2,5cm kokoista aluetta. Helpointa tässä on se, että sitten piirretään
0,5cm kohdille pisteet kummalekkin puolelle sitä 2,5cm reunasta suorakulmiota joka on piirretty ja jonka alapuolella on se itse vaikuttavan aineen sisältävä osa, sitten vedetään kynällä viivat viivaimen kanssa pisteistä toisiin jolloin saat
10kpl 0,5x2,5cm kokoista suikaletta. Näissä on about tarkalleen se 1mg määrä buprea. +/- 0,0jotain.
Nuo 1mg suikaleet on helppo puolittaa jo silmämääräisesti. Sitten vain otetaan se metallinen osa pois, ja kynnellä helposti repäistään se vaikuttavaa ainetta sisältävä osa pois. Tässä kohtaa ei ole enään väliä kumpi puoli on se "oikea" en one ole huomannut mitään eroa pureskellessani ja suussa pitäessäni sitä 1mg palasta. Myös olen sortunut rännäämiseen. Kehitin muiden ohjeiden perusteella oman kikan tehdä tämän.
En suosittele suonensisäistä käyttöä kenellekkään, mutta jos joku haluaa tästä nopean niksin, voin kertoa kuinka onnistut! Tähän menee aikaa noin 10-15min.
Tarvikkeet
-Ensimmäisenä ne välineet millä rännätään
-Viinapullosta korkki josta muovit pois ja jokin
metallinen hyvä klikki
-Neo-Amiseptia
-Perus hella.
Ja sitten tuolla Neo-Amiseptilla on hyvä desinfioida tarvittavia välineitä, ettei tule horkat, itse tykkään puhdistaa kaikki välineet kunnolla.
1. Repäise palasesta laastaria mahd. puhtailla käsillä vaikuttavaa ainetta sisältävät osat irti.
2. Valitse haluamasi määrä palasta laastaria, pilko se moneen osaan ja tiputa klikkiin. (itse laitoin 0,5x2,5cm palasen viiteen pieneen osaan)
3. Laita vettä klikkiin tarpeeksi. Itse laitan reilut 3metriä.
4. 4-5tippaa Neo-Amiseptia
metalliseen klikkiin jossa se vesi ja laastarin palaset ovat.
5. Laita hella teholle 3-4 ja nosta klikki hellalle. Anna olla siinä ja katso ettei vesi kiehu, mutta huomaat pientä kuplimista. Lisää vettä noin 0,5-1ml ja anna vain haihtua. Lopussa sitä vettä kuitenkin on vain vähän, noin 1-2metriä.
6. Klikin oltuaan hellalla ja vesi kun on haihtunut, rännättävä vesi on valmiina. Suosittleen filtterin käyttämistä.
7. Tiputa filtteri klikkiin ja laita kaikki palaset mitä klikissä on filtterin alle ja vedä vesi pumppuun.
8. Ennenkin rännäämällä varmaan osaat loput duunata itsekkin.
Tärkeintä on
metallinen klikki koska hellalla kuumentaminen on erittäin kätevää. Voin henkilökohtaisesti sanoa, että tällä metodilla saa hyvä vedot! Ja se Isopropylalkoholi kyllä kuplii poies sieltä, eikä sitä kannata liikaa klikkiin laittaa, kun siinä on muutakin shittiä seassa, pari tippaa on hyvä, kunhan bupre liukenee.
Suosittelen fiman läpi vetämistä mahdollisen liiman takia ja sitä Neo-Amiseptia EI TARVITSE kuin muutama tippa klikkiin veden sekaan.
Itse olen kuumentamisen yhteydessä lisännyt noin 0,5-1ml sitä vettä klikkiin ja antanut haihtua. Lopussa filtterin läpi vedettynä, vaikka vettä on käytettä viisikin metriä, ei pumppuun haihtumisen takia tule kuin se 1-2metriä vettä. Laittaisin kuvia ja muuta ohjeiden lisäksi, mutta kun foorumille ei voi upata kuvia, enkä halua muuallekkaan niitä laittaa homman laittomuuden takia, ottakoot jokainen selvää tuosta ohjeesta. Itse olen tämän tehnyt ja saanut toimivat vedot.
Ja toki olen myös kielen alla / pureskelemalla aanut hyvin bupren toimiman kun pitelee suussa sitä palassta.
Sitä liimaa on hieman siinä keskiosassa, mutta vain vähän. Laastarin ohjeessakin korostetaan, että laastarin reunat ovat tärkeimmät osat liiman kannalta, jotta sen saa pysymään ihossa, Itse vaikuttavaa ainetta sisältävä osa ei suoranaisesti ole liimainen.
En ota vastuuta mistään, mutta puhtaus on hyvä, Neo-Amiseptilla voi puhdistaa metallisen klikin, kädet, pistokohdat ja kaikki, sitä voi tällä konstilla käyttää kaikkeen. Olen näin tehnyt, saanut hyvät vedot ja toleranssillakin jopa 1mg palanen tällä tavalla tuntuin toimivan aika mukavasti. Ei mulle kyllä mitään nuokkuja tule, mutta kun laastareiden pitää riitää aina seuraan kertaan kun reseptiä uusin. Käytän oikeasti kiipuun buprenorfiinia. Olen vain nyt hieman soveltanut omia konstejani käyttää melkein kaikki 10mg siitä laastarista. Iholla pitäessä laastaria hyötysuhde on tosi huono verrattuna rännäämiseen tai kielen alle käyttämällä ja välistä pureskelemalla.
Joo siis vedin juuri nuo töötit ja pureskelen 1mg palasta, hieman on puheripuli päällä.. No rännääjät, koittakaa, helppo tapa eikä tarvitse sen suurempia kikkoja. Metalliklikki ja pari tippaa Neo-Amiseptia sekä se ~15min hellalla niin, että isopropylialkoholi kupltii ja vesi höyryää.